Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Pécsi Pál

1 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
"Az Auchan Retail Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége, ezért is nagyon sajnáljuk az itt leírt esetet. A történteket kivizsgáljuk, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy többek  közt vevőszolgálati folyamataink fejlesztésével hasonlóak ne történhessenek a jövőben." -…..
Pécsi Pál 2018.06.12 08:48:23
@ember a holdon?: Hogyan kellene értelmezni ezt "Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt " ebben a helyzetben? Az én - nem jogtudós - logikám szerint ettől eltérő itt a helyzet, hiszen a termék eleve hibás volt. Hibás teljesítés nem ok az elállásra?
Tékozló Homár DIGI vs. UPC 2018.02.06 11:03:33
Kedves olvasó! A poszt elolvasása előtt kérlek szavazz! Nálad, egy szolgáltatóvetélkedőben a DIGI vagy a UPC állna nyerőre?  És most lássuk, az éles tesztet, amit Orsinak köszönhetünk.  Kedves Homár! Alább csatolom a Digi Távközlési Kft.-nél tett, több hónapos vesszőfutásom rövid…..
Pécsi Pál 2018.02.06 18:26:59
Azt gondolom, Orsolya nem látta előre a lépéseket és a kockázatokat, és talán számos helyi gondba futott bele. Nekem nem volt rossz tapasztalatom.

Nálunk a UPC sok éve óta szolgáltat és akkor megkapta az engedélyt a Társasháztól hogy a kertben a járda alatt és a házban (közös tulajdoni területen) vezesse a vezetéket előre meghatározott módon.
Megjelent a Digi a környéken, és ellenállhatatlan ajánlattal kezdte átcsábítani az előfizetőket, köztük engem is.
Kijöttek, felmérték merre vezetnék az optikát, bekérték előre a közös képviselőtől a nyilatkozatot, hogy hozzájárul a közös területen elvezetéshez. Ezután percre pontosan megérkezett az üzletkötő, nem kért tulajdoni lapot, viszont személyiról és lakcímkártyáról (ami nem a saját tulajdonú lakásba szól) leírta az adatokat.
Még azt is megcsinálták, hogy előre ideadták az optikai káblet a lakáshoz, hogy behúzhassam a falba. Utána - előre szóltak, hogy elcsúsztak egy másik munkával - két nap késéssel jöttek a szerelők.
Egy dolgon bukott csak meg a dolog, egy nagyon nagy hangú tulajdonostárs üvölteni kezdett és visszavonatta az engedélyt a közös képvselővel, hogy az UPC is milyen csúnyán tette vissza a járdaköveket, itt ne szereljen senki :(
Szóval a szolgáltatás (elmaradt) megkezdéséig nálam minden rendben volt.
Nem tudom, mennyiben segít ehhez nálam, hogy mindig partnerként igyekszem kezelni a másik felet, és nem engem kiszolgálónak. Úgy állok hozzá, hogy ez kölcsönösen sikeres üzlet kell, hogy legyen.

Emellett az UPC-vel sem volt összességében gondom, csak egy ügyfélszolgálatossal az egyik irodájukban - aki nem mutatott semmilyen szándékot a köztünk lévő nézeteltérés megnyugtató rendezésére. Aztán egy másik helyen megoldották.
Pont most? Karácsonykor? Hát valamikor el kell kezdeni. Miért is jutottam el idáig? Már gyerekkoromban is túl sok mindent vettem észre, amit lehet, hogy nem kellett volna. Nem értettem már akkor sem, miért nem működnek a dolgok úgy, ahogy működhetnének. Nehezen állom meg, hogy ne tegyem szóvá amit…..