Adatok
Pécsi Pál
1 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
"Mondom mi? A termék a hibás, nem a vásárlás!" - Auchan Savoya parki történetek 2.
2018.06.11 12:08:55
"Az Auchan Retail Magyarország számára kiemelten fontos vásárlói elégedettsége, ezért is nagyon sajnáljuk az itt leírt esetet. A történteket kivizsgáljuk, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy többek közt vevőszolgálati folyamataink fejlesztésével hasonlóak ne történhessenek a jövőben." -…..
Pécsi Pál
2018.06.12 08:48:23
@ember a holdon?: Hogyan kellene értelmezni ezt "Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt " ebben a helyzetben? Az én - nem jogtudós - logikám szerint ettől eltérő itt a helyzet, hiszen a termék eleve hibás volt. Hibás teljesítés nem ok az elállásra?
Kedves olvasó! A poszt elolvasása előtt kérlek szavazz! Nálad, egy szolgáltatóvetélkedőben a DIGI vagy a UPC állna nyerőre?
És most lássuk, az éles tesztet, amit Orsinak köszönhetünk.
Kedves Homár!
Alább csatolom a Digi Távközlési Kft.-nél tett, több hónapos vesszőfutásom rövid…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Újabb Wizz-szívatás: csak pénzért lehet időben becsekkolni
2017.08.16 14:52:22
Új innovatív szolgáltatásról szól a Wizz Air friss bejelentése. A helyzet azonban az, hogy amiről beszélnek, az a legkevésbé sem innovatív, inkább sima másolás. Amit viszont nem jelentettek be, az megint egy kis kicseszés lehet sok utassal: ingyen csak az utazás előtt két napon belül lehet…..
Pont most? Karácsonykor? Hát valamikor el kell kezdeni.
Miért is jutottam el idáig? Már gyerekkoromban is túl sok mindent vettem észre, amit lehet, hogy nem kellett volna. Nem értettem már akkor sem, miért nem működnek a dolgok úgy, ahogy működhetnének.
Nehezen állom meg, hogy ne tegyem szóvá amit…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz