Adatok
KiBi88
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Impozáns szálloda alagsori büdös kis lyukában tölteni a téli nyaralást, miközben a spanok egy puccos, balkonos szobában héderelnek? Nemcsak az irigység írat ilyen helyzetben Homár posztot a magyar emberrel, hanem a gyanú is, hogy eleve a helyzetből fakadóan bezsebelhető pluszpénzre épül az üzleti…..
KiBi88
2016.02.06 12:04:11
Már megint azok a csúnya gonosz utazási irodák... 1. az utas gondolom tájékoztatva lett az út befizetése előtt, hogy pontosan mit takar a részvételi díj. A baleset biztosítás szinte sose alaptétele az utazási csomagnak, a feladott poggyász díját pedig az iroda is azonnal fizeti a Wizzairnek (vagy akár más légitársaságnak) 2. nem értem, miért nem a helyszínről értesítették az utazási irodát telefonon vagy írásban, hogy rossz szobát kaptak. Ebben az esetben itthonról az iroda mindent meg szokott tenni, hogy az utasok jobb szobát kapjanak. Ha ez nem működik (pl valóban teltházas a szálloda), az utas által a foglalás előtt kötelezően aláírt általános szerződési feltételek minden esetben tartalmazzák, hogy kárigény esetén írásos jegyzőkönyvet kell felvetetni!
KiBi88
2016.02.06 12:07:41
@Firestarter.18: Ha a bookingon foglalsz, mégis mi garantálja, hogy a szálloda nem ad neked rosszabb szobát??
/a drága bookingnak hála majd egyszer arra mész ki a választott hotelbe, hogy túltöltötték a szállodát, és nem tudsz hol aludni, vagy megterhelik a bankkártyádat ezzel azzal - mind a két eset nem egyszer megtörtént :) /
/a drága bookingnak hála majd egyszer arra mész ki a választott hotelbe, hogy túltöltötték a szállodát, és nem tudsz hol aludni, vagy megterhelik a bankkártyádat ezzel azzal - mind a két eset nem egyszer megtörtént :) /
KiBi88
2016.02.06 12:08:51
@AzUtazó: Végre egy értelmes ember, aki nem egyből habzó szájjal támadja az utazási irodákat, hanem reálisan látja a dolgokat!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz