Adatok
MuTi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2060.blog - Bicske másképp, neked!
Utaskáosz és MÁV-helytállás(?) a vezetékszakadás óráiban! Helyszíni fotóriport!
2016.01.28 05:54:31
![](https://m.blog.hu/20/2060/image/.external/.thumbs/1de7e4d3d93e5e4dd75fb2f06997b8c3_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Éppen jelen voltunk a szerda délutáni biatorbágyi MÁV-vezetékszakadás okozta közel 4 órás üzemszünet által leginkább érintett kelenföldi pályaudvaron. Természetesen ismét arra voltunk kíváncsiak, hogy a becsülettel jegyet vásároló utas milyen kiszolgálást és tájékoztatást kap a MÁV-START-tól egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Felháborító, hogy a kommukációs és információs fejlődés a MÁV-ot még nem érte el.
Nem ismerik a mobiltelefon fogalmát. Esetleg a diszpécser felhivhatná a karbantartókat, hogy "fiúk, kb. mennyi időbe telik megjavítani a vezetéket?" És ezt az információt folyamatosan megosztani az utasokkal. Nem 3 órán át állni egy helyben és azt mondani, hogy felsővezeték szakadás miatt 1 órát késik a vonat.
De mondjuk a MÁV vezér 5 milliós fizetésébe sajnos ez nem fér bele.
De gondolom Ő közgazdász és nem vasutas. Mit is várnánk tőle? Vonatot fényképről lát csak. Soha nem ült rajta, mert szolgálati autója van. Felháborító.
Meg az is, hogy 2 óra után leszállitanak a fütött vonatról és, mint a birkákat kiterelnek az Etele térre és ott állsz 1 órát a hidegben és másfél buszt küldenek több ezer emberért. Én fordítva csinálnám. előbb beállitok 6-8 csuklós buszt és utána küldeném oda az utasokat, hogy szálljanak át.
Utoljára ilyen vonatról le, buszra fel, aztán ismét vonatra fel a menekültek kezelésénél láttam utoljára. Úgy látszik a MÁV annak nézi a fizetős utasait.
De talán a XXII századra ezek a problémák is megoldodnak, addig meg marad a napi késés, és a tudatlanság!