Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cardiobascuralis 3

0 bejegyzést írt és 351 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pár hete a Totalcar-on olvastam egy cikket, amiben arra panaszkodott egy levélíró, hogy tavasszal eladta a kocsiját arra számítva, hogy a járvány miatt kialakuló gazdasági krízis miatt majd jól le fognak menni az autó árak, majd most meglepve tapasztalja, hogy ennek éppen az ellenkezője a helyzet. A…..
fáymiklós Börcsök és Kossuth 2021.01.29 07:11:25
Hogy lehet, hogy Börcsök Enikő nem (volt) Kossuth-díjas? Szerintem sokan teszik föl most a kérdést, és persze, tudják a választ is: mert valaki évről évre rosszul döntött. Bocsánat, hogy ilyen mellékesnek látszó dologról beszélek Börcsök Enikő halálakor, de a fontosakról most sokan szólnak, és nem…..
cardiobascuralis 3 2021.01.29 14:56:03
Talán mert túl fiatal volt hozzá, és nem játszott olyan filmekben és színdarabokban.
Gálvölgyi is volt vagy 70 éves, mikor kapott, Hofi szintén. Pedig mindketten jóval ismertebb és elismertebb művészek voltak már évtizedekkel korábban is.
Zenthe Ferenc is csak 77 évesen kapott, pedig azért elég sokat letett az asztalra, ráadásul ismert és népszerű is volt, amellett, hogy kiváló színész.

Nem arról van szó, hogy Börcsök ne érdemelte volna meg, de a Kossuthot általában az egész ország által ismert és elismert színészek kapják, őt meg egy szűk réteg ismerte, bármennyire jó volt is (az volt, én a 90-es évek elejétől kedveltem, bár én koncerten ismertem meg, Dévényi Ádámmal énekelt a Kamrában kb. havonta).

Kb. olyan ez, mint hogy az újságírói díjakat is mindig az Index (most már Telex), 444 és hasonlók félig-meddig írástudatlan, a magyar nyelvet és helyesírást folyamatosan kerékbe törő, évtizedek alatt egyetlen cikket hibátlanul megírni képtelen firkászai kapják (Hanula Zsolt? szánalmas), részben azért, mert a díjodaítélő bizottságban egykori Index-kötődésű emberek (egykori tulajdonos stb.) ülnek, részben mert őket ismerik.
Lehetsz te egy vidéki lap fent említett botcsinálta, ki tudja, honnan szalajtott firkászoknál ezerszer tehetségesebb és jobb újságírója, sosem fogsz ilyen díjakat kapni.

Hát Börcsöknél is ez volt a helyzet.

Azt is lehetne kérdeni, kinek a hibája, hogy a filmekből az utóbbi kb. 25 évben vagy kimaradt, vagy nagyon kis epizódszerepeket kapott, esélye sem volt, hogy ott is megcsillanthassa a tehetségét.

Nyugodjék békében!
cardiobascuralis 3 2021.01.29 15:09:56
@kalando144:
Szvjatiszlav biztos azért nem, mert nem volt olyan.

@Pilotax:
Rengeteg ilyen van.
Sokat gondolkodtam már azon, hogy miért és miként alakítja a magyarságról alkotott közgondolkodást egy animációs film, egy köztéri szobor kihelyezése (vagy eltávolítása), esetleg egy kerettanterv-módosítás. Miért van az, hogy a pantheonban Széchenyi és Pázmány alakját egyszer Kossuthra és Kálvinra…..
cardiobascuralis 3 2021.01.28 15:31:17
@ez is egy vélemény:
Sajnos a románok történelme a mai fideszmagyarhoz képest maga a szemenszedett rögvalóság.

Ezt is megértük. Persze nekik is volt egy Csau bácsijuk, a Kárpátok géniusza, nekünk egy hozzá hasonló géniuszunk O1G személyében (a Kárpát-medence géniusza).
Szóval nem véletlen a párhuzam.
cardiobascuralis 3 2021.01.28 21:52:19
@gmihaly621:
Igazából a csávó egy olyan idióta, akit jobbos és balos egyaránt utál, szóval segít betemetni az árkot a két oldal között. :-)
(Tudom, hogy engem se szeret mindenki, de ez a pöcs már nekem is túl van a határon.)

Az igazi segg viszont a blogger, aki nem tiltja ki, mert így többnek tűnik a hozzászólásszám, gondolom, nagyobb pénzt tud vele keresni.
Folytatjuk top 20-as listánkat, amiben arra keressük a választ, hogy mit hallgasson az a Hammerfall rajongó, aki nem akar herótot kapni a svéd templomosoktól, és kicsit bővítené a palettát...
cardiobascuralis 3 2021.01.28 17:12:46
@Nevem senki.:
Ja, mert a cikkben - a két rész bármelyikét tekintve - főleg azok szerepelnek, mi?
Nem lehet, hogy te néztél be valamit?
  Annak ellenére, hogy nem dördült el startpisztoly, a tegnapi nappal kezdetét vette a fedett pályás, 2021. okt. 23-ig tartó atlétikai versengés, melynek győztese az ellenzék miniszterelnökjelöltje és Orbán Viktor várható kihívója lesz a 2022-es parlamenti választáson. Hogy ez most egy vegyes…..
cardiobascuralis 3 2021.01.28 15:13:00
@citrix:
A leoltottság nem lesz meg, mert nem lesz elég vakcina.
Szóval bár most ugyan csak március 1-ig tolta ki a kormány a vészhelyzetet, mindenki nyugodtan készüljön arra, hogy minimum májusig-júniusig biztosan marad ugyanez.
Azaz se étterem, se koncert, se színház.
Nem mondott akkora hüly@séget az a pasas, aki szerint pünkösdig lezárás lesz. Az idén május legvége vagy június eleje, ha jól tudom.

És ez annak a nagyon kevés intézkedésnek az egyike, amiben teljesen egyetértek a kormánnyal (kivéve az 8-5 közötti kijárási tilalmat meg a 7 órás boltzárakat, ez simán lehetne 10-5, 9 órás zárással, kisebb lenne a boltokban a tömeg este 6 után, meg sportolni is le lehetne járni 8 után is - mivel a munkaidő vége általában adott, és utána vagy marad rá időd, vagy nem -, főleg amikor már jobb az idő).

Meg persze kellenének vértesztek is, hogy azokat ne oltsák a drága vakcinával, legalábbis amíg vannak védetlenek, akiknek a vérében ott az antitest, mert átestek a víruson, csak észre sem vették, mint pl. én, aki csak azért tudom, hogy fertőzött voltam, mert egy kontaktkutatás révén elküldtek tesztre, de semmi tünetem nem volt. És szerintem - meg egyes virológusok szerint - ez is több százezres nagyságrend Magyarországon.)
cardiobascuralis 3 2021.01.28 15:14:16
@Weißkopf:
Szerintem is az elsők között voltak, csak sunyulnak.
Orbán egy gyáva féreg.
cardiobascuralis 3 2021.01.28 15:15:15
@ulpius66:
Na, a másik a legostobább fidesztrollok közül.

Ki ne vedd véletlenül a füledből a fülhallgatót, amin a kilégzés-belégzés utasítás jön, különben itt döglesz meg.
Mivel túl ostoba vagy már megint, fizetés már így sem lesz, fidesztroll.
Az Oscar-jelölt Keira Knightley számára külön bekezdés van a filmes szerződések szempontjából arra, hogy a színésznő nem vállal meztelen jeleneteket. Ennek az oka 2015-ben született első kislánya. Knightley nemrég kijelentette, hogy nem fog több szexjelenetet készíteni azért, mert kellemetlenül…..
cardiobascuralis 3 2021.01.28 14:15:38
@Azördögügyvédje:
A hozzád hasonló buziknak biztosan.
Nem könnyű lejönni arról a témáról, hogy mostanában, azaz a „betonember” távozása után egy évvel (!) pecsételődik meg végleg Budapest belvárosának fenntartható jövője, annak is a gerince. Lehet persze erről panaszkodni hosszan, de a témának számos olyan részlete van, amit a panaszkodáson túl is…..
cardiobascuralis 3 2021.01.22 19:23:03
@bozon:
Ami igaz, azt miért kellene igazabbá tenni?
Az igaz abszolút jelző, az igazabb meg relatív.

@konrada:
Mivel jártam Madridban, tudom, hogy a metró egy része felszín felett, megy, ahogy Párizsban is és sok helyen még a világban. Viszont ez a felszíni rész a jóval kisebb arány, negyede sincs a teljesnek.

A körúton az útburkolatot vagy 20 éve cserélték, azóta semmi baja, Attila út dettó, pedig azért mindegyiken elég jelentős forgalom van, busz is jár, sőt, az Attilán a várbeli Orbán-elmebetegségek építésekor igen komoly teherautók is jártak elég sűrűn. A villamossíneket meg kb. 3 évente cserélgette Tarlós. Pedig az úttest használatának csak igen kis százalékát teszik ki a buszok, a villamossíneket ellenben csak a villamos használja, más nem.
Következő kamu?
Ja, a villanymotor alapjáratban valóban minimális energiát fogyaszt ( nem fogyaszt energiát azért hazugság, mert a gerjesztést nem kapcsolják ki akkor sem). Viszont mivel nulláról kell utána felpörgetni, az össz-energiafogyasztása semmivel sem kisebb.
Az elektromos buszoknál ugye az akkumulátorgyártást sem hagytad ki?
A visszatermelés (fékezéskor stb.) puszta parasztvakítás, annyira jelentéktelen mennyiség, és annak nagy része is elvész hőenergia formájában.
Ami meg a 30-40 tonnás buszokat illeti, ez milyen fajta? Csak mert egy csuklós Ikarus 12-13 tonna. Emberekkel zsúfolásig tömve is 20 tonna körül van. Egy feltankolatlan Boeing 737-es 32 tonna, az meg ritkán jár a körúton. Szóval ennek fuss neki újra.

" Például egy 7700-as Volvo össztömege 28 t"
Jó lesz az 17,5-nek is. Nem kicsiket lódítasz. A megengedett legnagyobb össztömeg azért városban kurva ritkán jön össze. Már ha tudod, hogy mit jelent a megengedett legnagyobb össztömeg.

@birka menet:
"Hanem aki lop azt kapják el és kapja meg amit a BTK elõír neki!"
Jó lenne, de ha te azt hiszed, Karácsonyék nem lopnak, akkor te jóval naivabb vagy, mint amilyennek látszol.
Pl. a mostani Lánchíd-felújításban ezen az áron mennyi a nekik visszacsorgatott pénz? Ugyanis drágábban csináltatják, mint Tarlós csináltatta volna. Pedig már abban is volt vagy 40% lopásköltség.

Lopni minden politikus lop, és amíg a világ világ, lopni is fog. Azért választotta az a szakmát, semmi máshoz nem ért, lopni viszont tud. Nézz végig bármelyik oldal politikusain, mit bíznál rájuk? Mert én egy kutyaólat sem.
Ha viszont már úgyis lop, legalább azt elvárom, hogy ne bassza tönkre azt, ami működik, lásd rakpartok, körút stb.

De ha lelövöd Orbánt (azaz nemcsak a szád jár), megszervezem neked, hogy mindennap vigyen valaki bablevest a dutyiba. Vagy gulyást. Vagy amit szeretsz.

"jön egy pont ahol meg lehet titeket vásárolni"
Persze, nem is titkoltan kettős ügynök vagyok, Soros kottájából játszom Gyurcsány karmesterkedése mellett, és ezért még Orbán is fizet.

@apro_marosan_petergabor:
"Tarlós értelmesen fejlesztette a várost"
A nagy büdös lófaszt.
Csak hosszabb idő kellett neki ahhoz, hogy elbasszon egy csomó dolgot, mint Karácsonyéknak. De az értelmestől kurva messze volt. És 9 év kevés volt neki az időalapú BKV-jegy bevezetéséhez.
A BKV-BKK szétválasztásával meg annyi ért el, hogy 1 helyett 2 hatalmas vízfej lett, csak hogy Vibuzy Dávidkának legyen igazgatói állása.
Az oké, hogy te agyatlan seggnyaló vagy, de ennyire tán még tőled sem várják el a Lendvay utcában sem, pedig te tényleg a leghülyébbek és leggerinctelenebbek közt vagy ott is nyilvántartva.
cardiobascuralis 3 2021.01.22 19:26:52
@midnight coder:
Szerinted a földgáz elégetésekor mi keletkezik (még tökéletes égést feltételezve is, ami csak elméletben létezik)? Bocsát egyébként j nélkül. Próbálkozz a felszólító módú ragozással, és rájössz, hogy miért.
Mivel járok Paksra (bluesfesztivál, tavaly mondjuk elmaradt, de 1993 óta van), nem kell bemutatnod a helyi embereket, szoktam velük beszélgetni, többnyire náluk is alszom. Amíg nincs baj, nincs bajuk, de amikor leáll valami szarság miatt, akkor azért ott is beindul a zabszemeffektus.

Visontát meg inkább nézd meg egyszer közelről.

Az autópályák közül azokat, amiket 1998 előtt építettek, vagy 30 évig nem kellett felújítani, amit Orbánék építtettek a haverokkal, azokat 3-4 évente. 1998 előtt ugyanis nem lopta el az építő cég az anyagot, azóta meg igen, úgy, hogy ráadásul kurva drágán építenek, annyira, hogy már az EU is felfigyelt rá, mert majdnem 2-szer annyiért építi Garancsi meg Mészaros az utat, mint a franciák meg a németek.

Ami meg az 1990 előtti politikusok lopásait illeti: melyik lett közülük dollármilliárdos, mint Orbán?
(Vagy akár csak sokszoros dollármilliomos, mint 2010 óta minden közeli seggnyalója?)

"kis hazánkban a pályák jó részét még a cuculizmusban építették"
Na ne basszál már!
Volt az M7 Siófokig meg az M3 Gyöngyös előtt 11 km-ig (utána Gyöngyösig még 11 km autóút), ezzel slussz, több egy centi sem, minden utána épült, az M0 olyan szarra, amilyenre (és csak a fél pálya épült meg, de átadták 2 iránnyal) Antallék idején, az M3 Füzesabonyig Hornék alatt (az még jó minőségű is lett), aztán már mindent az O1G tolvajbanda haveri kör csinált. Az jó kérdés, hogy 2002 után miért nem hajtották el őket a faszba, ahogy kellett volna.
Az európai kamionok meg akkor is pont ugyanekkorák voltak, amcsi kamionok meg, amik valóban jóval nagyobbak, azóta sincsenek.

"pesti utak sem, amik viszont még anno lovaskocsira voltak tervezve"
Megint csak ne basszál, 1945 után egy szarrá bombázott és a kedves náci várvédőknek (a k. anyjukat) köszönhetően szarrá lőtt várost kellett majdnem a nulláról újjáépíteni, szerinted akkor még mindig lovaskocsira terveztek?

"az USA ahol a mindenkori elnököt a mindenkori amcsi céges lobbi vezérli"
Ezt az elmebetegséget honnan szedted?

@Emmett Brown:
Melyik cég is építette az M1-est, és mikor?
Csak nem Orbánék?

@gigabursch:
"A sebesség négyzetesen növeli a dinamikus terhelést, a tömeg szintén."
Azt a képletet másold már be, ahol a tömeg is négyzetesen növeli. Nekem valahogy nem jut eszembe.

@bozon:
Gondolom, elolvasta a hozzászólásokat, és mivel rajtad kívül mindenki hülyeségnek tartja a villamost, levonta a következtetést, amire te napok óta nem vagy képes.
Nikola Tesla minden bizonnyal a XX. század legjelentősebb feltalálója volt. A tudománynak és találmányainak élt, többször is kihasználták más feltalálók, élete végére pedig bátran kijelenthetjük, hogy teljesen meghibbant. Marconi tőle lopta a rádiót, Edison pedig Tesla számos ötletét vette át…..
cardiobascuralis 3 2020.04.27 01:13:05
@Balázs Nádasi:
Nem volt abban semmi személyeskedés. Szarul írsz, pocsékul fordítasz, és tök hülye vagy a műszaki dolgokhoz, még a műszaki szakkifejezéseket (terminus technicus) sem ismered.
Mintha egy közepesnél valamivel gyengébb képességű bölcsész (merthogy írni sem tudsz, hemzseg a helyesírási és nyelvtani hibáktól a cikk, nem 10, hanem több 100 van benne, erre általános iskolai dolgozatként 1-est kapnál) kezdene írni atomfizikáról, agysebészetről vagy rakétatudományról.

És elég sokan megírták ezt mások is, ahogy látom.
cardiobascuralis 3 2020.04.27 01:33:30
@felhőkergető:
Leiterjakabok.

@CCnick:
Ettől még hatalmas feltaláló volt, csak mellette egy önfejű barom is, aki csak a saját találmányait ismerte el, máséit nem. De ettől a találmányai még korszakos jelentőségűek voltak.

@regisz:
Egészen egyértelműen fordítás, ráadásul gyenge minőségű. Helyenként visszaköszönnek olyan szó szerint fordított (tükörfordítású) angol kifejezések, amelyeket a magyar máshogy mond, meg kifejezetten magyartalan mondatszerkezetek, amelyeknél szintén látszik, hogy mondatrészenként lett angolból lefordítva, nem mondatonként, ahogy kellene.
Pl. ez a képaláírás:
"Nikola Tesla éppen A természetfilozófia elmélete című könyvet olvassa egy Tesla-tekercs előtt, melyet Roger Joseph Boscovich 1758-ban írt."
Ez így azt jelenti, hogy a Tesla-tekercset írta Boscovich.
az eredeti meg ez lehetett:
Nikola Tesla is reading A Theory of Natural Philosophy by Roger Joseph Boscovich (1758) in front of a Tesla spiral coil
Angolul teljesen rendben is van. Magyarul nagyon nincs.

Biztosan sok munkát és sok órát fordított rá a szerző, de messze nem eleget, ezért hiábavalóan. Ez így fércmunka.
Amióta kutyánk van, egy új világ tárult fel előttem. Előtte sejtelmem sem volt róla például, hogy létezik még csoport, amely a kisgyerekes anyákéval vetekvő vehemenciával folytat vérremenő csatákat az élet leghétköznapibb eseményeiről is. A négylábúakkal való élet persze tényleg rengeteg…..
cardiobascuralis 3 2018.05.10 23:43:45
@Cpt. Flint:
Hol írta Petőfi azt a tyúkról, hogy aki?
cardiobascuralis 3 2018.05.10 23:45:53
@Cpt. Flint:
Szóval én továbbra sem tehetek róla, hogy nem bírtad alapfokon megtanulni az anyanyelvedet. Vagy csak Romániából jöttél át Orbánra szavazni?
Most biztosan azt gondolod, hogy te teljesen tisztában vagy a divattal és te bizony nem követsz el semmilyen stílusbakit. Sajnos az az igazság, hogy attól mert nem veszed fel a hírhedt ’szandál-fehérzokni’ kombinációt ami valljuk be, nyilvánvalóan a történelem egyik legnagyobb stílushibája, még…..
cardiobascuralis 3 2018.01.16 23:42:06
@Tom Bradley:
"árvíztűrő tükörfúrógépre"
Nincs olyan.
Merthogy mitől lenne egy fúrógép árvíztűrő? Értelmetlen.
Meg hát a tükörfúró gép is különírandó.
Olyan van, hogy árvíztűrőtükör-fúró gép. Legalábbis elméletben. A folyami töltéseknél ugyanis van olyan, hogy árvíztűrő tükör, és amit annak az átfúrására használnak (nem szoktak, mert elvesztené az árvíztűrő jellegét - ezért elméletben), az árvíztűrőtükör-fúró gép.
Huncut ez a magyar nyelv, mi?
Nagy port kavart, óriási felháborodást keltett és sokakat foglalkoztatott az eset, ami október 15 -én, vasárnap este történt egy fővárosi KFC gyorsétteremben, amikor egy biztonsági őr brutálisan megvert egy újságírót, amiért az akadékoskodni merészelt (jogosan) a kiszolgálással kapcsolatban és a…..
cardiobascuralis 3 2017.10.20 19:30:39
@Morpheus.:
És szerinted érdekel ez valakit, te ostoba faszkalap?

Mint mondtam, hozzászoktam, hogy vannak hozzád hasonló agyatlan faszkalapok, akik úgy vélik, hogy ők gyalázkodhatnak, mert övék a blog, másokat meg tiltogathatnak, de ez a kurva édesanyádat érdekli legfeljebb rajtad kívül.

És nem 20-30 nickről beszélünk, faszfej, hanem TÖBB százról.

A kurva édesanyád is megértette?
Akkor szólj neki, hogy magyarázza el neked, mert túl hülye faszfej vagy, hogy felfogd.
Az év legrövidebb éjszakája Szent Iván éjjele, éppen ezért talán nem is érdemes ilyenkor alvással tölteni az időt. Ráadásul ezen az estén, június 24-én lesz a Múzeumok Éjszakája, ami azt jelenti, hogy a felnőttek 1700 forintért, a gyerekek pedig 800 forintért (van, ahol kérnek egy kis pluszt)…..
Sok férfi vélekedik úgy, hogy neki nem kell elegánsan, ízlésesen öltöznie. Megfelelő a munkába, magánéletben a mackó és az agyonviselt póló. Ha ugyan azt az életet akarják folytatni, akkor persze. Én azt tapasztaltam, hogy ezzel a gondolkodással, többet vesztenek, mint nyernek.…..
cardiobascuralis 3 2017.06.23 14:49:02
@zalcsi6:
Jaja, a vízilovat is megnézik pólóban és rövidnadrágban. De félpucéran is.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 18:48:15
@Pop40:
BS arcát NEM ők kenték össze.
Amúgy meg olvasd el ezt: @cso zsi:
A kép alkotója is azt mondja, hogy teljesen rendben volt, hogy a képe mellé odafestették Lajcsit (akinek nem sok köze volt az egészhez).
Akkor meg miről beszélünk?
Vagy szerinted a kép alkotója sem tudja, hogy meddig tartott a saját képe?

Vagy csak agyatlanul szeretnél hányni egyet, ahogy most is teszed?
cardiobascuralis 3 2017.04.30 15:27:59
@Pop40:
Igen, szerintem a kép alkotójának a véleménye az egyetlen mérvadó.
És szerinte a graffiti lefesthető, Lagzi Lajcsit meg nem a képére, hanem a képe mellé festették.

Ennyi, csak a hozzád hasonló hülyék keltik a mesterséges hisztit.
cardiobascuralis 3 2017.05.03 13:47:05
@Pop40:
@s:
Faszfejkéim, megvan ez a bekezdés:
"Ami a kereskedelmi TV csatorna műsorpromóját (vagy mit), illetve G.L. portréját illeti, az a kép nem a Bud Spencer rajz hátterébe került, hanem mellé, csupán az volt a szerencsétlen döntés, hogy szintén fekete hátteret kapott, és így egybemosódott az én munkám hátterével. Azt gondolom, hogy ha más háttérszínnel készül el az a kép, akkor az a botrány egyáltalán nincs. S így, mivel technikailag nem érintette az én rajzomat, személy szerint egyéb hozzáfűznivalóm nincs."
?

És tudjátok is értelmezni?

Leírom úgy, hogy esetleg ti is megértsétek a nulla agyatokkal:
NEM festettek rá semmit, MELLÉ festették.
Az alkotó hadd tudja már, meddig tart az ő képe.
Most, hogy értékes dolgokat nyerhetünk csak azzal, hogy az alumíniumdobozokat visszaváltjuk az ország 200 automatájának egyikében, majd megválaszolunk pár gyors kvízkérdést, gondoltam összeszedek 9 olyan érdekességet, amit még te sem tudtál...
cardiobascuralis 3 2017.04.30 15:37:19
@BiG74 Bodri:
"A metallurgus fémek előállításával foglalkozó szakember."
Ne bassz... Ki hitte volna?
Nem az vitattam, hogy mi a metallurgus, hanem azt, hogy te úgy vagy az, ahogy én atomfizikus (egybeírva, tudod, nem mindegy, hogy valaki náci vadász (mondjuk Göbbels vadászat közben) vagy nácivadász (Simon Wiesenthal)).

" vasércek feldolgozásánál használt karbon redukálja a vasat, elveszi az oxigénjét"

Ezt magyarázd már el ennek a magát vegyésznek hazudó elmekórtani esetnek:
@Az oxigén kiredukálja a szenet:
cardiobascuralis 3 2017.05.01 15:37:04
@BiG74 Bodri:
Nem is azért írtam, hogy a szén redukálja az oxigént, hanem hogy KIredukálja* a vas-oxidból.
Erre azt mondod, nem, aztán leírod, hogy de.

*Az igekötő egészen meg tudja változtatni a szó jelentését, pl. nem mindegy, hogy valaki baszni vagy bebaszni megy.
cardiobascuralis 3 2017.05.03 03:44:03
@BiG74 Bodri:
Nyilván szakszerűtlen, annak ellenére, hogy te is ezt írtad.
Talán döntsd el végre.

Amúgy mit tudsz meg?
Nem tudom, mi mindenhez értesz, de a helyesírás sem tartozik ezek szerint a mindenbe. Ahogy láthatóan a kémia sem.
A minap volt szerencsénk a Wizz egyik legócskább belső kinézetű gépéhez. A HA-LWA műszakilag bizonyára kifogástalan állapotban van, de már meglehetősen ütött-kopott, toldozott-foltozott. Utóbbi szó szerint.  Ez a gép abból a szériából való, amelyiknél a Wizz tesztelte a Ryanair fantasztikus, és a…..
cardiobascuralis 3 2017.05.01 15:23:09
@Gábor6303:
A nyestet felhozni elég röhejes, a szerzői helyesen írni sem tudnak, és időnként egetverő baromságokat hordanak össze.

Esetleg próbáld meg a bocsájt igét felszólító módban ragozni.
Gondolom, olyanokat is gyakran mondasz akkor, hogy bocsájtsál, bocsájtson stb. Merthogy a -jt végű igéknél a j nem esik ki, míg a magánhangzó + -t végű igéknél a t s-re változik felszólító módban.

Szóval fuss neki még egyszer, hátha akkor majd sikerül.

@odamondó:
A képen duct tape van, szöveterősítésű ragasztószalag.
Elég jól látszanak benne a szövetszálak.
Másrészt HST-t hülyeség is lenne beltérben használni, nem is szoktak.
cardiobascuralis 3 2017.05.02 13:05:22
@Darth Revan:
Azt hiszem, neked súlyos gondjaid vannak gondolkodás terén.
Szerinted ha leírom egyszer, hogy aÁSdlfján, az onnantól egy szó?
Ha ennyire hülye vagy hozzá, lehet, hogy nem kéne beleugatnod...
cardiobascuralis 3 2017.05.02 13:10:59
@Sandor Akarki:
Mivel akkoriban elég sokat repültem, nem, koma, a Malév repült az új 2-es terminálról, a többi meg az 1-esről.
De remek, hogy nagy mellénnyel és magabiztosan irkálsz faszságokat.

Vagy azt sem tudod, melyik az 1-es meg a 2-es terminál?

Az meg külön ciki, ha a saját magad által leírtakat sem tudod értelmezni.

@Hórukk:
Neked is csak azt mondom: akkor próbáld elragozni felszólító módban.
Talán utána majd nem ragaszkodsz a hülyeségedhez.

Anyád kurva, de legalább büdös, mondták már neked?
Félszavakból megértjük egymást? Vagy inkább féldalokból? Ezt a tíz számot egészen biztosan kívülről fújják a mai rockpapák és rockmamák, generációs alkotásokról emlékezünk meg, olyan remekművekről, amelyek igazodási pontot jelentenek a mai negyvenes korosztálynak...
cardiobascuralis 3 2017.04.30 23:51:24
@karikaV43:
Mondjuk mit várhatok egy olyan idiótától, aki még az előadók és zenekarok nevét sem tudja leírni...
cardiobascuralis 3 2017.05.01 03:54:53
@karikaV43:
Mettalica? Az valami 2. vonalbeli feldolgozásbanda?
Azt tudtad, hogy az abba 13 számát feldolgozta 13 metálbanda az A Metal Tribute to Abba lemezen? Akkor az Abba ezek szerint metálbanda?
Ja, a heavy metal még angolul is kisbetű.
Hahaha, Skid Row meg heavy metal... Továbbra is vicces gyerek vagy, koma.

Nem, én a 80-as években punkot hallgattam, a Queen meg max. a klub hozzád hasonlóan elmebeteg tagjai szerint volt rock. A Queen minőségi zene, de a rockhoz semmi köze, popzene.
Bachról én egy kukkot nem írtam, nem tudom, hogy jön ez ide. Legalábbis ha nem a Johann nélküli Sebastian Bachról beszélünk, bár a rockhoz neki sincs sok köze, névbeli elődjéhez méltóan. Igaz, az elődje a zene óriása, csak nem a rocké. Ő meg egy középszerű énekes egy középszerű bandában, melynek neve Skid Row.
(Ja, és a neve is felvett név.)
Hallgatok én is Skid Rowt (valószínűleg régebben, mint te), de a rockhoz, pláne a metálhoz semmi köze. Ún. "hajmetál". Metálszerű lágy zene tinicsajoknak,

Igen, lehet arcom a zenei tanulmányaimra, mert nekem - veled ellentétben - legalább vannak olyanok.
Te meg nulla tudással, ellentétben iszonyatos méretű pofával beszélsz baromságokat, minden alap nélkül.
(És én sem vagyok egy nagy zenész, de legalább tudom, miről beszélek. Te meg nem. Mondjuk kb. 1,5-2 órányi műsort azért le tudok játszani. Úgy, hogy abban szólók is vannak, nemcsak kíséret. És tudom is, hogy melyik hang miért van ott, ahol. Nem lépek fel színpadon nyilvánosan, haverokkal bérelünk próbatermet, egymással örömzenélünk hetente, órákon át, közönség a csajaink meg a haverok. De ha nagyon kell, azért minimum 1,5 órát gond nélkül le tudnánk hozni bármikor bárhol. Olyanokat, mint P. Mobil, Beatrice, Ramones, Clapton, AC/DC, Iggy Pop, 3 Doors Down, Nashville Teens, Creedence Clearwater Revival Band, Rolling Stones, HBB, Jimi Hendrix, Patti Smith, Nick Cave, URH és hasonlók.

Most te jössz, mit és milyen hangszeren tudsz játszani.

Félreértés ne essék, a zeneértéshez nem kell okvetlenül hangszeres tudás, de azért nem árt.

A Rockinform pl. annak idején azért volt hiteles szaklap, mert minden újságírója zenélt is valamilyen szinten - olyanok is írtak oda, mint a P. Mobil-előd Gesarol énekese, Szakács Gabi.
Meg mint a Gitármánia-táborok és Hangfoglalás kiállítások szervezője, Andrásik Remo, a Rudán Joe-val közös Remo-Rudán Band gitárosa, mellesleg gitárguru (még ha nem is ismerős a neve sokaknak, de a ferencvárosi Hanosz (Hangszerészek Országos Szövetsége) zeneiskola vezetője).
Most vesd ezt össze az Index Stenk és Lángoló gitárok rovatával, ahova olyan botfülű, agyatlan faszok írnak, mint sixx, Sajó Dávid, Kovács M. Dávid, Klág Dávid, Szabó Dániel meg mindenféle Dankó Pisták kései leszármazottai és a többi fogalmatlan, ostoba pöcs (azért felhívnám a figyelmet az izraeli eredetű utónevek (direkt nem keresztnevet írtam) túltengésére - biztos véletlen, mi?), akik azt hiszik, hogy aki egyszer hallott már zenét MP3-ban a mobilján, az simán írhat is róla kritikát.
Mert kb. ez a szint.
Valahol a béka segge alatt.

Ami meg a melléütéseket illeti: minden böngészőhöz van már helyesírás-ellenőrző. Ami a helyesírás ellenőrzésére pont szar, de az elütések javítására kiváló. És a világ legnagyobb része a magyar Morphologic cég programját használja, a magyarhoz képest kicsit lebutított verzióban, mert a magyar nyelv annyira bonyolult, hogy a többi nyelv szinte összes logikátlan faszsága megvan benne.
Csókoltatlak a XXI. században!
cardiobascuralis 3 2017.05.01 03:55:50
@dr. mesterséges színezék:
Hagyjad, hülye a gyermek.
Gulyás Mártonék egy arányos választási rendszert akarnak kikényszeríteni a Fidesztől. Az nem vitás, hogy Orbánék az előző ciklusban a saját érdekeiknek megfelelően alakították át a választási rendszert, azonban ez nem azt jelenti, hogy a kormánypárt egyszerűen…..
cardiobascuralis 3 2017.04.27 17:51:55
@Le Orme 2:
Röviden: minden pontban hazudsz.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 19:04:53
@Le Orme 2:
Nem. Minden pontban a Fidesz hazugságait írtad le.
A manyupok pénzét ellopták. Ennyi, pont.
A parlament nem lett kisebb, csak a képviselők száma lett kevesebb, de a strómanokkal együtt több, mint volt. A minisztériumokban meg sokkal többen vannak, mint 2010 előtt.
A közigazgatás sokkal bonyolultabb lett a járások bevezetésével, és sokkal többe kerül.
A bankok adóját az ügyfelekre hárították, azaz az emberek nyakába lőcsöltek még egy adót.
A svájci hitelek forintosítását elbaszták, a többség semmivel sem fizet kevesebbet, mint előtte. Csak a saját haverjaiknak kedveztek már megint.
Nem a lakossághoz áramlott, hanem a Fidesz belső köreihez.

A letelepedési kötvényes csalásokról, butikrablásról, földrablásról és hasonlókról ne is beszéljünk, ahogy arról sem, hogy az államadósság NŐTT 2010 óta, a fideszes hazugságokkal ellentétben.

Szóval ne hazudozz, narancskomcsi.
cardiobascuralis 3 2017.04.30 15:29:26
@Le Orme 2:
Ne hazudozz, narancskomcsi.
Hol van a manyupok pénze, te ostoba fasz?

Mutasd a magánszámlákat, amiket ígértek!
cardiobascuralis 3 2017.04.28 18:17:09
@ja persze:
A kereskedőt meg a bolti alkalmazottat azért ne vegyük már egy szintre.
Mellesleg ha alkalmazott vagy, akkor is kell, hogy legyen számlád, mert kötelező arra utalni a fizetést.
A kör bezárult.

@szanaImas:
Ja, tudom, ezt is egy afrikai barlangból írtad, kőbaltával.
Írtam már, hogy talán hagyjuk a hazudozást?

"csipes karszalag meg nem bankkártya"
Elvileg de.

"Tutuka, te elmeháborodott vagy. "
Pedig neki van igaza. Az elmebajt pedig inkább rád mondanám jellemzőnek.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 18:58:37
@ja persze:
Még egyszer tagolva:
H a g y j u k a h a z u d o z á s t.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 21:25:44
@ja persze:
Dugni a tiedet szoktam.
Régebben, mert ma már a hajléktalanok dugják a Gizella-Thököly sarkán, bablevesért.
„Részt vettem egy gyorsolvasó-tanfolyamon. A Háború és békét nem egészen 20 perc alatt olvastam el. Az oroszokról szól.” Biztos ismered ezt a Woody Allen-poént. Röviden én is összefoglalnám a mai bejegyzést: az expozíció, a blende, a záridő, a fényérzékenység mind-mind a fényről szól. Most, hogy…..
cardiobascuralis 3 2017.04.29 16:14:11
@mpl:
Nem, a film érzékenysége is benne van a szorzatban. Hiába állítasz jó rekeszt meg zársebességet, ha a film túl érzékeny vagy nem elég érzékeny ahhoz a szorzathoz.

Ezért bizony a 3 érték szorzata adja a helyes megvilágítást.

Tehát mondjuk verőfényben egy 250-es záridő meg egy 11-es blende 100-as filmre jó képet ad, de 400-asra már beég. Pedig ugye minden változatlan, csak az érzékenység más.
A digitális gépeket kevéssé ismerem, analóggal fotóztam sokáig, még mindig megvan, de már kezdett szétesni az öreg Praktica, már nem is használom vagy 10 éve - meg lehetne javíttatni talán, de minek.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 18:57:01
@mpl:
Magyarán beleszámít a harmadik tényező, az érzékenység is.
Akkor nem számítana bele, ha ugyanannyi fénynek kellene bejutni, bármilyen érzékeny is a film.

Csak akkor nem számít, ha mindig ugyanolyan érzékenységet használsz.

A DIN-ASA értékekről pont én írtam fentebb, ha megkeresed.

"A rekesz/záridő függvenyt aszerint változtatjuk, hogy mit fényképezünk, mert ezzel befolyásolható pl. a mélységélesség, a tárgy bemozdulása, stb."
Ezt nem is vitatta senki. Adott érzékenység esetén e kettő szorzatának (pontosabban a zársebesség × fényérzékenység négyzete szorzatnak) kell azonosnak lennie ugyanazon fénymennyiséghez (tehát ha az egyiket egy szabványos értékkel növelem, a másikat egy szabványos értékkel csökkenteni kell).

De hogy ez a fénymennyiség mire elég, azt az érzékenység befolyásolja.
Tehát az érzékenység is pont ugyanolyan fontos tényező, mint a másik kettő.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 21:24:15
@mpl:
Nem elbeszélünk, hanem butaságot írtál, és azt véded körömszakadtáig.
Ez a filmcím ugrott be, amikor Firpo hadnagy barátom kérdezte, hallottam-e a friss híreket Bud emlékfalával kapcsolatban. Már a korábbi hírek is aggasztóak voltak az alkotás sorsával kapcsolatban, de ami most történt az sajnos visszafordíthatatlan. Tegnap ugyanis egy búbánatos aszottmajom rövidre…..
cardiobascuralis 3 2017.04.27 19:17:11
@Ad Dio:
De azért olvasd el újra a kérdést, agyaska, és válaszolj is rá.
cardiobascuralis 3 2017.04.28 17:56:45
@Ad Dio:
"Van ugyebár a stílussal társuló elegáns humor "
Hát van olyan, de ez k..vára nem az.

@kolompa lole 1111:
Azt kéne megérteni, hogy ez nem emlékfal, és nem is volt az sosem, ez a graffitiseknek szabad vandálkodásra átadott firkafal. Pont azért, hogy ne a várost szennyezzék a firkálmányaikkal.
Szóval egy ide festett mű olyan, mint egy jégszobor.
K..va jól néz ki, megcsodáljuk, megdicsérjük, de aztán jön a meleg idő, és megsemmisül.
cardiobascuralis 3 2017.04.29 16:07:26
@Ad Dio:
És téged?
Meglepően sok, hosszabb-rövidebb időt Finnországban töltő magyartól hallottam azt az általánosító megállapítást, hogy a finn nők rondák. Nem átlagosak vagy csúnyácskák, hanem egyenesen rondák. Ebben a finomkodástól mentes kijelentésben az is közrejátszhat, hogy a magyar szokásoktól eltérően sokan…..
A Wizz Air régi vendég a Homáron, az Erstének meg mostanában, mintha bérelt helye lenne, ezúttal közös alkotás született. WizzAir-Erste hitelkártya csapda (gerinctelen reptéri üzletkötővel) Tisztelt Tékozló Homár szerkesztőség, A történetem egy születésnapi ajándék római repülőút okán…..