Regisztráció Blogot indítok
Adatok
datizdökveszcsön

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha már repültél, akkor láthattad, hogy nem egyszerű a kisgyerekeknek és a szüleiknek a becsekkolástól – poggyászfelvételig tartó időszak türelmes kivárása. Főleg akkor, ha a gyermek autista...
datizdökveszcsön 2017.07.07 11:15:47
Gearbesttől sikerült beszereznem egyet a Hubsan H502E kódjelű remek kis gépből. Izgatta a fantáziámat, hogy ilyen alacsony árazással vajon milyen lehet egy GPS alapú gép. Ha visszagondoltok, hogy tavaly ilyenkor hol tartott a drón technológia, akkor a GPS ÉS telemetria szavakat egymás mellett…..
datizdökveszcsön 2016.12.30 06:05:53
@Jackal_: Szia! Tovább finomodott a helyzet: amíg a compass problémás géppel szórakoztattuk egymást, bekapcsoltam a másikat, majd pihenésképpen kivittem a kertbe egy kis reptetésre (ha nincs műhold nincs, de legalább repül alapon) kb tíz perc múlva villogni kezdtek a hátsó ledek, és óvatosan leszállt: lemerült az akksi. Ekkor még mindig nyoma sem volt a műholdaknak. Behoztam, letettem a gépet, és folytattam a másikon a kalibrálási próbálkozásokat (a remény hal meg utoljára). Jó sokáig elpiszmogtam vele (több mint egy órán át), majd észrevettem, hogy bekapcsolva maradt a másik, a repképes drón. Ránézek a kontrollerre, és látok rajta hét műholdat. Hüm. Ezek szerint csak _nagyon_sok_ idő kellett neki. Tehát az egyik drón mégis jónak tűnik.. ..holnap azért még tesztelek egyet. A GearBest egyébként gyorsan reagált egy automatikus levéllel, hibajegyszámmal stb. Majd keresnek. Minden kezdet nehéz. Minden segítséget köszi.
Tiszta eget, jó repülést!
datizdökveszcsön 2017.02.12 11:59:04
Sziasztok!
Mint írtam is, hogy majd jelzem, hogy hogyan alakultak a dolgok, íme itt a történet (bár a boldog végkifejlet még nem érkezett el, de legalább már látszik a vége)
Tehát a GearBest-el felvettem a kapcsolatot. Hamar kiderült, hogy nincs helye reklamációnak. Bár van náluk 45-napos visszavásárlási garancia, ez az RC játékokra (drónokra stb) nem vonatkozik. Kizárólag abban az esetben van visszavásárlás, illetve kártérítés, ha 3 napon belül jelzi nekik az ember a problémát, és csak akkor, ha mindezt unpacking videóval igazolja, azaz levideózza, ahogy kibontja a csomagból a hibás terméket, és az nem működik jól. Mivel én direkt nem bontogattam (karácsonyi ajándék volt) szenteste meg nem az unpacking videóval voltam foglalkoztam, így erre esély sem volt. Mindenesetre Nektek legyen ez tanulság, én meg végre értem, mit keres a youtube-on a rengeteg unpacking video...
Na mindegy. Válaszul azt írták, hogy 16 $-t tudnak a GearBest Wallét-re utalni, amit én levásárolhatok, bánatpénzként. Nem az a fajta vagyok, aki könnyen feladja, kb 30 levélváltás után végül visszautaltak pénzben 30 $-nak megfelelő összeget. Persze ez még mindig nem 80 $, amennyibe a drón került, de legalább annyi, ami fedezi az új compass modult.
Mert azt azért kiderítettem, hogy a compass modul lehet a ludas, egy magyarországi drónszervíz és bolttal beszélve. (Nem tudom, hogy igaz-e, de azt mondták a telefonban, hogy a GearBest gyakran újracsomagolt termékeket küld ki, szállítás közben pedig sérülhet a drón, akár úgy is, hogy nincs külsérelmi nyom. Külön szépsége az ügynek, hogy nekem volt szállítási biztosításom is)
Jelenleg ott tart az ügy, hogy a hivatalos Hubsan oldalon keresztül elértem Wallnuts-ban Kevin Chen-t aki már szedi össze az alkatrészeket (rendeltem pótakksikat is, és védőkereteket, ezeket neki is Kínából kell berendelnie) aztán ha együtt lesz minden, küldi a csomagot. A csomag így kb 50 $, viszont mindkét gyerkőcnek lesz plusz két tartalék akksija. A másik drónt időközben felavattuk, a videó kissé homályos lett, de ezt betudtam annak, hogy rajta felejtődött a védőfólia :)
A védőkeret viszont tényleg fontos: szép kis vérző ujjat tud okozni egy esetleges nem tervezett találkozás a drónnal.
További jó repülést, tiszta időt kívánok Nektek!
És ne feledjétek: a GearBest-es rendelésnél betartani a 3 napos határidőt a kicsomagolásra, és videózni mindent!
datizdökveszcsön 2017.01.31 10:15:58
Nagyon ismerős ez a mentalitás a taxispiacról. Még mielőtt a hatósági árat behozták volna. Mert nagyon régen (80-as évek) az üzemanyag és a km-díj nagyjából "pariban" voltak. Ez kb azért reális, mert az üzemanyag a legnagyobb költsége a taxizásnak, és egyben km, azaz teljesítmény arányban nővekszok, vagy csökken) Aztán elkezdtek szaporodni a taxiscégek (inkább telefonszám-tulajdonos társaságoknak nevezném őket, mivel sem autójuk, sem alkalmazottjuk már) És amikor már elegen voltak, és nem tudtak mit kitalálni, akkor az egyik elkezdte a 184-Ft-ot. Aztán a másik a 164-et. A harmadik a 150-et. Volt olyan hogy 360 Ft-os üzemanyag mellett kiajánlottak 99 Ft-os "céges-akciós" tarifát. Aztán jöttek az őrületek: csomagtartóban lötyögő langyos ásványvízzel kínálgatni a repteres utasokat. Fél karosszériát beborító reklámmatricák "kötelező" hordása.
És mi lett a következmény? Ne részletezzük. De széles skálán kezdett mozogni a bevétel pótlási lehetősége, vagy a kiadás csökkentése, ami egyértelműen minden szempontból hosszútávon az utasbiztonság és a vállalkozás rovására ment egyszerre.
Két cég próbált minőségi szolgáltatást nyújtani, és nem befküdni az olcsósodásnak, a mai napig ezt a két céget tartom egyébként valamiféle elfogadható taxis cégnek.
Hogy mi a helyzet az egységes tarifa bevezetése óta, arról sajnos nincs tapasztalatom, csak hallom ismerősöktől,hogy a helyzet valamelyest javult. Nem kizárt, hogy alkalmazni kellene valami hasonlót más területeken is. Az "elkurvuilás" senkinek sem jó, még annak sem aki zsigerből a szabadpiacot kezdi emlegetni, és azt hangoztatja, hogy akinek nem tetszik, annak el lehet menni, nem kötelező ezt, vagy azt csinálni.
Szerintem már elég sokan elmentek....