Adatok
JustMe007
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Az bizony az Emag, ahol most sem a holdjáró építés a téma, hanem a pénzvisszautalás, ami valahogy sosem megy gördülékenyen. Lehet, hogy némi átszervezésre szorulna az ügyfélszolgálati-, panaszkezelő- és sztornírozó rendszer.
Tisztelt Tékozló Homár blog!
Tavalyról kell indítanom a történetem. Úgy…..

Íme a bizonyíték, hogy nemcsak a tisztítószerek meg a kóla más nálunk, mint Nyugat-Európában, hanem az ügyfélszolgálatok is.
Az Inviteles ügyfélszolgálatról szóló poszt kapcsán eszembe jutott, hogy ugyanazon cégnek a magyar és ír ügyfélszolgálata között is mekkora különbség van.
Karácsonykor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Dolgoztam több "nagy" hazai webshopban, a visszautalás sehol sem automatikus, ennek leginkább technikai okai vannak.
DE! Tényleg tök felesleges előre utalni. Attól nem lesz neked jobb, nem fogsz jobb ellátásban részesülni, sőt adott esetben még növelheti is a kiszállítás idejét.
Pic nagyon jól leírta a lényeget, főleg ami pl a PayU-t illeti.
Alkalmazottként , és már vállalkozóként, üzleti partnerként is dolgoztam velük, sajnos gyakran fordulnak elő problémák az elszámolásban.
Persze ilyenkor jön az ügyfél, hogy ez nem az ő gondja, ő a webáruházzal szerződött. Persze, ez igaz, de struccpolitika.