Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kaktusz20

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A 2020 a covid éve, sajnos. Sokat kell tennünk azért, hogy magunkat, szeretteinket és a körülöttünk élő idegeneket is megóvjuk. Ebben a cikkben most arról lesz szó, hogy mit illik és kell betartani, ha valaki társasházban lakik...
Kivel kell itt orális szexuális kapcsolatot létesíteni ahhoz, hogy kapjak egy takarót? Kedves Praxis!   Előrebocsátom, hosszú lesz. Eddigi életem legborzasztóbb éjszakáját töltöttem a Jahn Ferenc Kórház frissen felújított sürgősségi osztályának betegszobájában. Ennyi embertelenséggel,…..
kaktusz20 2020.03.11 14:30:05
@Rotoxis: Mit segít a háziorvos lecserélése azon, hogy az ügyelet küldött be? Terhelte volna a rosseb őket, de végül majdnem erőszakot kellett tenni rajtuk, hogy végre hazamehessek.
kaktusz20 2020.03.11 19:11:10
@Etniez: Biztos van más is, de amit ott aznap éjjel láttam, nem nevezném munkának, és a kevés fizetést is soknak tartom érte. Nem fizetnék senkinek azért, hogy a magántelefonjait intézze órákon keresztül, anélkül, hogy betegre nézne, nem fizetnék azért, hogy az őrzőben a pultban hangosan sztorizgasson és röhögjön az érkező mentősökkel, nem fizetnék azért, hogy az őrzőben a pultban dohányozzon. Én ezt láttam, és abban is biztos voltam, ha ott aznap éjszaka valaki olyan állapotba kerül, hogy meghalhat, az meg fog halni. Mert ezek leszarják.
kaktusz20 2020.03.11 21:48:24
@Ma Baker: így van. Meg a két magatehetetlen eszméletlen néni is rózsaszín fitneszpicsácska volt. És a kiskorú lány is. Tudod mit? Te, és a hozzád hasonlók megérdemlik ezt az egészségügyet, nektek nem is kell jobb. De engedd meg nekünk furcsáknak, hogy legyenek elvárásaink.
via GIPHY Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek. Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítás, vagy a csere. A csere itt teljesen ugyanolyan, de hibátlan…..
kaktusz20 2020.02.29 09:03:19
@Szubrina: Lehet vén hülye vagyok, de az ajánlattól köpni-nyelni nem tudtam. A visszajövés, amikor a főnök van újabb 2 órát az életemből, és újabb 60 km autózást jelent. Nekem az jelentené a megoldást, ha jól látható helyen elhelyeznék az üzletben pl. azt, hogy reklamáció a tulajdonos jelenlétében minden páros hét szerdán 10.30-10.35 között. Vagy az is egy megoldás, ha a főnök nyitvatartási időben az üzletben tartózkodik. Ha úgy érzi, az alkalmazottai nem kompetensek. A vásárló átverése is egy opció. Ezt választották.
A közös képviselet ellátása ma már egy professzionális tevékenységet takar a legtöbb esetben. A szerteágazó feladatok, a számonkérhetőség és a felelősség folytán elmúlt a házmesterek világa. Gyakran felmerülő kérdés, hogy hogyan ellenőrizhető a közös képviselő tevékenysége, kik gyakorolnak felette…..
Van az az összeg...  Nem. Van, amikor egyszerűen a pénz nem számít. Vagy Te odatolnád a feleséged, lányod, a saját anyád, hogy köpje arcon egy drogos, amikor a vérnyomását akarná megmérni? Kinyitnád az ajtót a feleséged, a lányod, a saját anyád előtt, hogy az arra repülő szék először őt találja…..
kaktusz20 2018.06.02 21:16:23
@banyatank: Ugyanmár, az egész rendszer egy nagy hiba. Nem tartom valószínűnek, hogy arra áldozom életem hátralévő részét, hogy megértessem az egészségügyi dolgozókkal, nem a betegek vannak értük. Az egészségügyben még feudalizmus van. Azt sem értik, mit akarok tőlük.
Mikor meguntam a szórakozásukat, akkor szépen megfogtam a táskámat, elindultam kifelé. Kérdezte az egyik, hova megyek. Mondom, haza. Azt nem lehet. Akar fogadni? 5 percen belül megkaptam a papíromat. Ezért tegyek panaszt? Vagy azért, mert este órákon keresztül telefonált (hallhatóan magánügyben), de még a szemkontaktust is kerülte, nehogy kérjek tőle valamit? Pl. egy takarót, mert a csupasz lepedőn utcai ruhában is fáztam május elején nyitott ablaknál? Végül háromszor kértem. Csak akkor kaptam, amikor úgy kérdeztem, kit kell itt orálisan kielégíteni, hogy kapjak egy takarót? Az ajtóból dobott az ágyra egy olyat, amit a szemétben sem piszkálnék meg bottal sem. Csak reméltem, hogy nem a szennyesből vette. Vagy, hogy látja olvasok, és egyetlen szó nélkül lekapcsolja a villanyt. Na nem azért, hogy aludni lehessen, mert utána egész éjjel hangosan röhögnek, és szívják az elektromos cigit a szobában. Vagy azért, mert mikor egy pillanatra elalszom egyetlen hang nélkül az orromba nyom egy szondát? Áááá, sokáig folytathatnám. Másnap itthon kiírtam magamból. Négy oldal lett.
Csak arra jöttem rá, hogy balesetben, a helyszínen akarok meghalni, mert a magyar eü-t nem nekem találták ki.
kaktusz20 2018.06.02 21:58:44
@banyatank: Bocs, mint írtam, az én életem kevés erre. A rendszer rossz, a rendszerben lévő emberek szemlélete rossz. Alapvető hiányosságok vannak, a legapróbb dolgokban sincs kommunikáció, információ, ezzel is csak a kiszolgáltatottság nő. Mert ha kapsz egy információt, nyilván vissza fogsz élni vele. Ez a kiindulási pont.És még csak a jéghegy csúcsát kapargatom. Hát, nem vagyok én Don Quijote:)))
kaktusz20 2018.06.02 22:28:18
@banyatank: Nyilván te is hallottál botrányokról sürgősségi osztályokon. Fotók, földön fájdalomtól fetrengő betegekről. Na, találtak megoldást. Nem mehet be veled a hozzátartozód a váróba sem, őt különzárják egy másik váróba. Nagyon hosszú órákra. Szerinted? Fáj rosszul vagy, vagy csak csak szorongsz? Jó lenne, ha anyukád, férjed, feleséged, barátod, gyereked melletted lenne? Ne is álmodj róla. Sokan beszökdösnek, de szigorúan kiparancsolják őket. A váróból.
Aztán órákig a fú sem nő, de műszakváltás előtt hipp-hopp elfogyunk pillanatok alatt, Mindenhol ki van írva, hogy sürgősségi sorrendet tartanak. Megértem. Majdnem utolsó vagyok, a derékfájós már hazament, gondolom kiszökök a férjemhez (ugye ő nem jöhet be, én meg nyilván nem vagyok súlyos beteg, így utolsónak), amikor ordítva keresnek, hogy lehet tüdőembóliám van, ott fogok meghalni. Hát de tényleg, a derékfájás súlyosabbnak tűnt mint az (lehet)embólia?
Ezekkel álljak én le harcolni? Hülyének nézel?
Az alábbi beszámoló alapján a Savoya Parkban működő Auchan munkatársainak rém határozott elképzelése van a megfelelő vásárlói magatartásról, és az esetleges véletlen vagy tapasztalatlanságból fakadó kilengéseket nem restek  a helytelenül viselkedők orra alá dörgölni akár többszörösen is. Az…..
kaktusz20 2018.05.31 20:43:25
@CCnick: néha, tényleg nagyon ritkán, csak pirosbetűs ünnepnapokon szükségem van fogkrémre. Valódi léhaság vásárolni (mert éppen akciós), ha van még fél tubus otthon. Szégyellem magam.
kaktusz20 2018.05.31 20:58:16
@CCnick: Igen. Vess a mókusok elé, de megveszek néha mosószert, tisztítószert, kávét, Wc papírt, - olyan dolgokat, amik nem romlanak meg, viszont rendszeresen vásárolom, használom - akkor is, ha éppen nincs a bevásárlólistámon, de akciós. 1-2 héten belül szükségem lesz rá. Tudom, minek olyan hosszú távra tervezni, meg undorító hedonizmus, és küzdök ellene.
Ettől még a madaras tecsóban lehúznak, mert arra megy ki a egész, hogy a többség úgysem fog a direkt macerás információs pultnál sorban állni a különbözetért. Így megtévesztik a vásárlókat, de meg is érdemlik, ha akcijjósat akarnak. Nem?
Az alábbi levél írójával hosszan leveleztem, mert a sztori annyi extrém elemet tartalmazott. Eleve mi az, hogy egy 2 nappal korábbi vásárlás miatt csapnak le valakire? Nem beszélve arról, hogy rekonstruálják a vásárlását, egrecíroztatják az irodában, majd zárésnak aláíratnak vele egy…..
kaktusz20 2018.03.07 05:52:34
@Xezs7: Tipikus áldozathibáztató hozzászólás. Én pl. használok netbankot, mégsem tanulom meg a havi számlatörténetemet, mielőtt elmegyek vásárolni. SMS szolgáltatást meg nem kérek.Mert engem pl. zavar. Zavar az is, ha előttem a pénztárnál a civilizált ember nem pakol, hanem a telefonján matatja az esemesét.
Eddig azt hittem, válogathatok korunk vívmányi között, mivel szeretnék élni,és mivel nem, de köszönöm, hogy felnyitottad a szemem, megyek medvebőrért. És amíg nem rendeződtem vissza teljesen az őskorba, mindenféle túlkapást szó nélkül fogok viselni mindenkitől, mert egy elmaradott állat vagyok, megérdemlem.
Biztosan van valami belső rendszerhez kapcsolódó magyarázat rá, de kedves Uniqa, lásd be, hogy nagyon hülyén hangzik az ügyfélszolgálat, ami csak bejövő hívásokat fogad, és nem képes visszahívni az információkkal az ügyfeleket. Egyoldalú szolgálat ez így. Kedves Homár! Tavaly december 22-én egy…..