Adatok
heavy rider
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nincsenek könnyes memoárok, sajnálkozás vagy jajgatás, elvégre én döntöttem úgy, hogy megválok tőle. Most azonban, ahogy a régi papírok között turkálok, rádöbbentem: ennyi időt még egy autóval sem töltöttem együtt. Elmosolyodtam egy kicsit: nocsak, öt és fél év? Nem…..
heavy rider
2011.01.16 09:45:24
Azta, de sok bennfentes meg okos ember van itt már így kora reggel! Inkább meg kéne nézni Pista fészbuk profilját, ott van, hogy mit vett, első kézből tőle...
Az Alfa Romeo Giulietta hazai bemutatóján hemzsegtek a celebek és a playmatek. Szüksége van erre a káeurópai, megélhetési akarnok bagázsra ennek az autónak? Nem hinném. Illetve ki tudja. Vélemények az azonos című írásunkról...
Női autó, most már biztos. Ezt a meredek szögben álló pedálsort tűsarkúban kell taposni. Vélemények azonos című írásunkról...
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
heavy rider
2009.10.11 08:16:02
@tuttitiz84:
Ha egy kicsit is ismernéd ommm barátunkat és "munkásságát", meg se fordulna a tökfejedben, hogy az újautó lobby szekerét tolta ezzel a cikkel! El sem tudom képzelni, hogy lehetett ebből az írásból ezt levenni.
Ami meg tény, az tény: Intenzív napi használat mellett a Bp.-i utakon szerintem egyetlen személyautó sem bírja ki hibamentesen a 200ezret, de pl. a mi céges Toyota Hiace-ünk és Hiluxunk ennél jóval többet elment, mondjuk javarészt országúton és autópályán használva.
Ha egy kicsit is ismernéd ommm barátunkat és "munkásságát", meg se fordulna a tökfejedben, hogy az újautó lobby szekerét tolta ezzel a cikkel! El sem tudom képzelni, hogy lehetett ebből az írásból ezt levenni.
Ami meg tény, az tény: Intenzív napi használat mellett a Bp.-i utakon szerintem egyetlen személyautó sem bírja ki hibamentesen a 200ezret, de pl. a mi céges Toyota Hiace-ünk és Hiluxunk ennél jóval többet elment, mondjuk javarészt országúton és autópályán használva.
Vidéki utak mentén jellemzően nem nagyon álldogálnak emberek. Ha nagyritkán mégis megpillantunk valakit, az jó eséllyel vagy örömlány, vagy rendőr. Vélemények az azonos című publikációnkról...
heavy rider
2009.03.11 07:18:43
Gyulavitéznek utána kellene nézni, hogy áll a dolog jogi háttere. Félek, hogy a rendőrnek joga van bárhol igazoltatni, de reménykedem benne, hogy talán vannak belső utasítások, irányelvek, amik arra szolgálnak, hogy úgy igazoltassanak hogy az ne legyen balesetveszélyes nekik és nekünk autósoknak sem. Kéne egy állásfoglalást kérni az ORFK-tól, és ha van ilyen utasítás, kérni egy telefonszámot, ahol be lehet jelenteni ha ilyet lát az ember (márpedig jelenleg rengeteget lát). Persze el kell kattintani 1-2 fotót, de ez ma már nem gond, és ha jól megb@sznák azokat, akikről több bejelentés érkezik, egy ekkora autós közösség, mint a TC olvasótábora, elég sokat tudna tenni a jelenség felszámolása érdekében.
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...
A korábbi pánik ellenére szép lassan lenyugodnak a kedélyek: a segédmotorok korábban megszavazott rendszámozási kötelezettsége elmarad. Az eredeti tervek alapján 2009. január első napjától minden ötven köbcentis mopedre és robogóra, 2011-től pedig a segédmotorokra várt volna…..
Mint talán már feltűnt nektek, elindult a honlapunk a www.lehetmas.hu címen. Ezen olvasható többek között az alábbi veretes szöveg:"A Lehet más a politika! kezdeményezés tagjai és külső szakértői az elmúlt közel egy évben elmélyült műhelymunkát folytattak, aminek egyik…..
Ezt kaptuk ma, film is van hozzá.
Sajtóközlemény
Többszázezres bírság az indokolatlan használatért
Sok a baleset a leállósávokon
Az autópályákon nagyjából minden nyolcadik halálos baleset a leállósávon történik, pedig ezek a balesetek lennének a legkönnyebben…..
Érdekes levelet kaptam Fazekas Mártontól. Megosztom, hátha ma is okosodom valamit. Tanulni nem szégyen. Nem tanulni az. Szervusz! Hallottál már a MagneGas-ról? Mert én az elmúlt hétig nem. Akkor viszont olvastam róla egy rövidke cikket a Quattroruote-ban, a legnagyobb…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz