Regisztráció Blogot indítok
Adatok
amerikai cegvezeto

1 bejegyzést írt és 115 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
amerikai cegvezeto 2012.08.30 00:44:05
@monddazigazatmar: Pedig csak ez az egy modja lenne annak, hogy megbizonyosodj ezekrol a dolgokrol....
amerikai cegvezeto 2012.08.30 00:53:48
@Babette_: Minden evben ujra kell regisztralni.... Egy ideje mar csak online lehet.
UPDATE: ÚJ BEJEGYZÉS A TÉMÁBAN IDE KATTINTVA OLVASHATÓMegteheti-e egy állam Európa földrajzi közepén, hogy hagyja bedőlni saját légitársaságát? Vajon a szűken vett gazdaságosság oltárán fel lehet-e áldozni egy olyan vállalatot, amely túl azon, hogy közvetve több, mint 25…..
amerikai cegvezeto 2012.02.19 22:38:04
@fda: "ezentúl aki el akar repülni, elrepül. Aki ide akar repülni, ugyanúgy iderepül."

Ez igaz, csak nem mindegy, hogy 1 monopolhelyzetben levo szolgaltatobol valaszthat vagy kettobol akik igy arversenyt alakitanak ki. A lufthansa pl. azonnal kb 40%-kal megemelte az arait miutan egyeduralkodo maradt a legtobb utvonalon. A ryanairt es a fapadosokat kezeljuk kulon, mert az mas kategoria.

"Aki szállította a kaját a malév gépekre, ugyanaz szállíthatja ezután is! Azt mindig helyben pakolták be, tehát minden más társaság is magyaroktól vette."

ez csak felig igaz, mert nem mindenki vette itt. Aki pedig igen, az nem minden esetben a malev catering-gel volt szerzodve. Ezen felul nem mindegy, hogy napi 1500-2000 utasra kell kajat eladni hanem napi 300-ra.

Read more: retrofeeling.blog.hu/2012/02/19/mit_vesztettunk_a_malevvel#ixzz1mrmSjErK

Read more: retrofeeling.blog.hu/2012/02/19/mit_vesztettunk_a_malevvel#ixzz1mrm2cFCi
Bíró Tibi pár éve Kanadában él, egy Victoria nevű kisvárosban. Az élet igen furcsa arrafelé, saját blogján rendszeresen posztol a megfigyeléseiről. Furcsa? Nem, nem ez a helyes szó... Mondjuk inkább úgy - normális. Egy közlekedési posztot átveszünk tőle mi is, hadd érezzük,…..
amerikai cegvezeto 2011.11.04 14:39:22
@Giuliano: Torontoban 5 millio ember el. Valamiert az az altalanos felfogas, hogy kanada = toronto. Ami a varoshataron kivul van, az mar kulfold.
Napi szinten tobbszaz menekult erkezik torontoba. A fele irni-olvasni sem tud. A felesegem egy menekulteket "akklimatizalo" szervezetnel dolgozik. Harom honapon keresztul csak arrol oktatjak oket, hogy mikent kell hasznalni a WC-t, hogy mukodik a villanykapcsolo es nem a nagy varazslo intezte a TV-be a musort.
Detroit nemcsak kezdeti sikereit, hanem a több mint 50 éve tartó agóniáját is az autógyártásának köszönheti. A tartós munkanélküliség és az elszegényedés miatt az emberek 1967 júliusában utcai harcok útján próbálták bajaikat kifejezni és a kormánnyal orvosoltatni. A…..
amerikai cegvezeto 2011.08.11 14:57:18
@ANOka: A valodi pusztulas 3 evvel ezelott kezdodott, amikor a gazdasagi valsag miatt bezartak az autogyarak es az azokat kiszolgalo kisebb egysegek. Az ott dolgozok koltozni kenyszerultek. Munkalehetoseg hijan az ingatlanok erteke meredeken zuhanni kezdett, simian lehet 2-3000 dollarert hazat kapni. A filleres lakasok viszont azokat kezdtek el vonzzani, akiknek csak fillereik vannak : gettos negerek, drogosok, stb. Ahol ok megjelennek, ott nem marad meg normalis ember, igy szep lassan kiurult a varos. Az egeszben az a jo, hogy az uthalozat meg a regi idokben keszult, igy kicsit tulmeretezett a jelenlegi forgalomhoz. De ez azt is jelenti, hogy mindig jol lehet haladni, nincsenek dugok.
A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..
amerikai cegvezeto 2011.03.16 11:27:16
Egy kamionos velemenye:
A cikkiro eleteben nem vezetett kamiont, az latszik.
Az elozesi tilalom igy, ebben a formaban szerintem is elfogadhatatlan. En is jogosan hasznalom az autopalyat, fizettem erte, akkor jogosan varom el, hogy tudjak haladni. Ami termeszetesen nem jelenti azt, hogy "orakra" feltartok masokat.
Tetszik amikor irjak, hogy "fel oraig meg 20 kilometeren at tartott az elozes". Kozben az egesz 30-40 masodpercig tart. Igaz, elfogadom, hogy tobbnek lehet erezni.
A masik dolog,a belso savban halado autok koze hirtelen bevagodo kamion esete, ami miatt veszfekezni kell az ott erkezo autonak.
Csak az az auto azt nem veszi eszre, hogy nekem mar 10 perce megy az iranyjelzom, de ahelyett, hogy beengedne, meg jobban felgyorsit, nehogy a kocsog kamionos meg bejojjon oda. Ha csak egy arnyalatnyit lassitanal, nem fordulna elo ilyen problema. Persze, 190-rol intenziven kell fekezni, plane ha meg arra is ment ki a dolog, hogy azert sem engedem be a geci kamionost.
Teves az a velekedes, hogy a kamionos leszarja az autost, meg nem erdekli meddig tartja fel. De, nagyon is erdekli. En mindig lelassitottam, ha engem eloztek es lathatoan sokaig tartott volna mire a masik elmegy mellettem. Semmibe nem tellt nekem, 90 helyett 30 masodpercen at 87-tel kellett menni.
A dolog tehat szokas szerint pro es konrtra, de a sajat tapasztalatom az, hogy a legjobban azokat zavarta a kamionok elozese es most azok unneplik a tiltast akik a palyan 170 alatt keptelenek kozlekedni, de lakott teruleten sem igazan mennek 100 ala. Az ilyen meg ne papoljon szabalyossagrol meg ne kerjen szamot semmit a masikon.
A 3 savos szakaszokon nem tiltja a torveny az elozest, de ebbol igencsak keves van ma Magyarorszagon.
amerikai cegvezeto 2011.03.16 11:52:26
@Érdekes: Mutasd mar meg nekunk is ezt a statisztikat, legyszives!
amerikai cegvezeto 2011.03.16 11:54:28
@Tibike15: 3 savos palyan nem tilos az elozes.
Tom, a grafikusunk kénytelen volt autót venni. Nem örült neki, de a kisfiát kell naponta eljuttatnia a speciális óvodába Budapestre, vidékről. Eleinte megpróbálta tömegközlekedve – ahogy munkába is így járt azelőtt – de pár hét alatt belátta. Ezt már nem bírja…..
Krisztina spéci autót szeretett volna bérelni francia kirándulásukhoz, de sajnos akkor épp olyan nem volt elérhető. A Budapest Bank rendszere azonban nem tudja megkülönböztetni a fedezetellenőrző lekérést a zárolástól, így naiv ügyfél vagy 15 napig vár, amíg magától…..
Itt a Homáron igen sokat lehet olvasni az utasok előadásában arról, hogy a BKV alkalmazottai hogyan alázzák meg/verik át/inzultálják a Naiv Ügyfeleket. Arról már sokkal kevesebbet találni, hogy ez az egész hogy néz ki a másik oldalról. Arról pedig még soha nem posztoltunk egy…..
amerikai cegvezeto 2010.01.07 02:17:55
@Ferlategla: a panaszba a jarmu rendszamanak is szerepelnie kell,de ha mondjuk fel orankent jar akkor a menetrendbol is ki lehet kalkulalni ki jart arra akkor.
A történet a következő:Angliában dolgoztam és a világ lúzereit, hülyéit, idiótáit összegyűjtő fórum, az utazas.com olvasgatásával múlattam az időmet. Szerencsétlenségemre hozzászóltam egy-két témához, aminek az lett a vége, hogy az ott látható és kitakarhatatlan/nem…..
Aki utazott régen InterCityn és igénybe veszi ugyan azt a szolgáltatást ma az azt tapasztalhatja, hogy ugyanazt az utat sokkal több idő alatt tudja megtenni. Ennek az egyik oka az, hogy az IC is megáll már olyan állomásokon, ahol régebben nem állt. Sok önkormányzat úgymond kisírta…..
Ezen gondolkozom. Persze van két könnyű válasz. Az első az, hogy nem is a Fidesz támogatja Gaskóékat, hanem Gaskó támogatja a Fideszt. Bár ezt a verziót könnyű alátámasztani azzal, hogy az arrogáns (vd)SS-vezér először azt mondta, hogy Karácsonykor nem lesz sztrájk, aztán…..
Íme a fapados repülőterek sorozat 2. része Janos32 jóvoltából. Hamarosan bemutatkozik GRO, majd MAN. Kassa megfelelő alternatíva Ferihegy mellett az Észak-Borsodban élőknek. Miskolcról autóval egy óra alatt elérhető. A 3-as úton átlépve a határt, Kassa elején az első lámpás…..
Nemrégiben átadták az M0 keleti szektorát, így mostmár boldogan használhatják a várost elkerülni kívánó autósok és január 1-től kötelezően a kamionok, teherautók. Jó, hogy van ilyen lehetőség, örülünk is neki, de annak már kevésbé amiről T3raYon tájékoztatott minket,…..