Adatok
olahgabor79
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Vajon miért nem mindegy az átírásnál, hogy egyszerre vagy külön vettük a megyei e-autópálya-matricáinkat?
2018.05.14 12:17:01
Az ember új autó vásárlása miatt érzett bokorugró örömét általában némileg hervasztja a rengeteg papírmunka, ami egy ilyen akciót kísér. A Casco, a parkolás, az autópálya matrica és társai intézése mind-mind egy óriási csapda, amik jó eséllyel rojtozzák ki az ember idegrendszerét leggyakrabban a…..
olahgabor79
2018.05.14 12:39:21
Hazug férgek, mert nekem meg azt mondták, matricánként 1470, mindegy mikor vettem. 5-ről lett volna szó, így inkább éveset vettem.
Árpi valószínűleg valami forgalmas helyen lakik a belvárosban, és nem a főzőcskézés a hobbija, valamint pizzafüggő, vagy legalább is hetente többször muszáj hozzájutnia. Akárhogy is: házhoz rendelt, a futár jött, a pizza viszont csak nem akart az ajtó előtt landolni. Ráadásul 2x is, mint egy rossz…..
olahgabor79
2017.10.26 16:32:44
olahgabor79
2017.10.26 16:33:58
Hirtelen nem találtam nyomát, de rémlik valami olyan szabály, hogy a sofőr csak a megállóban nyithatja ki az ajtót, különben ő a felelős egy esetleges balesetért. Mindenestre rákérdezünk a BKV-nél a dologra.
Helló Homár,
Ma reggel az 5-ös busz nagy dugóba került az Astoriánál, és kb 5 perc egy…..
olahgabor79
2017.06.28 09:46:41
@kowee: Nem teljesen mindegy? A poszter hazugsággal akart magának előnyt szerezni, és ezt még világgá is kürtölte.
Tékozló Homár
Csak két turistának próbált segíteni a földalattin, mégis rendőrös kaland lett belőle
2017.06.08 12:08:54
Bár Tamással ellentétben nem gondolom, hogy a BKV elsődleges feladatai között lenne az országimázs javítása, de abban mélyen egyetértek vele, hogy minden kommunikációban fontos az emberi hangnem, az egyébként normálisan viselkedő külföldiekkel szemben pedig jó lenne több türelmet és elfogadást…..
olahgabor79
2017.06.08 13:08:45
A sztoriban olvasónk sem hibátlan, hiszen nem csekkolta az előre megváltott vonatjegyen a dátumot, és ebből kerekedett ki az egész kalamajka, de azért az a rész, ahol a kalauzzal való tárgyalás hullámzását követve 150 forintról 12500-ig nő a fizetendő összeg, elég elképesztő.
A debreceni…..
olahgabor79
2016.05.30 20:46:15
@Bombaló: Tudom, hogy van, tizenéve dolgoztam MÁV ügyfélszolgálaton. Szerinted mennyire ment a válogatás. Egyébként sokan fordítva értelmezték ezt a menetiránnyal szemben megfogalmazást.
ui.: Késtem már le utolsó vonatomat 200km-re, mert előttem a gyökér helyjegyről kért áfás számlát. Mondtam, hogy kifizetem az egészet helyette, csak haladjunk, de nem, neki kellett, "MERT SZÜKSÉGEM VAN RÁ!"
ui.: Késtem már le utolsó vonatomat 200km-re, mert előttem a gyökér helyjegyről kért áfás számlát. Mondtam, hogy kifizetem az egészet helyette, csak haladjunk, de nem, neki kellett, "MERT SZÜKSÉGEM VAN RÁ!"
Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört. Gábort konkért cselekvési tervvel próbáljuk vigasztalni a poszt végén.
Kedves Homár,
A…..
olahgabor79
2016.01.28 14:47:06
@Terézágyú: Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. Most ott a pont, valóban rosszul írtam.
sarostehen_: megkérdeztem, nem volt bontatlan, az eladó meg nem fog átküldeni másik áruházba, ha érdekelt a helyszíni eladásban. Amúgy megnézte, máshol is csak a mintadarab volt.
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem.
sarostehen_: megkérdeztem, nem volt bontatlan, az eladó meg nem fog átküldeni másik áruházba, ha érdekelt a helyszíni eladásban. Amúgy megnézte, máshol is csak a mintadarab volt.
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem.
olahgabor79
2016.01.28 15:01:39
@Terézágyú: Mondtam, hogy elírás. A szerviz egy kis kft. nincs ügyfélszolgálata. Szóval, a gyártó ügyfélszolgálatát hívtam vasárnap reggel, nem elérhetők (1), hívtam hétfőn reggel, elértem és beszéltem is velük (agybedurranás után) (2)
Úgyhogy mégegyszer: a szervizes szaki hozzáállásával nincs semmilyen probléma, és jelenleg a Média Markt hozzáállása is rendben volt, hívtak telefonon. Már csak a játék negyedik szereplőjére várok.
Úgyhogy mégegyszer: a szervizes szaki hozzáállásával nincs semmilyen probléma, és jelenleg a Média Markt hozzáállása is rendben volt, hívtak telefonon. Már csak a játék negyedik szereplőjére várok.
olahgabor79
2016.01.28 15:03:08
@Terézágyú: A panaszlevél hivatalos formában is elküldésre került, kéred?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz