Regisztráció Blogot indítok
Adatok
apa80

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
via GIPHY Reméljük, nem öltek meg, raboltak ki, veszett el vagy ütközött össze a hatóság potyakitérőjének ideje alatt senki és semmi a kerületben. Pff. Kedves Homárosok!  Történt, hogy a mosógép bemondta az unalmast, s a javítás várható 70 ezres költsége arra…..
apa80 2016.07.06 12:34:28
@Dezsike: Elég nagy láma vagy, ha a munkahelyeden te rohangálsz le a csomagért, és ezt még természetesnek is veszed. Ha én megadok egy szállítási címet, és az tartalmaz házszámot, emeletet, ajtót, akkor a szállítási szolgáltatás nem a házszámig szól, hanem a kézbesítési címig. Persze, ha a szolgáltató általános szerződési feltételei között az szerepel, hogy a kézbesítési címet csak házszámig hajlandóak kezelni, majd felcsöngetnek, megvárják amíg a delikvens lemegy átvenni a csomagot (ad absurdum felöltözik utcai ruhába, biztonságba helyezi a gyereket (vagy felöltözteti és leviszi magával) stb.) és nem hisztiznek akár 10 perc üresjáratért sem, akkor más a helyzet. De ki az a rendkívül tudatos, mindig megfelelően tájékozódó Homár felhasználó, aki rendel valahonnan valamit, megnézi ki szállít az adott cégnek, felkeresi a logisztikai szolgáltató honlapját, végigbogarássza az ÁSZF-et, majd miután meggyőződött arról, hogy emeleti címek sincsenek kizárva a rendelésből visszamegy a webshopba, és véglegesíti a rendelését? A következő okosság az lesz, hogy a pizzafutár is csak a kapuig hozza a rendelést?
apa80 2016.07.06 12:50:45
@Tehetséges ugandai buzi: Ááááá... az már olyan, mintha a családi házban az emeletre kérnék a cuccot. Leteszi a futár a kapuban (vagy a kapun belülre), oszt' a Minotaurusz majd odafárad érte, ha éhes. Akkor persze annyi az egész labirintus koncepciónak, dehát mindent nem lehet... :)
apa80 2016.07.06 12:58:18
@nyakira: Annyi baj legyen, maximum lesz még egy poszt arról, hogy milyen szemét mindenki, aki csomagot kézbesít, mert a köcsög Góliát és Vágási Feri nem vitték fel a zongorát a padlásszobába a tűzlétrán.
Bár itthon is egyre több a minőségi étterem, még mindig akadnak olyanok, amelyek piszkos trükkökkel próbálkoznak, hogy lehúzzanak minket. Ennek azonban most vége, mutatom, mire kell figyelni. Kisadag vagy nagyadag? A legtöbb étteremben választhatnak a vendégek a kis- és a nagyadag között. A…..
apa80 2016.03.20 08:51:12
És ezek tényleg "pofátlan trükkök", amivel "lehúznak"? Ha elmész étterembe nem számítasz rá, hogy kapsz egy étlapot, amin felsorolják a kínálatot, leírják, hogy mi van benne, hogyan készül és mennyibe kerül? Mi lenne szerinted a jó megoldás? Ha ott van pl. az étlapon a Cordon bleu, mindenképpen annyi legyen ott magyarázatképpen, hogy "sajttal-sonkával töltött rántott hús"? Pofátlanság és lehúzás azt írni (főleg ha mondjuk tényleg így készül), hogy "borjúszelet lágy Edami sajttal és érlelt pármai sonkával töltve, ropogós házi kenyérmorzsába forgatva"? Ettől át vagy verve? Le vagy húzva? Pofátlan az étterem? És ugyanezt az ételt 1990 forintért adni miért pofátlanság, miért lehúzás? Az, hogy te automatikusan lefelé kerekítesz, az egy dolog. De ha ez a te szemedben "csak" 1900 forint, akkor megveszed, ha 2000 lenne, akkor már nem? A étlapon a kis adag ételek kapcsán általában le van írva, hogy az eredeti ár 70%-át számolják fel érte. Ha valaki úgy megy étterembe, hogy neki jó üzletnek látszik a fél adagért 70%-ot fizetni, akkor őt nem lehúzták, csak simán hülye. Tele van az internet ilyen "állítólagos" lehúzásokkal éttermekben, boltokban, piacokon... mindenhol. Mindenki tud róla, senki nem lepődik meg. És nincs ezekben semmi pofátlan, semmi lehúzás. A pofátlanság és a lehúzás ott kezdődik, ha a fent említett Cordon bleu végül nem borjú, hanem marhahúsból készül, Tesco gazdaságos trappista sajttal és gépsonkával töltik meg. Az kimeríti a pofátlan lehúzás fogalmát. A tatár beefsteak-be a bélszín mellé bekevert sertéscomb szintén. De amiről te írsz, az semmiképpen sem.
Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört. Gábort konkért cselekvési tervvel próbáljuk vigasztalni a poszt végén. Kedves Homár, A…..
apa80 2016.01.28 11:48:57
Miért csodálkozik bárki is azon, hogy egyre kevesebb itt az ember és egyre romlik a színvonal? Mikor az történik, hogy bárkinek bármi problémája akad, ami fogyasztóvédelmi témakörbe tartozik, akkor máris rászáll a sok nagyon okos, rendkívül sikeres ember, aki:
- soha nem vesz kiállítási darabot
- soha semmilyen áruházban nem vásárol, ahol másik is
- soha, semmilyen webáruházat nem használ, mert úgyis átvernek mindenkit
- mindig minden szerződést helyben átolvas az első szótól az utolsóig
- a szolgáltató még az ÁSZF-et is megváltoztatja a kedvéért
- sem vesz semmit akciósan, hiszen nem "vadász"
- kiváló környéken, nagyszerű életszínvonalon tengeti a napjait
- olyan nagyon körültekintő, hogy tulajdonképpen nincs is szüksége fogyasztóvédelmi tanácsra
- stb.
Lehet, hogy a blog színvonala is magasabb lenne, ha nem itt próbálnátok meg kiélni minden kisebbrendűségi komplexusotokat. Miért olyan korlátozott a poster, ha 90.000-ért vett hűtőt? Szerintetek mennyinél kezdődik az a hűtő, aminek a megvásárlásával már sikeres ember valaki? Ha nem a MM-ban, akkor hol kellene vásárolnia, hogy sikeres legyen?
Persze, bele lehet kötni, hogy minek lecserélni a 8 éves hűtőt és abba is, hogy miért nem vitte át a szomszédhoz az ételek közül legalább a drágábbakat... de ettől a tény nem változik: le akarta cserélni a hűtőt (az okához sem nekünk, sem a tényeknek semmi köze), az új hűtő 2 napon beül elromlott, amikor pedig utána szeretett volna járni, hogy mi legyen, akkor mindenki lepattintotta, mondván nem az ő dolga. Persze, a szerviz nem lehet 24 órában nyitva, természetes, hogy napközben jönnek orvosolni a hibát, nyilván ez is tetézi a bajt... de ettől függetlenül továbbra is marad a kérdés: Miért nem lehet építő jellegűen hozzászólni valamihez?
Jaaa... azért nem, mert a sok zseni semmi okosat nem tud mondani, csak röhög a markába, hogy valaki megint ráfázott valamire! Mert a legnagyobb valószínűséggel terápiás céllal járnak ide sokan, hogy a saját nyomorúságukról elfeledkezzenek. Különben nem születne olyan hozzászólás, hogy mit kell pattogni a 600 Ft-os párizsi miatt. Talán tényleg az volt a hűtőben... talán azt szereti... talán azt engedheti meg magának. Nem mindegy Nektek? Pláne, hogy ott a GVTI válasza, de neeem, Nektek az sem jó. Legyen számla a hetekkel, hónapokkal ezelőtti bevásárlásról, különben senki nem fizet semmit. Hobbijogászok... :/
apa80 2016.01.28 12:41:37
@Kitalátor (másként) gondolkodó: Akkor Te legalább veszel dolgokat akciósan, és beteszed a lábad az Auchan-ba, Tesco-ba, Metro-ba stb. Mégsem biztos, hogy nem vagy sikeres ember... :)
apa80 2016.01.28 15:01:30
@onlajnok: Itt nem is egyedül róla van szó. De ha visszanézzük jó hosszú időre visszamenőleg a postokat látható, hogy mindig van az a réteg (és sajnos egyre szélesebb réteg), aki szerint a postoló a hülye, a hazug, a tényeket elhallgató, könnyen átverhető láma.
Télvíz idején, ha a poster mondjuk egy panelház 8. emeletén lakik egy olyan lakásban, aminek nincs erkélye, akkor semmivel sem könnyebb ezt a helyzetet megoldania, mint a legnagyobb nyári hőségben.
Persze, teljesen normális és elvárható dolog tőle, hogy próbálja meg enyhíteni a kárt, vigye át a termékek egy részét a szomszédba, lógassa ki egy részét szatyorban az ablakon stb., de ez nagyon messze áll attól, hogy "nem csak anyagilag korlátozott"... ami magában hordozza a lenézést is, hogy "csak" 90 ezerért vett hűtőt.