Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DetermiNánS

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bár sikerült emlékezetessé tenni a cég 25 éves évfordulóját, valamit nagyon félrekalkulált a Fressnapf az ünnepi akció kitalálásánál. Januárban még "25 000 Ft értékű árkedvezményre jogosító utalvány"-t hirdettek, aztán nyár elejére sikerült belefutniuk egy…..
DetermiNánS 2015.12.23 21:31:13
Én most novemberben szembesültem a 25.000 Ft-os akció valós feltételeivel, amikor a pénztáros csak úgy, hirtelen ötlettől vezérelve közölte velem a tényeket. Ennek ellenére tovább gyűjtöttem a pontokat, olyannyira, hogy már csak egyetlen aláírás kell - azután pedig jövőre szeretném abban a formában beváltani a kuponfüzetet, ahogyan azt eredetileg meghirdették. Javaslom mindenki másnak, akinek összegyűltek a pontjai, hogy tegyen hasonlóképpen, és ne mondjon le arról a kedvezményről, amit eredetileg ígértek, azután viszont rendkívül sunyi módon megváltoztattak.

Egyébiránt én jártam a fogyasztóvédelemnél, ahol azt mondták, csak akkor tehetnek valamit, ha beírom a problémám a Vásárlók Könyvébe (ez nemrég meg is történt), és az arra postai úton kapott válasszal fordulok hozzájuk - annak függvényében majd meglátják, mit lehet tenni. Szóval a hivatalos út (legalábbis az egyik) így néz ki, de hogy ez milyen következményekkel bírhat a Fressnapf számára, azt nem tudom. Viszont azt szeretném, ha minden, hozzám hasonló módon átvert vásárló megkapná azt, amit ígértek neki, vagyis az egy összegben, a Fressnapf üzleteiben bármire levásárolható, 25.000 Ft-os utalványt, még akkor is, ha tönkremennek belé, és ezután kitakarodnak az országból. Sőt, ahhoz is ragaszkodom, hogy a megkárosított vásárlók kárpótlását a cég ne akadályozhassa újabb sunyi módszerekkel, mint például azzal, hogy nem tölti fel kellőképpen a készleteit állateledellel, hogy az utalványosok ne érvényesíthessék szabadon a kedvezményüket. És ha ez úgy nem megy, hogy az ember végigjárja a fogyasztóvédelem egyébként rettenetesen körülményes bürökrációját, akkor más módszerhez kell folyamodnia - ezért ha kell, én is hajlandó vagyok részt venni egy pertársaság létrehozásában.
DetermiNánS 2015.12.25 11:02:54
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jó kérdés. A válasz talán az, hogy közel van, olyan gyakran megyek, amilyen gyakran kell/akarok, és kaphatók náluk az általunk megszokott macskakaják (melyek természetesen nem tartoznak a legdrágább kategóriába). Ettől függetlenül jövőre megfontolom a váltást, már csak azért is, mert nekem sem mindegy, mennyit tudok megspórolni ezen az egyébként sem túl olcsó "luxuséletvitelen", amit manapság az állatok befogadása és gondozása jelent.

Ettől függetlenül nagyon szeretném, ha a Fressnapf tartaná magát az eredeti feltételekhez, és nem csak az anyagi szempontok miatt (mondjuk azért is), hanem azért, mert a vásárlókkal szembeni tisztességtelen üzleti magatartás úgyszintén elvi kérdés. Érezze csak minden multi és kereskedés, hogy nem tehetnek meg bármit a vásárlókkal! Éljen a "tudatos fogyasztói társadalom"!
DetermiNánS 2015.12.27 11:34:47
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekünk egy ideje már csak két macskánk van, de kintieket is etetünk, és simán elmegy rájuk havonta 20-25 ezer Ft. De olyan is volt, hogy befogadtunk egy láthatóan elkóborolt/elveszített cicát, akiről hamarosan kiderült, hogy vemhes. Akkor már nem tettük ki a biztos halálba, inkább hagytuk, hogy nálunk szülje meg mind az öt kiscicáját, akiket azután elajándékoztunk szerető gazdiknak. Igaz, hogy a kicsik és az anyjuk oltásai, féregtelenítése és egyéb állatorvosi költségei már 100 ezres nagyságrendre rúgtak, nem lett volna szívünk nem megfelelő módon gondoskodni ezekről a szeretni való és ártatlan jószágokról.