Regisztráció Blogot indítok
Adatok
KovacsZ67

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tamás nyár közepén jelentkezett nálunk azzal, hogy menjünk el egy gyártói tesztmosásra vele, mivel megelégelte, hogy márkás és nem is olcsó mosógépe nem képes maradéktalanul megküzdeni a 3 gyerekes családban keletkező foltokkal. Panaszt tett a bolban, majd a gyártónál, végül a Békéltető Testületig…..
KovacsZ67 2017.10.07 16:01:00
Kedves Tamás!

A történeted nem gépekről, hanem emberekről szól. Azokról, akik készítették ezt a selejt modellt, továbbá azokról, akik eladják ezt a vackot azoknak, akik megveszik. Azt kaptad, amit kértél. Kevésbé szerencsés célkitűzésed kapcsán a problémád nem oldódott meg teljesen. Hős lettél, bebizonyítottad, hogy a gép nem jó, és Nálad maradt. Ahelyett, hogy a történeted minden téren pozitív alakult volna, és nem csak tapasztalattal, hanem anyagiakban is profitáltál volna belőle. Most sem késő!!! Rajtad múlik. Kicsit válts látószöget, stratégiát és taktikát is, és ha a gép még mindig megvan, javaslom, láss hozzá!

Talán tudok néhány tippet adni Neked.
Férfi létemre korán belecsöppentem a mosásba és mosogatásba, két gyerek mellett. Én magam is vettem egy Electrolux mosogatógépet a csúcskategóriából, ami sehogy nem mosogatott és nem is szárított rendesen. Bementem én is az üzletbe, reklamáltam, hogy a gép nem látja el azokat a funkcióit, amit ígértek Nekem, amiért megvettem. Nem cserélték ki és nem adták a pénzt vissza. Így más megoldást kerestem. Némi ügyvédi tanácsra, a hibát a szerviznek kb. tízszer jelentettem be két hónap leforgása alatt és nagyon-nagyon pontosan és gondosan megfogalmazva a problémát. A szervizes mindig ki kellett jöjjön, már unta a banánt nagyon. Teszteltünk a gépet és a szervizes jónak találta. Én meg nem. Minden esetben ráírtam a szervizlapra, hogy a probléma továbbra is fennáll. A tizedeik után kértem vigye el és javítsa meg, úgy, hogy nem maradjon ételmaradék a tányéron és az edények a mosogatás végén szárazak legyenek. Nem sikerült, így megkaptam a csereutalványt.
Vettem én is Bosch mosógépet, ami a német piacra volt optimalizálva (a szerelőtől tanultam), ahol valóban sokkal hatékonyabb mosószerek vannak. A magyar mosószerekkel a gép nem tudott tiszta ruhákat produkálni, német mosószerrel igen. Így megtanultam, hogy a 4-es kóddal kezdődő mosásra használatos szerek, különösen a Müller drogériában kaphatóak, milyen nagyszerűen mosnak. Tanulság, tapasztalat, és nem allűr. Ezt mások is említették itt Neked.
Anyámnak is vettem egy felültöltős AEG mosógépet, ami hasonlóan a Tiedhez, nem mosott szépen. Többnyire sehogy. Örömmel vált meg Tőle, amikor a motorja megadta magát, viszont az Electrolux amit ha használ remekül teljesít. Szóval egy márkacsaládon belül is vannak kivételek.
Vettem olyan német prestige szórakoztatóipari terméket is, ahol a cég értékesítési vezetőjének írtam (kinyomoztam a nevét a neten), hogy mennyire nem vagyok elégedett a termékkel, csalódott vagyok és a magyar képviselet vezetője megalázóan nem kínál nekem lehetőséget arra, hogy a problémám megoldódjon. Megírtam neki, hogy a márka nagy hívőjeként nagyon átvertnek érzem magam, ezért kérem, hogy Ő segítsen. Láss csodát, másnap a helyi képviselet kicserélte a terméket.
Amúgy olyan helyen, üzletben és neten vásárolok tartós háztartási gépeket, ahol van esélyem a próbára és a visszaküldésre és cserére is. Ezt megtanultam.
A teszttel ugyan egy jó lépést tettél, a békéltető tárgyaláson a célodtól sikeresen ellöktek. Kérlek, hideg fejjel gondolkodj, ne az igazad hajtson . Ha nem vagy a mosógéppel elégedett, fogalmazd meg a reklamációdat pontosan és azt is, mit hogyan tekintsz a probléma megoldásának. Nem a teszt a megoldás. Cseréljék jobbra, vagy adják vissza a pénzt.
1.Ha a gép meg van, javaslom hívd ki a szervizt, akár tízszer. Mindig írd a szervizlapra, hogy a gép nem most megfelelően. Dokumentáld, csatold a szervizlaphoz és mindig írd rá, hogy a probléma továbbra is fennáll.
2.Ne und meg, tarts ki. Egy idő után szórakoztató lesz.
3. Kérd meg és ragaszkodj hozzá, hogy a szerviz szállítsa el a gépet és nézzék meg a szenzorokat és a szoftveres részét. Azt akarod, hogy mossa ki a ruhákat foltmentesen.
4. Ha továbbra sem jó írj panaszt a szerviz vezetőjének és a képviselet vezetőjének újra.
5. Ha nem érsz el sikert, írj az európai kereskedelmi vagy akár ügyvezető igazgatónak angolul akár, hogy mit tapasztaltál. Ne hagyd őket békén… Hadd kapjon kemény letolást az összes helyi érzéketlen, akinek nem a vevő elégedettsége az első.
6. Ragaszkodj a cseréhez és kompenzációhoz. Ennyi csalódás után legalább két kategóriával jobba gépet adjanak. Örök garanciával
7. Végül: a teszt eredménye az, hogy mindkét gép vacakul mos. Nem más. Ugyanis, a mosógépet azért vesszük, hogy mosson és tisztára. Amennyiben a gép címkéjén „A” mosási hatékonyság van feltüntetve, akkor ez a gép a hibás teljesítés kategóriájába is esik. Mivel a ruha foltos maradt. Sőt a teszt is ezt az eredményt hozta. Mindkét gépben foltos maradt a ruha a legnagyobb hőmérsékleten. A PTK ismerete és némi ügyvédi támogatás és levél is jól jöhet.
Kérlek, itt ne állj meg. Vedd ki belőle, azt is, amit beletettél. Most húzd azokra az embereke rá a vizes lepedőt, akik át akartak verni. Mert ez a sztori is, nem a gépről, hanem az emberekről szól. Sok sikert.
KovacsZ67 2017.10.09 19:05:43
@Crazy 1zenkáttű:
Lehet, hogy van annyira szórakoztató, mint a mosási tanácsok a szervizestől vagy a békéltető tanács által javasolt tesztmosás. Amúgy Neked már számláztak ki garancia időn belüli kiszállást?
Hát a spanyol inkvizíció mellett szerintem erre sem nagyon számított senki! A kínálata tekintetében extra igényes, megjelenésében pedig végletesen letisztult My Little Melbourne sztárkávézó egy felkiáltójelhalommal, beragadt caps lockkal, sőt, minden írásbeli modorosságok csimborasszójával, a…..
Többszörösen problémás ügy, amiből az alappanasz nem is feltétlenül lenne Homárra való, mert az előfordul, hogy elakad egy infó valahol, a járulékos események kapcsán viszont egyáltalán nem egy a FedEx hírnevét bármi áron öregbítő, elkötelezett Számkivetett jut…..
KovacsZ67 2015.12.23 11:34:31
Valóban nem mindenki Tom Hanks. Vannak sokkal jobbak is:) Ha jól értem, úgy bonyolódtál szállítmányozásba, hogy alapvető ismereteid hiányoznak. Például a magyar vámjogszabályokkal és ÁFA törvénnyel kapcsolatosan teljesen járatlan vagy. Én cikinek érzem ezt a részét, ez Téged minősít egyedül. A FedEx, UPS, DHL, TNT mind az ügyfelek kiszolgálásából és a gyors kézbesítésből élnek. Idő - pénz. Mivel a szállítmányozást napi szinten végzem és ismerem már szolgáltatásukat, teljesen helyén való hogy a futár a táblára kitűzte az értesítőt. Feltételezem a postaládád és a címzés alapján nem tudott beazonosítani. Pedig ha ilyen szolgáltatóktól vársz küldeményeket érdemes erre gondolni. Meg arra is, hogy előre megkérdezd a díjakat, mert a légi és expressz szállítás a legdrágább ami létezik. Lehet, hogy fontos volt és sűrgős is? Ja, és az a bunkó futár.. nekem érdekes, más hozzáállással más tapasztalatom van. Nem hiszem, hogy végeznéd a munkájukat, főleg nem Budapesten, felbontások közepette, hasonló ügyfelekkel, mint Te. A barátaim nagy része kamu számlával vásárol a neten, hozatják be a holmit és hasonlóan meglepődnek, hogy is működik ez a szolgáltatás. Balhéznak, hívnak, hogy segítsek. Az ÁFÁn meg a vámon mindenki nyavajog és azt hiszi spórolhat. Na azon meg főleg értetlenkednek, hogy a szállító nem egyenlő a vámhivatallal. A vám az egy hatóság, a FedEx meg egy szolgáltató. Még valami. Tisztelem a véleményed, viszont gondolkodj el ezen: lehet, hogy Neked kellene elnézést kérni az említett cégtől?