Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zserzsenne

0 bejegyzést írt és 166 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónk egy olyan parfümös csalásba futott bele, ami azt mondja, hogy ők azért nem csaltak, mert előre szóltak, hogy csalni fognak. Szimpatikus üzleti modell. A Premium Perfume Shop márkás parfümöket kínál kedvező áron, mármint ezt állítja magáról, ami eleve hogyan lehetséges, ugye. Már a kezdő…..
Fedélzeti kamerás poszthoz való illusztráció aztán van bőven. Hosszú időre el is merültem bennük és most, hogy megnéztem egy halom autópályán készült balesetes videót, a karantén is sokkal jobb hely lett. Na szóval fedélzeti kamerás levél érkezett, amilyen eddig sose volt, úgyhogy nagyon számítunk a…..
via GIPHY Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajándékként egy átbökött borítást. 2019 márciusában…..
A magyar kórházak és általában az egészségügy sok problémával küzdenek, a Határátkelőn is több olyan poszt volt már, amelyben külföldi tapasztalatokról számoltatok be. Ilyenkor persze általában felmerül, hogy „könnyű egy német / holland / osztrák” kórháznak. Nos, Béla története egy cseh kórházban…..
zserzsenne 2020.01.13 11:45:58
@Hari Seldon 2: Én feküdtem francia kórházban, és azt kell mondanom, hogy túlzol. 4 ágyas szobában voltam, a gyógyszereimet a barátaimnak kellett hozni, senki nem beszélt angolul hozzám egy nővérkét leszámítva. Az utolsó napomon senki nem szólt, hogy elmehetek, csak késő délután csodálkozott rá a nővérke, hogy mit keresek még itt.
A többit le sem írom, mert megint felhúzom rajta magam.
zserzsenne 2020.01.13 14:45:00
@Hari Seldon 2: Bourg St. Maurice
Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszerelt tévé, csak kétségbeesett tehetetlenség.  2019 július…..
Zoltán telefonszáma megváltozott, ám erről hiába tájékoztatta az ügyfélszolgálatot, az akciós mosógép első kiszállításának lehetőségéről így sajnos lemaradt. És a helyzet később sem lett jobb, rettenetes ügyfélkezelés, kétszer kifizetett ár, mosógép meg sehol. Történetünk kezdetén egy lelkét…..
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát,…..
Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó építőipari rémtörténet a Homáron, ami igazán szomorúvá teszi, az az, hogy levélírónk - akárcsak a múltkori fürdőszobás esetben - igyekezett körültekintően eljárni: volt szerződése, utánanézett a dolgoknak, részt vett a folyamatban - mégis megjárta. Vajon…..
zserzsenne 2019.11.07 15:07:13
@VT Man: Miért nem számlával csináltatja? - Ezt lehagytad :)
Olvasónk a megszokott márkájú öblítőjébe csalódott akkorát, hogy a gyártót is megkereste a problémával. Ugyan a mosógép, a mosógép aktuális a tisztasága, a program, a hőmérséklet mind mind befolyásolja az illat erősségét, ha semmit nem érezni a ruhán, az valóban nem indokolt. Az erről folytatott…..
via GIPHY A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. Ezzel viszont a lelkes ügyfélszolgálat látványosan nem…..
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt nagyítója sem nagyon lát kivetnivalót: ez az egyik legnagyobb…..
zserzsenne 2019.10.16 13:43:56
@yerico1: Félreérted, én ilyet sehol sem írtam. Az ott írt véleményekre nem adok, mert 95% ha megkapja a csomagot, adja az 5 csillagot. Azt, hogy akár egy használatot várna, ritkán látom. Azt meg, hogy 369 dollárért valódi elektromos bicajt kap valaki, erősen kétlem, akármennyi teszt is van fent a youtube-on. A jó kínai dolgok lassan összemérhetőek vagy drágábbak az európai áraknál.
Aki aktívan kerékpározik, tudja ezt. Gagyi cellák az akksiban, gagyi alkatrészek, örüljön, ha fél évig bírja. Kb. ennyit tud.
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
  Legutóbb júniusban szörnyülködtünk egy gyanús Adidas webshopból érkezett cipőn (azóta az az oldal szerencsére az enyészeté is lett), de az a Kínában postázott példány - bár nem volt szép, és pláne nem volt Adidas - semmi  az alábbi képeken szereplő darabhoz képest. Igen, a nyitóképen balra a…..
Belláék egy hónapja élnek Berlinben, ilyenkor még minden új, minden utca és nap tele van meglepetéssel. Miként ő is írja, még csak ismerkednek a várossal, de szerintem ezért is érdekes, mi az, amit kiemelnek tapasztalataik közül...
A román cégtől online megrendelt és kifizetett párna rendben megérkezett, ám a kereskedő nem tájékoztatta a szállítót, így a DPD futárja tartotta a markát. Azt gondolnánk, hogy ilyen esetben néhány egyszerű lépésben könnyedén igazolhatjuk, hogy nem tartozunk semmivel, ám ez úgy néz ki, nem ilyen…..
zserzsenne 2019.09.16 15:12:06
@Darth Revan: Te látod valahol leírva, hogy a román cég igazolta a DPD-nek, hogy nem utánvétes a csomag? Én épp az ellenkezőjét olvasom.

Azért nem mindegy, mert minimális előrelátás kellene, hogy legyen az emberekben, hogy nem rendelünk mindenfajta noname dolgot noname külföldi webshop-ból, feltéve ha bevállaljuk a szopást is, mint jelen esetben.

Kismamaként 100x fog bababoltba menni személyesen is, de létezik rengeteg magyar, megbízható webshop is. Tényleg ez a román szopipárna tetszett egyedül???
via GIPHY A külföldön élő Vera saját blogjában írta meg pesti nyaralásának történetét, amivel a turisták mellett az Óbudai Egyetem hallgatóinak figyelmét is szeretné felhívni a Tavaszmező utca 13. szobáinak veszélyeire. Ugyanis a szállást nyáron a City Hostel hálózatán keresztül találták, de…..
zserzsenne 2019.09.03 11:21:55
@juhaszvik1: Azt írja, nem találtak szállást sehol. Napi takarítással én sehol sem találkoztam (kivéve a közös helységek). Elég sok hostelben megfordultam fiatalként, Angliától kezdve Törökországon át, volt, ami még fiatal fiúként is elrettentő volt. A gyerekeimmel nem mennék semmi pénzért hostelbe, még ha fizetnének se (még Hollandiában sem).
A dzsuva még csak-csak, ez mindennapos, de az ágyi poloska megengedhetetlen, megérdemelne ez a hely egy alapos vizsgálatot.
zserzsenne 2019.09.03 11:28:14
@zserzsenne: Főleg Londonban, Edinburgh-ban meg hasonló frekventált helyeken, ahol drága az albérlet, sokan csöveztek hostel-ben az olcsósága miatt, és onnan jártak dolgozni. A hostel kb. arról szól, hogy minél kisebb helyen minél több embert elszállásolj minél olcsóbban, akár 16-20 ágyas szobákban is. Van ahol berendeznek privát szobákat, vagy mint itt is kollégiumi szobákat adnak ki, de normális szállásszolgáltatást, tisztaságot, privát szférát elvárni ilyen helyeken dőreség. PErsze lehet, hogy az utóbbi pár évben már minden hostel Sheraton szintű, akkor mea culpa.
Jó napot ! Szeretnék panaszt tenni egy cégre (Expedo), akitől rendeltem egy kanapét. 2019.07.05-én rendeltük meg, a  megbeszélés alapján 2019.07.18-ra kértük a kiszállítást. A kanapé a megbeszélt időpont helyett 2019.07.29-re érkezett meg. Amikor megérkezett és kicsomagoltuk, felháborító volt a…..
  N. már nagyon várta, hogy a magyar közvetítő cégen keresztül talált animátori munkába belekezdhessen, ám Görögországban a második nekifutásra is olyan állapotok és feltételek várták, amikkel ő nem tudott kiegyezni.  Koszos, lerobbant, látványosan magára hagyott szellemszállások és vállvonogatás.…..
Levente a kánikula közepén szerette volna magával vinni az ebéd mellett megmaradt ásványvizét, ám azt nem vihette ki a Vakvarjúból. Nem tűnik nagy dolognak, de ha már kifizette, ha már szomjas, mi ebben a probléma? Az üveget még a betétdíj kifizetése után sem vihette birtokon kívül. Na de vajon…..
zserzsenne 2019.07.11 13:06:16
@Muad\\\'Dib: A Stand25 szerintem kilóg a sorból, a minőséghez képest olcsó. Egyébként nézd meg, hogy elég sok fogás ott is min. 3e forint felár a menühöz képest.
Számoljunk egy olcsóbb éttermi árral, alsó hangon 3e forint egy főfogás, iszol hozzá két limonádét (2x900 forint), két kávét (2x400 forint). Borravaló nélkül 8600, és levest meg desszertet még mindig nem ettünk, és a legolcsóbb főételt választottuk.
zserzsenne 2019.07.11 13:16:58
@Muad\\\'Dib: Életem egyik legrosszabb éttermi élménye (egyik legrosszabb étel) kötődik a Vakvarjúhoz, én akkor is fikázni fogom, ha három Michelin-csillagot kap.
zserzsenne 2019.07.11 13:18:55
@Snagal: Frappáns :)
Vagy az van, hogy az ingatlanpiacon évek óta tapasztalható óriási pörgés valahogy elkerüli Kistarcsát, vagy olvasónknak tényleg nem a legagilisebb ingatlanközvetítőt sikerült megbíznia. 5 hónap alatt 2 érdeklődő? Egy zsákfaluban talán, de egy fejlődő, fővárosi…..
zserzsenne 2019.06.26 17:01:17
@Szarazkoro: Nincs tuti tippem, telket meg nem is árultam sose. Reális ár, jó fotók, kiemelt hirdetés - kizárólag a ingatlan.com-on hirdettem mindig. Mostanában küldenek eladó táblát is kiemelt hirdetéshez, ha olyan helyen van a telek, akkor ki is rakhatod. Feltéve, ha komolyan kérdezted :)
zserzsenne 2019.06.27 11:00:25
@gabcigirl: Kedves Posztoló! Ezen jót nevettem! Miből gondolod, hogy én küldtem a cikket?
Kb. 20 éve átbicikliztem egyszer Kistarcsán, ennyi a laza kapcsolódási pont :)
zserzsenne 2019.06.27 11:02:45
@zserzsenne: Vagy posztoló, mint a komment posztoló, és nem a cikk beküldője? Már értem...
A Homár ugye dedikáltan másból sem áll, mint olyan esetekből, ahol a fogyasztók úgy érzik, valami méltánytalanság érte őket. A tapasztalatok alapján, bár tényleg sokszor csorbulnak a fogyasztói jogok, azért  levélíróinknak nem mindig van igazuk. Ilyen eset sajnos Marianné is, akinek otthon kiderült …..
Aki próbált már összeszerelni Jysk vagy Mömax bútort, szinte biztosan találkozott azzal a jelenséggel, hogy egyszer csak a rövid káromkodások közti szünetekben az ember előtt feldereng a jó öreg ikeás imbuszkulcs- és csavarcsomag meg a kis hegyesorrú vonalemberke a kottából, aki hol bíztató…..
zserzsenne 2018.08.06 15:24:15
@Snagal: A posztoló, mint írja, házat újított fel, gondolom nem a legutolsó pillanatban jutott eszébe, hogy konyha is kell. Az se gondolom, hogy egy konyha berendezése úgy történik, hogy beugrok az IKEA-ba, mintha egy liter tejet vennék, és megveszem.
A konyhabútorokat sem úgy tervezem, hogy ha megunom, kidobom a szemétbe a csövesnek, és 5 év múlva újat csináltatok. Ráadásul, ha valami tönkremegy, 5 év múlva nem tudsz alkatrészt venni, mert már rég megújult a termék, tehét ennyi előnye sincs. Gondolom az IKEA-ás mosogatógép csereszabatos bármi mással (vagy nem, ahogy a homáron már olvastuk).
Mi van az egyik oldalon? Vidékről min. 1x felutazok Budapestre, megrendelem a konyhát, úgy, hogy én mértem le (akár rosszul), intézem vagy fizetem a házhozszállítást, gondolom ezek sem két fillérbe kerülnek. Másik oldalon? Házhoz jön a szakember, felméri a helyszínt, ad absurdum javaslatot ad, hogy mi működne jobban, mi miért nem jó az elképzelésben, ő felelőssége a méretek pontos felvétele, látványtervet ad, házhoz szállítja a bútort, összeszereli, kicsivel több pénzért. Számlát, garanciát kérni ma már gondot sem okoz. Nekem ez utóbbi opció hangzik jobban...

Ui.: IKEAs, vagy más lapraszerelt kész bútor miatt ugyanúgy alhatsz földön, ha épp rossz alkatrészeket adtak, és a kamion csak 3-4 hét múlva jön...

Ha már így benne vagyok, hadd említsem meg a TODI gyerekbútort (todigyerekbutor.hu/), mint szintén kiváló céget. Összeszereléskor összetörtem az egyik lécet, pusztán az én hülyeségem miatt. Felhívtam őket az alkatrész számával, hogy szeretnék újat venni. A következő szállítmánnyal küldtek jófejségből újat helyette. Hadd nem mondjam, hogy az IKEA-s minőséggel összevetve ég és föld a különbség a bútorok között, és nem az IKEA javára. Szintén vannak bolgár és lengyel cégek, akik ugyanannyiért, ha nem olcsóbban hozzák az IKEA-s minőséget, csak ahhoz tájékozódni kellene, és ugye a gyerekboltokban nincs húsgolyó...
zserzsenne 2018.08.06 16:10:16
@Snagal: Konkrét példákkal és cégnevekkel támasztottam alá, hogy vannak olyan cégek, ahol minden flottul megy, izgulni aztán végképp nem kell semmin. Azt is leírtam, hogy bár nem sokkal, de drágább volt a konyhánk, mint 700k, de mindenképpen egy kategória az IKEA-val, nem 2x vagy 3x ár.
A helyi asztalost meg végképp nem kell keresni, mert hozzánk a szakemberek az ország három különböző megyéjéből jöttek :)
zserzsenne 2018.08.08 14:52:39
@CoolKoon: A konyhabútor költöztetését én is furcsállom. Eddig arról volt szó, hogy azért jó az IKEA, mert 5 év után megunom, és veszek másikat, nem érdekel a minőség. Most meg már költöztetjük a furnéros bútort?

Más: Például én is írtam, a Billy könyvespolc 11 év alatt három különbözőt vettünk, ugyanabból a típusból (fehér, 40 centis). Épp csak annyi, hogy kicsit elüssön a másiktól. A 80 centis polc kuka, ráteszel 3 könyvet, és behajlik fél év alatt (saját tapasztalat). A 60 centist kivonták a forgalomból, pedig régebben kellett volna rá magasító. Más példa: a feleségem, vett 2 tárolót. 2 hónap múlva visszaküldött, hogy vegyek még. Sajnálom, uram, a terméket kivezettük. Nem tudom milyen komód, két különböző fajta, elvetemedett pár év alatt, plusz a fiókokat nem lehet megigazítani, hogy a helyükön maradjanak. Más példa: fa vasútkészlet: van Tesco-s, BigJigs és IKEA-s. Messze a legelnagyoltabb kidolgozású az IKEA-s, a sínek nem illeszkednek rendesen össze, még a Tesco-s is klasszisokkal jobb.
Hogy mi jó szerintem az IKEA-ban? Eddig egyedül a műanyag gyerekfellépővel és csúszásgátlóval voltam elégedett.
Az alábbi ügy a csigát üldöző nyugdíjas bácsi tempójában ugyan, de megoldódott már. Amiért mégis kikerül (úgy is, hogy tavaly év végén történt az események nagy része) az azért van, mert a megoldási sebességén túl is számos klasszikus vevőkiakasztó elemmel dicsekedhet, és így un. fogyasztóvédelmi…..
zserzsenne 2018.03.06 13:50:35
@Terézágyú: Sajnos valószínűleg nem a Kika, hanem a programozók a hibásak, mert:
- nem voltak képesek jó logisztikai szoftvert írni, ezért húzodott az ügy
- a Kika által használt telefonközpontok szoftvere elnagyolt, rossz
- egyébként is túl drágák az informatikai beruházások, ezért nem tud elég ügyfélszolgálatost felvenni a cég. Itt jegyezném meg, ha az ügyfélkezelő rendszert nem így programozták volna, a munka is gördülékenyebb lenne