Adatok
gzurti
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Axis Of Awesome nevezetű ausztrál komédiás formáció bebizonyítja nekünk az eddig is sejtett tényt, miszerint az igazán nagy slágerek mindig a legegyszerűbb dallamra íródnak. Az alábbi videón megannyi slágert hallhatunk a Let it be-től, az Under the bridge-n át a Poker face-ig.…..
Csöng a telefon. felhasználó: - Szia, valami vírust kaphattam, mert felugrott ez a víruskereső, és villogot, és kiírt valamit. Az bajt jelent? én: - Még nem tudom. Mit írt ki, mit csinált vele? f.: - Azt nem tudom, mert rögtön kikapcsoltam a gépemet. én: - ... f.: - Akkor most baj…..
Remek cuccok, nehéz feladatok. Csak autóbuziknak. Holnap délben. Készüljenek fel!..
gzurti
2010.02.19 16:08:20
A VW T sorozatról érdemes azt tudni, hogy pontosan 60 éve rója az utakat, az első változatot 1949 novemberében mutatták be és most éppen az ötödik generációnál tart, illetve inkább az öt és felediknél. Magyarországon a VW-nek mindig nagy volt a rajongótábora. Nyáron egymást…..
gzurti
2009.11.21 16:50:15
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
gzurti
2009.10.09 12:56:04
Az alábbi történet elég hosszú, de a Naiv Ügyfél kérése ellenére nem rövidítettem le, mert annyira tanulságos, és igen szépen megmutatja, hogy a magyar bankok üzleti gyakorlata mennyire ügyfélellenes, kőkorszaki és mélyen kelet-európai. Hősünk, zé, egész extrém dolgokat…..
gzurti
2009.07.10 01:10:13
Mostanában egészen megdöbbentő helyeken jönnek szembe szóviccek az emberrel, ezt például Bori az Index céges levlistáján szabadította rá a gyanútlan listatagokra. Szóval olvassa az ember a tárgyat, hogy bréking nyúz (bréking, érted, haha), brutál F1-baleset, Buttonnak annyi,…..
gzurti
2009.04.08 12:03:15
Tudjuk, hallottuk, rajta vagyunk. Ismét lelepleződött a Top Gear ismeretlen zsenije. A fekete Stig, azaz Perry McCarthy (ex-Forma 1-es pilóta) ráfaragott erre anno, mikor életrajzi kötetében elkottyantotta magát. Aztán (ha jól emlékszem 2002 végén) szimbolikusan kilőtték egy…..
gzurti
2009.01.22 20:30:30
@Riasom: Hamilton pályája ráadásul "wet and oily" volt, ha jól emlékszem. Ő meg dúdolgatva ment egy irtózatos kört.
Felejtsd el gyorsan az OCC enyhén giccses "choppereit", és a katalógusokból összelegózott motorokat. Ha tényleg egyedi motorra van szükséged, akkor a megoldást az olaszoknál kell keresni, pontosabban Maranelloban, a Ferrari szűkebb hazájában. Az olasz autógyár valamiért…..
Ritka műfaj az épületvicc, becsüljük is meg azt a sokmillió euróba kerülő borzalmas tréfát, amit az osztrák állam által megbízott szakemberek + Spark hoztak össze a fővárosban. A hétvégén jártunk Bécsben, megnéztünk 1-2 nevezetességet, majd eljutottunk a Parlamenthez is,…..
gzurti
2008.12.15 18:56:40
Rengeteg őrült videót láttam már, vannak is kedvenceim, de azt hiszem, hogy ezt csak nagyon megfeszített munkával lehet überelni, ha az elmebaj kerül szóba. Először nem is értettem, hogy kinek jut egyáltalán ekkora ökörség az eszébe? Aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen baromi…..
gzurti
2008.11.12 22:48:44
Alig múlt hat, csöng a telefon. Tóth Tamás, alias Lapát: Nincs kedvetek kijönni a Kerepesi úti McDonaldhoz a szokásos Toyotás összejövetelre? Ott lesz három Scion xB. Háát, mondom, holnap megyünk a 3. Országos Márkafüggetlen Autóstalálkozóra Szegedre, meg ugye nemsokára…..
Egy szolidan hangos motortól nem rezzen össze senki, csak valahogy bőrérzékeléssel veszi a rezgéseket, hogy valami valahol van, és nagy valószínűséggel belenéz a tükörbe. Vélemények az azonos című publicisztikáról...
gzurti
2008.06.11 09:31:48
Jómagam is motorozok, és szerintem is kell a hang a motornak - természetesen ésszerű kereteken belül. Az enyémen SuperTrapp dobok vannak, alacsony fordulaton - ahogy a városban közlekedek - kellemesen brummogós, mély hangja van. Magas fordulaton viszont üvölt, ami néha már az őrületbe kerget, főleg hosszabb úton. Viszont ha hazajövök a motorral, akkor már a lakótelep szélétől alapjáraton jövök, mert tudom, hogy másokat zavar(hat).
Városi motoros közlekedéssel kapcsolatban nekem az az alapelvem, hogy mozgó kocsisor között/mellett nem megyek el. Ha 1-gyel gurul, akkor sem. És az autósok tényleg egyre normálisabbak, egyre többen húzódnak egy picit félre, hogy jobban elférjek. Kézfeltartással, biccentéssel meg is köszönöm nekik mindig.
És igen, vannak idióta f@sz motorosok, mint ahogy idióta f@sz autósok is. De nem szeretném, ha most elmennénk ebbe az irányba, most nem erről van szó.
Városi motoros közlekedéssel kapcsolatban nekem az az alapelvem, hogy mozgó kocsisor között/mellett nem megyek el. Ha 1-gyel gurul, akkor sem. És az autósok tényleg egyre normálisabbak, egyre többen húzódnak egy picit félre, hogy jobban elférjek. Kézfeltartással, biccentéssel meg is köszönöm nekik mindig.
És igen, vannak idióta f@sz motorosok, mint ahogy idióta f@sz autósok is. De nem szeretném, ha most elmennénk ebbe az irányba, most nem erről van szó.
Nem mondom, alaposan kifáradtam egy napnyi londoni vezetés után. De hiába jártuk körbe a várost vagy négyszer, egyben fél percnél sehol nem álltam többet. Vélemények az azonos című publicisztikáról...
A történelmi véletlenek miatt nem Magyarországon tanultam vezetni. Nem hinném, hogy túl nagy különbség lenne a két ország oktatási módszereiben, ennek ellenére mégis naponta találkozom olyan visszatérő különbségekkel, amelyek nem csak a szememet szúrják, hanem testi…..
gzurti
2008.05.30 01:09:24
Az itt a probléma, hogy ebben a kérdésben gyakorlatilag mindannyian egyetértünk, és csodálkozunk, hogy nem változik semmi.
Amíg ezt a blogot elsősorban olyanok olvassuk, akik tudunk gépjárművel _biztonságosan_ közlekedni, illetve szeretünk vezetni (szándékosan kerülöm a "tudunk vezetni" kifejezést), illetve nem tartozunk a feljebb említett sztereotíp csoportokba.
Mindannyian szegtük már meg a KRESZ-t, ebben biztos vagyok. Az lényegtelen, hogy szándékosan, vagy véletlenül.
Ha jól emlékszem, mintha lenne valami olyan szabály is, hogy nem csak az indexelést kell figyelni/csinálni, hanem ráutaló magatartással is jelezni kell a szándékot.
Példa: Dunakeszi madarasteszkó, parkolóból kifelé, nekem mackósajt, balról kisteherautó jön _LASSAN_ (a megengedettnél láthatóan sokkal lassabban), közben indexel jobbra. Ebből logikusan arra következtettem, hogy nyilván be akar kanyarodni, tehát kimentem elé. Ezekután dudált persze a drága, hogy miaf@szér mentem ki elé (indexe persze továbbrais villogott szépen). Aztán a körforgalomnál rájött, hogy idióta.
Teljesen más sztori, ugyanitt: a parkolóban vezető út, ami az áruház hátuljához visz, egyirányú. Ez jelezve van majd' minden kereszteződésnél (tehát úgy 20 méterenként, valamint a rákanyarodásnál is kis kerek kék táblával, rajta egyenesen és balra mutató nyíllal minden sarkon). Ez ugye _elméletben_ azt jelentené, hogy ha balra akarok kanyarodni, akkor azt a bal oldali sávból teszem. De nem, rengetegen vannak, akik kétirányúnak gondolják, mert nem látják a táblát, hisz "olyan magasan van". Jobb oédali sávból balra be, én meg fékezhetek nagyot. Nem ritka az sem, hogy valami idióta szembejön velem. Ha nagyon össze akarnám törni az autót, elég lenne max. 1 órát körözni ott szabályosan.
És még egy, amit nem hiszek el, ha nem a saját szememmel látom:
Fóti Cora, körforgalom, emberünk megy előttem viszonylag lassan, gondoltam picit lemaradok, látom nem tudja merre akar menni. Emberünk rájött, hogy túlment a kijáraton, ami neki kell, még jobban lelassít, majd megáll, és - miközben ott vagyok ~10m-re mögötte - elkezd _tolatni_ (körforgalomban). Erre nem tudtam mit reagálni.
Múltkorjában főnökömmel mentem valamerre az ő autójával (Allroad Quattro), amit lustaság okán én vezettem. És miután pontosan ugyanúgy közlekedtem vele, mint a saját öreg kis Ventommal, rámszólt, hogy "Bazmeg, ez egy Audi, ezt elengedik, nem kell indexelni"
Anno a B kat. jogosítvány megszerzésénél azzal keztdék a KRESZ oktatást, hogy "bizalmi elv". Évekkel később a motoros jogsinál kiegészítették azzal, hogy "azt nagyon gyorsan el kell felejteni, ha életben akarunk maradni". Néha komolyan örülök, hogy a B jogsinál megbuktam a forgalmi vizsgán - mert rutintalan, de méginkább figyelmetlen voltam -, mert így a plusz órákkal másodjára sokkal felkészültebb voltam, és mindenféle "kenőanyag" nélkül csont nélkül átmentem.
Bocsánat ha kicsit csapongó, késő van.
Amíg ezt a blogot elsősorban olyanok olvassuk, akik tudunk gépjárművel _biztonságosan_ közlekedni, illetve szeretünk vezetni (szándékosan kerülöm a "tudunk vezetni" kifejezést), illetve nem tartozunk a feljebb említett sztereotíp csoportokba.
Mindannyian szegtük már meg a KRESZ-t, ebben biztos vagyok. Az lényegtelen, hogy szándékosan, vagy véletlenül.
Ha jól emlékszem, mintha lenne valami olyan szabály is, hogy nem csak az indexelést kell figyelni/csinálni, hanem ráutaló magatartással is jelezni kell a szándékot.
Példa: Dunakeszi madarasteszkó, parkolóból kifelé, nekem mackósajt, balról kisteherautó jön _LASSAN_ (a megengedettnél láthatóan sokkal lassabban), közben indexel jobbra. Ebből logikusan arra következtettem, hogy nyilván be akar kanyarodni, tehát kimentem elé. Ezekután dudált persze a drága, hogy miaf@szér mentem ki elé (indexe persze továbbrais villogott szépen). Aztán a körforgalomnál rájött, hogy idióta.
Teljesen más sztori, ugyanitt: a parkolóban vezető út, ami az áruház hátuljához visz, egyirányú. Ez jelezve van majd' minden kereszteződésnél (tehát úgy 20 méterenként, valamint a rákanyarodásnál is kis kerek kék táblával, rajta egyenesen és balra mutató nyíllal minden sarkon). Ez ugye _elméletben_ azt jelentené, hogy ha balra akarok kanyarodni, akkor azt a bal oldali sávból teszem. De nem, rengetegen vannak, akik kétirányúnak gondolják, mert nem látják a táblát, hisz "olyan magasan van". Jobb oédali sávból balra be, én meg fékezhetek nagyot. Nem ritka az sem, hogy valami idióta szembejön velem. Ha nagyon össze akarnám törni az autót, elég lenne max. 1 órát körözni ott szabályosan.
És még egy, amit nem hiszek el, ha nem a saját szememmel látom:
Fóti Cora, körforgalom, emberünk megy előttem viszonylag lassan, gondoltam picit lemaradok, látom nem tudja merre akar menni. Emberünk rájött, hogy túlment a kijáraton, ami neki kell, még jobban lelassít, majd megáll, és - miközben ott vagyok ~10m-re mögötte - elkezd _tolatni_ (körforgalomban). Erre nem tudtam mit reagálni.
Múltkorjában főnökömmel mentem valamerre az ő autójával (Allroad Quattro), amit lustaság okán én vezettem. És miután pontosan ugyanúgy közlekedtem vele, mint a saját öreg kis Ventommal, rámszólt, hogy "Bazmeg, ez egy Audi, ezt elengedik, nem kell indexelni"
Anno a B kat. jogosítvány megszerzésénél azzal keztdék a KRESZ oktatást, hogy "bizalmi elv". Évekkel később a motoros jogsinál kiegészítették azzal, hogy "azt nagyon gyorsan el kell felejteni, ha életben akarunk maradni". Néha komolyan örülök, hogy a B jogsinál megbuktam a forgalmi vizsgán - mert rutintalan, de méginkább figyelmetlen voltam -, mert így a plusz órákkal másodjára sokkal felkészültebb voltam, és mindenféle "kenőanyag" nélkül csont nélkül átmentem.
Bocsánat ha kicsit csapongó, késő van.
Valakinek rémlik az autóskártya? Tudják, ami isiben hiányos lapokkal a napközik sztárja volt. UDSSR. Mindenvivő. Apal Corsa. Karácsonyra elkészült a Hammer Virtuáltuning sajátja is, amit az áruházban meg is lehet venni. De itt most nem megvenni akarunk, hanem megnyerni! Tehát hajnal…..
gzurti
2008.03.12 20:18:29
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM&playnext=1&videos=VdBSYzuj_tM