Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nenuphar.93

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
További hasonló posztok (rendelés külföldről):ÁFA-VÁM határok: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol1reszSzállítási idők: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol2reszVámolási folyamat: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol3reszAliexpress:…..
Nenuphar.93 2016.11.07 18:06:45
@JunkieeeBoy: Bocsi, csak amikor kérdeztem még semmi sem volt :D Vicces, hogy miután megkérdeztem másnap meg is érkezik az országba, előtte meg semmilyen infó a csomagról 20 napon keresztül.
Mindenesetre azért köszi :)
Rendelés külföldről - ALIEXPRESS rendelés kezdőknek magyarul További hasonló posztok (rendelés külföldről):ÁFA-VÁM határok: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol1reszSzállítási idők: http://bit.ly/junkieeeboyrendeleskulfoldrol2reszVámolási folyamat:…..
Nenuphar.93 2015.11.14 23:14:54
Szia!
Aliexpressen vásároltam, meg is kaptam, de hibás volt a termék. Open Dipute-t nyitottam, majd végül mikor az eladó nem fogadta el a követelésemet teljesen, akkor egyből rányomtam az Escalate Dispute-ra.
A probléma részletesebben:
A kitöltendő részben megjelöltem, hogy teljes visszatérítést kérek, és nem akarom visszaszállítani a terméket, de ahol a termék hibájáról stb. lehet írni, oda meg azt írtam, ha kifizeti nekem a szállítást, akkor visszaküldöm neki. Az eladó válasza erre az volt, hogy megadta a címét, és hogyha visszaérkezik hozzá a termék visszafizeti. Azonban nem bízom ebben az eladóban,ezért erre föl nem módosítottam újra a válaszom, hanem csupán escalate-t nyomtam, gondolván, biztosan ott is kell indokolni, de nem lehetett így.
Kérdés:
Hogyan működik az Escalate Dispute után a helyzet?
Van rá lehetőség utána, hogy megindokoljam, hogy miért nyomtam rá az Escalate Dispute-ra vagy hogy a döntésük előtt még megkérdeznek vagy hasonló?
Kellett volna ilyenkor módosítani az eladói válasz előtti követelésemet?
Hogyan dönt az Aliexpress, mi alapján?
Mi a fontosabb/mit néznek valószínűleg, amit megjelöltem, hogy teljes visszatérítés-visszaszállítás nélkül vagy amit a fényképes bizonyítékok mellé írtam esetleges opcióként?
Az Aliexpress fogja visszaküldeni esetemben a pénzt?

Bocsi a sok kérdésért, csak még ilyenre nem került sor nálam, hogy vitát kellett volna nyitnom.

Nagyon köszi előre is a válaszokat :) Remélem nem szúrtam el a dolgokat....
Nenuphar.93 2015.11.23 10:34:53
@JunkieeeBoy: Szia! Csak megírom a történet végkifejletét. A hibás termék egy cipő volt 15 ezer ft kb. Mivel nem törődtem bele a 3000Ft postaköltség lehetőségébe ezért írtam az Aliexpress Case Management Team-nek, hogy mi a problémám, és mit szerettem volna igazából. Ők ezt megértették és napok múlva jelentkeztek, hogy elfogadják azt, hogy teljes összeget visszatérítik nekem és nem kell visszaküldenem a hibás terméket. Ezek után már csak az én és az eladó válaszát várta az Aliexpress, nekem megírták levélben, hogy csak akkor kell válaszolnom, ha idő közben megegyeztem az eladóval, de mivel nem így történt nem válaszoltam a megadott időn belül és valószínűleg az eladó sem (vagy nem érdemben). Így amikor az az idő lejárt a vitának vége lett az én javamra. A teljes összeget már utalták is, megkaptam az üzenetet róla és már csak annyi dolgom lesz, hogy feedback-et adjak az eladónak.
Köszi mindent, üdv.