Adatok
éncsakén
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nyilván emlékeznek még, bő három héttel ezelőtt a Winkler megírta autós újságírói munkásságának legszörnyűbb mélypontjait. Gondoltam, most ideje egy másik listát is közzétenni, ebben is akad talán érdekesség. Ez itten az enyém. De mivel elég sokat veteránozok, meg ami…..
Sokan nem szerették, kivagyinak és hisztériásnak látták. Én imádtam. Nem volt egyszerű személyiség, de a kormány mögött egy vitathatatlan zseni. Méltatlanul feledtük el halálának 14.-ik évfordulóját. Pedig mintha tegnap lett volna, a forró imolai aszfalton. Ezzel a kis…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A fent említett autók közül egyedül a Corsához tudok hozzászólni, mivel magam is vezettem ilyet 4 éven át. Bátran mondhatom, hogy a kifogásai enyhén szólva is nevetségesek, de nézzük pontról pontra.
1. Az alapváltozat nem joy, hanem city néven futott.
2. Ajtócsukódási hang és vékony pléhdarab az ajtó. Az előbbit nem tudom hova tenni, az utóbbiról meg csak annyit, hogy a Corsa volt az első kiskategóriás autó ahol megjelent az ajtóban a merevítés 2 fémcső formájában(1993-at írunk!!!)
3. Kényelmetlen ülés. Egyhuzamban Romaig mentem vele. Semmim sem fájt, jé de érdekes, a hiba biztos bennem van.....
4.A váltó/váltás. Nos, ez tényleg nem a legsikerültebb része volt a típusnak, de némi megszokás után, nem volt gond.A fennmaradó fordulat pedig inkább az új Opel motorokra áll, a Corsa 1.2-esére szerintem egyáltalán nem volt jellemző. Ha Ön alatt rángatott az autó, akkor vagy a tesztelt példány volt hibás, vagy az Ön pedálkezelése esik fényévekre akár még az elfogadhatótól is.
5. A kormány. A cikkben leírtakkal szemben se vékony nem volt, se nem csavarodott. Tekerni pedig tényleg többet kellett, mert a szervó hiányát az áttételezéssel pótolták. Magyarán még álló helyzetben sem volt megeröltető tekerni a kormányt. Kéretik ismét figyelembe venni az időt, amikor az autó megjelent. Hány kiskocsiban volt akkoriban szervó??
6. Erőnlét. Ugye amit leír a cikkben azt még Ön sem hiszi el??!!?? Lehet, hogy nem vetekedhetett 45 ló egy Ferrarival, de autópályán tartósan 140-et lehetett vele menni. Arról nem is beszélve, hogy benzinmotor létére dízeleket megszégyenítő módon szétforgathatatlan volt (4800-nál leszabályzott), valamint a nyomatékát is alacsony fordulaton adta le. (Ezért is kamu, az egyik kommentelő állítása, hogy a Swifttel mennyivel könnyebb elindulni)
7. Utóélet. A cik(k)i végén amúgy mellesleg megjegyzi, hogy ja igen, tényleg, hiába nyúzták kilóméterek tíz(száz)ezrein át szolgálati autóként, a legkisebb hiba nélkül, önnek mégse kéne mert egy kalap .....
Egyébként amit az enyém átélt alattam azt az ellenségem autójának se kívánnám: kezdő vezető, gyakori töréskár, bejáratás teljes mellőzése, folyamatos padlógáz. mégis kibírta és zokszó nélkül tette a dolgát. Vajon hány Ön szerint ultrahiperszupermegagiga autó bírta volna még ki ezt?? HE????