Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mafi mushkila

0 bejegyzést írt és 3550 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
I Love You So Érted dobog 2022.07.01 20:15:33
Hát az meg hogy a csudába lehet, hogy ez a dal eddig nem került ki a blogra? Öt évvel ezelőtt fordítottam le, aztán valahogy félretettem. Ja igen, már emlékszem: egy apró részlete nem tetszett eléggé. De nem mondom meg, hogy melyik. Hiszen, ahogyan Bródy Jánostól hallottam, "minek rongáljam a saját…..
mafi mushkila 2022.07.09 10:29:25
I Love You So Mentőkocsi blues 2021.06.21 13:01:10
Neil Young: Ambulance Blues. Az On The Beach album dalciklusát ez a mű zárja le, ami a három szám közül egyértelműen a legnagyobb szabású alkotás. Kritikai megítélése nem teljesen egységes, de többségében vannak azok az álláspontok, amelyek szerint Young egész pályájának, egyben a rocktörténetnek is…..
    Hónapok óta, Magyarországon és Angliában ezernyi fenyegető és trágár üzenetet kapok egy B. Mátyás nevű személytől. Ma a blog.hu szíves közreműködésével, jotunder néven tudott belépni egy citromailes címmel és több kommentelőt is zaklatott. Amíg nem történik változás, a blogolást felfüggesztem.…..
mafi mushkila 2021.04.28 08:58:10
mafi mushkila 2021.04.28 09:01:32
@látjátok feleim szümtükkel: ja tényleg a face... hát, abban nem vagyok olyan biztos, hogy oda is mennék
     ABC News.   Official: Chinese vaccines' effectiveness low.   Washington Post.  Effectiveness of Chinese vaccines not 'high' and needs improvement, says top health official.   Al Jazeera.    Chinese vaccines' effectiveness low, official admits.   Mandiner.     Vágó István még mindig a kínai…..
mafi mushkila 2021.04.25 14:16:17
@Péter 2: Ahh, köszi a helyreigazítást! Szóval a lakcímet kérdezik hobbiból, és a taj a komoly.
mafi mushkila 2021.04.25 19:16:29
@incze: Igaz, igaz, hallottam már ezeket. Nem tudom, mit raktak a vakcinámba, hogy elfelejtettem.
      Aránylag biztos voltam benne, hogy az Orbán-rezsim nem engedi el a járványt és a végén nem lesz napi száz halott. Elengedte. És meghamisították a halálozási adatokat. Ezért nem tévedtem olyan nagyot látszólag.     Kásler Miklós mai bejelentése:    December 10. környékén 27-30000…..
mafi mushkila 2021.04.26 19:23:49
@libernyák: ej de nagyvonalú vagy a mások életével. alig bírom elhinni, hogy az olvasom, amit olvasok.
mafi mushkila 2021.04.27 16:14:26
@libernyák: Hát, nekem már nem maradt sok rágnivaló, csatlakozom az összes többiek véleményéhez.

Talán csak azt emelném k, hogy mivel emberéletekről van szó (tényleg!!! nem csak számok! amik nem is tűnnek olyan nagynak!) sokkal kevesebb nyegleséget alkalmaznék a megfogalmazásban meg az átgondolásban is. Oké, hogy egy fasiszta államban élünk, annak minden keménységével, de azért nem az az iránymutató, ahogy ők látják és láttatják. ...Különben a kettő (beszéd és gondolat) ugyanaz, mert ha már az elején belegondolsz, hogy ha megoldásokat képzelünk el, akkor nem muszáj abból kiindulnunk, hogy a tömeggyilkos összhatású intézkedésrendszer minden elemét változatlanul hagyjuk és csak egyet módosítunk (pedagógusok életének a fokozott kockáztatása), hanem összeállíthatjuk a saját preferenciáink szerint, és akkor máris nem muszáj olyanokat mondani, hogy mi világos józan ésszel, vagy hogy de bezzeg a gyerekek tudod.
mafi mushkila 2021.04.27 21:03:13
@libernyák: Őszintén szólva nem tudom követni a gondolatmenetedet onnan idáig, szóval most frissiben csak az utolsó pontodra mondanék valamit: ez egy nagy kamu! Megnézed, ahol jó a védekezés, és tudod, hogy mi működik.
        Magyarországnak tíz év múlva X darab nemzetközileg kiemelkedő és Y darab rendkívül képzett, élvonalbeli mesterséges intelligenciával, gépi tanulással, adattudománnyal foglalkozó kutatóra, fejlesztőre, Z darab a mesterséges intelligenciát napi szinten alkalmazni képes mérnökre,…..
mafi mushkila 2021.04.23 08:23:15
@naebneerG: Köszi a linkeket! Én csak az olajról tudtam ( netbiobolt.hu/search/?q=cbd ) de látom most már, hogy írják, hogy nem az kellene megcélozni.
mafi mushkila 2021.04.27 19:21:18
@lmate: Nem lesz Diákváros, így nincs értelme azt mondani, hogy elvesznek belőle (saccolok)
mafi mushkila 2021.04.27 19:26:56
@mafi mushkila: nem beszélem még mindig a nert! " így hazudik, aki azt mondja, hogy elvettek belőle"
Viccországban (még) mindig bejelentenek.....
mafi mushkila 2021.04.24 18:17:04
@rdos: Különben az sem olyan nagyon oké, hogy nem segít. Minden alapjuk meglett volna kiverni a huppot a választások körülményei miatt, de úgy döntöttek, hogy nem teszik.
mafi mushkila 2021.04.25 10:50:07
@látjátok feleim szümtükkel: nagyobb vagy aránytalan úgy lehet a második szám, ha az adott vakcinával még 100 000 alatt van a kétszeres oltottak (és gondolom időkivártak) száma, és ezért a jövőre vetítik ki. de nem csekkoltam a fellelhető adatokkal, csak elképzeltem a lehetőséget.
mafi mushkila 2021.04.25 14:19:50
@látjátok feleim szümtükkel: a sumákolás az teljesen garantált! vagy nevezzük rendes nevén hazugságnak, megtévesztésnek, visszaélésnek. azt hittem azon kívül kérdezed. :)
          1925. április 25.-én Róma alapításának évfordulóján adták ki a Fasiszta Értelmiség Kiáltványát.  Olyan olasz értelmiségiek írták alá a Manifesto-t, mint Luigi Pirandello, Gabriele d'Annunzio,  Ungaretti, Malaparte vagy Marinetti. Nem Jókai Anna, Kovács Ákos vagy Fekete György.         A…..
mafi mushkila 2021.04.01 23:30:25
@velőtanya: Igen :) Hát nem baj, nem mondhatják, hogy mi nem szóltunk előre. Ilyen ez az illib, Majd kénytelenek lesznek egyeztetni, aztán pár évszázad, és feltalálják a demokráciát a maga szabályaival, amikre azért többé-kevésbé számítani lehet.
mafi mushkila 2021.04.11 12:26:28
@Podvinecz Marsall: Gyurcsánynak be kéne jelentkeznie nyilvánosan, hogy szeretné magát eljátszani.
     Szüksége van-e Magyarországnak a Fudan Egyetemre?      Mondjuk úgy, szüksége lehet Magyarországnak valamire, amit esetleg megkaphat a Fudan Egyetemmel történő együttműködéstől.      Szüksége van-e a Kínai Népköztársaságnak erre a bizonyos együttműködésre?    A kínai kommunista vezetés…..
mafi mushkila 2021.04.22 17:55:00
@Kettes: "amit Vörös Imre mond, azaz hogy az új parlamentnek át kell vennie az AB szerepét"

Ez különben is tanulságos volt az egészben, tágabb értelemben. Semmi szégyenkeznivalónk nincs amiatt, ha az intézményeket, az intézményi rendszert, a kölcsönhatások egészét nem önmagukban értékeljük, hanem abból a szempontból, hogy mit akarunk vele elérni. Pl. amikor OV az EU-t fúrja, kevesebb szubszidiaritást akarok, ha az önkormányzatiságot nyírja ki, akkor többet.
mafi mushkila 2021.04.22 21:24:14
@lmate: Hát ez legfeljebb félbehagyni lehet, de abba nem. Ha egy nem tudom hogy de bekövetkező rendszerváltás után ott maradunk ennek a hazugságcunaminak a hordalékával a nyakunkon - az talán még rosszabb lesz, mint hogy ma, ebben az eredendően mocskos helyzetben, még élő egyenesben a mocsokban kalimpálunk, mind együtt. Most még nem okoz nagy törést, mind a rezsim bukását kívánjuk. De akkor? Szerintem lesz tétje annak, hogy aki a 23 millió aktív romániai munkavállaló említését 23 millió románozós xenofób kampánynak elhitte, az kinek és mit fog elhinni a jövőben. Nem minden lesz annyira tiszta, mint hogy orbánnak mennie kell.
mafi mushkila 2021.04.23 08:41:29
@Kettes: exactly my sentiments
        A magát Kötter Tamásnak nevező Biczi Tamás, Orbán bizalmi embere, írta le az alábbiakat 2021-ben. Nem 1951-ben, hanem 2021-ben.     "Szóval ha legközelebb bementek az USA nagykövetségre a szokásos eligazításotokra, a szendvics zabálás közben ezt is említsétek meg a gazdinak, hátha rászól…..
mafi mushkila 2021.04.20 20:38:33
@kemény keleti kommentelő: Én inkább veled értek egyet, és a rezsimellenes életérzést még inkább vaknak nevezném, mint elvakultnak. A századát sem fogtuk fel így tömegében kellő mélységgel mindannak, amit tesznek velünk és amit nem volna szabad tűrnünk. Minden perc, amit nem a tiltakozással töltünk, indokolatlan alulreagálás.
mafi mushkila 2021.04.20 21:44:01
@combo: nincs az az isten hogy konzervatív faszokat tekintsek meg
mafi mushkila 2021.04.20 23:31:42
@combo: Jó, azt én is vágom, hogy egy kivételesen nem teljesen megbuggyant és elvetemült konzervatív politikus is hatalmas előrelépés lenne az országnak. Nincs magasan a mérce, hogy minél kell jobbnak lenni. De egyszerűen nem látom itt az idejét a mismásolásnak, hogy jóóóó, legyen pöttyet szolidabb a tónus, konszolidáljuk a romokat, aztán majd eldöcög valahogy. Nem, én változást akarok. Nem csak ehhez a szarhoz képest, hanem ha már nekifogunk, akkor rendeset.
        Írtam korábban a Johns Hopkins Egyetem kutatóintézetének előrejelzéséről. Azóta félelmetesebbé váltak a jóslataik Magyarországgal kapcsolatban. Ma aztán címlapon hozták le a lapok, hogy napi 220 halálesettel számolnak (ez így nem teljesen igaz, de mindenképpen 100 feletti értékkel).       …..
mafi mushkila 2020.11.24 22:15:30
@aronsatie: Konkrétan a megbetegedéseket számolják, az oltás(ok)tól eltelt egész hetenként általában. Tehát megkapod a szurit (ami vagy placebo vagy a vakcina), aztán éld az életed (lehetőleg egy jól átfertőzött régióban, pl.: "In order to evaluate the efficacy of Janssen’s COVID-19 vaccine candidate, clinical trial sites in countries and areas with high incidence of COVID-19 and the ability to achieve a rapid initiation were selected.") Ha covidos lettél, veled csökken a 100%.
mafi mushkila 2020.11.25 08:54:36
@aronsatie: @incze: Köszi, nagyon felületesen tájékozódtam.
mafi mushkila 2021.04.19 07:14:33
@jotunder:

JT, ha adsz admin jogot, beszállok a takarításba. És persze nem nyúlok semmi máshoz. Csak a takarítás és csak ami ennyire egyértelmű.
     Kertész Imre négy gondolatát választottam egy régebbi posztomból.    " Gyilkos világ kezdődik, nacionalizmus, rasszizmus; Európa kezdi felismerni, hová juttatta őt liberális bevándorláspolitikája. Hirtelen ráébredtek, hogy olyan állatfajta, amelyet multikulturális társadalomnak hívnak, nem…..
mafi mushkila 2021.04.14 09:05:10
@fortin2: "A saját csoporthoz tartozás kötelékének/primátusának s az ezzel összefüggő veszélyérzetnek az elvetése mint meghaladandó középkori maradványé, megintcsak egy politikai-ideológiai program, ne legyen már kötelező elfogadni"

Sztem ez már elég rendesen el volt magyarázva (legalábbis nekem volt hol találkozni vele), de ez nem egy öncélú ötlet, lehetne így is meg úgy is egyenértékűen, csak valakik nyomják mindenképpen az egyiket, hanem azon alapul, hogy az emberek nagy részének a csoportok közötti érintkezés a napi valósága, és hogy ezeknek az érintkezéseknek a zöme békés és kölcsönösen kedvező. Ehhez képest a veszélyérzet elsődlegessége mint megfelelő beállítottság fiktívnek bizonyul, és azon belül pedig minden résztvevő számára káros fikciónak.

Az a forrás, ahonnan azt vesszük, hogy ez a veszélyérzet a legmeghatározóbb eleme az emberi természetben az ilyen helyzeteknek, és eképpen a jogos jussunk, az önazonosságunk olyan eleme, amiért érdemes küzdenünk, egészében figyelmen kívül hagyja az ismereteinknek az a részét, amelyik ennek ellentmondana, történelmileg és a jelenben is.
mafi mushkila 2021.04.14 13:13:21
@kemény keleti kommentelő: Mégis máshogy hangzik ez, mint a primátus.

De egyébként ehhez a leíráshoz meg azt tenném hozzá, hogy a legtöbben (mondhatnám, hogy mindannyian, de mi van, ha vki hoz 1 ellenpéldát jaj nekem) abszolút bele vannak kapcsolva a nemzetközi jóságokba - már csak a valóságérzékelésnek kell utolérnie a helyzetet. A rosszaságokba is. De akkor is ez az, amivel együtt élünk, nem valami más helyzet.

Az egy másik szint, hogy röppensz ide-oda és elcsevegsz hét nyelven.
mafi mushkila 2021.04.16 19:35:49
@jotunder: Persze, azért nem elégséges válasz a rasszizmusra a színvakság.

Az csak a legvégletesebb leegyszerűsítésben él (meg a trollkodásban, szándékos rasszizmusmosdatásban stb.), hogy két eset van, vagy mindenféle körülmények között és tetszőleges céllal foglalkozunk a származással, bőrszínnel, etnikai jegyekkel vagy soha.

Árkokat röhögnek körénk a nácik, hogy ezt sikerül elhinteniük...hogy nincs különbség célok, szándékok, módok, intézményi visszacsatolások között.
         Rockenbauer Antal fizikus és Ferenci Tamás biostatisztikus vitatkozik (most éppen az Indexen) arról, hogy mennyire veszélyes a vírus az idősekre.       Rockenbauer a Qubit cikkében a következő mondatot írta le:      Ennek alapján vonhatjuk le a legfontosabb következtetésünket: a 65 év…..
mafi mushkila 2021.04.15 13:19:22
    "Kapusunk az ellenkező irányba tett nyilatkozatot." (Orbán Viktor Gulácsi Péterről)   Orbán Viktor ma utasította Marco Rossi szövetségi kapitányt és Szalai Ádámot a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitányát, hogy Gulácsi nyilatkozata miatt tegyen bizonyos lépéseket, nem világos, hogy…..
mafi mushkila 2021.04.11 12:37:23
@combo: Ez az érvelés azért különösen gusztustalan/tájékozatlan, függően attól, hogy ki mondja és miért, mert az AZ kockázatairól amiatt a minőségbiztosítási folyamat és szándék! miatt tudunk, aminek egy másik elemét egyszerűen leplecsnized. A Szputnyikról mit tudsz és mit remélhetsz megtudni?

Orbán is mondja nagy hangon, hogy más eu-s országban mennyi korrupciós ügy van, mert náluk beindul rájuk a jogrendszer, nálunk meg abban érdekelt, hogy elleplezze. Vagy emlékszel még, hogy Trump fasza ötlete az volt, hogy ne teszteljenek annyit, és akkor jobbak lesznek a fertőzési adatok?

Ebbe a logikába sikerült beletalálnod.
mafi mushkila 2021.04.11 16:47:35
@combo: ja jó, csak mert az előbb még olyan tételesen számozva, adatoknak kinéző szövegelemekkel fűszerezve osztottad az eszet, én nem gondoltam, hogy annyi is elég ide, hogy hát nem tunni ezeket a nagy bonyolultságokat, не знается.
   Tudták, hogy  Petry azt mondta, hogy a német határőrségnek fegyvert kellene használnia az illegális bevándorlókkal szemben? Ez volt a német szélsőjobb megerősödéséhez vezető nyilatkozat, amiből országos botrány lett. Petry tagadta, hogy explicit tűzparancsra gondolt, de azért mindenki úgy…..
mafi mushkila 2021.04.08 21:16:57
@ámbátor: De olyan nincs benne, hogy ha nem úgy ítéled meg, akkor rasszista vagy. Minden tétele közvetlenül a rasszista (gyűjtőfogalomként most) nézetekhez és beszédhez kapcsolódik, és egy se a dolog szemlélőjéhez, aki véleményt formál. Kizárólag az az egy vélemény tenne valakit rasszistává, hogy helyes, jól mondja, egyetértek (amennyiben az eredeti cucc rasszista volt).

Vagy nem?
mafi mushkila 2021.04.10 21:33:46
@AdvocatusDiaboli: "Az, hogy egy ilyen semmi ügy hogy kelthet ekkora hullámokat és hogy itt (is) hogy meg tudta osztani a közönséget. Nem a személyének vagy nyilatkozatának megítélése, hanem az, hogy a tisztelt közönség milyen tényezőket tart relevánsnak vagy fontosnak a véleményalkotáshoz, hogy milyen kimondott vagy kimondatlan feltételezésekkel élnek (élünk), milyen előítéletek és sztereotípiák jönnek a felszínre, stb."

Másrészt a szólásszabadság nagyon szuper téma, akár hülyeséget is érdemes róla beszélni, lerágott csontokat is érdemes rágni, bármilyen másik szabadsággal, joggal összevetni, bármi jöhet. A szólásszabadságot nem tudni kell kiválóan és végérvényesen, hanem mindig nyúzni.

Még ha egy echte náci esik is be ürügyként szólásszabadságozni - a téma még abból is jól jön ki. (Na persze csak ameddig nincsenek túlerőben, nem úgy értem... csak valami igazán nagyon akartam mondani :)
mafi mushkila 2021.04.10 22:57:15
@AdvocatusDiaboli: De attól még nagyon helyes a szólásszabadságot megtárgyalni. ...Ilyen könnyen kéne megúsznunk minden propagandafogást, mindig megtárgyalnánk a szólásszabadságot :)
     Lánczi András, Lukács József kádárista ideológus egykori jobbkeze, a következőt találta nyilatkozni a rezsimlapnak.    “a CEU-nak világos politikai hitvallása volt és van, márpedig ha valaki politikailag exponálja magát, akkor politikai eszközökkel fognak vele bánni”.     Tekintsünk el…..
mafi mushkila 2021.04.05 20:58:17
@rdos: ne már, tök jó volt! ha minden fáj, még akkor is kívánhatunk egymásnak jót meg el is fogadhatjuk.
mafi mushkila 2021.04.05 22:23:19
@rdos: csak óvatosan :)
mafi mushkila 2021.04.07 22:01:28
@netukki: Ez erős.
       Gulácsi Péter, a magyar futballválogatott és az RB Leipzig kapusa kiállt a meleg családok mellett. Emiatt a fasiszta rezsim pogromlapja, a "Vasárnap", megtámadta. Gulácsi nem gyűlölködött, és a nem gyűlölködésre még neki sincs joga.       Semmit nem tudok erre mondani. Ha ő bűnös, én is az…..
mafi mushkila 2021.04.07 19:15:52
@ámbátor: Nem Petry az ellenség. Nekem még Orbán sem az ellenségem. Az eszmék az ellenségeim.

Ezt a szeretem-nem szeretem kérdést meg úgy látom, hogy nincs benne a Józsi meg a Hans lelkében, hogy márpedig én igenis gyalázhassam, aki más vagy máshonnan jött. Azt csinálják, amire bátorítva vannak. Ha a hangadók abbahagynák a handabandázást, másnap mindenki derült őszintén ártatlan arccal tolerálna bármilyen másságot. Ez nem egy vélemény, amit érdemben alaposan ki kell beszélni, különben benneragad a szegény emberben. Egyszerűen csak az uszítást kell abbahagyni, és magától az lesz a norma, hogy mindenki egyformán oké. Minden centi, amit az uszításnak engedsz, ez ellen dolgozik, tovább tart, bizonytalanná teszi az álláspontunkat. Az összes szívből-észből humanista mellett még ráadásul az összes vallás és még a kutyult házifőzetű saját filozófiák zöme is egyetért, hogy mire kell kilyukadni a végén. Minek kéne emellett számításba venni bármit? Mire akarunk várni? Hol kell egyensúlyozni abban, hogy az egyik álláspont biztosan gyilkos, a másik meg nem az?

A nézetekről sem tudom azt állítani, hogy az egyik úgy fekete, ahogy a másik fehér - ezek nálam nem állnak egymással két szélsőségként szembe, hogy majd aztán középen legyen a konszenzus. És a nézetek szabadon engedésének és támogatásának a következményekről sem.
mafi mushkila 2021.04.07 19:54:08
@ámbátor: "Minden centi, amit az uszításnak engedsz..." Ezt nem rád értem, aki itt meghányod-veted velem a pro és kontrákat a kérdés kapcsán! Hanem ha az az eredmény, hogy jajj, akkor hadd mondják, hát annyira akarják mondani...
       A jelenlegi adatok birtokában járványügyi előrejelzésekkel foglalkozó szakembernek aránylag komoly pontossággal meg kell tudnia mondania,  hányan fognak meghalni Covidban március huszonhatodikán.      "Nem. Mindig volt 1-2 százalék tévedés, de hálásak is lehetünk nekik, mert az…..
mafi mushkila 2021.04.02 07:54:30
@ijontichy: tényleg :) csak beakadt nekem a dolog.
mafi mushkila 2021.04.02 07:58:35
@Muad\\\'Dib: egy egyrészt nem is igaz, másrészt meg ne állítsd be ezt úgy, mint egy rossz dolgot. aki nem fideszes, az meg tudja érteni, hogy vigyázni kell. nem túltolni meg egymást gyilkolni, de azért...
mafi mushkila 2021.04.04 11:13:18
@kemény keleti kommentelő: Én amúgy nagyra értékelem az eu-s vagy akár az eu-n kívüli szolidaritást, csak sztem úgy kéne kinéznie, hogy békefenntartó csapatokat küldenek ide, hogy átvegyék az irányítást és emberéletet mentsenek.
  " Tegyük hozzá, ők többnyire magyar nemesek voltak, akik erősen kötődtek a nemzethez, ellentétben az ideiglenesen hazánk területén állomásozó momentumos politikusokkal, akik külföldi egyetemről jöttek, külföldre házasodnak."   Ezt 2021-ben tudta leírni Pogrányi Lovas Miklós. Róla a Kossuth…..
mafi mushkila 2021.04.04 10:55:11
@stefan75: @jotunder: A Forvón szór a kiejtés bra, bro, brə, boro, bara, bərə. (Az elején az e meg akár é is lehet.)
hu.forvo.com/word/edinburgh/#en
  Lovász László és Avi Wigderson kapta az Abel-díjat.      ..
mafi mushkila 2021.03.17 18:54:00
@wulfer: Simán megkaphatja az asszonyságot is, ezeknek ez nem okoz problémát.
mafi mushkila 2021.03.29 16:53:50
@rdos: Köszi ez jó volt!
      Kirúgtak egy újságírót a New York Timestól mert egy szót használt. Az újságíró Peruban megkérdezte valakitől, hogy egy személy használta-e a szót. Az volt a verdikt, hogy a szót szándéktól függetlenül nem szabad használni. Amennyiben az újságíró visszakérdezett volna, hogy akkor most mondják…..
mafi mushkila 2021.03.20 11:51:56
@ámbátor: Na egy részét inkább visszavonom annak, amit mondtam, mert a törvényi szabályozás valóságával igenis foglalkozol, csak azt meg én kerülöm egyelőre, mert még nem látom a kapacitásomat, hogy érdemben megismerjem a helyzetet. Elnézést a mazsolázásért!
mafi mushkila 2021.03.20 11:56:25
@dr Brcskzf Gröőő: Aaaa, volt valami... sok mindent kellene fejben tartani :)
mafi mushkila 2021.03.28 10:30:43
      „Árpád fejedelem sem állította hadbíróság elé az Európát végigfosztogató vitézeit, hanem kitüntette őket. A rablást, gyújtogatást és erőszakot – »kalandozást« – pedig nem jogi határozatok állították le, hanem az augsburgi csata. Ott az történt, hogy a büdös magyar migránsok ugyan váltig…..
      A blog.hu zárolta a  Corvinus-tudomány avagy cseréljük probiotikus joghurtra a krémsajtot a sütiben.   című posztom, amelyben konkrétan egyetlen név sem szerepelt, de viccelődtem a rezsimegyetem Social Futuring "kutatásán". Fogalmam sincs, hogy mit jelent ez, de a poszt utolsó mondata az…..
mafi mushkila 2021.03.26 08:59:15
@Kettes: Én 2 valószínűleg, 4 biztosan. Megyek is kezet mosni.
mafi mushkila 2021.03.26 18:54:42
@ámbátor: Én is pont senki vagyok, az egyik vonal a civil aktivizmusból jön, a másik egy teljesen politikán kívüli ismeretségből.

De hogy valami jót is mondjak: Saul Bellow 3 kézfogás :)
mafi mushkila 2021.03.27 17:01:21
@AdvocatusDiaboli: Lehet, nem gondoltam bele. Mi lenne a tipikus útvonal?
  "És most már az ország – a haza – is mérgező! A költőnő Ausztriában pisili ezt bele a Dunába, tudván, csak erre folyik lefelé az. Labanc lapnál keres védelmet ahhoz a kívánalmához, hogy Jókai (az 1848-as márciusi ifjak egyike, A kőszívű ember fiainak regényírója) ne legyen kötelező…..
mafi mushkila 2021.03.22 15:44:18
@frissen regisztrált troll: elmolyolási mértékegység lettem, hálásan köszönöm a megtiszteltetést :)
mafi mushkila 2021.03.22 15:45:09
@HaCS: Ez sztem nagyon alapvető része a képnek. Nem tudom, mihez kezdhetnénk vele.
mafi mushkila 2021.03.22 15:59:19
@kemény keleti kommentelő: uramatyám ez egyre jobb! :) sajnos nem igaz, de rettentő jól esik
      Erre a kérdésre kell válaszolnod.      Nem tudod ki "Kötter Tamás"?  A magyar Houllebecq, ugyanolyan gusztustalan, mint ez eredeti, csak tehetség nélkül, és most nem fogom a kicsi sárga savanyú poént csavargatni, egy rossz író, aki most a szoftnyilas médiában keménykedik, géppisztollyal…..
mafi mushkila 2021.03.15 22:37:29
@fortin: Oké, hogy 80-ban még gyerek voltam, de nekem az a benyomásom, hogy két nagyon különböző világról beszélünk.
mafi mushkila 2021.03.16 08:13:43
@Muad\\\'Dib: Egy masszívan, hadi erővel kiépített megosztottságban vs. egy likvidebb, helyezkedésre nyitottabb helyzetben.

(Nem vágom az EU-ra vonatkozó referenciád.)
mafi mushkila 2021.03.16 12:23:01
@Muad\\\'Dib: Hú, ezt a kört is hanyadszorra futjuk :) Van, akinek azt diktálja a lelkiismerete, hogy átvegye a díjat, és van, akinek azt, hogy jelezze ennek a döntésnek a jelentőségét. Sztem az első kétesebb választás, a másodikkal szemben viszont nem találok ellenérvet.