Adatok
ReaPeR
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Krisztián az AVALA vezetője reagált kommentben, de szerepeljen postként!
Tisztelt hozzászólok!
Szeretném én is megosztani a véleményem erről a szombati esetről ami a 794-es AVALA IC-vel történt ott kint a nyílt vonalon, mert én voltam annak a vonatnak a mozdonyvezetője. Abban…..

A szombati vihar továbbra is tombol. Igazából azt nem értem, ha van büfékocsi és tudják a mávosok, hogy itten mostan sehova, akkor miért nem visznek körbe teát, ásványvizet? Legalább nyugodtabbak lennének az utasok. Mi az, hogy az állomásfőnök nem tudja, hogy 2-3 km-re a nyílt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Se a MÁV-nak se az utasnak.
Mivel az Avala mozdonyvezetője nagyon jó barátom kötelességem kiállni mellette.
A kommentekből látszik hogy sokan nem olvasták végig.
Először is Fedup Sári!
Valamit nagyon elnéztél. Ő nem azt állítja hogy az utas volt a hülye.
De az hogy ott ül egy helyben és várja hogy a szájába essen a sült galamb az nem megoldás.
Nem tartott volna sokból lesétálni az utolsó kocsiba megkérdezni a vezető jegyvizsgálót. Ő készségesen megosztotta volna minden infóját.
merilinmonro! A mozdonyvezetőnek nem az a dolga hogy képviselje a céget, hanem az hogy a vonatokat biztonsággal eljutassa A-ból B-be. Az utasokkal a kapcsolatot a vezető jegyvizsgáló tartja.
martinasz!
Látom Te se olvastad el rendesen. Vagy valamit nem értesz.
Elmagyarázom hogy működik egy villanymozdony.
Van a felősvezeték, abban van 25 kV 50 Hz áram. Ezt az áramot a mozdony transzformátora letranszformálja arra feszültségre amilyen kell a vontatómotoroknak.
Na mármost ha a felsővezetéket erős szél éri akkor bizony megsérülhet, leszakadhat.
Ő azért állt meg mert a szél a drótot teljesen a oszlopokhoz nyomta, ezáltal lehetetlenné téve az áramszedőnek a feszültség levételét.
Hozzáteszem ekkor már nem volt feszültség a drótban.
A mozdonyvezető az alatt a 7 óra azaz hét óra alatt végigcsörgőtt mindenkit hogy csináljanak valamit. Mielőtt azt hinnéd hogy csak ült a jó meleg mozdonyban(hozzáteszem hogy amint megszünt a 25 kV, a mozdonyon se volt fűtés), és hidd el Ő se örömmel csinálta magának a 19 óra plusz szolgálatot.
Amikor max. 12 órát dolgozhat.
De próbáld ki inkább milyen érzés.
Nemcsak az utasok nem voltak tájékoztatva. Az mv se.