Adatok
MakiVerem1
0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
A lépcsőházig vitte csak a kiszállított árut az Auchan öntudatos futára
2019.01.23 11:33:11
Az online bevásárlás az egyik legnagyobb vívmány a konzumálás történetében. Nincs tülekedés, nincs hétvégi feszkó, nincs impulzusvásárlás és ráadásul a cipekedést is meg lehet úszni, ami ugye egy család havi bevásárlásánál már jelentős anyagmozgatással járó feladat. Ha utóbbi nem része egyes…..
MakiVerem1
2019.01.24 21:54:03
@Ma is mentek gecizni?: Kicsit úgy állítod be jattot mintha "kötelező" lenne. Nekem pl. senki nem add jattot mert gyorsan oldok meg bugot az ügyfélnek. A munkám része. Ha nem így lenne, akkor kereshetnék más munkát.
"a lakásajtóig felrakodás szolgáltatás nem jár, csak adható." Ha lenne egy alkalmazottad és minden 5./10./20. cikket visszahozná mert ő elvből nem viszi fel 100%ig biztos vagyok benne hogy a 0. mpben rúgnád ki, mert egy ilyen alkalmazott veszteséget (jóhír/konkrét pénz) termel a cégnek.
IKEÁT és a szolgáltatási színvonalat egy mondatban említeni, hááááát. Keress rá itt homáron, tele a padlás.
A másik hogy én még nem találkoztam olyan emberrel rendelt volna házhoz szállítást az IKEA-tól. (tudom hogy léteznek ilyen emberek, hiszen homár poszt is van, de az IKEA nem ebből szeretne meggazdagodni - meg igazából órákig beszélhetnénk hogy miért annyi amennyi az IKEA házhoz szállítás, de etalonnak/színvonalasnak/követendő példának egyáltalán nem mondanám)
A "DPD 1100 alatt meg se mozdul" mondatomat félreértetted, félre szeretted volna érteni. Nem 0 meg 1 ft-ért jön hozzám a csomag. Nekem ehhez semmi közöm, én az eladóval szerződöm, aki a: kiszámlázza nekem b: beleépíti az árba.
"Eddig nem ez volt! Te jogosan gondoltad, hogy a jatt nem jár, hiszen te teljesen kifizetted az 1 forintos szállítási díjat, és mivel a üzletben is ugyanannyi a cuccod, ezért a kettő különbsége (az 1 forint) na az a szállítási díj a te szemszögedből, és azt maximálisan lerendezted. És igazad van. Ezért lesz a házhozszállításból házhozszállítás. És ez is igaz."
Ez nagyon demagóg magyarázkodás csak.
-Nem én fizetem a szállítás díjat a szállító cégnek
-Üzletben drágábbak a termékek (nem véletlenül: nem tudsz olyan jól/könnyen/gyorsan összehasonlítani mint neten, és az átlagember ha valamit 10 ft-al olcsóbban lát, akkor megy is át a konkurenciához)
-Ismét nem érdekel mennyi a házhoz szállítás díja (ami NYILVÁN nem 0/1 ft), engem az érdekel hogy mennyit fizettem/fogok fizetni az eladónak
"Ha pénzszállító vagy akkor megértem hogy több millió forintot kiszállítasz 14000-ért pl. "
Valami olyasmi. :)
Ebben megkövetlek, de a Te esetben a felelőséget fizetik meg, és nem általánosítanék ebből :)
"a lakásajtóig felrakodás szolgáltatás nem jár, csak adható." Ha lenne egy alkalmazottad és minden 5./10./20. cikket visszahozná mert ő elvből nem viszi fel 100%ig biztos vagyok benne hogy a 0. mpben rúgnád ki, mert egy ilyen alkalmazott veszteséget (jóhír/konkrét pénz) termel a cégnek.
IKEÁT és a szolgáltatási színvonalat egy mondatban említeni, hááááát. Keress rá itt homáron, tele a padlás.
A másik hogy én még nem találkoztam olyan emberrel rendelt volna házhoz szállítást az IKEA-tól. (tudom hogy léteznek ilyen emberek, hiszen homár poszt is van, de az IKEA nem ebből szeretne meggazdagodni - meg igazából órákig beszélhetnénk hogy miért annyi amennyi az IKEA házhoz szállítás, de etalonnak/színvonalasnak/követendő példának egyáltalán nem mondanám)
A "DPD 1100 alatt meg se mozdul" mondatomat félreértetted, félre szeretted volna érteni. Nem 0 meg 1 ft-ért jön hozzám a csomag. Nekem ehhez semmi közöm, én az eladóval szerződöm, aki a: kiszámlázza nekem b: beleépíti az árba.
"Eddig nem ez volt! Te jogosan gondoltad, hogy a jatt nem jár, hiszen te teljesen kifizetted az 1 forintos szállítási díjat, és mivel a üzletben is ugyanannyi a cuccod, ezért a kettő különbsége (az 1 forint) na az a szállítási díj a te szemszögedből, és azt maximálisan lerendezted. És igazad van. Ezért lesz a házhozszállításból házhozszállítás. És ez is igaz."
Ez nagyon demagóg magyarázkodás csak.
-Nem én fizetem a szállítás díjat a szállító cégnek
-Üzletben drágábbak a termékek (nem véletlenül: nem tudsz olyan jól/könnyen/gyorsan összehasonlítani mint neten, és az átlagember ha valamit 10 ft-al olcsóbban lát, akkor megy is át a konkurenciához)
-Ismét nem érdekel mennyi a házhoz szállítás díja (ami NYILVÁN nem 0/1 ft), engem az érdekel hogy mennyit fizettem/fogok fizetni az eladónak
"Ha pénzszállító vagy akkor megértem hogy több millió forintot kiszállítasz 14000-ért pl. "
Valami olyasmi. :)
Ebben megkövetlek, de a Te esetben a felelőséget fizetik meg, és nem általánosítanék ebből :)
MakiVerem1
2019.01.25 10:21:50
@Ma is mentek gecizni?:
"Kicsit úgy állítod be jattot mintha "kötelező" lenne. "
Nem kötelező. Mint ahogy az emeletre rakodás sem az, ha az nincs a munkakörödben (a futár szemszögéből), vagy ha az nincs a szerződésben (Auchan szemszögéből). Hogy hogy nem, mégis előfordulnak ilyen állítások. Nézd csak a posztot. :)
Nézem, nézem, Auchan kiszállítás nem is sokáig fog ezzel a mentalitással működni.
"Ha lenne egy alkalmazottad és minden 5./10./20. cikket visszahozná mert ő elvből nem viszi fel 100%ig biztos vagyok benne hogy a 0. mpben rúgnád ki, mert egy ilyen alkalmazott veszteséget (jóhír/konkrét pénz) termel a cégnek. "
Ha lenne egy olyan alkalmazottam, akit megkérnék, hogy gyorsan oldjon meg egy bugot az ügyfélnek, akkor nem rúgnám ki, mert gyorsan megoldott egy bugot az ügyfélnek, de emellé mondjuk ingyen túlórában nem készített el egy honlapot is mondjuk ugyanannak. Mondjuk én nem vagyok multi...
Nem kell ehhez multinak lenni, egy 5 fős cégnél történik ez. De ingyen túlórában mehet a bugjavítás? Nem kell ahhoz extra honlapot csinálni hogy mondjuk 10ig bent maradj 9-17 helyett, mert hiperszuper extra sürgős a dolog, és a fél világ megakad ha nem javítják ki a hibát (ami nyilván nem igaz, de az ember ugye szeretnek túlozni) +5 óra jatt nélkül.
"IKEÁT és a szolgáltatási színvonalat egy mondatban említeni, hááááát. Keress rá itt homáron, tele a padlás. "
Nem kellett keresnem, itt példáloztak vele a poszt alatt. :)
Hogy túlárazott és rossz?
"Nem 0 meg 1 ft-ért jön hozzám a csomag. "
Ha én vásárolok az Auchanban, az üzletben egy turmixgépet 16.000 forintért, te megvásárolod ugyanazt online 16.001 Ft-ért házhozszállítással, akkor mennyiért jött el hozzád a csomag?
Ez még mindig irreleváns számomra, a véleményem szerint ami boltban 16000, az neten 14500 házhoz szállással.
"Ez nagyon demagóg magyarázkodás csak. "
Ahogy az is, hogy házhoz szállítást rendelek, de csak házhoz szállítást kapok, pedig én úgy értelmezem, hogy a házhoz szállítás az nem házhoz szállítást jelent, hanem a lakásomig szállítást.
Csak Te rúgózol a házhoz / lakáshoz szállítással. Lakcímkártyás érvemre reagálj kérlek.
"-Nem én fizetem a szállítás díjat a szállító cégnek"
Ahogy a szállító cég szállítójával se te állsz kapcsolatban. Ismételten nem érdekli, hogy te miben állapodtál meg az Auchannal, őt az érdekli, hogy ő maga miben állapodott meg az ő munkáltatójával. Kölcsönösen nem érdekli egyikőtöket sem a másik megállapodása. Lehet IKEÁ-zni :)
Ebben teljesen igazad van. De az ilyen esetekből lesznek a homár-posztok, ha valaki sumákol.(Eladó/szállító) Aztán majd az eladó/szállító eldönti hogy melyiküknek nagyobb kár ez. Mert a rossz hírnévből adódó károkat nem lehet pénzben mérni.
"Kicsit úgy állítod be jattot mintha "kötelező" lenne. "
Nem kötelező. Mint ahogy az emeletre rakodás sem az, ha az nincs a munkakörödben (a futár szemszögéből), vagy ha az nincs a szerződésben (Auchan szemszögéből). Hogy hogy nem, mégis előfordulnak ilyen állítások. Nézd csak a posztot. :)
Nézem, nézem, Auchan kiszállítás nem is sokáig fog ezzel a mentalitással működni.
"Ha lenne egy alkalmazottad és minden 5./10./20. cikket visszahozná mert ő elvből nem viszi fel 100%ig biztos vagyok benne hogy a 0. mpben rúgnád ki, mert egy ilyen alkalmazott veszteséget (jóhír/konkrét pénz) termel a cégnek. "
Ha lenne egy olyan alkalmazottam, akit megkérnék, hogy gyorsan oldjon meg egy bugot az ügyfélnek, akkor nem rúgnám ki, mert gyorsan megoldott egy bugot az ügyfélnek, de emellé mondjuk ingyen túlórában nem készített el egy honlapot is mondjuk ugyanannak. Mondjuk én nem vagyok multi...
Nem kell ehhez multinak lenni, egy 5 fős cégnél történik ez. De ingyen túlórában mehet a bugjavítás? Nem kell ahhoz extra honlapot csinálni hogy mondjuk 10ig bent maradj 9-17 helyett, mert hiperszuper extra sürgős a dolog, és a fél világ megakad ha nem javítják ki a hibát (ami nyilván nem igaz, de az ember ugye szeretnek túlozni) +5 óra jatt nélkül.
"IKEÁT és a szolgáltatási színvonalat egy mondatban említeni, hááááát. Keress rá itt homáron, tele a padlás. "
Nem kellett keresnem, itt példáloztak vele a poszt alatt. :)
Hogy túlárazott és rossz?
"Nem 0 meg 1 ft-ért jön hozzám a csomag. "
Ha én vásárolok az Auchanban, az üzletben egy turmixgépet 16.000 forintért, te megvásárolod ugyanazt online 16.001 Ft-ért házhozszállítással, akkor mennyiért jött el hozzád a csomag?
Ez még mindig irreleváns számomra, a véleményem szerint ami boltban 16000, az neten 14500 házhoz szállással.
"Ez nagyon demagóg magyarázkodás csak. "
Ahogy az is, hogy házhoz szállítást rendelek, de csak házhoz szállítást kapok, pedig én úgy értelmezem, hogy a házhoz szállítás az nem házhoz szállítást jelent, hanem a lakásomig szállítást.
Csak Te rúgózol a házhoz / lakáshoz szállítással. Lakcímkártyás érvemre reagálj kérlek.
"-Nem én fizetem a szállítás díjat a szállító cégnek"
Ahogy a szállító cég szállítójával se te állsz kapcsolatban. Ismételten nem érdekli, hogy te miben állapodtál meg az Auchannal, őt az érdekli, hogy ő maga miben állapodott meg az ő munkáltatójával. Kölcsönösen nem érdekli egyikőtöket sem a másik megállapodása. Lehet IKEÁ-zni :)
Ebben teljesen igazad van. De az ilyen esetekből lesznek a homár-posztok, ha valaki sumákol.(Eladó/szállító) Aztán majd az eladó/szállító eldönti hogy melyiküknek nagyobb kár ez. Mert a rossz hírnévből adódó károkat nem lehet pénzben mérni.
Tékozló Homár
Az előfizetőnek a hálózat hirtelen, tartós romlása, a Telenornak "technológiából adódó sajátosság "
2018.11.22 14:15:05
"Az érintett címen 2G/GSM hálózatunk jó beltéri, 3G/GSM hálózatunk gyenge beltéri, 4G/LTE hálózatunk gyenge beltéri jelerősséggel érhető el." - hát, hogy egy jó 2G-s lefedettség nem teszi túl boldoggá olvasónkat, az azt hiszem teljesen érthető. Sérelmeit és az ügyben eddig történteket egy jól…..
MakiVerem1
2018.11.23 10:55:48
@zdanee: NMHH + Fogyasztóvédelem (nem tudom mint céges ügyfél oda tudsz-é panaszt tenni). Félnek tőlük mint a tűztől.
MakiVerem1
2018.11.26 14:14:51
@valaki1233: "Valaki írta a fogyasztóvédelmet... Nos ez se a legjobb tipp mivel úgy néz ki céges ügyfélről van szó... Meg azon kívül semmi illegális nincs abban hogy nincs 4Gje a telenornak az adott területen... "
Szerintem nem a 4G a legnagyobb probléma a storyban, hanem a 2G hiánya az adott esetben.
Szerintem nem a 4G a legnagyobb probléma a storyban, hanem a 2G hiánya az adott esetben.
Fapados tippek, trükkök, élmények
A Ryanair-horror folytatódik: újabb budapesti járatokat is töröltek
2018.08.08 16:22:08
Továbbra is áll a bál a Ryanairnél, sőt a helyzet fokozódik: a most pénteki sztrájkba beléptek a német pilóták is, további tömeges törlés az eredmény. A magyar utasok még szerencsések is, hogy csak két újabb budapesti járatot töröltek.
Eddig azt tudtuk, hogy az írországi, belga és svéd bázisok…..
MakiVerem1
2018.08.08 18:04:48
Tékozló Homár
5 telefon és 5 személyes ügyintézés sem volt elég a Telenornak, hogy rendezze az ügyet, amiben ő hibázott
2016.05.25 15:13:14
Talán az eddigi legdurvább mobilszolgáltatós sztori, pedig aztán erős versenyszámról beszélünk!
A saját hibája miatt a Telenor durván szankcionálja a vétlen ügyfelet (mai magyar dráma)
NyitányÁprilis 14-én a Telenortól vásároltam egy Lumia 950 típusú mobiltelefon készüléket az üzlet által kínált…..
Csábítóan hangzik a fenti ajánlat nem igaz? A posztban aztán szépen kibomlik a valóság, lazán érintve a belső műszaki hiba fogalmát, majd pörölyként lecsapva "A felsőbb vezetés döntése végleges és megmásíthatlan" mondattal.
Kedves Homár!
Küldenék szeretettel karácsonyra egy történetet Nektek,…..
MakiVerem1
2015.12.23 19:58:24
@További magyar hang: Az a szép hogy belül van! :)
MakiVerem1
2015.12.23 20:07:01
MakiVerem1
2015.12.25 20:42:22
@Friss regisztrált: Ha mondjuk egy másik kocsi szakítja le, akkor tudod miért szakadt le. Ellenben ha eltörik/elköpik az ajtózsanér attól hogy csak kinyitottad/becsuktad lehet Te is ideges lennél :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Szállítmányozással 20 éve foglalkozom gyakorlatilag"
Én nagyon sok mindent elhiszek az interneten, de hogy ilyen mentalitással tuti nem foglalkozol 20 éve szállítmányozással, az hótziher :D
"Mára teljesen természetes, hogy ha kifizeted az 1 Ft-ot a szolgáltatásért, azzal le is tudtad a szolgáltatás ellenértékét."
Az esetek döntő többségében az eladó fizeti (ingyenes a kiszállítás sok helyen ugye) Azt azért ugye nem gondoljuk hogy ez nincs beleépítve az árba / eladó nem fizet a szállításért? DPD 1100 alatt meg se mozdul.
"Szerencsére én ha még szállítok is ki, azt bőven IKEÁ-s árszínvonalon tehetem, csak mindezt töredék súllyal (szeretek csavarogni :) )"
Azért kíváncsi lennék hogy MIT és HÁNYSZOR szállítasz Te ki 14000-ért...... Ha pénzszállító vagy akkor megértem hogy több millió forintot kiszállítasz 14000-ért pl.
Egy röpke kérdés, ha 20 éve foglalkozol szállítmányozással tuti könnyű lesz: ha a ma megérkező turmixgépemért amiért 16000 forintot fizetettem 14000-t kellene még pluszban fizetni mint HÁZHOZszállítás, az üzletileg fenntartható szerinted?