Adatok
Jamy000751
0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Katasztrofális utastájékoztatás a Nyugatiban, az utasokat átvezényelték egy másik szerelvényre mondván az eredeti nem közlekedik, majd az eredetit csak elindították... Zseniális! Miért van az, hogy a kedves MÁV a legapróbb hibáért is szinte bűnözőnek tekinti az utast,…..
Ezennel bejelentem, hogy holnap 7 kor indulok autoval Piliscsabarol Budapest 3. kerulet, Montevideo-Kolosy ter kornyekere.Utvonal: Piliscsaba-Pilisszentivan-Solymar-Auchan-ürömi elág-Bécsi út- Kolosy tér.2 embert el tudok vinni ezen a vonalon.Akit erdekel jelentkezzen itt. Vagy alljon az…..
Jamy000751
2010.01.13 19:21:43
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: milyen gusztustalan amit a szakszervezet csinál...Az nem, hogy a téli tüzelőt saját maguk vitték a munkahelyükre a dolgozók, hogy a MÁV ZRt. levelein oly jól mutató ISO9001 logót biztos kiérdemelték a pottyantós WC-kel, hogy a hóesésben gürcölő bakter egyetlen dicsérete, hogy miért nem naplózott rendesen, hogy a foglalkoztatási megállapodás ellenére százak kerültek az utcára, hogy az új egészségügyi törvény alapján, önhibájukon kívül állásidőre kerülnek dolgozók...!
Biztosan nem egyformán gondolkozunk!
Biztosan nem egyformán gondolkozunk!
Mint tudjátok, szakszervezetünk – élve a Sztrájkról szóló törvényben biztosított jogával – szolidaritási sztrájkot hirdetett. Ennek oka egyszerű: nevünkben is szerepel a szolidaritás, ezért az a legkevesebb, hogy ezt tettekben is megjelenítjük. Ühüm, az is…..
IC elviekben nem vár holmi személyvonatra. Persze ezt nem mindig tekinti a MÁV kőbevésett törvénynek. Néha mégiscsak vár. Ki tudja miért, talán vasutasok szállnának át, vagy valami más miatt? Nem tudni, de elég visszatetsző, hogy nem következetesen kezelik ezt. Az előző…..
Tíz hónap vezérigazgató-helyettesi munka után akár 42,5 millió forintos juttatás is járhat felmondás esetén a MÁV-nál. Ez annak a pernek a során derült ki, amelyet az [origo] újságírója indított a vezetői fizetéseket titkoló vasúttársaság ellen. A hatalmas állami…..
G.I. Joe februárban nemes célt tűzött ki maga elé, nevezetesen szerez a vasutasoknak fejenként 250 nettót meg visszamenőlegesen 10 százalékos béremelést stb. Azóta eltelt 10 hónap és ez alatt a 10 hónap alatt folyamatosan zsarolt egy országot minden következmény nélkül. Perzse a…..
Tíz napon belül folytatják a vasutasok a sztrájkot, ha a két legfontosabb követelésről nem tudnak megállapodni – jelentette be Gaskó István VDSZSZ-elnök csütörtökön. Pénteken tehát nem lesz sztrájk, de a jövő hét végéig várhatóan igen. A MÁV azt közölte, a…..
A MÁV-START Zrt. tájékoztatja kedves utasait, hogy a hivatalos, 2008. december 14-től érvénybe lépő menetrend, a KHEM miniszter jóváhagyása után a Személyszállító Vasúttársaság honlapján a www.mav-start.hu oldalon lesz elérhető és letölthető legkésőbb november 28-ig. A…..
A MÁV Zrt. a leghatározottabban visszautasít, és hangulatkeltésként értékel minden olyan állítást, amely megkérdőjelezi a vasúti közlekedésre vonatkozó szigorú utasításrendszert. A magyar vasúti közlekedés szabályozásában nincsenek hézagok, annak szigorú és következetes…..
Mindenki emlékszik ugye arra a postra, amiben egy holland nő kiesett a vonatból? Valószínűnek tartom, hogy akkor is az történt mint most. Kinyílt az ajtó. Számomra felfoghatatlan, hogy miért nem javítják és egyáltalán miért engedik közlekedni ezeket az életveszélyes kocsikat?…..
Új MÁV blog
Mondtam, hogy kivontatják a szerelvényt basszák meg, fasznak kell felszáll
2008.09.23 11:35:53
P$YCHO kalandjai vezérekkel, balesetveszélyes helyzetekkel, és parasz sínbohócokkal. A sztori a szokásos, kalauz tojik tájékoztatni az utasokat, utasok szívnak.
Kedves Georgejr!
Most fedeztem fel a blogot, de akad bőven tapasztalatom a mávos utazgatásaim során, így alább…..
Ismét a jóféle utastájékoztatós mizéria. A MÁV időszámítása biztos valamiféle feketelyuk eseményhorizontján alapul, hiszen mindig 20-30 perccel kevesebb késés van felvésve az utastájékoztató berendezésekre, mint ami a tényleges. Biztos náluk lassabban telik az idő...…..
Számomra annyira nehéz felfogni, hogy miért kell az utasnak folyton a pofájába hazudni? Könnyebb az életük? Jobban alszanak? Jobb ettől az ágyban? Fingom nincs:(
De legalább vannak még olyan vasutasok, akiket tényleg érdekel az utas. Köszönjük.
Sziasztok!
Sokat utazom vonattal,…..
"Soha nem voltunk még ennyire közel a megállapodáshoz" Ezzel a szöveggel hangoztatja a vdszsz csak így kisbetűvel, hogy mennyire közel vannak a sikerhez. (mellesleg a harmadik birodalomban is ez járta, pedig az oroszok már a spejzban voltak anno)Igaz nyar van, sokan nyaralnak,…..
Nem tudhatjuk, hogy a gyereknek miért nem volt jegye, de nem hiszem, hogy rendőrrel kellett volna leráncigáltatni a vonatról. Kivált, ha tényleg nem tudott jegyet venni.
Helló!
Nem velem történt az eset, de sajnos szem és fül tanuja voltam ma reggel egy megalázó és…..
Jamy000751
2008.07.14 18:04:59
Minden vasutast köszöntünk vasutas nap alkalmából.Kavalecz Imrétől kaptuk ezt a videót! ..
Szeretem, amikor a vdszsz rinyál, hogy sztájk mert megérdemeljük. Ahha, gondolom a kedves kolléga is megérdemli... Takarítsák ki maguk közül az ilyeneket, akik miatt rossz a híre a vasutasoknak, és akkor lehet bármilyen igényről beszélni. Aztateremburáját!
Tisztelt…..
Anikó meg akarta nézni a török-horvát meccset. Ezért választotta az IC-t, ami csak pótjegyes, és ráadásul az pótjegyelfogyósat. Csak azt nem érti buta kis agyam, hogy a pótjegy hogyan fogyhat el? És ha elfogyott, az nem azt jelenti, hogy a vonat tele van? Akkor miért lehet a…..
Az a baj, hogy a MÁV szereti hangoztatni, hogy amikor megvettük a jegyet, bérletet, akkor szerződés jött létre közöttünk, illetve elfogadtuk az utazási feltételeket. Persze panasz esetén erről sokszor elfelejtkeznek. Van valakinek valami jó tanácsa Renáta számára? Tisztelt…..
Szerkesztő kommentje alant... Egy pár nappal ezelőtt a Vasutasok Szakszervezete és más szakszervezetek megállapodást kötöttek a MÁV jogutód Kft-ékben dolgozók leépítésének szabályairól. A szakszervezetek megígérték, hogy konstruktívak lesznek és úgymond a többi dolgozó…..
Vigyázat hosszú lesz, de megéri. 170 km 7 óra alatt nem semmi... Na ez a szopás nem amikor tövig nyeled a calippot..
Üdv! nemrég bukkantam rá (tegnap :) ) erre az online MÁV-os panaszládátokra, és pont valmai hasonlót kerestem. Nem tudom hogy jó helyre írok e, de azt szeretném,…..
Lark kálváriája. Hazajutni elővárosi vonalon, mostanában igényel némi perverziót. De, ha nincs más választása az embernek, akkor el kell fogadni a tényt, hogy még nem élünk a fluxuskondenzátorok világában. Kötöttpálya, Keleti miegymás szépségei élvezetes formában: Mivel…..
Jamy000751
2008.05.11 05:06:27
MÁV - Megint Állunk Vazze - Sztrájk
A VDSZSZ további 1,1%-os bérfejlesztésre vonatkozó sztrájk-követelése nem tekinthető jogszerűnek.
2008.04.18 11:15:27
Döntött a Fővárosi Munkaügyi Bíróság A VDSZSZ további 1,1%-os bérfejlesztésre vonatkozó sztrájk-követelése nem tekinthető jogszerűnek. A Fővárosi Munkaügyi Bíróság április 17-én, csütörtökön meghozott kiegészítő végzésében megállapította, hogy a VDSZSZ…..
MÁV - Megint Állunk Vazze - Sztrájk
Fegyverrel kell kísérni a szakszervezeti vezetőket?
2008.05.01 08:44:38
Április elején Gaskó István, a LIGA Szakszervezetek elnöke látogatást tett a konföderációhoz tartozó MOL Olajipari Szakszervezetnél, ahová Galambos László, a százhalombattai telep vezetőjének döntése alapján, „csak fegyveres őr kíséretében” léphetett be.…..
MÁV - Megint Állunk Vazze - Sztrájk
Tönkreteszi a szakszervezet a vasutat - nyílt levél az elnöknek
2008.04.15 19:14:15
Forrás: beol.huNyílt levelet írt Gaskó Istvánhoz egy lökösházi MÁV-nyugdíjas. Hegedűs Sándor szerint az indokolatlan szakszervezeti követelések a vasút tönkretételéhez vezethetnek.A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezetének álláspontját Hegedűs Sándor a MÁV-Cargo…..
Jamy000751
2008.04.18 08:35:09
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A vélemény szubjektív, de a hiba -oly elcsépelt már-, a rendszerben van. Teljesen igaz, hogy ahol van állomási utastájékoztatás, azt a MÁV Zrt. dolgozója kezeli. Legyen az akár gépi, akár nem. Viszont bármilyen zavar, ami személykocsikat, vonatkísérő személyzetet érint rendelkezést a MÁV-Start illetékese ad. Elég nehéz úgy tájékoztatni az utazóközönséget, hogy a start irányító sem mindig tudja mit tegyen. Még akkor is, ha a forgalmi és start irányítók egy teremben ülnek.
A vasúttársaságok egymás közötti elszámolására a forgalom által bevezetett FOR rendszer ezeket a dolgokat egyáltalán nem könnyíti meg. Bármi történik, a forgalom csak megrendelés alapján dolgozhat. Persze lehet ez eseti is, de sajnos mire ez kézen-közön átfut, ráadásul a rendkívül gyors rendszereken, nem két perc.
Egy szónak is száz a vége; ez csak rosszabb lesz!