Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jamy000751

0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Katasztrofális utastájékoztatás a Nyugatiban,  az utasokat átvezényelték egy másik szerelvényre mondván az eredeti nem közlekedik, majd az eredetit csak elindították... Zseniális! Miért van az, hogy a kedves MÁV a legapróbb hibáért is szinte bűnözőnek tekinti az utast,…..
Új MÁV blog Sztrájk lesz 2010.01.13 13:17:35
Ezennel bejelentem, hogy holnap 7 kor indulok autoval Piliscsabarol Budapest 3. kerulet, Montevideo-Kolosy ter kornyekere.Utvonal: Piliscsaba-Pilisszentivan-Solymar-Auchan-ürömi elág-Bécsi út- Kolosy tér.2 embert el tudok vinni ezen a vonalon.Akit erdekel jelentkezzen itt. Vagy alljon az…..
Jamy000751 2010.01.13 19:21:43
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: milyen gusztustalan amit a szakszervezet csinál...Az nem, hogy a téli tüzelőt saját maguk vitték a munkahelyükre a dolgozók, hogy a MÁV ZRt. levelein oly jól mutató ISO9001 logót biztos kiérdemelték a pottyantós WC-kel, hogy a hóesésben gürcölő bakter egyetlen dicsérete, hogy miért nem naplózott rendesen, hogy a foglalkoztatási megállapodás ellenére százak kerültek az utcára, hogy az új egészségügyi törvény alapján, önhibájukon kívül állásidőre kerülnek dolgozók...!
Biztosan nem egyformán gondolkozunk!
 Mint tudjátok, szakszervezetünk – élve a Sztrájkról szóló törvényben biztosított jogával – szolidaritási sztrájkot hirdetett. Ennek oka egyszerű: nevünkben is szerepel a szolidaritás, ezért az a legkevesebb, hogy ezt tettekben is megjelenítjük. Ühüm, az is…..
Tíz hónap vezérigazgató-helyettesi munka után akár 42,5 millió forintos juttatás is járhat felmondás esetén a MÁV-nál. Ez annak a pernek a során derült ki, amelyet az [origo] újságírója indított a vezetői fizetéseket titkoló vasúttársaság ellen. A hatalmas állami…..
G.I. Joe februárban nemes célt tűzött ki maga elé, nevezetesen szerez a vasutasoknak fejenként 250 nettót meg visszamenőlegesen 10 százalékos béremelést stb. Azóta eltelt 10 hónap és ez alatt a 10 hónap alatt folyamatosan zsarolt egy országot minden következmény nélkül. Perzse a…..
A MÁV-START Zrt. tájékoztatja kedves utasait, hogy a hivatalos, 2008. december 14-től érvénybe lépő menetrend, a KHEM miniszter jóváhagyása után a Személyszállító Vasúttársaság honlapján a www.mav-start.hu oldalon lesz elérhető és letölthető legkésőbb november 28-ig. A…..
Jamy000751 2008.11.25 09:12:37
Phu! Mint már írtam a VPE foglalkoztatja a menetrendszerkesztőket akkor még ugyan mi a fenét csinálhat, ráadásul a MÁV ZRt. hozta létre! Ha ennyire igényesek vagytok: a minisztérium darabszámot és vonatkilómétert határoz meg, amitől el lehet térni lefele bármikor, fölfele az engedélyükkel. A Start önálló cég, ő rendel a saját feltételei alapján. Mint már azt is leírtam, hogy ki adja ki azt az irományt és jól olvasnátok, a kiadáshoz semmi, csak a benne foglalt szabályok megvalósításához, ugyan úgy, mint a MÁV csoport és az általuk létrehozott vállalatoknak. Beterjesztenek, javasolnak a vasút vezetése, szakértői döntenek a megvalósításról. Megfogalmazzák, a jogi osztály kiadja.
Az meg honnan került elő, hogy a VPE-nak köze van a munkábajáráshoz?!
Erről nem írok többet. A 2009-es menetrend miatt írnak ide az emberek nem a tervezés metódusa miatt, arról nyissanak másik vitaoldalt.
Ez nem változtat azon, hogy az eljövendő menetrend nem ér semmit és nagyon enyhén fogalmaztam. A gazdaságilag nem "nyereséges" vasútvonalakat teljesen ellehetetlenítik bizonyítási alapul, hogy arra nincs szükség a térségben vasúti közlekedésre.
Mindenki a nyugattal példálózik, részben tegyem én is ugyan ezt; a franciák tizen éve régiói szintről indulva szakszervezetekkel (mára csak egy van), polgármesterekkel, szakértőkkel közösen létrehoztak egy konklúziós menetrendet és 16 év után először tavaly a menetidőkben lett is pár apróbb változás.
Ne menjünk nyugatra; a szlovákok majdnem ilyen módon az unios csatlakozásukkor ezeket megtették.
Félünk, hogy nem lesz szükség menetrendszerkesztőkre?
P$YCHO kalandjai vezérekkel, balesetveszélyes helyzetekkel, és parasz sínbohócokkal. A sztori a szokásos, kalauz tojik tájékoztatni az utasokat, utasok szívnak.   Kedves Georgejr!   Most fedeztem fel a blogot, de akad bőven tapasztalatom a mávos utazgatásaim során, így alább…..
Számomra annyira nehéz felfogni, hogy miért kell az utasnak folyton a pofájába hazudni? Könnyebb az életük? Jobban alszanak? Jobb ettől az ágyban? Fingom nincs:( De legalább vannak még olyan vasutasok, akiket tényleg érdekel az utas. Köszönjük. Sziasztok! Sokat utazom vonattal,…..
"Soha nem voltunk még ennyire közel a megállapodáshoz" Ezzel a szöveggel hangoztatja a vdszsz csak így kisbetűvel, hogy mennyire közel vannak a sikerhez. (mellesleg a harmadik birodalomban is ez járta, pedig az oroszok már a spejzban voltak anno)Igaz nyar van, sokan nyaralnak,…..
Nem tudhatjuk, hogy a gyereknek miért nem volt jegye, de nem hiszem, hogy rendőrrel kellett volna leráncigáltatni a vonatról. Kivált, ha tényleg nem tudott jegyet venni.   Helló! Nem velem történt az eset, de sajnos szem és fül tanuja voltam ma reggel egy megalázó és…..
Szeretem, amikor a vdszsz rinyál, hogy sztájk mert megérdemeljük. Ahha, gondolom a kedves kolléga is megérdemli... Takarítsák ki maguk közül az ilyeneket, akik miatt rossz a híre a vasutasoknak, és akkor lehet bármilyen igényről beszélni. Aztateremburáját! Tisztelt…..
Anikó meg akarta nézni a török-horvát meccset. Ezért választotta az IC-t, ami csak pótjegyes, és ráadásul az pótjegyelfogyósat. Csak azt nem érti buta kis agyam, hogy a pótjegy hogyan fogyhat el? És ha elfogyott, az nem azt jelenti, hogy a vonat tele van? Akkor miért lehet a…..
Szerkesztő kommentje alant... Egy pár nappal ezelőtt a Vasutasok Szakszervezete és más szakszervezetek megállapodást kötöttek a MÁV jogutód Kft-ékben dolgozók leépítésének szabályairól. A szakszervezetek megígérték, hogy konstruktívak lesznek és úgymond a többi dolgozó…..
Vigyázat hosszú lesz, de megéri. 170 km 7 óra alatt nem semmi... Na ez a szopás nem amikor tövig nyeled a calippot.. Üdv! nemrég bukkantam rá (tegnap :) ) erre az online MÁV-os panaszládátokra, és pont valmai hasonlót kerestem. Nem tudom hogy jó helyre írok e, de azt szeretném,…..
Lark kálváriája. Hazajutni elővárosi vonalon, mostanában igényel némi perverziót. De, ha nincs más választása az embernek, akkor el kell fogadni a tényt, hogy még nem élünk a fluxuskondenzátorok világában. Kötöttpálya, Keleti miegymás szépségei élvezetes formában: Mivel…..
Döntött a Fővárosi Munkaügyi Bíróság A VDSZSZ további 1,1%-os bérfejlesztésre vonatkozó sztrájk-követelése nem tekinthető jogszerűnek. A Fővárosi Munkaügyi Bíróság április 17-én, csütörtökön meghozott kiegészítő végzésében megállapította, hogy a VDSZSZ…..
Jamy000751 2008.04.30 07:39:03
Nemszolidáris!
Tudtommal kb.: 34.000 vasútidolgozó van, nem hiszem, hogy az Ő utazásuk kerülne sokba. A családtagi részével majdnem egyet is értek! A villamosipari dolgozók tényleg nem díjmentesen kapják az áramot, viszont az egész család.
A diákok, nyugdíjasok, közalkalmazottak kedvezménye szociálpolitikai kedvezmények. Az állambácsi mondja a MÁV-nak, hogy ezt adni kell és ő mejd teljes árura kiegészíti a menetjegyet-amit ugye eddig nem tett meg. Téhát ezen kedvezményeket nem a vasút, az állam korlátozza!
Vannak igazságok abba, hogy néha indokolatlanul sírnak a vasutasok. Csak az háborít fel, hogy sűrűn azonosítják a vasutast azokkal a menedzsment tagokkal, akik az autókat, telefonokat kapják! Vállalkozó szemmel az általuk aláírt foglalkoztatási garancia majdnem vérlázító is lehetne, de az már kit érdekel...:-)!
A kafetériát nem lehet utazási célra felhsználni, sőt nem is kp. Egészség -és magánnyugdíjpénztárak, üdülési csekk, étkezési utalványok, internet, ruhapénz stb. lehet fordítani, a szőkséges számlák bemutetása után! :-)

:-D így a végén; nem akarok én elvenni senkitől semmit, csak az emberek által leírtakat próbálom sarkítva visszaadni. Egy dologért kardoskodom csupán: tényleg azokat "bántsuk" akik ezt megérdemlik, akik "felelős" döntéseikkel jelen helyzetbe jutatták ezt a céget és ne a melóst! Azt legfeljebb a tanusított viselkedéséért. ( a MÁV csoportnál nincs kommunációs tréning )
Forrás: beol.huNyílt levelet írt Gaskó Istvánhoz egy lökösházi MÁV-nyugdíjas. Hegedűs Sándor szerint az indokolatlan szakszervezeti követelések a vasút tönkretételéhez vezethetnek.A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezetének álláspontját Hegedűs Sándor a MÁV-Cargo…..