Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SBSP

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A jelek szerint nem egyedi esetről kaptunk jelentést 3 hete, amikor úgy tűnt, a T-csoport hardvertelepítő munkatársai szándékosan szabotálják a munkát, illetve az ingyenes modemcsere helyett a Szuperszervíz fizetős szolgáltatását nyomatják. Lall egy wifi router boldog tulajdonosa…..
Nem tudjuk Barbara hogy utazik ma, de hogy nem bőröddel, az biztos. Az elromlott zippzár javíthatatlan, a bolt vissza is kapja a gyártótól a pénzt, a vásároló viszont nem, úgyhogy tőlünk vár tanácsot. Mi gyors megoldáskét a négy sarkánál összekötött batyut javasoljuk, azon…..
SBSP 2008.03.04 16:29:48
annyit fűznék hozzá, hogy ne csak a hölgy szemszögéből nézzük a dolgot.. mindennek megvan a maga rendje, és szabályozása..a fogyasztovédelmi törvényben ezt találtam: "...A fogyasztó kérheti a) elsősorban - választása szerint – a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne..." (www.fvf.hu/portal/hasznos/jogi_kalauz/szavatossag.html lap alja) Tudom, hogy ez nem a teljes törvény, de ez a lényeg, mert jelen esetben egy ilyen eset áll fent. Ha mondjuk a bőrönd javítása vagy cseréje 0 ft a kereskedőnek, akkor a pénz visszafizetése azt hiszem, hogy aránytalan többletköltséget eredményez..vagy javítsatok ki, ha valamit félreértek.. Egyébként én is vettem bőröndöt a Reálszisztémánál, és nekem semmi bajom a termékkel. ráadásul szerintem elég szinvonalas és segítőkész boltról van szó.. Az általam keresett bőröndből (szintén American Tourister, 23990.-ért)nem volt az üzletben, mire ők végigtelefonálták a többi a boltot, és átkértek nekem egy olyan bőröndöt, nem mondták, hogy nekem kellene utána rohangálnom.. Ezzel csak annyit akarok sugallni, hogy könnyű bármit állítani úgy, hogy a másik fél nem képviseli magát.. Sajnos ez (mint azt egy előttem hozzászóló nagyon jól mondta) egy fogyasztói társadalom..A zsír új kocsimat 3 hónap után szervízeltetnem kellett, de mégsem cserélték ki, pedig a kocsi nem 20-30 ezer forint volt.. teljesen mindegy, hogy mit veszel és mennyiért, vagy hogy mennyire márkás, ami elromolhat, az el is romlik.. kiváncsi lennék, hogy mi lett a story vége.. \remélem jó volt a helyesírásom, mert amint látom, itt mindenki nyelvész...:P\