Adatok
SBSP
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A jelek szerint nem egyedi esetről kaptunk jelentést 3 hete, amikor úgy tűnt, a T-csoport hardvertelepítő munkatársai szándékosan szabotálják a munkát, illetve az ingyenes modemcsere helyett a Szuperszervíz fizetős szolgáltatását nyomatják. Lall egy wifi router boldog tulajdonosa…..
SBSP
2008.03.06 11:43:55
teljes mértékben egyet értek keyboarddal..ha veszel egy gáztűzhelyet, amit szakemberrel kell beszereltetni, az nem fogja megfőzni helyetted az első ebédet rajta..
Nem tudjuk Barbara hogy utazik ma, de hogy nem bőröddel, az biztos. Az elromlott zippzár javíthatatlan, a bolt vissza is kapja a gyártótól a pénzt, a vásároló viszont nem, úgyhogy tőlünk vár tanácsot. Mi gyors megoldáskét a négy sarkánál összekötött batyut javasoljuk, azon…..
SBSP
2008.03.04 16:29:48
annyit fűznék hozzá, hogy ne csak a hölgy szemszögéből nézzük a dolgot..
mindennek megvan a maga rendje, és szabályozása..a fogyasztovédelmi törvényben ezt találtam:
"...A fogyasztó kérheti
a) elsősorban - választása szerint – a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne..." (www.fvf.hu/portal/hasznos/jogi_kalauz/szavatossag.html lap alja)
Tudom, hogy ez nem a teljes törvény, de ez a lényeg, mert jelen esetben egy ilyen eset áll fent. Ha mondjuk a bőrönd javítása vagy cseréje 0 ft a kereskedőnek, akkor a pénz visszafizetése azt hiszem, hogy aránytalan többletköltséget eredményez..vagy javítsatok ki, ha valamit félreértek..
Egyébként én is vettem bőröndöt a Reálszisztémánál, és nekem semmi bajom a termékkel. ráadásul szerintem elég szinvonalas és segítőkész boltról van szó.. Az általam keresett bőröndből (szintén American Tourister, 23990.-ért)nem volt az üzletben, mire ők végigtelefonálták a többi a boltot, és átkértek nekem egy olyan bőröndöt, nem mondták, hogy nekem kellene utána rohangálnom..
Ezzel csak annyit akarok sugallni, hogy könnyű bármit állítani úgy, hogy a másik fél nem képviseli magát..
Sajnos ez (mint azt egy előttem hozzászóló nagyon jól mondta) egy fogyasztói társadalom..A zsír új kocsimat 3 hónap után szervízeltetnem kellett, de mégsem cserélték ki, pedig a kocsi nem 20-30 ezer forint volt..
teljesen mindegy, hogy mit veszel és mennyiért, vagy hogy mennyire márkás, ami elromolhat, az el is romlik..
kiváncsi lennék, hogy mi lett a story vége..
\remélem jó volt a helyesírásom, mert amint látom, itt mindenki nyelvész...:P\
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz