Adatok
óvodai nevelés
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Cikksorozatunkat a két közlekedési mód együttműködésének kritikus területével folytatjuk.
Pontosság és csatlakozás
Kritikus ponthoz érkeztünk. A vonatok és buszok pontossága és a járatok egymáshoz illeszkedésének rendje szinte minden korábban részletezett…..
Ahogy azt már a sajtó is megírta, a 2. sz. pótléktól kezdve valamennyi belföldi InterCity-vonatból eltűnnek az étkezőkocsik, kivételt csak az egyik kör-IC fog jelenteni, amelynek cseh szerelvényébe bisztrókocsi is került. A MÁV-START a döntés indoklásaként a szolgáltatás…..
Hova megy ez a vonat?
Országos (mene)trendek, lehetőségek, 6. rész – Keveredő szerepek
2012.05.08 07:00:00
A korábbiakban megvizsgáltuk, hogy milyen paraméterek mentén jön létre az a bizonyos jó menetrend. Előállhat azonban olyan szituáció, amikor egyes járatok profiltisztítása akadályokba ütközik, és az ideálisnak mondott tervektől eltérni szükséges. Megállapítható, hogy a…..
Hova megy ez a vonat?
Országos (mene)trendek, lehetőségek, 4. rész – Kanyarodjunk!
2012.03.22 07:00:00
A sorozat előző cikkében áttekintettük, hogy hogyan lehetne a vasutat sikeresen fejleszteni. Az ott elhangzott elméleti ömlengés után lássunk néhány gyakorlati példát arra, hogy milyen módszerekkel tehetőek adott pályaszakaszok előnyösebbé a rendszer egésze szempontjából, mint…..
óvodai nevelés
2012.03.22 16:46:37
Újabb magyarázkodó poszt következik. A hülyének nézésnek ugyanis két szintje van. Az "Összeházasodtok?" után jön a "Templomban?" - hitetlenkedés, grimaszolás. Mondták már, hogy képmutatóak vagyunk, mások viszont azért nehezteltek, mert korábban nem mertük…..
Új MÁV blog
Van egyáltalán kényelmi különbség az első és másodosztályú kocsik között?
2010.03.25 08:52:00
Már régóta gondolkozom, hogy mi a büdös fene a különbség az első és a másodosztályú kocsik között. 1. ugyanolyan retkes mint a másodosztály, 2. semmivel sem kénylemesebb, 3. a plüss ülések vagy bolhásak, vagy tiszta pororsak, vagy gyanús foltokkal terepmintára vannak…..
óvodai nevelés
2010.03.25 13:12:27
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Rendszeres utazóként kénytelen vagyok megerősíteni, hogy ha csak teheti, az arcképes igazolványon feltüntetett kocsiosztályra tekintet nélkül szinte az összes vasutas az 1. osztályon lebzsel. A durva az, amikor a magánvasúti mozdonyvezető MÁV-os pólóban, mindenféle igazolvány nélkül teszi ugyanezt.
És amikor ezt szóvá teszem, a jegyvizsgálóval közösen óbégatnak, hogy mi közöm hozzá.
Rendszeres utazóként kénytelen vagyok megerősíteni, hogy ha csak teheti, az arcképes igazolványon feltüntetett kocsiosztályra tekintet nélkül szinte az összes vasutas az 1. osztályon lebzsel. A durva az, amikor a magánvasúti mozdonyvezető MÁV-os pólóban, mindenféle igazolvány nélkül teszi ugyanezt.
És amikor ezt szóvá teszem, a jegyvizsgálóval közösen óbégatnak, hogy mi közöm hozzá.
Az Orangeways úgy látszik megint biztosra ment. Mint tavaly nyáron, most is többszörösen eladta ugyanazokat helyeket, így újra póruljárt magyarokat hagyott Prágában. Segíteni most sem segített senki, csak ugyanúgy beígérték a a jegy visszafizetésének árát, ami egy ilyen…..
óvodai nevelés
2009.10.27 14:21:26
óvodai nevelés
2009.10.27 15:11:44
@Káposztakukac: Miért gondolod, hogy ha az Orangeways beteszi a büdös lábát a hazai közszolgáltatási piacra, akkor oda is szerez csili-vili buszokat? Egy jó cseh söröm van rá, hogy a legtöbb viszonylaton a mostani volánok lesznek az alvállalkozói, ugyanazokkal a sofőrökkel, buszokkal és mentalitással. A különbség csak az, hogy ezután egy újabb zsebbe jut a közlekedési közszolgáltatás finanszírozására szánt milliárdokból.
Ma már hihetetlennek hangzik, de 1989 október 23.-án egy rakás budapesti gimnazista meg szerette volna nézni, ahogy Szűrös Mátyás, a rosszul dizájnolt komenista a Parlament erkélyéről kikáltja a Magyar Köztársaságot. Sok iskolából központilag vitték a gyerekeket a térre, más…..
Az egész HVG-nek megvan ez az önmagát túlélt, furán naftalinszagú hangulata, ami ritkán vezet vérforraló eredményre. Ritkán, de nem soha. A mostani számban, a lap végén pompás interjút közölnek Vitézy Dávid VEKE-szóvivővel, ami azzal a kérdéssel kezdődik, hogy "Távol…..
óvodai nevelés
2008.03.03 15:30:48
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Összességében attól tartunk, hogy a vasúti személyszállítás 21. századhoz méltó felfejlesztésére hazánk sem anyagi, sem intellektuális–mentális téren nincs felkészülve. Ilyen helyzetben általában a lényegesen kisebb pénzügyi megterhelést és szakmai kihívást jelentő utat, a buszos ágazat modernizációját javasoljuk."
Ostoba, szemellenzős hozzáállás, tele van ilyenekkel a KTI-RKI. Ha Dóka után végre Ácsot is kirakják onnan, megvan az utánpótlás :)