Adatok
chr
0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kérem, forduljanak el egy kicsit, míg szabálysértően lehajtok az úttestre! Vigyorognak a rendőrök, akárcsak én.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
chr
2014.05.27 23:07:44
@igazi hős: Igen a Velencei tavi kerékpárút egy szakaszánál (Gárdony) úgy megcsinálták a bringautat, hogy a tejses tóparti sávot, ahol eddig egy törölközőn szoktunk "nyaralni" a fűben, leaszfaltozták teljes szélességben, jó kis fekete aszfalttal, amire nyári melegben mezitláb rá sem lehet menni, mert éget.
adamn535:a Nagytétényi (XXII-ker) úton példáúl renszeresen látok ilyen "kompoly" kerékpárosokat a kerékpárúttól 3 méterre a főúton, az autók között biciklizni, amellett, hogy kiépített bringaút van, ami jó is, mert én is szoktam használni, csak ott oda kell figyelni az elsőbbségadásra a keresztező kis utcákból jövők részére.
Fel kellene festeni, hogy a bringaút merre van, és a Nagytétényin meg kéne tiltani a kerékpáros közlekedést.
Ugye autóval én is tudok menni utazóban 140-et, de mivel más is küzlekedik a városban, ezért alkalmazkodom. Persze a "komoly" kerékpárosoknak erre felmentése van. Ők nem mehetnek ilyen lassan, mert messzire mennek, sietni kell, meg amúgy is mit előzgetik őket vissza a hülye autósok...Szerintem olvasd el amit írtál és gondolkozz el.
A témához szólva, időjárási frontok és a pénteki nap egy komoly szorzó szerintem, amúgy pedig néha meglep, hogy mennyire normális mindenki.
Mondjuk a sort ki nem váró beelőző trollokat én sem engedem be és simán ledudálom ha tolakszik, kapják be, várják ki azt, amit mindenki más, de az is benne van, hogy segítem a motorosokat (gyorsabbakat) hadd menjenek, és ha láthatóan olyan a helyzet, hogy az elsőbbségemről való lemondással megoldható egy dugulás, akkor hadd menjenek (na persze azért nem mindenki, de párat elengedek) ;)
Ha nem sietek akkor egyébként is inkább beengedem elém a bénán, agresszíven sorolókat, persze csak mértékkel, hogy a mögöttem jövő ne anyázzon. Aztán olyan is van, ha sietek, hogy én teszem oda magam egy kicsit jobban, de próbálva csak a jó ízlés határain belűl, és megköszönve.
Túléléshez szerintem sokat segít valami kellemes zene (kinek mi a kellemes), és a kulcs, hogy időben kell elindulni. :) Idegeskedni pedig tök felesleges, inkább le kell szarni...
Oldm4n: hát igen, sajnos ez is vastagon benne van. A kérdés, hogy addigra, mire lesz MAGYAR IGAZSÁG marad-e még MAGYAR...
adamn535:a Nagytétényi (XXII-ker) úton példáúl renszeresen látok ilyen "kompoly" kerékpárosokat a kerékpárúttól 3 méterre a főúton, az autók között biciklizni, amellett, hogy kiépített bringaút van, ami jó is, mert én is szoktam használni, csak ott oda kell figyelni az elsőbbségadásra a keresztező kis utcákból jövők részére.
Fel kellene festeni, hogy a bringaút merre van, és a Nagytétényin meg kéne tiltani a kerékpáros közlekedést.
Ugye autóval én is tudok menni utazóban 140-et, de mivel más is küzlekedik a városban, ezért alkalmazkodom. Persze a "komoly" kerékpárosoknak erre felmentése van. Ők nem mehetnek ilyen lassan, mert messzire mennek, sietni kell, meg amúgy is mit előzgetik őket vissza a hülye autósok...Szerintem olvasd el amit írtál és gondolkozz el.
A témához szólva, időjárási frontok és a pénteki nap egy komoly szorzó szerintem, amúgy pedig néha meglep, hogy mennyire normális mindenki.
Mondjuk a sort ki nem váró beelőző trollokat én sem engedem be és simán ledudálom ha tolakszik, kapják be, várják ki azt, amit mindenki más, de az is benne van, hogy segítem a motorosokat (gyorsabbakat) hadd menjenek, és ha láthatóan olyan a helyzet, hogy az elsőbbségemről való lemondással megoldható egy dugulás, akkor hadd menjenek (na persze azért nem mindenki, de párat elengedek) ;)
Ha nem sietek akkor egyébként is inkább beengedem elém a bénán, agresszíven sorolókat, persze csak mértékkel, hogy a mögöttem jövő ne anyázzon. Aztán olyan is van, ha sietek, hogy én teszem oda magam egy kicsit jobban, de próbálva csak a jó ízlés határain belűl, és megköszönve.
Túléléshez szerintem sokat segít valami kellemes zene (kinek mi a kellemes), és a kulcs, hogy időben kell elindulni. :) Idegeskedni pedig tök felesleges, inkább le kell szarni...
Oldm4n: hát igen, sajnos ez is vastagon benne van. A kérdés, hogy addigra, mire lesz MAGYAR IGAZSÁG marad-e még MAGYAR...
Az elmúlt szűk egy évben nem vittem túlzásba az E21-es BMW-mről szóló posztokat. Ennek persze meg is volt a maga oka: időm az mindig éppen annyi volt, hogy eldönthettem, írok egy rövid szösszenetet, vagy inkább megpróbálok valamire haladni az autóval. Közben a feneketlen…..
chr
2014.05.08 21:07:36
@Momina: Tényleg szép dolog, hogy így odafigyelsz a kocsira.
Esetleg még annyi kipuf témában, hogy dobcserénél esetleg van lehetőség rozsdamentes dobot, vagy akár teljes rozsdamentes kipufogó rendszert venni az autóhoz, de
egyrészt jóval drágább lesz, másrészt valószínűleg csak univerzális dobot tudsz beszerezni hozzá, ami valahol biztosan nem fog passzolni, vagy a felfüggesztésénél, vagy a lökhárítónál, úgyhogy további problémákat vet fel, mindenképpen profikkal érdemes csináltatni.
Ellenben tartósabb mint a hagyományos, bár konkrét tapasztalatom nincs róla.
Tulajdonképpen ez már valamilyen szinten autótuning, és csak akkor érheti meg, ha hosszú távra tervezel.
Ez a téma kb. megérne még egy cikket..:)
Esetleg még annyi kipuf témában, hogy dobcserénél esetleg van lehetőség rozsdamentes dobot, vagy akár teljes rozsdamentes kipufogó rendszert venni az autóhoz, de
egyrészt jóval drágább lesz, másrészt valószínűleg csak univerzális dobot tudsz beszerezni hozzá, ami valahol biztosan nem fog passzolni, vagy a felfüggesztésénél, vagy a lökhárítónál, úgyhogy további problémákat vet fel, mindenképpen profikkal érdemes csináltatni.
Ellenben tartósabb mint a hagyományos, bár konkrét tapasztalatom nincs róla.
Tulajdonképpen ez már valamilyen szinten autótuning, és csak akkor érheti meg, ha hosszú távra tervezel.
Ez a téma kb. megérne még egy cikket..:)
A múltkor, amikor Pista kitette a facebookra a régi Az autó (a mai Autó-motor elődje) újságokat, amiket árultam, páran szóvá tették, hogy miért nem írtam meg a korábbiakat is, nekik kellett volna az adagból, de nem nézik állandóan a Vaterát.
Hát akkor, most írok, mert…..
chr
2012.11.11 11:53:10
Szeretettel köszöntünk mindenkit a DoQ szoknyája alól. Mint mostanra tudjátok, újra van Totalcar tévéadás, és ez elsősorban a fent nevezett ruhadarabnak köszönhető. Gondoljatok hát rá meleg szívvel, és fogyasszátok kábelen egészséggel, van ott rajtunk kívül más…..
Piros zacskó várt szombaton az XR2-n. Egy pillanatra hátra is hőköltem. Mi van, már a külvárosban is bevezették a fizetős parkolást? Képtelenség.
Ahogy ráncolt homlokkal kihúzom a papírost, még csúnyább szó üti meg a szemem: idézés. Kellett pár másodperc, amíg…..
Teljesen átlagos hétfő délelőtt volt. Zoltán, mikor felült motorjára, még nem sejtette, hogy percek múlva sokak élete gyökeresen meg fog változni. Az övé egészen a nemlétezésig –ennél gyökeresebb változást nehéz elképzelni.
Az M3 bevezetőjén három sávon áramlanak a…..
chr
2012.09.30 13:45:17
Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
chr
2012.09.27 22:23:21
@Knorbi: Köszi, de ez már sajnos erősen meghaladja a keretet. :)
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Bentley Continental (a) WRC - (ben)
2012.09.22 18:58:56
Egyre több márkáról hallani manapság, hogy újra visszatérne a rali-világbajnokság vérkeringésébe (Hyundai, VW, Mitsubishi). Sajnos a fent említett típust ugyan nem láthatjuk, de a Wales-ralira kilátogató nézők igencsak különleges élménnyel lehettek gazdagabbak, amikor nem kis…..
chr
2012.09.23 11:00:50
Brunete Fraccaroli brazil építész projektje a lakható garázs, melyet a 15. Casa Cor Show-n mutatott be. A 120 négyzetméteres garázst egy teljes értékű lakóhellyé változtatná. Ennyi a hír, és jönnek a pazar képek. Hű.
Néztem, néztem őket, csodáltam, mert tényleg, de…..
chr
2012.07.19 01:10:30
@Sam8888: Ezt így ahogy van vinném. Persze nekem nincs hozzá kormányom :)
Ezt tényleg valahogy így kellene csinálni, rengeteg munkával egy csodálatos veterán sportkocsit megcsinálni szépen, aztán néha elkenni a száját.
Hogy leforgatja pirosba az 1972-es 911-est, nekem fájt.
De hát a köridő az köridő.
Szóval köszi linket, sokkal többet ért mint a cikk :)
Ezt tényleg valahogy így kellene csinálni, rengeteg munkával egy csodálatos veterán sportkocsit megcsinálni szépen, aztán néha elkenni a száját.
Hogy leforgatja pirosba az 1972-es 911-est, nekem fájt.
De hát a köridő az köridő.
Szóval köszi linket, sokkal többet ért mint a cikk :)
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ilyen szép csomagtér nincs
Amikor a BMW-ről kiderült, hogy szinte csak a tető nem rohad, még nem gondoltam, hogy létezhet autó, aminek a kiglancolása nem tart évekig. Egy kicsit bíztam ugyan benne, mert az anyagi kár jelentős, és nem mindegy, hogy három hónap vagy fél év alatt…..
chr
2012.07.02 07:48:36
@streetsta: már látom, bocs :) akkor tényleg rendben van! :)
Suttyomban készítették angol betegek a Ray Mallock Racingnél, vállalva a Nissan haragját, mely azonnal teljes mellszélességű támogatássá változott, amint kiderült, hogy ez a furcsa izé bizony képes porba döngölni a szupersportautók krémjét is akár. A Juke R szabad utat kapott.…..
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Az autó, ami kísértésbe visz. Lopnék, csalnék, talán ölnék is érte. Fejben biztosan.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chr
2012.05.25 07:22:45
Nem volt nagy hírverés dolog körül. Walter Csabát megkérdezte az egyik ismerőse, ugyan csatlakozna-e a csapathoz, amelyikkel az ADAC 24 óráson egy M3-as BMW-vel indulnak. Csatlakozott. Nem volt tőle hangos a sajtó. Mi kint voltunk a hétvégén, és reméltük, Csaba vágyai szerint…..
chr
2012.05.21 14:01:58
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Talán még emlékeznek múltkori posztunkra a magyar kilométer-milliomosról. Borsay Imre és gépe megosztotta az olvasókat – sokan kifogásolták a motor kopott állapotát, Neoluxot emlegettek, míg mások felhívták a kritizálók figyelmét arra, hogy ez egy egymillió kilométer…..
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chr
2012.04.16 00:08:47
@Rocko-: Ezt kerestem én is :)
Nem is állnak olyan rosszul, decemberben már lehet hogy nem is büntetnek majd :)))
De amúgy ez tényleg csak a pénzbeszedésről szól, ez van, szarul állunk:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/05/az_eves_terv_90_szazaleka_a_hiany/
Nem is állnak olyan rosszul, decemberben már lehet hogy nem is büntetnek majd :)))
De amúgy ez tényleg csak a pénzbeszedésről szól, ez van, szarul állunk:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/05/az_eves_terv_90_szazaleka_a_hiany/
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Lappföldön, a mínusz 25 fokban is van motoros szezon, legalábbis néhány bolond francia ezt akarja elhitetni velünk. A Moto Journal újságíróinak nem csak ötletei, de lehetőségei is vannak, hogy a motorral elképzelhető legnagyobb őrültségeket valósítsák meg, ha azok elég…..
Mi lenne, ha őt: ..meg őt: K E R E S Z T E Z N É N K ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Igen, kitalálhatták rendszeres olvasóink, egy újabb borzasztó műremek kerül ide, még…..
...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com) Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük. ..
Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta. A…..
chr
2012.02.08 18:08:56
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez megint egy olyan poszt, ami a közlekedők egy bizonyok rétegének szempontjából vizsgálja a dolgokat. A helyzet az, hogy az utakat sokan egyszerre használjuk különböző méretű, sebességű stb. járművekkel, és ezeknek kell osztozkodni.
Amennyiben te közlekedés mérnők vagy ezt neked kell legjobban tudni.
Én is elég sokat kerékpározom szintén, és gyermekem is van.
Már csak a gyerekeim felé való felelősségtudatból sem mennék ere az útra biciklivel ha nem muszáj.
A képekből is látszik, hogy egyenetlen, keresztmetszetében erősen domború, nincs kiépített útpadka, az út széle emiatt rázós.
Ilyenen autóval nagyobbat fékezni azzal jár, hogy az autó lefelé csúszik/sodródik az útról, pont az út szélén kerékpározó felé. Sajnos láttam már ilyen balesetet hasonló úton.
Az autósok sietnek, nem tartják be a sebességhatárt, a kerékpáros siet, ezért nem megy a kerékpárúton, hanem rövidít a tilosban. Ez elég is ahhoz hogy baj legyen.
Persze a te dolgod, a te életed, de mit érsz az igazaddal egy kamion alatt :)
Megéri?