Regisztráció Blogot indítok
Adatok
chr

0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Utáljunk mindenkit! 2014.05.27 10:51:45
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
chr 2014.05.27 23:07:44
@igazi hős: Igen a Velencei tavi kerékpárút egy szakaszánál (Gárdony) úgy megcsinálták a bringautat, hogy a tejses tóparti sávot, ahol eddig egy törölközőn szoktunk "nyaralni" a fűben, leaszfaltozták teljes szélességben, jó kis fekete aszfalttal, amire nyári melegben mezitláb rá sem lehet menni, mert éget.

adamn535:a Nagytétényi (XXII-ker) úton példáúl renszeresen látok ilyen "kompoly" kerékpárosokat a kerékpárúttól 3 méterre a főúton, az autók között biciklizni, amellett, hogy kiépített bringaút van, ami jó is, mert én is szoktam használni, csak ott oda kell figyelni az elsőbbségadásra a keresztező kis utcákból jövők részére.
Fel kellene festeni, hogy a bringaút merre van, és a Nagytétényin meg kéne tiltani a kerékpáros közlekedést.

Ugye autóval én is tudok menni utazóban 140-et, de mivel más is küzlekedik a városban, ezért alkalmazkodom. Persze a "komoly" kerékpárosoknak erre felmentése van. Ők nem mehetnek ilyen lassan, mert messzire mennek, sietni kell, meg amúgy is mit előzgetik őket vissza a hülye autósok...Szerintem olvasd el amit írtál és gondolkozz el.

A témához szólva, időjárási frontok és a pénteki nap egy komoly szorzó szerintem, amúgy pedig néha meglep, hogy mennyire normális mindenki.
Mondjuk a sort ki nem váró beelőző trollokat én sem engedem be és simán ledudálom ha tolakszik, kapják be, várják ki azt, amit mindenki más, de az is benne van, hogy segítem a motorosokat (gyorsabbakat) hadd menjenek, és ha láthatóan olyan a helyzet, hogy az elsőbbségemről való lemondással megoldható egy dugulás, akkor hadd menjenek (na persze azért nem mindenki, de párat elengedek) ;)

Ha nem sietek akkor egyébként is inkább beengedem elém a bénán, agresszíven sorolókat, persze csak mértékkel, hogy a mögöttem jövő ne anyázzon. Aztán olyan is van, ha sietek, hogy én teszem oda magam egy kicsit jobban, de próbálva csak a jó ízlés határain belűl, és megköszönve.

Túléléshez szerintem sokat segít valami kellemes zene (kinek mi a kellemes), és a kulcs, hogy időben kell elindulni. :) Idegeskedni pedig tök felesleges, inkább le kell szarni...

Oldm4n: hát igen, sajnos ez is vastagon benne van. A kérdés, hogy addigra, mire lesz MAGYAR IGAZSÁG marad-e még MAGYAR...
Belsőség Támad a rozsda 2014.05.08 17:43:31
Az elmúlt szűk egy évben nem vittem túlzásba az E21-es BMW-mről szóló posztokat. Ennek persze meg is volt a maga oka: időm az mindig éppen annyi volt, hogy eldönthettem, írok egy rövid szösszenetet, vagy inkább megpróbálok valamire haladni az autóval. Közben a feneketlen…..
chr 2014.05.08 21:07:36
@Momina: Tényleg szép dolog, hogy így odafigyelsz a kocsira.

Esetleg még annyi kipuf témában, hogy dobcserénél esetleg van lehetőség rozsdamentes dobot, vagy akár teljes rozsdamentes kipufogó rendszert venni az autóhoz, de
egyrészt jóval drágább lesz, másrészt valószínűleg csak univerzális dobot tudsz beszerezni hozzá, ami valahol biztosan nem fog passzolni, vagy a felfüggesztésénél, vagy a lökhárítónál, úgyhogy további problémákat vet fel, mindenképpen profikkal érdemes csináltatni.

Ellenben tartósabb mint a hagyományos, bár konkrét tapasztalatom nincs róla.

Tulajdonképpen ez már valamilyen szinten autótuning, és csak akkor érheti meg, ha hosszú távra tervezel.

Ez a téma kb. megérne még egy cikket..:)
A múltkor, amikor Pista kitette a facebookra a régi Az autó (a mai Autó-motor elődje) újságokat, amiket árultam, páran szóvá tették, hogy miért nem írtam meg a korábbiakat is, nekik kellett volna az adagból, de nem nézik állandóan a Vaterát. Hát akkor, most írok, mert…..
Egyre több márkáról hallani manapság, hogy újra visszatérne a rali-világbajnokság vérkeringésébe (Hyundai, VW, Mitsubishi). Sajnos a fent említett típust ugyan nem láthatjuk, de a Wales-ralira kilátogató nézők igencsak különleges élménnyel lehettek gazdagabbak, amikor nem kis…..
Brunete Fraccaroli brazil építész projektje a lakható garázs, melyet a 15. Casa Cor Show-n mutatott be. A 120 négyzetméteres garázst egy teljes értékű lakóhellyé változtatná. Ennyi a hír, és jönnek a pazar képek. Hű. Néztem, néztem őket, csodáltam, mert tényleg, de…..
chr 2012.07.19 01:10:30
@Sam8888: Ezt így ahogy van vinném. Persze nekem nincs hozzá kormányom :)
Ezt tényleg valahogy így kellene csinálni, rengeteg munkával egy csodálatos veterán sportkocsit megcsinálni szépen, aztán néha elkenni a száját.
Hogy leforgatja pirosba az 1972-es 911-est, nekem fájt.
De hát a köridő az köridő.
Szóval köszi linket, sokkal többet ért mint a cikk :)
Ilyen szép csomagtér nincs Amikor a BMW-ről kiderült, hogy szinte csak a tető nem rohad, még nem gondoltam, hogy létezhet autó, aminek a kiglancolása nem tart évekig. Egy kicsit bíztam ugyan benne, mert az anyagi kár jelentős, és nem mindegy, hogy három hónap vagy fél év alatt…..
Suttyomban készítették angol betegek a Ray Mallock Racingnél, vállalva a Nissan haragját, mely azonnal teljes mellszélességű támogatássá változott, amint kiderült, hogy ez a furcsa izé bizony képes porba döngölni a szupersportautók krémjét is akár. A Juke R szabad utat kapott.…..
Az autó, ami kísértésbe visz. Lopnék, csalnék, talán ölnék is érte. Fejben biztosan. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chr 2012.05.25 07:22:45
Nem volt nagy hírverés dolog körül. Walter Csabát megkérdezte az egyik ismerőse, ugyan csatlakozna-e a csapathoz, amelyikkel az ADAC 24 óráson egy M3-as BMW-vel indulnak. Csatlakozott. Nem volt tőle hangos a sajtó. Mi kint voltunk a hétvégén, és reméltük, Csaba vágyai szerint…..
TComment A hurkok mindenit! 2012.05.16 06:10:00
Az utakon nem kizárólag közlekedéstechnikai mérnökök közlekednek, hanem csipkeverők, pékek, sőt, méhészek is. Honnan a fenéből kéne tudniuk, hogy az téglalap alakban összevagdalt aszfaltnak bármi köze is van a lámpához? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Talán még emlékeznek múltkori posztunkra a magyar kilométer-milliomosról. Borsay Imre és gépe megosztotta az olvasókat – sokan kifogásolták a motor kopott állapotát, Neoluxot emlegettek, míg mások felhívták a kritizálók figyelmét arra, hogy ez egy egymillió kilométer…..
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
chr 2012.04.16 00:08:47
@Rocko-: Ezt kerestem én is :)
Nem is állnak olyan rosszul, decemberben már lehet hogy nem is büntetnek majd :)))

De amúgy ez tényleg csak a pénzbeszedésről szól, ez van, szarul állunk:

index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/05/az_eves_terv_90_szazaleka_a_hiany/
Mi lenne, ha őt: ..meg őt: K E R E S Z T E Z N É N K ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Igen, kitalálhatták rendszeres olvasóink, egy újabb borzasztó műremek kerül ide, még…..
...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com) Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük. ..
Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta.  A…..