Adatok
Perity Ádám
9 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Talán nem mondok túl nagy butaságot azzal, ha azt mondom, hogy manapság egy olyan felgyorsult világban élünk, ahol minden az informatika körül forog. Gondoljunk csak bele! Az interneten keresztül tartjuk a kapcsolatot ismerőseinkkel, online vásárolunk, netbankot használunk, a 4G-s…..
Az óra címe, témája: Háromszögek (összefoglalás)
Iskolatípus: középiskola
Osztály: 9. osztály
Létszám: 28-32 fő
SNI tanulók száma: 0
HHH tanulók száma: 0
Foglalkozás időtartama: 45 perc
Órajelleg (óratípus): összefoglaló óra
Szükséges taneszközök és…..
Ezen a héten a learningapps.org weboldal segítségével készítettem matematika témájú feladatokat. Három témakört érintettem: geometria, trigonometria, és prefixumok. Mindhárom esetben igyekeztem játékos oldalról megközelíteni a feladatokat, mert úgy vélem, hogy ez által a…..
Egy hét kimaradás után ismét jelentkezem, ezúttal egy digitális tananyaggal.
Feladatom az volt, hogy egy általam tanítani kívánt témához készítsek digitális tananyagot a SMART Notebook program segítségével. Matematika szakosként a halmazelméletet választottam, egyrészt…..
Az őszi szünet végeztével, újabb bejegyzéssel jelentkezem. Ezúttal digitális történetmesélés volt a feladatom, melyet a Windows Movie Maker program segítségével valósítottam meg.
Amikor hozzáláttam a feladathoz, még nem egészen tudtam, hogy miként is tudom majd a saját…..
E heti feladatom, egy digitális tananyagokra épülő tanóra megtervezése volt. A múlt heti időszalaghoz hasonlóan, ezúttal is az informatika területén járunk, téma pedig nem más, mint a programozás, azon belül is a Scratch.
Az egyetemen ismerkedtem meg ezzel az objektumorientált,…..
A múlt heti fogalomtérkép után, ezúttal egy online idővonal megalkotása volt a feladatom. Sok-sok erre szakosodott oldalt találtam, melyek közül az ingyeneseket ki is próbáltam. Választásom végül a Timeglider nevezetű platformra esett.
Mivel legutóbb matematika témában…..
Első dolgom – maga a blog beindításán kívül – egy online fogalomtérkép megalkotása volt. Szerencsémre, egyetemi pályafutásom során, már többször is kellett hasonlót készítenem, így nem okozott különösebb gondot a feladat.
Számos elérhető platform létezik, melyek…..
Perity Ádám vagyok, az Eötvös Loránd Tudományegyetem harmadéves, informatika-matematika osztatlan tanári szakos hallgatója.
Ez a blog „A tanári mesterség IKT-s alapjai , Korszerű tanári mesterség – IKT” című tantárgy keretei között készült, abból a célból, hogy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha rákattintasz a "youtube" szóra, akkor elirányít a kívánt videóhoz. :)