Regisztráció Blogot indítok
Adatok
La Plata Gastro

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kis krízis is krízis. Egy étterem esetében a kifogásolható minőségű étel már válsághelyzet, hiszen egy pillanat alatt elpártolhat tőle a vendégköre, amit évek alatt fáradtságos munkával édesgetett magához. Ezt a helyzetet is lehet azonban profin kezelni, de persze nagyon…..
La Plata Gastro 2015.09.25 14:01:01
Tisztelt Bödör András!

A "cikkel" kapcsolatban lenne néhány kérdésem:

Volt már Ön valaha az éttermünk vendége, van bármilyen érintettsége?
Honnan vette azt az információt, hogy " jelek szerint tömeges kifogás volt"?
Tisztában van azzal, hogy egy étterem működtetésénél milyen szabályokat, előírásokat kell betartani? HACCP, NÉBIH, stb...
Tisztában van azzal, hogy mielőtt bármilyen véleményt nyilvánosság előtt megfogalmaz köteles annak utánanézni hiteles forrásból?

Részemről jobban örültem volna, ha ezelőtt az ok nélkül vádaskodó, szenzáció hajhász, prejudikáló, ferdítéseket és hamis vádat megfogalmazó blogja előtt teszi fel a kérdését.
Az írót és a munkáját inkább nem minősíteném, de ilyenek régen a "Kacsa magazinban" voltak.

Tehát kedves érdeklődésére a probléma a következő volt:

Miután a tegnap előtt /09.23-án/ megettem a délutánra megmaradt szarvas pörkölt maradékát, találtam benne néhány rágós darabot ami azért a vadhúsnál előfordulhat. Mivel 100%-os tökéletes minőségre törekszünk és ez nem volt az, ezért megkértem kolléganőmet, hogy kérjen elnézést a vendégeinktől.
Megkérdeztem kollégáimat volt bármilyen vásárlói panasz erre az ételre, de csupán egy vendég jelezte, hogy kissé rágós volt a hús.
Köszönöm kérdését ma reggel is nagyon jól érzem magam az elfogyasztott szarvas után. Írásától kevésbé, mert a megírásának az okát nem igazán értem.

Tisztelt Bödör úr, amint látja a valóság kevésbé izgalmas, szenzációs, mint egy kreált történet! szmájli

További szép napot és blogolást!

Üdvözlettel:
Hadnagy Csaba
0612426000