Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zord íjász

189 bejegyzést írt és 2151 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt hiszem, ez a lesz az a poszt, amely jobban megteremti a nemzet egységét mint Janó elnök a legszebb napjaiban. Kéz a kézben fogják elküldeni a szerencsétlen posztolót a Viktor hívek és a Fletó rajongók a büdös 'csába. Pedig emberként semmi bajom Dobrev Klárával, okos, felkészült hölgy, aki más…..
zord íjász 2021.10.04 12:20:48
@midnightcoder2: Nem linkelted a nicket, csak most láttam, hogy beszélsz hozzám.

"Aki Apró Antal unokája és Gyurcsány Ferenc felesége."

A gyerekek nem felelnek a szüleik/nagyszüleik/dédszüleik...cro-magnoni ősük tetteiért, és Dobrev nem Gyurcsány. Dobrev egy autonóm, független, szabad ember, saját döntésekkel, saját gondolatokkal, saját akarattal, önálló véleménnyel. Nem a férje pályázik a miniszterelnöki székre, hanem ő.

Tudom, hogy ezt egy bizonyos közegen belül nehéz lehet értelmezni, de így van. A fidesz propagandára vastagon szarok. A fidesz propagandistákra legelébb. Ha te az vagy, vagy az ő dumájukat akarod nekem lökni, akkor sürgősen hanyagoljál.

"...ezzel együtt ha Hitlernek lenne unokája, neki sem hiszem hogy szerencsés lenne politikai téren karriert indítani még antifasisztaként sem."

Bármikor indíthatna, és kurvára nem szólhatna bele senki, és simán lehet, hogy a Bundestagban ülne antifastisztaként vagy az Afd tagjaként, vagy zöldpártiként, vagy az anyjakínja színeiben. Láthatóan nem tudod – de most már igen – , hogy a terhes történelmi/családi múlt nem képez akadályt a politikai karrierben. Sehol a világon. A Feri is megfutotta a maga politikai karrierjét, pedig az apja miatt eleve támadható volt...lett volna. Aztán, ugye.

Mussolini unokája is ott ült az EP-ben, amíg ki nem bukott. És egyáltalán nem fogta vissza magát. Egy demokratikus világban alapszabály az, amit fentebb írtam.

Teljesen lényegtelen, hogy Dobrev ki fia-borja. Ez csak a véresszájú narancskommunisták szemében propaganda-anyag és politikai tőke a sárban való hempergetéshez, – itt, ebben a feudális világban működik is, ilyen országot akart az Agresszív Focista – de a világ intelligens felén ez nem lehetne téma. Vagy lehet, de többnyire teljesen hatástalan, kontraproduktív. Barack Obama esetében sem jött be, egyszer sem, pedig ott nem szarral gurigáztak az ellenfelek. Alessandra Mussolinit sem az apja miatt köpködik/köpködték a politikai ellenfelei: adott arra ő bőven okot egyébként is.

azonnali.hu/cikk/20190214_mussolini-unokaja-vegigorditotta-a-szloven-zoldparti-ep-kepviselo-beszedet

hvg.hu/vilag/20190528_Mussolini_unokaja_es_dedunokaja_is_indult_de_egyikuk_sem_kerult_be_az_EPbe
zord íjász 2021.10.04 12:36:29
@midnightcoder2: "...A másik dolog, hogy a legkárosabb politikus a gengszterváltás óta kétségtelenül Klárika férje volt. A második helyezett Antall, a harmadik meg Orbán..."

Ez hitvita. Te így látod. Én nem. Tiszteletben tartom a véleményedet. Antall esetében különösen nem értünk egyet: szomorú történet volt az. Rengeteg hibát vétett, okkal és joggal taposták meg a kormányzatát minden oldalról, de még véletlenül sem vezette rosszindulat, rosszakarat, ártó szándék. Talán tehetségtelenek voltak, talán ostobák, talán szerencsétlen balfaszok - én is röhögtem rajtuk, de én dühömben, elkeseredettségemben, mert borítékolható volt, hogy ez csak rosszabb lehet, és lőn –, de a semmiből kellett felépíteni egy demokratikus világot, üres zsebbel, elszabaduló és 40 évig szőnyeg alá söpört etnikai-társadalmi-gazdasági feszültségekkel. Az MDF-et végül leszalámizta a fidesz: igen jellemző, hogy a rendszer-gengszterváltás egyik pártját éppen ők végezték ki. Antall talán alkalmatlan ember volt, de egy sorban említeni Orbánnal durván sértő az öreg múzeumigazgatóra nézve.
De mondom: ez hitvita. Lényegtelen szarmaszatolás, szartaposás, értelmetlen, felesleges.

A Feri meg az, aki. Erre nem lövöm el a tintát, majd kirakom posztban, talán, egyszer, már megírtam rég, de egyre jobban undorodom az országos politikától, elég nekem az a fos, ami a faluban hömpölyög.
zord íjász 2021.10.05 15:16:58
@Rodney_2: "...Fogalmam sincs, hogy mire alapozod ezt a véleményedet..."

Nagyon jól van ez így, és ez így is marad.
Zord idők Demokratikus szombat 2021.09.20 10:10:19
  ♣ Tedd fel magadnak a kérdést: a településen, ahol élsz, mennyire vagy jelen? Mennyire vagy látható és hallható? Van valami pozitív plusz, amit akár az árnyékban maradva hozzáraksz a helyi élet, a környezet... a település arculatának javításához? És ha van, azt inkább magányos harcosként teszed,…..
zord íjász 2021.10.04 17:07:53
@Bubu64: Szerintem nem. Nem fura. Nekem nem. Volt már ilyen, láttam már ilyet máshol, tapasztaltam már ilyet többször.

Félnek az emberek. Óvatosak. Úgy tűnik nekem, hogy egyre jobban.

" ...Nagykovácsiban is voltak és vannak olyan konfliktusok, esetek, történetek, amelyek kizárólag azért nem kerültek/kerülnek a szélesebb nyilvánosság elé, mert az információ birtokosa nem akarja vagy nem meri felfedni a kilétét:...Sok elhallgatott információ, sok eltemetett történet, sok csontváz gyűlik azoknak a szekrényében, akik ilyen-olyan okból nem akarják/nem merik vállalni a nevüket a nyilvánosság előtt. Nem csak egy ilyet (ügyet, embert) ismerek, és biztos, hogy mások, akik pl. sokkal inkább a közéleti konfliktusok közvetlen közelében álltak/állnak, jóval többet, mint én.

Néha csak szívességből miatt marad valami a szőnyeg alá söpörve: öncenzúrát alkalmazunk írásban és szóban. Néha önként, néha kényszerből, néha jogos önvédelemből, de néha mások kedvéért...növeljük a bajt. Személy szerint már 2006-ban is megtörtént ez velem, de a blog elindításától, 2015-től kezdve kb. tucatnyiszor kértek meg arra előzőleg vagy utólag, hogy ezt vagy azt a részletet, információt, megjegyzést, utalást szedjem ki, írjam át egy-egy blogposztban. És olyan is volt többször, amikor arra kértek, hogy egy-egy történetet még lecsupaszítva, a szenzitív adatok kiszedése mellett se tegyek közzé. Kettő például – na, mikor máskor– a 2018-as választások idején. Egyik durvább volt, mint a másik: és én is kussoltam. De azóta is belefutottam ilyenbe, kijózanító tanulságokat leszűrve az ügyből..."

zordidok.blog.hu/2021/01/09/anonymus_inkognitoban
zord íjász 2021.10.05 15:05:19
@Bubu64: "...de én nem láttam kompromittálót az írásában..."

Ahogy én sem – le is írtam neki a levélváltásban , mert szerintem sem volt benne semmi olyan, ami miatt törölni kellett volna a kommentjeit, de ő nem akarta, hogy megmaradjanak, és én tudomásul vettem.
Kezdjük ott, több, mint egy évtizedről beszélünk, tehát bármilyen hatások értek volna ebben az időben, az formálta volna annyira a véleményemet a politikáról és a közös ügyeinkről, hogy sok dologban lényegesen mást gondoljak, mint 12 évvel ezelőtt. Amitől mégis sajátos ez a közel 12 év, hogy…..
zord íjász 2021.10.04 14:11:29
Ez igen.

Egy értelmes, jó íráskészségű, világos beszédű, a világban nyitott szemmel járó blogger.

Nem vagyunk sokan/nem maradtunk már sokan ebben a klubban. :-))

Le a kalappal, bloggertárs. Így hirtelen elolvastam kapásból 2 másik posztodat is (Nem gaz, mémlegelő, Hogyan rombolja a NER a szállodaszakmát) és mindkettő pazar volt. A szállodás különösen szíven ütött, mert egy szakmabeli hiteles beszámolója a belső rohadásról, és ezt így elolvasni egészen elképesztő. Látom Index címlapon/a blogketrecben volt, valahogy lemaradtam róla akkor. Elolvasom a többit is, amelyiknek megragad a témája.

Egy szerény javaslat: sokkal több oldaldobozt kéne aktiválni a jobb oldalon,(pl. legfrissebb kommentek) és lehetne csinálni újakat is akár, egy kalap alá rendezni az azonos témában írottakat, linkekkel, pl. a szállodásakat) A fejlécen sem ártana tolni egyet: egy ütős kép beleférne bőven. Ez is jó sablon, – én is ezt használom –, de fel kéne tornászni: így olyan, mint egy 10 emeletes tengerparti luxusszálloda, lift és lépcsőház nélkül. A Blog.hu-nak nagyon jó sablonjai vannak, ki lehetne használni a bennük lévő lehetőséget: pl. egy-egy fotóillusztrációval. Tömve van a net ingyenesen letölthető képekkel, amelyek illeszkednének a posztokhoz. Ha vannak fotóid a posztokhoz, akkkor az admin felületen bejelölhetsz mindig 10-et, amelyet a fejléc alatt folyamatosan futtat a rendszer, kedvcsinálónak. Aztán cserélgetheted ezt a 10-et. Tehát némi optikai tunning talán nem ártana, mert még a kitűnő tartalom is jobban hat, ha csinos a köntös.

De ez valóban csak a körítés.

Jó volt olvasni a gondolataidat – teljesen mindegy miben értünk egyet és miben nem, bár többségében maximálisan egy oldalon állunk – és remélem eljönnek majd egyszer ( valahogy, valamiképpen, ha akarjuk, ha van Isten, aki védi a magyarokat, és felébred ) a jobb idők. A szállodaiparra is. Neked is, a szakmádban tehát.

Sok sikert, jó egészséget!
zord íjász 2021.10.05 14:48:22
@whateveritis: "Egy hülye kérdést engedj meg: a kigyűjtött/csoportosított bejegyzéseket melyik funkcióval tudnám oldalra kitenni? Vagy azt külön kéne valahogy megcsinálni?"

Az admin felületek alatt található oldaldobozok funkcióval. Bonyolultabb leírni, mint amennyire valójában az: rákattintasz, készítesz egy új oldaldobozt (plusz jel), áthúzod az új oldaldobozt a jobboldali sávba (bármikor cserélgetheted az oldaldobozok sorrendjét), aztán rákattintasz ennek az általad kreált új oldaldoboznak a szerkesztés jelére (ceruza), és ekkor megjelenik az oldaldoboz tényleges szerkesztési felülete. Felülre beírod az oldaldoboz nevét (pl. Szálloda-ügyek) és alá szép sorban berakosgatod a posztok nevét és linkjét (ezt kiírja, mit és hova) Én ezt úgy szoktam, hogy megnyitom a saját blogom felületét egy új lapon, és ezen az új lapon hívom elő a posztokat, és onnan másolom be a posztok URL linkjeit, mert így nem kell állandóan ki-be csukogatnom az oldaldoboz szerkesztési felületét.
Ha bemásoltad egyesével a szerkesztési felületre az összes szállodás pont posztjának a címét és mindegyik cím mellé odarendelted a posztra mutató linkeket is (ne felejts el minden alkalommal rákattintani a mentés gombra, ki fogja írni), akkor végül (ha a posztok sorrendjével is elégedett vagy, ezt bármikor cserélgetheted, rákattintasz, fogva tartod, helyére húzod, oda ahová akarod a sorrendben az egyes posztokat) rákattintasz alul a mentés majd a bezárás gombra, és ezzel kész. Ha mindent jól csináltál, akkor ha visszamész a posztod felületére, a következőt fogod látni a jobboldalon: egy fekete színnel jelölt című oldaldobozt (Szálloda-ügyek) és alatta szép sorrendben az élő linkek színével sorakozó poszt címeket. Kattints ide, és nézd meg a blogom jobb oldali sávját, görgess lefelé. Az egész az én művem, és amiről konkrétan szó van, az az adatvédelmi állásfoglalásoktól kezdődik: címek, alattuk a linkek, amelyek a blog posztjaira visznek. Ezt kell előállítanod.

zordidok.blog.hu/

Én is magamtól jöttem rá, hogyan működik a szerkesztés az admin felületen, és ha én rájöttem, kipróbálgattam, kitanultam, akitől idegen a számítógépes-technikai világ, akkor neked biztosan menni fog. Próbálgasd, rájössz. Mondom, bonyolultabb leírni, mint összehozni.
Ahhoz, hogy megrendezésre kerüljön az "Egy a Természettel" Vadászati és Természeti Világkiállítás kellettek a magyar nyomorúságos valóságot tagadó politikusok, akik a szorgalmas építőmunka helyett a feltűnősködést és nagyzolást választották. Bár szavakban az orbánista politikusok a „munka…..
zord íjász 2021.10.01 10:14:33
@Zed is not dead yet: Az egész komment – egyébként természetesen a bloggertárs posztja is az, amikor felkerült nem láttam, csak most futottam bele – korrekt, pazar, telitalálat és igaz, de ezen külön könnyesre röhögtem magam:

"...Hogy a birka persze idebégeti hogy a liberálisok, meg a harc, meg a faszom? Persze hogy idebégeti, hát azért birka, mert csak bégetni tud. Vigyázhatna pedig jobban magára, mert az az ország, ahol él, elég nagy birkafogyasztó, de mindegy, a birkát (se) az eszéért tartják, ez tudott. Hogy ekrü szerint ez majd megéri ... hát istenem, szegény nem volt kinn a zárt intézetből az utóbbi x évben (x=NeoViktoriánusz korszak Mo-on). Nemecsek Ernő meg, szegény, szóra se érdemes..."

Köszi! :-)
Mindenki Márk - Zay mögé vagy újra Orbán kormány Úgy tűnik papírforma. Amint arra számítani lehetett a párt szinten messze a legszervezettebb DK-s miniszterelnök jelölt Dobrev Klára tarol az ellenzéki előválasztáson. A többi jelölt szereplése azonban kérdések sokaságát vetíti előre. Kezdjük talán…..
zord íjász 2021.09.30 09:18:48
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mindenki akinek van esze tudja,..."

Akkor te máris kiestél, Iván.

1.
A legelkötelezettebbnek tűnő szavazó is elbizonytananítható: profi propaganda kérdése.
2.
Nincsenek kőbe vésett szabályok a politikában, és ott alapvetés, hogy soha ne mondd, hogy soha.
3.
Ronald Reagan meggyőződéses demokratából váltott republikánusra.
4.
A magyar politikai paletta tömve van ejtőernyős politikusokkal, és a szavazók nem különbek ennél, amennyiben jobb lehetőséget látnak.
5.
2010-ben a Jobbik szavazóinak elsöprő többsége egykori, meggyőződéses baloldali/MSZP szavazó volt.
6.
Orbán Viktornak annyiszor fordult már körbe a feje, hogy mindig komoly aggódás tárgyát képezi, hogy amikor a feje abbahagyja a forgást, az arca előre fele nézzen: az utóbbi 30 évben emiatt a fidesz szavazótáborából gyakorlatilag kiveszett az az egykori meggyőződéses értelmiségi réteg, amelyik nem volt hajlandó segget csinálni a szájából, és ezzel együtt a párt teljes szavazótábora kicserélődött az érdekvezérelt kitartottak, oligarchák, bűnöző söpredék és a könnyen megvezethető plebejusok hadára.
7.
Nagykovácsiban a rendszerváltás óta mindig meggyőződéses keresztény, jobboldali, konzervatív, nemzeti fogékonyságú polgármesterek és testületek váltották egymást, emiatt, hosszú harc után 2014-ben még a fidesz is beeette magát ide pártszínekben, 2019-ben mégis ugyenezen értékrend alapján úgy vágták ki innen a fideszt, mint a taknyot, országos hírű bukás volt, minden ellenfelük megelőzte őket, még öt perccel a választások előtt alakult civil egyesületek is. Meggyőződéses fideszesek fordultak el a párttól amiatt, amit itt műveltek.
8.
Az elmúlt 30 év politikai átrendeződéseiben a fidesz felzabálta és leszalámizta az összes ellenfelét, melynek során meggyőződéses, elkötelezett kisgazda, MDF-es, MIÉP-es, SZDSZ-es (!), LMP-s (!) Jobbikos (!) szavazók pártoltak át az erős emberhez, és prominens arcok lettek a bukott csapatokból a fidesz támogatói/szavazói/bérhazugjai, politikai strómanjai, kitartottjai.
9.
Te magad is többször elmondtad, milyen politikai/pártkacskaringókon át jutottal el ide – pedig biztos minden ügyedben elkötelezett voltál –, ahol most vagy, a konkrét hazaárulásig, ahogy a magyar nép vesztére, bukására, polgárháborúra és gyűlölet szítására gyúrsz, az orosz propagandát tolva, megfejelve a homofób libsiző rohamaiddal.

Túl sok időt szántam rád. Megbántam. Nem először.
zord íjász 2021.09.30 10:07:56
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Én, mint fanatikus pártkatona, a magam részéről felfüggesztettem a veled való kommunikációt, mert a szarpaszírozás az a te műfajod. Tudod jól, hogy miről beszélek, így a kisded játékaiddal várd meg, míg megérkezik a címlap szagra Matyi komád, és neki toljad az igét.
zord íjász 2021.09.30 10:14:16
@Fikalnyik Eugén: "A Momentum legnagyobb baja, hogy polgári liberális helyett generációs pártként akarja definiálni magát, ez meg sima zsákutca."

Ez akkora igazság, hogy majd a Momentum sírjára kell vésni. Ez a fószer teljesen hibbant, amikor állandóan löki a fiatalokról-fiataloknak-fiatalokhoz-fiatalokért négyszögben mozgó dumáit, az új, friss generációról, a régiekkel, levitézlettekkel szemben...miközben neki egy társadalom minden rétegét és generációját kéne megszólítania, és nem a Feri ellen köpködve pozícionálnia magát.
De észre sem veszi mit csinál. A különös az, hogy nem is szól neki senki, hogy eltévedtél fiam, ülj le, egyél, igyál, dugjál, gondold át újra, aztán ha mindez megvan, akkor nyisd ki újra a szádat.
Ma kivételesen kihagyom ebben a cikkben a politikát, de azért persze szőrmentén csak belekerül majd, hiszen minden mindennel összefügg. A politika is a reklámmal... Mert ma a reklámokról lesz szó. Sajnos már meg kellett szoknunk azt, hogy a legváratlanabb pillanatokban tolnak elénk a televízióban,…..
zord íjász 2021.09.29 09:27:21
"...hogy a sokmillió alkoholista országában..."

Egymillió. A nagyon durva becsléssel, amelyik nagyobb látenciával számol, 1,5 millió, de ezt a felső értéket éppen úgy túlzásnak tartják, mint a KSH által hivatalosnak tekintett 380.000-es számot. A rendszerváltás előtt – óvodáskorú olvasók kedvéért, a kommunizmus/Kádár-éra/szocialista időkben – ez a szám egyébként jóval magasabb volt, és a magyarok a dohányzás, az alkoholizmus és az öngyilkosság vonatkozásában is a világ élvonalában jártak, illetve első helyen álltak. Egy akkori bölcs közmondás szerint "A szocializmusban az értelmiség előtt csak két út járható: az egyik az alkoholizmus, a másik pedig járhatatlan."

index.hu/gazdasag/2020/01/24/alkohol_forgalom_magyarorszag_statisztika/

"...Ezek a nyomorult TV csatornák összebeszélnek! Nézek egy filmet: bedobják a reklámblokkot. Na mondom átkapcsolok másikra addig. De majdnem mindenhol egyszerre ömlik a fos..."

Azonos tulajdonosi kör alá eső TV csatornákon mindenképpen, ez a bevált gyakorlat.

Néha persze előfordulhat, hogy különböző érdekeltségű TV csatornák műsorai között is előáll ez a helyzet, de azért itt már nagy a szórás, és az egyes filmek kezdési időpontjai sem esnek egybe, így itt ez már jóval ritkább. A Spektrum, Viasat History, BBC Earth...ismeretterjesztő csatornákon ennek nincs jelentősége, akkor sem ha összeakadnak/párhuzamosan futnak esetleg a reklámblokkok, mert ott a reklámblokkok nagyon rövidek, gyorsan lefutnak.

Aki pedig – ahogy a mondás is tartja – kereskedelmi csatornákon néz filmeket (itt mozifilmeket/TV-filmeket/szórakoztató sorozatokat értve ez alatt) az sikeres ember nem lehet. Ilyen csatornákon megnézni egy filmet: önkínzás. Túl azon, hogy a filmélmény gyakorlatilag megsemmisül. Olyan mintha valakinek egy szarkupacból kéne kiennie a somlói galuskát. Szerintem nincs a Földön olyan Komoly rendező/színész/opratőr/filmes szakember aki nem zokogva nézi, ahogy a művészi alkotását tamponokról, gyógyszerekről és sörökről szóló reklámblokkok szaggatják szét, és teszik élvezhetetlenné. A milliárdnyi igénytelen tucatfilm/sorozat amit kifejezetten TV-s, kereskedelmi felhasználásra gyártottak, az más tészta: ott ebből jön a lóvé a TV társaságnak és a filmeseknek is.

Fizess elő a HBO-ra és a reklámmentes társaira, ahol napi 24 órában nézhetsz megszakítás nélkül filmeket.
zord íjász 2021.09.29 19:49:49
@lenörd hofstadter: "Azt a hármat ami új a félévben, egy hétvége alatt ki lehet végezni, és marad a 10-20-30 éves zsékategória ami mindenkinek a könyökén jön ki. Igaz, ha valaki a csöcs-vér-szadizmus összeállításra gerjed az könnyebben talál megfelelő műsort."

Itt nyilván valami félreértésről vagy információhiányról lehet szó. HBO, HBO 2, HBO 3, HBO max, Moziklub, Cinemax, Cinemax 2...és akkor ott van még a HBO GO amin minden rajta van, ami a HBO-n, és azon túl is bővebb műsorkínálattal dolgozik (több mint 800 mozifilm és 200 sorozat magyar szinkronnal vagy felirattal), és tömegével sorakoznak rajta a premierek, folyamatosan, frissítve, dokumentumfilmekkel és szociológiai-társadalmi-lélektani drámákkal, tehát nem csak "csöcs-vér-szadizmus" csihi-puhi marvel filmekkel vagy a szórakoztatóipar nagy ászaival(ezek között is sok jó van) nem beszélve a mindig bővölő sorozatkínálattal, az új évadokkal, amelyeknek én, ha jók, mint minden jó filmnek, a rabja vagyok. Több mint 7000 filmről van szó, alapesetben. Nekem jelen állás szerint 455 film van elmentve a készletből a saját videótékámban, ami megnézésre vár, a sorozatok nélkül. Ha pedig mindehhez hozzáveszem pl. a T-Home fizetős videótékáját, ahol egyesével kölcsönözheted a filmeket (természetesen reklám nélkül szintén) ahol hetente kb. 5-20 új filmet tolnak fel, akkor ez a szám...tudod mit, meg sem tippelem. És akkor még ott vannak a streaming szolgáltatók végtelen mennyiségű filmjei (Netflix, Disney...), minden létező kategóriában van vagy 10.000.

A TV-s reklámidőkről, mintha már hallottam volna egyszer valamit, hogy létezik ilyesmi, talán a Füles magazinban olvastam. Fogalmam sincs mit akartál ezzel, de azt biztosan tudom, hogy bármelyik átlagos Viasat History dokumentumfilmben kb. 4 reklámblokk van, és mire kitöltesz magadnak egy pohár tejet, már véget ért, mert azok akik ezeket a szórakoztató-ismeretterjesztő-történelmi sorozatokat csinálják elég intelligensek ahhoz, hogy tudják: a nézőiket nem lehet átbaszni azzal, hogy tamponokat és algopyrin reklámokat mutogatnak nekik sokáig, mert lemondják az előfizetést, vagy nem kapcsolnak a műsorsávra. A Spektrum szintén ilyen.

Sok legalja mozicsatorna van (ezek többnyire pl. a TV-s alapcsomagban is futó kereskedelmi TV-k tulajdonában állnak) ahol valóban kétpercenként leadnak egy háromnegyed órás (nak tűnő) reklámblokkot, és még egy zombifilmet is 6 éves korhatárra vágnak, és amelyeken egy másfél órás filmet kb. 3 óra alatt tudsz megnézni (szándékosan túlzik, de nem nagyon), de ahogy mondtam: aki ilyen adókon néz filmeket, az sikeres ember nem lehet, és eleve segghülye. Ezek együtt jönnek a nagy csomagban az előfizetéskor, és az embernek nincs más dolga mint átrendezni az előfizetett műsorok sorrendjét, és hátra rakni őket a szemétbe, ahová soha nem kapcsolsz, ott a helyük.
zord íjász 2021.09.29 19:49:49
@body_andras:
Ne bassz, még a gyerekmesék elé befizették a gecik a Gyurcsány-Karácsony ellenpropagandát? Vagy a Gyurcsány-támogatók/DK fizették be magukat oda?

Mindegy melyik, erre csak azt tudom mondani: SZTKRV.
Sajnálom én ezt a szegény Viktort nagyon. Olyan ő, mint Gottfried, a Plantagenet-ház megalapítója, aki elmondhatta magáról, hogy: Az apám is király, a fiam is király, csak én maradtam gróf. Ezt a helyzetet aztán az arisztokrácia szaporodási titkait kifigurázó népi bölcsesség is rögzítette, midőn a…..
zord íjász 2021.09.29 07:45:55
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: :-)) Talált, süllyedt. A helyzet az, hogy ez egy valóban rövid, velsősebb és az átlag blog.hu fogyasztó számára is befogadhatóbb poszt kivonatos részlete. Már megírtam. Finomítom, alakítgatom, utolsó simításokat tolom rajta.
zord íjász 2021.09.29 10:02:17
@maxval35: Mátyás, először is köszönöm a reklámot itt az Elegem van!-on, és engem ugyan nem zavar, ha folyamatosan hülyét csinálsz magadból, de ahogy már több tucatszor elmondtam, amikor ugyanezt a kommentet floodolod mindenhová: a jelzett kommentjeid fent vannak az adott blogposztok alatt, de természetesen csak egy példányban. Megértem, hogy ez zavar téged, de ezen sajnos nem tudok segíteni. A többi 500 kommentedet, amelyben ugyanazt beküldted Lőrincz barátról, mély fájdalommal (nem) bár, de kitöröltem, ahogy téged is, és ahogy minden egyes nickedet ki fogom törölni, és ahogy minden floodot ki fogok törölni, bármikor, bámelyik posztom alá rakod be őket, akárhányszor csak próbálkozol a kisded játékaiddal. Nekem eddig se volt fáradság, és amióta a szerkesztő gyerekek felrakták a captchát, azóta még annyira sem. Szokj hozzá a gondolathoz, hogy utolértek téged a zord idők.
USA (Orion-Nova), 96 perc, ff, drámaRendező: Sidney LumetProducer: Henry Fonda, Reginald RoseOperatőr: Boris KaufmanForgatókönyv: Reginald RoseZene: Kenyon HopkinsSzereplők: Henry Fonda, Lee J. Cobb, Ed Begley, E. G. Marshal, Jack Warden, Martin Balsam, John Fiedler, Robert Webber, Jack Klugman,…..
zord íjász 2021.09.29 07:10:25
@para_noir: "... A 12 dühös ember szerintem inkább színházi produkció..."

Persze, az is. Nem véletlenül tartják a nyugati civilizáció színházaiban rendszeresen/visszatérően a repertoárban, 63 éve: jutalomjáték a színészeknek, pazar lehetőség a rendezőknek. Kezdő/fiatal színházi rendezőknél afféle beugró feladat is lehet, vagy akár vizsgamunka.

Ettől még a film az első percétől az utolsóig filmnyelvi/filmes vizualitással van tele, technikai és filmrendezői szempontból is, az operatőri munkától a vágásig. A kérdés tehát feltehető úgy is: Vajon ki az a filmes rendező, aki képes egy klasszikus színházi kamaradarabból jó filmet készíteni?
Lumet éppen azért volt zseni, mert végrehajtotta ezt a bravúrt.
Zord idők Nagykovácsi, a gazdag 2017.11.23 08:21:00
"...Az 5000 főnél nagyobb települések Budapest nélküli rangsorában az egy főre jutó vásárlóerő országos átlaghoz viszonyított aránya alapján az első öt helyen Paks, Üröm, Nagykovácsi, Budaörs és Solymár áll." Nagykovácsi a GfK vásárlóerő-indexen alapuló kutatásai szerint, hosszú évek óta tartja a…..
Zord idők Hangtalanul 2021.05.12 13:20:10
♦ Van ez a balhé, amelyet az előző posztban már említettem, és amelyben világossá tettem a távlati nézőpontomat, miszerint akad olyan ügy, amikor dicsérni fogom Orbán Viktort, és nem temetni. Megfutotta a maga Index címlapját egyenesen a blogketrecben, köszönöm a Blog.hu szerkesztőinek. A beígért,…..
zord íjász 2021.05.17 13:13:19
@Bubu64: A Kormányülésen kép-és hangfelvétel? 2021-ben? Magyarországon? 2010 óta meg pláne? Hogy felhasználható legyen? Hogy kutatható legyen? Hogy elővehető legyen egyszer? Hogy levéltárakba kerüljön? Hogy "rossz" kezekbe jusson? Őszöd tapasztalatai után?...

Szerintem csontig átvizsgálják a részvevőket és az adott helyiségeket naponta, bármiféle legális vagy illegális adatrögzítő, lehallgató berendezés után, minden egyes kormányzati összejövetel előtt külön, a résztvevőktől a mobilokat elveszik/leadják, ülés után visszakapják, internetet vastagon ellenőrzik, digitális ernyő alatt suskusolnak. Ez a védelem önmagában indokolható is egy komoly, érdekeit és titkait óvó kormányzat esetében, hiszen mindegyiknek ez a kötelessége a világ minden civilizált országában, ez a rutin, de ők szerintem egymástól is félnek. Főleg egymástól.

Különben is, minek készüljön kép-és hangfelvétel arról, ahogy Orbán Viktor Orbán Viktorral egyeztet? :-)) Ezzel az erővel arról is készülhetne jegyzőkönyv, ahogy a Mester a Mesterrel egyeztet az Idősügyi Tanácsban.

jelen.media/komment/a-latszatkormanyzasban-orban-tovabbra-is-remekel-995

Nagykovácsiban persze még nem ennyire rossz a helyzet, de határozottan jelen van a paranoia, az óvatosság, a gyanakvás, az állandó feszültség hosszú évek óta ha a nyilvánosság kérdése szóba kerül...minden egyes résztvevő esetében, tehát nem csak az önkormányzati oldalon, lásd az alábbi link utolsó 7-es pontját, ahol én álltam a kérdések alatt, hogy miért és kinek készítek hangfelvételt, mit akarok vele kezdeni...egy nyilvánosan meghirdetett, közérdekű témát érintő ügyben.

zordidok.blog.hu/2017/02/23/legyen_keped_hozza
zord íjász 2021.05.17 14:06:19
@Bubu64: Én értettelek, a példára reagáltam.

Nagykovácsiban nagyon korrekt – használható – jegyzőkönyvek készülnek a képviselő testületi ülésekről, és a youtube-ra is felkerülnek (a covid bekavart, mert azóta borult minden, és KMK egyedül dönt a rendkívüli helyzetben, képviselőkkel való egyeztetéssel ), és a kommunikáció egyéb területein is vannak a faluban jó példák...de azért látható az információ áramlás illetve a transzparencia tekintetében azért akadnak gondok, a civilekkel, polgárokkal való kommunikáció sem sikerül mindig túl fényesen. Nem egyszer vették/veszik ezek miatt össztűz alá a Nagykovácsi Önkormányzatot..pl. én is többször. DE messze jobb, mint a kormányzat ez irányú tevékenysége. Ezért is írtam, amit írtam. Nálunk még nem fajult el annyira a dolog. Itt is vannak meredek kommunikációs/információkezelési anomáliák, de azért még nem tart az önkormányzat a Mester (értsd: a kormányzat) szintjén.
zord íjász 2021.09.22 06:01:24
@jozsef_78: Még mindig ezt a hazugságot tolod, Mátyás? Azok a kommentek, amelyekről azt mondod, hogy letöröltem őket, még mindig ott vannak. De persze csak egy-egy példányban. Megértem, hogy téged ez zavar. Egyébként pedig, amióta a Blog.hu felrakta a captchát, már nem váltogatom a moderációt esténként, mert most már annyi munkámba sem kerül eltüntetni téged, mint eddig.
Ebben az anyagban egy, az ezredforduló környékén bezárt általános iskolát nézünk meg, ahol elég sok mindent hátrahagytak...
Szeptember elsején a Válasz Online újságírója alapos oknyomozó anyagában választókerületről választókerületre lebontva mutatta be, hogy az 5000 főnél nagyobb települések civil szervezetei számára kiírt Városi Civil Alap támogatásai hogyan kerültek politika-közeli szereplőkhöz. Az újságíró egyszerűen…..
zord íjász 2021.09.21 19:38:44
@MerényiM: Ja, semmi gond, nem azért írtam, hogy a blogposzt olvasásával töltsd az időd, csak jeleztem, hogy a maiban dobtam nektek egy linket, egy régebbiben meg egy-az egyben arról írtam, amiről ma ti. Mondhatomnám azt is, hogy simán lehet, hogy mindjárt berakom a poszt alá saját magam, kommentnek, afféle illusztrációként a linkjét.

Nagyon becsülöm és tisztelem a munkásságotokat. De ezt már többször elmondtam, szóval ez uncsi. :-)
Elegem Van! Elegem van: Bréking!* 2021.09.20 20:38:11
Blogunk első kézből tájékoztatja kedves olvasóit, hogy az elmúlt száz év legsikeresebb kormánya a mai napon 3500 milliárd forint Cofidis kölcsönt vett fel, 28.75%-os THM mellett hatvan hónapos visszafizetéssel. A konkrét üzletet kicsit hátráltatta, hogy Varga Mihály nehezen tudott belépni a Cofidis…..
zord íjász 2021.09.21 05:50:24
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Bégette a Birka, Szófiából, akinek a csokoládétorta receptjéről is Soros, a libsik, vagy a homoklobby jut az eszébe.
Az elmúlt évtizedekben a Balaton és én együtt éltük meg a fejlődésnek nevezett folyamatot. Apró gyermekként még simán betotyoghattam a Balcsiba, mert nem volt kibetonozva. A fater utálta a betonkávát, pesszimistán mondogatta, hogy már csak az alját kell lebetonozni, valahova tenni egy dugót, ahol le…..
zord íjász 2021.08.09 18:36:32
@erol: Ezt most komolyan kérdezed tőle? Szerintem te is tudod a választ.
zord íjász 2021.08.09 18:50:14
Ez olyan pazar Balaton történeti/történelmi áttekintés és nosztalgikus, retró hangulatú volt, hogy megkönnyeztem.

Van nekem egy blogposzt-sorozatom az 1970-es évekről és a nagykovácsi víkend házakról/zártkerti üdülőövezetről (nyugi, nem fogom linkelni, nem reklámozom, és eleve index címlapon volt :-) ) , na ez a poszt nem csak azt az érzést hozta vissza, amikor a posztot írtam, hanem az egész ifjúságomat is, az összes balatoni nyarat, nagyon ütött.

A Balaton a világ legszebb helye. A kérdésről nem nyitok vitát. Minden gebasszal és szarral együtt is az. A fiúk ugyan nagyon dolgoznak rajta, hogy csak az övék legyen, és komoly sikereik vannak a tó kisajátításában és környezetének elpusztításában is, ez tagadhatatlan, de talán egyszer vége lesz egyszer ennek, ahogy Vincent zárja szinte az összes posztját, és valakit majd a tó is érdekelni fog, nem csak a pillanatnyi haszon, della, lóvé, suska,...szóval más lesz a jövő, a zöld környezet, az építészeti igényesség, az épített környezet és a természeti környezet egyensúlya, miegymás. Ennek ugyan már rég és most, a jelenben kéne megtörténnie, de erre nincs esély.

"családi összefogással valósultak meg, így jó sok feszkót bele lehetett vinni a "Ki mikor foglalja le a nyaralót?", és a "Ki mennyi vizet fogyasztott?" kérdéskörök tisztázásába, amely különösen az egyéb családi összejövetelek napirendi pontjaként tudta elcseszni a hangulatot."

:-))) Bizony, bizony.
zord íjász 2021.08.09 18:54:16
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Iván, egyre rosszabb állapotban vagy, amióta recaptcha kinyírta a barátodat. Az alteregódat, a másik oldalról.
Az elmúlt napokban nagy vihart kavart a Nők Lapja július 7-én megjelenő számában a Návai Anikó által publikált Scarlett Johansson-interjú. A patinás periodika, valamint a hetilap kiadója gyakorlatilag azonnal megszakított minden szakmai kapcsolatot a szerzővel, miután – ahogy a szerkesztőség…..
zord íjász 2021.08.04 15:20:08
@Boar.: Olvasol Kesmás lapokat/online tartalmakat? Te aztán kemény ember vagy. Hogy bírod lelkileg? Én képtelen lennék rá. Csak akkor, nagyon-nagyon ritkán vetemedek ilyesmire, ha a független média valamelyik cikkéről (linkről)feltétlenül muszáj megnéznem valamit, de utána szinte fizikailag rosszul vagyok, hogy vittem nekik egy kattintást.
zord íjász 2021.08.04 21:07:05
@Severo: Én kétlem, hogy a Nők lapjánál csupa zombi ül, aki nem ismeri sem az sem az e-mail, sem a zoom, sem a skype, sem a viber, sem a messenger,... sem a mobiltelefon, sem a vezetékes telefon lehetőségét a napi/óránkénti kapcsolatttartásra is akár, ahogy az is erősen valószínűtlen, hogy a szerkesztőség tagjai ne érdeklődnének a háttéresemények iránt (és munkaköri kötelességéből az adott kapcsolatttartónak/szerkesztőnek/főszerkesztőnek ez egyenesen kötelező) Ha a szerkesztőség tagjai úgy ülnek ott, mint egy rakat barlanglakó, akikhez nem jutnak el a világ hírei (és nem is keresik folyton azokat) akkor az nem szerkesztőség, hanem egy gittegylet. Kérdezni, rákeresni, tájékozódni mindig lehet és kell is. Erre -azt mondod – Návai ír valamit, ők kritikátlanul átveszik és kitolják. Ez még a Sellyerököttyealsói Kurír esetében is megbocsáthatatlan szerkesztőségi hiba. Ez nem menti fel semmilyen formában Návait, de mindent elmond a Nők lapjáról is....számomra. A HVG szerkesztője egyszer követett el egy ilyen hibát, (anyag bejön, szó nélkül beszopjuk, anyag kimegy) és azonnal lemondott.

Mondom: dolgoztam újságszerkesztőségben. Minden szir-szart átnéztünk, a legapróbb gyanús jelre megnyomták a stop gombot. Amíg nem volt minden tiszta, amennyire az tiszta lehetett, nem kerülhetett nyomdába a lap.

Egyszerűsítem a számodra: mennyi linket kérsz? Nekem van kb ötszáz. Itt van egy, de a NYT-nál több is volt, etikai szabálysértés, minden szarcunami. De más lapoknál is.
Olvasd:

index.hu/kulfold/jb0514/
zord íjász 2021.08.05 18:53:13
@élhetetlen: "...Pár éve, három oldalas cikk fotókkal a Kreml templomairól, azzal a felütéssel, hogy és ezt nem láthatta senki a rendszerváltásig..."

:-) Röhej. Ezt tényleg így leírták? Ez így nagyon durvának tűnik. Biztos nem néztél be valamit? Bár annyira nem csodálkozom.
Zord idők Mágikus színorgia 2021.08.02 09:01:19
Szerelem volt ez nekem első...hallásra. Mert mindössze Fellini-féle 8 és fél éve történt, 2013. február 25.- én, amikor életemben először hallottam erről a növényről. Pedig többször belefutottam már a tucatnyi kertészeti könyvünkben korábban is, láthattam a kertészeti árudákban a beszerző túráink…..
zord íjász 2021.08.04 08:57:39
@Bubu64: "Úgy rémlik olvastam valahol, hogy Jézus is töltött egy időszakot Zarathustra követői között Indiában életének nem nagyon ismert 33 éve alatt."

Mikor írtam a posztot, szétcincáltam (újra) a könyveimet és az internetet a témában, nehogy valami marhaságot írjak, és öt perc alatt elnyelt a vallások kialakulásáról és a vallások/vallási tanítások párhuzamairól szóló írástenger. Szinte minden vallás merített/másolt/átvett a korábbiakból, illetve a valláskutatók számtalan egyezést vélnek felfedezni ezekben – mások bőszen vitatják ezeket a megállapításokat vagy egy részüket tagadják –, így természetesen Zarathustra tanításai és így a zoroasztrianizmus vallásjegyei is felbukkannak a júdaista/zsidó/keresztény vallásjegyek között (monoteista? menny-és pokol? jó és gonosz harca?, stb. )...van egy közeli rokonom, akinek egy két méter magas és egy méter széles polca kizárólag vallási/teológiai könyvekkel van zsúfolásig tele (és szinte kizárólag csak keresztény és zsidó témában!), egyszer lefotóztam, majd felhasználom valami poszthoz illusztrációnak...szerintem egy élet is kevés ahhoz, hogy az ember befogadja, megértse, feldolgozza azt az elképesztő mennyiségű irodalmat, ami ezekkel a kérdésekkel foglalkozik. Ráadásul meredek téma, óriási párhuzamos tudásanyag kell hozzá: filozófia, történelem. És akkor még a vad ateistákról, – nota bene! az ateista valláskutatókról – és az ő írásaikról még nem is beszéltem...na, és ha még a hitvitákat, vagy akár csak a kereszténységen belüli teológiai/vallási vitákat is idecincálom (katolikus, református, görög-keleti ortodox...stb) akkor egy bibliai képpel élve, elszabadul a pokol, felbukkannak az Apokalipszis lovasai, eljő a végítélet, özönvíz, tűzönvíz, amit akarsz.

Életveszélyes terep.

"főleg, ahogy írod sok mindent elvisel."
Elhiheted, így van. Élő tapasztalat. És hát a föld, ahonnan jött. De meg is látszik rajta. Amikor az emberek a kertészetekben meglátják, gyakran meg sem merik venni, olyan csúnyácska, esetlen, kesze-kusza. Alig három napja voltam Magyarország egyik vezető kertészetében, ahol megnéztem néhány példányt, és mindig mosolyognom kell rajta, amikor meglátom őket, mert bizonyos körülmények között valóban szinte szánnivalóan néznek ki fiatalon (de azt persze észrevenni, ha nem egészséges, vagy valóban elhanyagolt, pusztulófélben van, mert nem törődtek vele)

Van a M. Sz-nek erről egy videója, nem raktam be a posztba, mert az indexes/Blog.hu-s gyerekek nem szeretik, ha sok a link a posztban. De nézd meg, 2 perc, szóval, ha egyszer úgy döntesz, hogy bevállalod (komoly döntés) kérdezd meg és figyeld meg egészséges-e, és ne rettenj meg a látványtól. :-)

www.youtube.com/watch?v=Zzbfe8jsMzs
Szeretem a krimiket. Sokszor a történetmesélés, másszor a társadalomrajz gondolkodtat el. Az utóbbi tíz-tizenkét évben viszont azt vettem észre, hogy a kedvenc kortárs krimiíróim vergődnek. Nincs már helye a Poirot-féle logikázásnak, az akciókra épülő "utolsó pillanatokra" kihegyezett megoldásoknak,…..
zord íjász 2021.07.27 06:26:23
@gigabursch: "...és Izrael járt jól."

Annyira azért nem járhattak jól, ha válságtanácskozást hívtak össze, és az egész világ a zsidókat köpködi egy magáncég (?) miatt. Nagyjából annyira kellett nekik ez a cirkusz, mint a Grand Canyon felett billegő kötéltáncosnak a szaporafosás.
zord íjász 2021.07.27 08:49:09
@gigabursch: Ez -a felsorolás – mind igaz. És nem mond ellent annak, amit én írtam.

"A botrányt pont letojják. Minden csoda három napig tart."

Én úgy vélem, hogy ez a csoda egy picit tovább fog tartani, és a zsidók nem olyan letojós fajta, ha Izraelt és/vagy a zsidókat köpködik. Vastagon megágyaz ez a balhé egy újabb, masszív antiszemita löketnek a világban, szóval a kötéltáncos már zuhan.
zord íjász 2021.07.28 06:11:37
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Persze, ez az alap, ezt be sem írtam, valóban. Mint a vöcsök.
Ez az értékelésemet kivételesen két részben bocsátom útjára. Az első részt itt olvashatod el. Kocsis István Trianonról írt könyve sajátos, nagyon nem szokványos megközelítésben tárgyalja a Trianoni békediktátum kérdését. Részben bemutatja a látható, döntő részben kutatható történelmi tényeket.…..
zord íjász 2021.07.26 20:43:38
@Booker DeWitt:

@Mohácsi Zoltán:

2018 óta. A blog.hu akkor kezdett irányt, stílust, medret váltani...de szerencsére folyamatosan igyekeznek valamiféle egyensúlyt tartani a szerkesztők...amennyire azt engedik nekik. Az Index persze még nem változott meg akkoriban, csak a blog.hu. Az Indamedia csoport (ebben van benne a blog.hu) vette meg az Indexet később: a hátsó kapun át jöttek be a hódítók...a szerkesztők meg mentek, a la Telex. De ahogy a bloggertárs mondja, ez a poszt valójában nem része ennek a folyamatnak, mert ez egy könyvismertető. És ilyesminek –kulturális tartalomnak, még ha ilyen irredenta-ősmagyar (vicceltem @gigabursch: ) is – még az ős Index-ős Blog.hu idején is helyt adtak itt, az akkoriban még Index2-nek nevezett blogválogatás oldalon. Ma persze valóban jobban szeretik, a blogketrecet pedig immár nem politika-kormányzatot érő kritika uralja, hanem a könnyedebb témák...de hát változnak az idők. A zord idők is. A bloggerek meg menekülnek, bezárnak, kivonulnak. Moha bácsinak akad néhány olyan posztja, ami ner-kompatibilis (pl. Földi úr könyve), de az tuti, hogy nem ezért szeretik a szerkesztők a blogját. Viszont a facebook Talán ezért ütötte meg egy kicsit...miután valószínűleg egy balos vamzer felnyomta őt. (én erre tippelnék leginkább)

Minden, amit tudni érdemes a Blog.hu-ról, ha érdekel. (Blog.hu 2. címlapon volt a poszt, nem olvasókat gyűjtök)

zordidok.blog.hu/2020/09/22/rugalmas_elszakadas_571
zord íjász 2021.07.27 08:20:20
@gigabursch: "Turbó, irredenta, stb...Ezek ugyanolyan sekélyes jelzők, "

Persze, mondom, hogy csak vicceltem. Én egy "íjász" vagyok. Nekem aztán nem kell messzire mennem, ha a magyarok/magyarság származására, őstörténetére vagy Magyarország történetére/történelmére vagyok kiváncsi, elég ha felnyúlok a könyvespolcomra. Persze válogatós vagyok, minőségre és szakmai, tárgyi tudásra, hitelességre és bizonyítékokra utazom, de ettől még a Mondák könyve is gyerekkorom óta az egyik kedvenc könyvem.
zord íjász 2021.07.27 08:43:16
@gigabursch: 2018-ban már a blog.hu-n is felismerték, hogy azok a blogok, amelyek szerint "ha kedd, akkor megbukik OV", talán nem kellenének. Mert unalmas."

Nos, én azt hiszem más állt a háttérben ( a B1 blog vastagon hozta a látogatókat és a kattintásokat, ahogy az összes többi kormánykritikus blog is, és anno ezekkel volt tele a blogketrec, óriási forgalmat generáltak) de ezen nem fogunk összeveszni.

A váltás sok politikai blogger életében hozott drámai zuhanást az olvasottságban, elérésben, és nagyon sokan abba is hagyták a blogolást...olya bloggerek is, akik egyáltalán nem írtak politikai posztokat, mert nem akarták tolni a NER pénzügyi szekerét, és fenntartani az Indexet a tartalomszolgáltatással. Az pedig ugye vitathatalan, hogy a blogketrec politikai/közéleti rovata sokkal kisebb lett, és előszeretettel válogatnak bele olyan posztokat/bloggereket, akiknek a blogjai nem kommentelhetőek. Három ilyen szinte örök elem van:

Forgókínpad
Bekiáltás
Médianapló

bekialtas.blog.hu/2021/05/30/894_bekialtas_bulvarosabb_lett_az_index

Szóval én azt hiszem, nagyon jó szervezett és átgondolt stratégiai, politikai döntés eredménye a mai helyzet, nem pedig az "unalmas" jelző aggatása hozta el a változást...és valószínűsíthetően működik is a megadott kereteken belül, bár én úgy sejtem online-hírportál és szerkesztőségi szempontból hagyhat maga után némi kívánnivalót ez a stratégia. Úgy gondolom ők is tudják, hogy lehetne ezen javítani, lehetne itt sokkal jobban növelni is a látogatottságot...a blogketrecnek óriási ereje és szerepe volt ebben.
De legyek korrekt, és én mindig igyekszem az lenni: ők is próbálnak egyensúlyt tartani, és óvni az Index független, kritikus, odamondogató imázsát. Talán megrogytak, de a lendület viszi az Indexet/ és együtt vele a Blog.hu-t (vagy éppen fordítva) és őrzik a jó pozíciójukat a versenyben.
30 éve már annak, hogy bemutatták Magyarországon az Oscar című filmet. Az alkotás a tengerentúlon nem lett túl népszerű, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a megszokottal ellentétben alig írt róla az internet népe érdekességeket. Addig-addig ástunk, hogy pár meglepő információt be tudjunk…..
zord íjász 2021.07.26 16:29:49
Szomorú hír a kávéimádóknak, hogy az egyik közkedvelt márka kivonul Magyarországról, 2021. július 23-án az összes Costa Coffee bezárta kapuját...
zord íjász 2021.07.26 15:56:23
@para_noir: "...mennyire kell beteg kreténnek lenni,..."

Nincs határ.
Zord idők Faceblokk 2021.07.13 09:53:30
"2. We fight Harc sokféle van: katonai, társadalmi, környezetvédelmi, politikai, magánéleti. Bármilyen harc megvívásának kezdünk neki, egyetlen dolgot tudni kell: akkor leszünk sikeresek a harcban, ha előtte pontosan meghatároztuk az elérendő célt és kiválasztottuk a cél eléréséhez szükséges…..
zord íjász 2021.07.17 21:58:20
@Jumbóka: "...Ettől függetlenül a saját szabályrendszere szerint „dolgozik”, tehát akinek nem tetszik annak le is út, meg fel is."

A probléma – egyik – lényege éppen abban áll, hogy ez az ún. szabályrendszer kezelhetetlen és teljesen önkényes, kifordítható, képlékeny, ami masszív visszaélésekre ad lehetőséget a felhasználókkal, és a felhasználók által feltöltött saját tartalommal, illetve a felhasználók által ajánlott tartalommal szemben. Amikor észrevettem, hogy letiltották a profilomat (szerintem valahol 30 másodperc és 30 perc között, de most már hajlok arra, hogy inkább másodperc lesz az, bár gyaníthatóan így is úgy is világrekord) az olyan volt, mintha önmagukat parodizálnák. Egyszerűen fogalmazva: azt töröl le, tilt le, akit és amit akar, akkor és úgy, amikor akar, és rengeteg esetben bizonyíthatóan is feleslegesen, vagy szándékosan manipulatív szándékkal, rosszindulattal, egy mesterséges, irányított valóságot teremtve a felhasználóknak (véleménybuborékok és határvonalak, gyakorlatilag átjárás nélkül). Amerikai társadalomkutatók szerint a facebook-nál pusztítóbb erő még nem rombolta a demokráciát és az emberi közösségeket. (van egy külön linktáram a facebookról, mert írni akartam róla, gyűjtök minden cikket, tele van ilyennel) Van nekem egy ismerősöm, aki tulajdonképpen az életének egy jelentős részét ősidők óta a facebookon éli, és úgy ismeri, mint a tenyerét: ő egyszerűen csak diktatúrának hívja azt, amit a facebook csinál, vagyis az fb. alattvalóként bánik azokkal, akiből él – tehát a felhasználókkal –, akiknek köszönhetően a cégtulajdonosok felfoghatatlan vagyonra tettek szert. Nem ő az egyetlen, aki ezt így látja...miközben persze a részei, mert olyan ez egy idő után, mint az oxigén.

Illusztrációnak elég ennyi ( az egyik fentebbi hozzászólásban jelzett párbeszéd folytatása):

mohabacsi-olvas.blog.hu/2021/06/10/alan_moore_kevin_o_neill_kulonleges_uriemberek_szovetsege_elso_kotet/full_commentlist/1#c40791166
zord íjász 2021.07.17 22:02:00
@geegee: :-))
Ja, nem azért írtam, se elolvasni, se kommentelni nem kell, önmagában is látható, hogy semmi okot nem ad semmiféle tiltásra. A falusi cicákról szól, és persze egy kicsit az életről is, mint minden, de semmi hirig nincs benne.
zord íjász 2021.07.26 15:04:21
@gigabursch: "... Azt látom, hogy a face - ahogy azt már rengetegen leírták - államot játszik ahol előre meghozzák az ítéletet."

Lehet, hogy sok mindenben nem értünk egyet, és nem egy ligában játszunk, és egy üde kis polgárháborúban majd egymást fogjuk akasztgatni, de a fenti állításod igazsága szerintem vitathatatlan...és ezt most nem a poszt miatt mondom, hanem inkább olyanok véleményére hagyatkozom, akik a részei ennek a közösségi hálónak, és kénytelen-kelletlen-örömmel vagy átkozódva, de nem tudnak (már!) nélküle meglenni, ám ettől még ugyanazt mondják, amit te.

Persze, magáncég, azt csinál, ami akar, úgy alakítja a saját szabályait, ahogy akarja, és aki a tagja akar lenni a 2, 5 milliárd tagból álló közösségnek (valójában milliónyi közösség-buboréknak), az rákattint a jóváhagyásra a felhasználási feltételeknél...a baj csak az, hogy a facebook a saját szabályait és kereteit is átlépi, semmiféle következetesség vagy hitelesség nem jellemzi a döntéseit, ha kell, szó nélkül becsicskul és bepucsít egy véres kezű diktatúrának is a haszonért, és ugyanakkor messze bemerészkedik azoknak az államoknak/a kormányzatoknak/ vagy akár szimpla önkormányzatoknak olyan döntési felségterületére is, ahol eltűrik, és ahol mondjuk semmi keresnivalója nem lenne.
Példa.
Mert rendben van, tiltsa ki Toroczkait a közösségi hálóról, ha úgy gondolja, hogy az ő tevékenysége megsérti/megsértette a közösségi/felhasználói alapelveket. De arról, hogy Toroczkai milyen ember, vagy veszélyes-e, (és mennyire, és kire, és miért, és egyáltalán miről pofázik a facebook) arról nem egy magáncég dönt, hanem a köztársaság törvényei/bírósága.

Nem valami nagy kedvencem a fiú, hogy finom legyek, de azért ne a facebook legyen az ő bírája Magyarországon. Én is bepöccentem volna a helyében. Sajnos, nekünk igaz liberálisoknak még Torockai mellé is oda kell állnunk, ha úgy gondoljuk, hogy ez erkölcsi kötelességünk...mert ma ő kerül sorra, de holnap talán te, mi...én, bárki.

"Az eljárásban százmillió forintos kártérítést követelt a cégtől, mert az a 2019-es európai parlamenti választás hajrájában törölte a 207 ezer ember által követett Facebook-profilját, egyben megsértette jó hírnevét azzal, hogy őt „veszélyes személynek” nyilvánította. (Ez praktikusan azt jelenti, hogy a Facebook azzal büntette a jobboldali politikust, hogy ha bárki beírja egy posztba a nevét, olyan értesítést kap a Facebooktól, hogy Toroczkai László egy veszélyes személy – a szerk.)"

index.hu/belfold/2021/07/20/jo-nagyot-bukott-a-facebook-torockai-jott-latott-gyozott/

Akartam erről írni, de aztán ezt is elengedtem. A pert persze nem fogja megnyerni a facebook ellen, de akkor is jól tette, hogy nem hagyta szó nélkül.

Szóval: igen, szerintem jól látod, igazad van.
Attól kezdve, hogy egyre határozottabban tette le a voksát az agyat kevéssé megdolgozó akciófilmek mellett úgy vált Sylvester Stallone az ítészek pofozózsákjává. Ha a kritikákat összesítő Rotten Tomatoes adataiból indulunk ki, könnyen azt a következtetést vonhatjuk le, hogy egyik szemetet csinálta a…..
zord íjász 2021.07.23 21:22:22
Remek poszt, bloggertárs, gratulálok.

Az Oscar valóban zseniális (egyetértek
@AlexAston: ) és vicces (ahogy mondod, a szinkron vastagon benne van abban, hogy Magyarországon ez ütött), a posztban szereplő filmek kritikája pedig teljesen ül, objektív, jut a rossznak, jut a jónak, szépen egyensúlyban van, nincs mit hozzátenni.
És azért jusson valami az öreg izomembernek a végére, mert valóban lehet "egyszernézhetőnek" titulálni egyes filmjeit (többet, mint amit nem), de megdolgozott az amerikai álomért (pénz, siker, csillogás, hírnév), és amikor a családjára néz, valószínűleg nem boldogtalan:

index.hu/mindekozben/poszt/2021/07/22/sylvester-stallone-lanyai-voros-szonyeg/
Zord idők Harcérintkezés 2021.07.10 18:01:42
Hattyúpár. Szépség és örök hűség. A világ legszebb helyén, a Balatonnál kattintottam el, 2008-ban. ♦ Az alapok adottak, a mottók ugyanazok.  A poszt szigorúan 18 éven felülieknek szól...
zord íjász 2021.07.18 22:08:57
@Bubu64: "Most megleptél, nem gondoltam volna, hogy ilyen "liberális" a gondolkodásod."

Én Igaz liberális vagyok. Állandóan mantrázom, vállalom, soha nem is szégyelltem, büszke vagyok rá. Az Általam képviselt liberalizmus – valójában teljesen értelmetlenek ezek a kategóriák – az nem ez a kettős mércében lubickoló, puha pöcsű, mindenféle halálos ellenségnek lefekvő nyápic, hópihe és szuicid gondolatvilág, hanem haladó és harcos, nyugati és magyar, Európa párti és patrióta. Hogy ez a regnáló bűnöző banda kikre uszítja éppen a söpredéket, és kit jelöl ki megsemmisítendő célpontnak, arra köpök. Holnap talán a barna hajúak lesznek az új ellenség, teljesen mindegy. Egy olyan emberről beszálünk, aki a liberális Internacionálé elnöke volt a rendszerváltás hajnalán, most meg véres szájú új-kommunista.

Igaz liberálisok nagyjából öten vagyunk az országban. :-) Még Béndek Péter (HaFr/1000 leütés blog bloggere) mondta egyszer az ATV stúdiójában, hogy ő egy igaz/valódi konzervatív, és kb. öten vannak az országban. Nos, pontosan ez a helyzet a magamfajta Igaz liberálissal is, innen jön az idézet.

"Nagyon ismered a női lelket."

Ez óriási dicséret, de persze önfelszopó bolond lennék, ha elhinném. :-) Nincs férfi a földön, aki a női lélek rejtelmeinek jó ismerője lenne...de talán az is elég, ha egyesek egy töredékre ráéreznek ebből.Adjunk a hímsovinizmusnak: szerintem ez az oka annak, hogy a férfiak Többnyire sokkal jobb filmeket csinálnak a Nőkről, jobb könyveket írnak a Nőkről, mint fordítva. Az mindig nagy öröm és meglepetés nekem, ha egy nő által írt könyvben/által rendezett filmben a férfi szereplők nem papírmasé figurák, nem élettelen bábuk, akiknek a mondatai vagy a tettei éppen ezért persze – szerintem –teljesen idegenek és életszerűtlenek a férfi olvasók/nézők számára. A férfiak jobban ráéreznek a nőkre...pontosabban a lelküknek arra a parányi töredékére, ami felsejlik előttük, és ennek a titokzatosságnak az állandó boncolgatása az, ami annyira összetett és megragadó női szereplőket alkot, amelyeket még a nők is igaznak, hitelesnek fogadnak el. Millió film és könyv igazolja ezt.

"Hogy találod ezeket a szenzációs betét dalokat, ajánlja valaki? "

Saját keresés, saját kútfő...de ettől még a zenei műveltségem a béka segge alatt van. Nagyon szeretem a jó zenét, de egy élet is kevés ahhoz, hogy mindre rábukkanjak, ami valószínűleg tetszene. El vannak nekem mentve a privát youtube fiókomban azok, amelyekre eddig rábukkantam, különböző kategóriákban és gyűjtésekben. A nehézséget az jelenti, hogy melyiket rakjam be a készletből. 100-at szeretnék beilleszteni, de annyit nem lehet. Ezt a posztot ( az első rész betétdalaival együtt) igyekeztem magyar nyelvű-jazzos-retrós-alternatív hangulatra venni...ilyen zenés posztot még nem csináltam eddig. Jó játék volt, lesz még ilyen.

"Sokszor elgondolkozom azon, hogy sok férfi ennyire ostoba,..."
Minden férfi ostoba, ha a nőkről van szó, ha a nők közelébe kerülnek, vagy rabul esik a szívük. Az összes. Csak az ostobaságuk szintje változik, és ez állítja fel közöttük a sorrendet, vagy emeli ki őket az átlagból. A szerelem az a verem, ahol a férfiak intelligenciája (az érzelmi intelligenciájuk is) nagyon relatív lehet. A világ legintelligensebb férfija is véresen hülye – hülyeségeket csinál, hülyeségeket mond, önmaga számára is idegenül viselkedik stb. – tud lenni annak a nőnek a közelében, vagy azzal a nővel, akit szeret. És persze – ez egy közhely – őket is bántja meg mindig a legjobban.Ez a tapasztalatom, és ez a meggyőződésem.
zord íjász 2021.07.22 16:24:31
@Bubu64: Csak egy újabb, kiegészítő illusztrációnak a poszthoz:

444.hu/2021/07/22/tomeges-lovoldozesre-keszult-egy-magat-incelnek-nevezo-ferfi
zord íjász 2021.07.22 17:15:41
@Bubu64: Valóban, pedig én is ellenőriztem a linket, jó volt. Biztos csak valami átmeneti zavar...amíg feltelepítik a nertársak a pegazust a szekesztőség telefonjaira. Összeakadhatott valami, valahol.
    "Szánalmas és gyáva testület. Szégyelljék magukat!" - akadt ki Szijjártó Péter az UEFA legutóbbi döntésén, mely a magyar futballválogatottat három zártkapus mérkőzésre, továbbá 100 ezer eurós pénzbírságra büntette. Azt kell mondanom: Szijjártónak tökéletesen igaza van. Mi több: egy tökös…..
zord íjász 2021.07.13 23:03:41
@Boar.: "Ritkán értek ennyire egyet veled..."

Érdekes, majd ránézek újfent az aktivitásodra, de kommenteltél is nálam, és én határozottan úgy emlékszem, hogy mi sok mindenben egyetértettünk. :-)
zord íjász 2021.07.13 23:11:23
@G. Nagy László: Toljad! :-)))
zord íjász 2021.07.20 21:44:24
@Glokta: Köszönöm.