Regisztráció Blogot indítok
Adatok
László Sebestyén

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A most következő cikksorozat-fordításunk egy, az oldal eddigi tematikájához képest némileg eltérő hangvételű, komplex, sok elemből álló, nem könnyen emészthető gondolatokat tartalmazó írás egy egykoron a MILAB programban kiképzést kapó állítólagos bennfentestől, Aug Tellez-től. Az alábbi cikket az ő…..
László Sebestyén 2019.05.18 23:22:16
@Guardian.: Ismerem, pont most néztem meg a legújabb megosztását Leonardnak....
A Kozmikus Közzététel sorozat újabb epizódjának összefoglalója itt olvasható:   http://kozmikuskozzetetel.blogspot.com/2019/01/kozmikus-kozzetetel-xii24.html    ..
László Sebestyén 2019.02.25 12:00:08
@UFO Kutató: Hogy a viharba ne lehetne lekapcsolni az internetet? Áramkimaradás simán kilövi, a szerverparkokat és átjátszókat is le lehet kapcsolni. Az észak afrikai forradalmak idején is lelőtték az internetet és akkor mentek ki az utcára az emberek.... Elég nagy butaságot írtál... :-)
A Kozmikus Közzététel sorozat újabb epizódjának összefoglalója itt olvasható:   https://kozmikuskozzetetel.blogspot.com/2019/01/kozmikus-kozzetetel-xii12.html    ..
László Sebestyén 2019.02.20 17:50:56
@Domaházy Ákos: Ne aggódjál pajtás. Hallgatod még egy kicsit "Leo-t" és vele is tele lesz a bakancsod... embere válogatja.
A Kozmikus Közzététel sorozat újabb epizódjának összefoglalója itt olvasható:   http://kozmikuskozzetetel.blogspot.com/2019/01/kozmikus-kozzetetel-xii4.html    ..
László Sebestyén 2019.01.23 08:24:42
@HákLinda: Nekem túl szimmetrikusnak tűnnek a képek. Amúgy meg rollsah-teszt benyomásom van... ki, hogy érzi.
A Kozmikus Közzététel sorozat újabb epizódjának összefoglalója itt olvasható:   http://kozmikuskozzetetel.blogspot.com/2019/01/kozmikus-kozzetetel-xii1.html    ..
László Sebestyén 2019.01.18 09:11:06
@Solaria: Azért ezek súlyos szavak.. főleg ha hiszel is benne. Majd a következmények igazolnak. De azért szólnék, hogy a kapcsolat Emberrel és Földanyával már 6. éve visszaállt. Ahogy érzed...
László Sebestyén 2019.01.18 11:59:07
@Solaria: A tisztelet a stílusodnak szólt, nem az önmeghatározásodnak (ami nem tetszik..) Gondolom nem "csak" a látható Földdel lehet felvenni a kapcsolatot. Lehet, hogy a származási "előéleted" rányomja a bélyegét a fókuszodra, hogy mire figyelsz. Igen.. nagy általánosságban rossznak tűnhet a helyzet, de egyénileg nézve javult. Denzitásunk illúziója sok kihívással fordít szembe, Pl. javasolni egy másik.énnek, hogy "valamit" SOHA ne tegyen meg. Ez vagy provokáció, vagy túlreagált önvédelem. Biztos valami arkóni cucc... :-) szia
László Sebestyén 2019.01.18 12:16:31
@athena 28: Szerintem ez az egyik legnagyobb gondja "A korunk" tudati felemelkedésének. Egyénekre levetítve sokkal jobb a helyzet mint általánosságban nézve, és ha az egyén a világról alkotott képest és saját szerepét a nagy általánosságból akarja leszűrni, torz eredményt kap Minden esetben. Nem javaslom, hogy a tömeg ill. a"Nagy kiszivárogtatók" véleménye és világképe nyomán próbálja meg a saját szerepét kialakítani a világunkban. Ezért kétélű ez az oldal is, mert a cikkek csak tévútra terelnek az önmegismerés útján, az információkat amiket közöl, gyakorlatilag értelmetlen feldolgozni, kezelni. Haszontalan mesék... mindegy, hogy igaza e vagy sem. A kiváltott reakciók és annak feldolgozása és megosztása más érdeklődő emberekkel.. Ennek van értelme. Egy darabi... tovább kell lépni a szellemi feldolgozáson és amit lehet átültetni a gyakorlatba, amit meg nem azon továbblépni és elfelejteni. Embere válogatja.. minden jót.
A Kozmikus Közzététel sorozat újabb epizódjának összefoglalója itt olvasható:   http://kozmikuskozzetetel.blogspot.com/2018/06/kozmikus-kozzetetel-xi10.html    ..
László Sebestyén 2019.01.17 07:41:38
@Egyszeru: Látszik, hogy olvastad az Egység Törvényét és érezhető, hogy "hiszel" benne.. Nincs is más választásod, mert ha megkérdőjelezed a polarizáció uralmát a dualista gondolkodás felett, akkor saját magad felemeltetésed "biztos" receptjét vetnéd el... Embere válogatja. De hozzátenném, hogy aki szerint az 53 %-os más-ént szolgáló viselkedés megadja a lehetőséget a továbblépésre, lehet LEHET, hogy csak egy nagyon jól nevelt RABSZOLGA, ill. illedelmes szolga válik belőle. A viszonylagosságokon kívül nincs semmi bizonyosság alapja a hitrendszerünknek. Mindegy, hogy ki "uralkodik" rajtunk... egy 6. denzitású társas memőria komplexum, egy 5. denzitású negatív polarizációs indivídum, egy 4. denzitású más-éneket szolgáló szeretetszolga, vagy egy 3. denzitásban élő élősködő biorobot... Denzitásunk illúziójában belefér a megváltástól kezdve, a föld alatt élésen át, a mesterséges Holdunkon keresztül a háború egy kitalált UFÓ fajjal, vagy egy nagyon is valóságos új világégés. Esetleg megy tovább a hülyítés még hosszú évtizedeken keresztül... Minden viszonyítási pont ami megfelelési kényszert hordoz az torzulást idéz elő a gondolatmenetedben... ennek okait meg nem érdemes kibontani, jobb elfelejteni. Legyen továbbra is szabad az akarat, úgy a végzetünk legalább a miénk lesz és nem egy kitalált forgatókönyv gagyi megvallósítása! szia
A Corey Goode és David Wilcock által korábban említett űrháborúkról szóló beszámolókra reflektálva az alábbiakban Cobra friss helyzetjelentését és felhívását tesszük közzé, és megpróbáljuk néhány olyan hírrel kiegészíteni, amelyek szorosan kapcsolódnak hozzá...
László Sebestyén 2016.09.15 16:48:33
- Minden gondolkodó ember a saját realitását építi fel képzetekből, érzésekből, tudásból, hitből, ki tudja még, hogy miből... A kérdés nem az, hogy mit tudunk kiképzelni egyénileg mint "hű de tudom, hogy mi a valóság ezért "jogosan" hiszem, hogy képes vagyok torzítás mentes képet festeni a világunkról...", hanem, hogy hogyan leszünk képesek minden egyén/ember egyéni világnézetét egy közös nevezőre hozni. Egy közös realitás képzetben összefoglalni, mint "lehetséges" egyéni és kollektív realitása a világunknak.
- Az eddigi leírásokból/elbeszélésekből/mesékből megtudhattuk, hogy bizony
szép számmal vannak olyan fajok a világ-egyetemünkben akik, a kollektív, azaz a közös világkép kialakításának a megformálása és fenntartása mellett döntöttek. Az elsődleges szempont az "egyetértés", és azok után lehetnek különvélemények. Az egyén, mint individuum másodlagos szerepet játszik, az elsődleges a kollektív realitásképzetből fakadó egyetemes világnézet, majd az "egyéni"/"személyes" polarizációja... értékelése, viszonyulása. Lehet, hogy "ez" a kultúrateremtési struktúra nem képes az egyedekben olyan mértékű változatosság "elviseléséhez" mint itt nálunk embereknél, viszont alapból következetes, részben determinált, tehát viszonylagosan nagyobb valószínűséggel lehet megjósolni a kollektív jövőképet, mert az egyéni lehetőség a változatosságra, és ezáltal a kiszámíthatatlanságra alapból(fizikai felépítésből adódóan, kulturális beprogramozásban, kollektív világszemléletből fakadó) csekélyebb/"kevesebb"/ szűkebb spektrumú... Arányaiban tömeglények, részleteiben egység-szemléletűek, Szellemiségük Univerzális Egységtudat alapú. Ami a lényeg ebből, hogy az állítólagos évmilliók tapasztalataiból kiindulva ez a fajta civilizáció felépítés hosszú távon stabilabb, kiszámíthatóbb a fejlődéspályájú, de inkább a végrehajtásban jók, mintsem kitalálni valami ujjat. Ebből fakadóan lehetséges, hogy van egy-két ilyen "FAJ" akik nagyon régóta fejlődnek már, rengeteg tudásra tettek szeret, a mi távlatainkat messze meghaladó világszemlélettel képesek operálni, folyt köv
László Sebestyén 2016.09.15 16:49:10
képesek operálni, UGYANAKKOR!! elképzelhető, hogy már olyan soká fejlődnek, és olyan sokat fejlődtek, hogy elérhettek egy bizonyos fajta konklúzióig, amely: A lehetőségeinkből fakadóan elértük a maximumot, mások lehetőségeiből-től megtanultuk amire mi magunktól nem voltunk képesek. Tehát: elértünk minden közvetlenül és közvetve elérhető tudást. Vajon egy ilyen kultúra, civilizáció hogyan tekint a náluk szerényebb szellemi képességekkel rendelkező fajokra? Úgy néz rájuk, mint új lehetőség a már mindent tudott elvet felülírni azzal, hogy egy hozzájuk viszonyítva nagyon primitív fajtól tanulunk/tanítunk, és ezáltal tovább fejlődünk...? Vagy úgy tekint rá, mint a "tudás" szemszögéből ítélve haszontalan faj, mert nem képes a kollektív tudatszervezés folyamatát alkalmazni a saját realitásában. Tehát, aki nem olyan felépítésű faJ mint ők, akkor alapból haszontalanok vagyunk számukra, de nem feltétlenül az alacsonyabb tudatszervezés miatt, hanem a faji specifikációnkból eredő képességeink csak részben képesek értelmi kapcsolatot teremteni az ilyen "kaptár-tudatú" lényekkel. Tehát lehet, hogy van bennünk tudati potenciál "számukra"is, de a Földi emberre jellemző nagy fokú individualitás olyan széles skáláját képes a személyiségnek, mint aspektusnak a megnyilvánítására/kinyilvánítására/kifejezésére, hogy a jelenlegi kb 7 milliárd ember közül csak pár száz képes kapcsolatot teremteni "velük", de arányaiban jellemzőbb a teljes értetlenség, és/vagy részleges kapcsolat és ebből fakadó félreértés/értetlenség((disszonancia)). Valószínű, hogy a gyakorlatban sokkal többször teremtünk kapcsolatot ilyen "felsőbb" tudatosságú lényekkel mint amennyire tudatában vagyunk ennek a kapcsolatnak. De a kapcsolat létezik.
- Személyes tapasztalatomból tudom, hogy a saját realitás szervezésem(tudatalattim) tartalmaz bizonyos meghatározásokat, amelyek
determinálják, hogy mennyire torzulhat el a saját öntudatom realitás érzékelése. Magyarul: Tudatilag letiltottam minden olyan személyes kontaktust, amelyet az öntudatom realitása nem bír elviselni. Ez a gyakorlatban nem engedi meg, hogy személyesen találkozzam bármely faj fájú félű UFÓ-val...Úgymond... a gyakorlatban egy kis köztes távolság jó hatással van a kapcsolatra. Meghagyja nekem a személyes szféra illúzióját, ugyanakkor egy képzeletbeli fallal egyszerre határozom meg a szellemi magánszférámat, és a fal "átkapcsolásával" /"lebontásával" létrehozom a kapcsolatot, vagy teret engedek a kapcsolatnak. (e kettő nem ugyanaz ) jó..akkor ez azt jelenti, hogy a gyakorlatban kommunikáltam már UFÓ-kkal, de nem telepatikus úton(nem teljesen), nem személyesen, hanem indirekt. Így: Gondolatban feltettem egy kérdést, amire szerettem és akartam is tudni a választ.(nem mondtam ki hangosan). Majd a mellettem ülő embertársam, akihez érzelmileg is viszonyultam kimondta a választ a kérdésemre. A gyakorlatban így zajlott le ez:
Azon gondolkodtam magamban, hogy a az ufók teljes rálátással vannak a Földi életre, akkor vajon, hogyan érzékelik a mi realitásunkat? Úgy látnak-e mint mi, úgy hallanak-e minket mint mi? Látják a gondolatainkat, a képzeleteinket? Vajon látják "érzik" az érzelmeinket is????? Ez volt az igazi kérdés! Ha elfogadom, hogy "látják" a teljes tudati működésünk, vajon, hogyan viszonyulnak az érzelmi spektrumhoz? A szeretethez, a jóindulathoz, a félelemhez...az érzelmekhez?????
Tehát ülök a szobámban, kishúgommal nézzük a sponygyabobot, és én magamban
feltettem a kérdést, hogy hogyan látnak minket embereket a felettünk működő értelmek.(ezt gondoltam magamban, egy hangot se adtam ki)

Erre megszólal a kishúgom:
- Szkennelik a gondolatainkat!

- Hogyan látnak minket az ufók?
- Szkennelik a gondolatainkat..........
László Sebestyén 2016.09.15 16:50:08
Tehát teljes rálátásuk van az értelmi világunkra, de ÉS EZ A LÉNYEG , az érzelmi
világunkat nem érzékeli, azt nem tudják manipulálni, azért csak mi EGYEDÜL mi vagyunk felelősek az érzelem világunkért,. Jó lehet, hogy okosabbak, idősebbek értelmesebbek, de a szeretetről annyit tudnak mint mi... :-)
Ha a lelkiismeretedre hallgatsz, ekkor egyszerűen nem működik az az értelmi
manipuláción alapuló megtévesztő pszi-katalizátor, vagy (és itt jön a truváj) a kritikus helyzetben hozott, JÓ döntéseinkkel ki tudunk javítani 100 rosszat, 1000 haszontalant, millió értelmetlent, MINDEN rosszindulatút,gonoszat... És ha így cselekszel és gondolkodol, azt "ők" látni fogják, és hallani.... így tudnak ŐK tanulni.
szkennelik a gondolatainkat........ (jó a szívem az enyém, nem kell féltenem, a szeretet az örök igazság) de mire lehet felhasználni ezt az részben egyoldalú kapcsolatot, hogy ők szkennelnek... azt értem, hogy nekik, hogyan lehet jó, de NEKEM??? mi ebben a hasznom? Miért jó ez nekem? Vagy pont ez a ROSSZ!!??!
Ha a szívemre hallgatok akkor mindig helyes lesz a válasz, de mi van akkor ha az eszemre, aki nemcsak szkennelve vagyon, hanem?!?!?!? Vajon mit tud-e rossz részem, mire képes, mire lehet jó??? Ez benne a truváj, mi emberek csak a tudat alattinkkal vagyunk " érdemi" kapcsolatban a "rosszal", így a gyakorlatban, alapból csak rosszra lehet használni, csak rossz ötleteket tud adni, csak a gonoszt tudja megmutatni. Szerintem ez az egyik alapvető célja!
A rosszon keresztül megtanítani minket, hogy milyen gondolatformák vezetnek gonosz képzetekhez. A jó az a közös érdek, nekem is és mindenkinek jó, a rossz csak nekem jó, és rajtam keresztül jó az emberiségnek, DE a gonosz nem jó se nekem, se másnak, sem az emberiségnek. Nem jó senkinek. Még az egómnak sem célszerű, hasznos... No de kérem, ki tud ezen kiigazodni? Ki képes ezt összerakni és kihozni, hogy ennyi ember jó, ennyi rossz, ennyi gonosz...Földi értelemnek nem ez a célja... De tán azok kik szkennelik... tán tudnak ebből kihámozni egy kollektív viszonyrendszertó. Ők tán képesek arányaiban "ítéletet" mondani az emberiségről... vajon az egyénről is "tudnak" értékelést adni? Vagy csak a kollektív viszonyokat szkennelik?
- Második "interakcióm" úgy fél évre rá volt, mikor nagypapámnál voltam.
Mentünk le lifttel, visszük le a szemetet...akármi....
Gondolom magamban, hogy ha ŐK szkennelik a gondolataimat, tehát rálátásuk van az egómra, akkor vajon milyen véleménnyel vannak rólam???
Vajon mit gondolnak rólam ŐK?(gondoltam magamban)
Nagypapám megszólal:
- Te vagy a leggyorsabb a celládban....
És aztán megyünk tovább lefele, és úgy tesz a papám mintha nem is mondott volna semmit. Mintha nem lett volna tudatában annak a kimondott mondatnak....(a ki nem mondott gondolatra...)
hm..... gyors, az tetszik.... jóféle....
Én vagyok a leggyorsabb... még jobb ... Nemcsak gyors, hanem a Leggyorsabb,,,
Huhh.... cella... h..... jo.

§Ha van rá igény folytatom§
A most következő írásban egy empata gondolatait és tanításait szeretnénk bemutatni. Egy olyan fiatal lányról van szó, akinek semmi köze nincs sötét projektekhez, titkos programokhoz, vagy ilyesmikhez. Gigi Young egy kanadai lány, aki látó- és intuitív képességeinek illetve csillagmagként, plejádi…..
Corey (a Cosmic Disclosure hetente megjelenő epizódjain kivül) hónapok óta nem jelentkezett friss információkkal a háttérben zajló eseményekről és találkozókról. Rövid helyzetjelentéséből most kiderül a hosszú ideig tartó hallgatás oka és némi áttekintést kapunk a háttértárgyalások jelenlegi…..
László Sebestyén 2016.01.28 15:19:28
@nornic: Hát ez az... vajon a kollektív "döntés" azt jelenti, hogy minden egyes ember a szabad akaratából jut ugyanarra a következtetésre és együttesen határozza meg a "döntés" fogalmát, minőségét, formáját. Vagy egy "nagyokosok" kisebb csoportja kitalálja, majd meggyőzik az "zembereket", hogy erre érdemes voksolni. Vajon a helyes döntés előfeltétele az, hogy tisztában legyünk a világunk helyzetével, valós realitásával, "VAGY" elég ha csak lelkiismeretünk szerint elfogadjuk a változást, mint elkerülhetetlent. Számomra a nagy kérdés, hogy a Kollektív Tudatunkban,-nak van-e külön szintje az egyénenként eltérő emberek tudatának. Van-e alá-fölé rendelő viszonyrendszer? Vagy, mint minket Magyarokat jellemző az egymás mellé rendelő társítás? Vajon kell-e egyeseknek jóval "magasabb" szintet elérni, hogy a lemaradó pajtásokat "fentről" tartsuk. Mi lehet a fontosabb, a magasabb egyéni tudatszinttel való kapcsolat(felsőbb Én), vagy a Kollektív Emberi tudatszinttel való viszony? Vagy-vagy, vagy is-is, vagy és...? (a vagy-ban biztos vagyok:-)
„A Föld jelenlegi állapotában nem iskola, hanem egy megszállt terület”   Ebben a cikkben igyekeztünk összefoglalni és egymás mellé rendezni Cobra-nak a Föld kísérletről, kozmikus anomáliáról és arkhónokról tett korábbi közléseit. Talán az ő leírásai eddig a…..
László Sebestyén 2016.01.28 04:55:17
@Chagall: Egyetértek, a lényeg, hogy elmélkedjünk a létünkről és saját felismerésekhez jussunk, ne csak a "mások" által leírt dogmákon keresztül szemléljük az életet. ((Ezzel nem értek egyet: "ugye a pokol tornáca is jóindulattal van kikövezve.")) Szerintem a jóindulat mindig a helyes lelkiismereti irányba terel.
László Sebestyén 2016.01.28 14:24:22
@anathea: Igen, értelek... de szerintem a jelenlegi "általános" emberi tudatszintet nézve elég ha "csak" a saját lelkiismereteddel összhangban működsz. Gondolom egy emberi nő-férfi kapcsolat tapasztalatai adják meg a bölcsességet, hogy a "másiknak" is nemcsak jó, de helyes. (mivel nincs párom ezt nem tudom, csak feltételezem) De szilárdan kitartok a jóindulat mellett, még ha ezért bárgyú, naivnak is feltételeznek. (hiszem, hogy a tudatalatti bölcsességünk álmunkban kijavítja az ébren tett jóindulatú butaságainkat, majd álom formájában "közli" velünk, hogy mi az ami érzelmileg izgat minket, és ez ösztönöz, hogy éber értelmi szinten "igazítsuk ki" a "másik szempontjához" való HELYES viszonyunkat). De remélem, hogy igazad van, és tényleg nem ilyen egyszerű.... :-)
László Sebestyén 2016.01.28 14:35:18
@mandulazöld: Ezzel kapcsolatban nekem az az érzésem, hogy míg a Fény a Minőséget képviseli, addig a sötétség a Mennyiséget tartalmazza. De vajon egy gyertya fénye "menyi" sötétséget tud "eltüntetni"?(mondjuk mekkora szobát tud bevilágítani) .... és két gyertya, vagy három...? ÉS, vajon van e különbség a Nap Világossága, a Hold Fénye, a csillagok ragyogása, a gyertya lángja, a villanykörte izzója, a TV képe között? Mert ha igen, akkor feltételezhető, hogy a sötétségnek is van "több" aspektusa. Szerinted?
Újra itt az idő, hogy cselekedjünk! Itt az idő, hogy kezünkbe vegyük világunk sorsát! Mindannyian egyetértünk, hogy a bolygó felszabadítása túl sokáig tart. Itt a lehetőség, hogy közösen felgyorsítsuk a folyamatot. Ezért november 21-én kisebb és nagyobb csoportokban, egyedül…..
László Sebestyén 2015.11.21 22:33:00
  Kérdések és válaszok az emberi faj történelméről, a különböző földönkívüli fajok Föld bolygón betöltött szerepéről és a közeljövő eseményeinek taglalása Simon Parkes-szal egy sok témát érintő, átfogó helyzetelemzés keretében, mely a „Project Avalon”…..
László Sebestyén 2015.11.17 01:49:14
@Magyar Sámán: Jogos felvetés, hiszen a 8. denzitás a "végtelen intelligencia". De a Ra anyagban említi, hogy lehet ezen felül is, de nincs róla tudomásuk. Az én világ -képembe beleillik mindkettő. Főleg, hogy Ra a Vénuszról eredezteti magát, mint társas-memória-komplexum. Amúgy tudtátok, hogy a Vénuszon tovább tart egy nap, mint egy év? Jó mi... Év:225nap Nap246 kb.
László Sebestyén 2015.11.17 02:20:26
@Jeffero: Értem mire akarsz kilyukadni (úgy vélem). Tételezzük fel, hogy a fehér fény "átverés" és visszalök újra a mókus kerékbe, ami félrevezetéssel, erőszakkal, átveréssel teletűzdelt akadály pálya. Tehát a célunk, nem csak a "földi élet" megtapasztalása tanulás céljából, de felismerése annak, hogy ez a "Tanító" gépezet bizony nem csak Természetes, tehát Földi, és nem csak Értelmes, tehát Világos(Nap)), hanem Tudatosan Teremtett (Mesterséges Holdi) Világ együttesen. Mert míg a Nap Világosságában van csak Értelme képzelni a Szeretet mindenek felettiségét, addig a Hold Fényében tudod csak el-Gondolni, hogy másnak "is" van Lét-jogosultsága. ((Táncoltál már az ördöggel sápadt hold fénynél?)) Bizony, szerintem a Hold a Nap világosságát tükrözi vissza "holt" fényben. Szerintem ez az a "fehér fény" amiiről itt szó van. A haláltól való félelem fehér fénye, ami fele rohansz földi elmúláskor, mert félsz a teljes megsemmisüléstől. Ez az szerintem amit az Embereknek tudatosítani kéne még életükben, hogy bizony nem csak életünkben, de holtunkban is Döntést!!! kell hoznunk, Kérdés az, elég bátor vagy elfordulni a "biztos rossz" (a fehér fény, felejtés, de biztos újjászületés a Földön), vagy választod a láthatatlan Világosságot, mely nem a sötétség ellentéte, hanem az egy tiszta igazság, melynek tükrében látod igazán az arcod, s így Te Önmagad felett Ítélkezel... mered-e? Kérdés: Ha BIZTOSAN megkaphatnád a Megváltást, az örök életet, stb... DE csak TE, akkor mit tennél? Mi a fontosabb, az egyéni "megoldás" vagy a "kollektív feloldozás". Szerintem a megoldás, hogy is-is. Mert csak együtt ér a lét valamicskét.... :-)
László Sebestyén 2015.11.17 02:36:06
@Járom az utam: Egyetértek Veled, amint félelmet érzel "bármivel" szemben, AZONNAL szembe kell fordulni vele és elindulni. Nagyon sok félelmemet küzdöttem le életem során. Volt amit magamban, volt amit "másokon" keresztül, de következetesen leküzdöttem "őket". Amúgy szerintem eléggé fajsúlyos a minket megítélő "földönkívüliekben", hogy mennyire vagy következetes az érzelmi világodban, reakcióidban. Ezt biztos kiemelt figyelemmel kísérik, hiszen a Fél-Elem a Földi duális gondolkozás sajátja, amire rendkívül változatos érzelmi reakciókat adnak az emberek szerte e világban. Ha az ember a spirituális úton szeretne járni, azt javaslom, hogy a sok tudat-emelés, meditáció, vizualizáció mellett nézzen szembe "következetesen" a félelmeivel. Képzelje el egy nyugodt helyen, ami félelmet kelt benne és képzeletben találjon rá megoldás reakciókat. Ha így tréningezel egy ideig, amikor a "valós" kinti életben ér félelmet keltő behatás, sokkal jobban leszel képes uralkodni a reakcióidon. A humorérzék különösen jó segítség lehet ebben. Segít elterelni a félelmet kiváltó tényezőről a figyelmet, s ha ez megvan könnyebb új, jó irányba terelni a gondolatmenetet. E gondolat-menet meg segít előhívni az "előzőleg" már elképzelt megoldás reakciókat, amiket rögtön át tudsz ültetni viselkedés mintává(cselekvéssé, beszéddé, mimikává). Javasolt mantra: Jóindulat, szeretet, fény- ez vagyok én. Nekem ez sokat segített. Minden jót.
Szeptember 3-án Corey és Gonzales alezredes a Titkos Űrprogram Szövetség képviselőiként meghívást kaptak egy belső földi szakadár csoportok részvételével alakult tanács gyűlésére. A találkozón számos eddig ismeretlen dologra derült fény, emellett nem mindennapi események is…..
László Sebestyén 2015.10.04 21:54:39
@Frank_n_Stein: Igen.... De! Szerintem a megszerzett"lexikális" tudás nagy mértékben hozzájárul, hogy a megtapasztalt élményeket mennyire(inkább minőségileg értem a mennyiségi képzőt) TUDja továbbadni megélt, megértett, átérzett, "lepárolt" tapasztalatait, lett légyen az beavatás, megvilágosodás, pszi--kiképzés, távolbalátás, stb. Ezért éreztem kevésnek eme utolsó 4 rész leírásait, mert nem találtam benne konkrét "informatív" leírásokat, amik megmozgatták volna a képzelet világomat. (függetlenül attól, hogy hiszek-e neki avagy sem, az mindegy) Például az arkhónokkal kapcsolatos infók és e között a 4 résznyi "belső földiek" között mennyiségileg tartalmazó adat össze sem hasonlítható. De ettől függetlenül nagyon várom a további beszámolókat és fordításokat amit ezúttal is nagyon szeretnék megköszönni! Köszönöm! Adonai