Adatok
Taktaszada Bazsi
0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szép hely az, ha csak ezredannyi pénzem lenne, mint Lölőnek, mennék is körülnézni, még okosodnék is belőle, többet, mint egy mézeshetes-magángépes, Maldív-szigeteki kiruccanásból. De én már csak olyan földhözragadt, meg csóró ember vagyok, hogy ha már utazhatnék, inkább megspendíroznám, hogy a…..
De miéééért?
De miért lett a NER fő ellensége Soros és a migránsok után a városi fű?
2021.06.06 21:07:02
Igazán alávaló, talán minden eddiginél alávalóbb háborút folytatnak a NER propagandamédiái azon ellenzéki - különösen DK-s fővárosi - önkormányzatok ellen, akik idén úgy döntöttek: felhagynak azzal a hagyományos menetrenddel, hogy tavasztól egy-másfél havonta egyentarrá nyíratják a parkok és egyéb…..
Továbbra is minden hétvégén zárják le az autóforgalmat a pesti alsó rakparton. Ezt kéri Karácsony Gergely főpolgármesternek írt közös levelében a Levegő Munkacsoport, az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége, a Járókelő Közhasznú Egyesület, a Kortárs Építészeti Központ, a Közlekedő Tömeg…..
...akkor ne búsuljon, mert mindig lesznek helyek, ahová visszahúzódhatunk sírdogálni egy kicsit. Helyek, mint ez.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.
..
A minap már találgattunk-találgattunk, olvasóink gyorsan le is leplezték, hogy a képen látható autó valójában egy középmotoros, csővázas rettenet, de most a franciák végleg lerántották a leplet Sébastien Loeb WTCC-versenyautójáról.
Fricskának sem utolsó, hogy az olcsó,…..
– Halló, figyejjé, a fényező azt mondta a hétvégén letüsszenti a Bogarat.
– Bogarat? Melyiket?
Kérdeztem őszinte érdeklődéssel, egyik kezemben a telefon, másikban egy kovácsolt dugattyú, szépen összeforgatott gyűrűkkel. Mert már olyan régen adtam be a zöld…..
Taktaszada Bazsi
2012.08.06 19:24:35
Taktaszada Bazsi
2012.08.08 19:55:50
@Motordoktor: Nem pont arra gondoltam. Francia a jószág, de 4 hengeres, boxer, léghűtéses. GS, vagy GSA a Citroënéktől.
Mondjuk már felülvezérelt, szíjas motor (1973-tól!), szóval jóval újabb konstrukció, de akkor is beleillik a képbe.
Miután a Bogarasok klubjában van biztosítva, gondoltam, hogy egyszer elmegyek vele egy Bogár találkozóra... :-)
Mondjuk már felülvezérelt, szíjas motor (1973-tól!), szóval jóval újabb konstrukció, de akkor is beleillik a képbe.
Miután a Bogarasok klubjában van biztosítva, gondoltam, hogy egyszer elmegyek vele egy Bogár találkozóra... :-)
Ha valamire biztosan nem számít az ember egy magyar tuningkiállításon, az egy eredeti állapotban fellelt, az utolsó porcikájáig újszerű BMW M635CSI. Pedig éppen ez a fekete gyönyörűség volt az első, ami az utunkba került az idei Carstyling.hu Tuning Show-n, a budapesti Hungexpó…..
Tibby fejhangon vihogott, amikor összefoglaltam mondanivalóm lényegét: az 504-es mellett nem vezet el út. Csikós csak ingatta a fejét, szerinte az állólámpás mellé állítva Trabant. Pista nem értette, neki csak a kupé szép. Assur meg mindössze annyit kérdezett: mikor veszel már…..
Ha kell, rombol a német autópályán, máskor beáll a Rolls-Royce-ok közé, de egy oldtimer-találkozón is sóhajtoznak utána az ábrándozók. A valaha volt egyik legjobb Mercedes ő. Mai cikkünk blogposztja...
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Taktaszada Bazsi
2010.11.24 09:07:53
@gigabursch:
Nem mosom össze, de ezek után az lesz a következõ rész...
Ha szép idõ van, és látszólag semmi sem indokolja az extrém lassú haladást, akkor ok, figyelmeztessen érte, vagy büntessen a rendõr. De megint kérdés, hogy mi az etrém lassú haladás. Ha egy személyautó 60-al megy országúton, az már az? Mert ha egy teherautó megy annyival, azt nem lehet extrém lassúnak nevezni. Vagy ha egy munkagép megy 30-al, ahhoz képest a 60-al tötymörgõ autós Fittipalidnak tûnik.
Egyet értek azzal, hogy ezzel is kell valamit kezdeni, én sem szeretem az ilyet. De nem az a megoldás, hogy eltapossuk azokat, akik 76-nál lassabban mennek országúton (-15%!). Mert mehet, amennyiben mindent megtesz, hogy a lehetõ legkevésbé zavarja a forgalom többi résztvevőjét.
Talán ez a kulcs, hogy ha lassan is megy, legalább ne erõltesse azt rá a többiekre, akarva vagy akaratlanul.
Élni, és élni hagyni.
Nem mosom össze, de ezek után az lesz a következõ rész...
Ha szép idõ van, és látszólag semmi sem indokolja az extrém lassú haladást, akkor ok, figyelmeztessen érte, vagy büntessen a rendõr. De megint kérdés, hogy mi az etrém lassú haladás. Ha egy személyautó 60-al megy országúton, az már az? Mert ha egy teherautó megy annyival, azt nem lehet extrém lassúnak nevezni. Vagy ha egy munkagép megy 30-al, ahhoz képest a 60-al tötymörgõ autós Fittipalidnak tûnik.
Egyet értek azzal, hogy ezzel is kell valamit kezdeni, én sem szeretem az ilyet. De nem az a megoldás, hogy eltapossuk azokat, akik 76-nál lassabban mennek országúton (-15%!). Mert mehet, amennyiben mindent megtesz, hogy a lehetõ legkevésbé zavarja a forgalom többi résztvevőjét.
Talán ez a kulcs, hogy ha lassan is megy, legalább ne erõltesse azt rá a többiekre, akarva vagy akaratlanul.
Élni, és élni hagyni.
Magyarország három sávos autópálya állomány meglehetősen gyér, viszont van egy hosszabb szakasz ami legalább az egyik irányba az. A Székesfehérvár-Budapest vonal az, pontosabban csak az Érdig tartó szakasza. Az M0 elérésénél újra két sávra szűkül ami néha nem is baj. Miről…..
A boxer motor jó dolog. Finom kiegyensúlyozott járásával, nyomatékosságával, valami nemesebb dolognak tűnt mindíg is. A motorkerékpár gyártásban is jó régóta létezik ez a konstrukció.Aki nem szeretne motortörténeti, mélyen szántó irományt olvasni kérem, az se tántorodjon…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.30 13:40:48
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Volt nekem egy postom múlt héten a Citroennel kapcsolatban. Fejtegetni próbáltam a formát és a jelleget, de akkor – hirtelen elkövetett merénylet hevében – kicsit szegényesre jött a magyarázat. Sokat gondolkodtam azon, hogyan is lehet szofisztikáltabban kifejezni a…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.29 15:33:57
@ZON: Nem, mert akkor még egyáltalán nem volt elõttük ismert a magyar piac. Nyugatabbra meg nincsenek ilyen elõítéletek.
De egyébként azt kell mondanom, hogy "ami nem megy, ne erõltessük" alapon ennek kellett lennie az eredménynek.
Megmaradt az a pár tíz-száz darab technikai érdekességnek, hidropneumatika, wankel motor, C-matic nyomatékváltó, ezek külön.külön is mind érdekesség, hát még 1 autóba belerakva.
De egyébként azt kell mondanom, hogy "ami nem megy, ne erõltessük" alapon ennek kellett lennie az eredménynek.
Megmaradt az a pár tíz-száz darab technikai érdekességnek, hidropneumatika, wankel motor, C-matic nyomatékváltó, ezek külön.külön is mind érdekesség, hát még 1 autóba belerakva.
A hetvenes évek elejére a Citroen pénzügyi helyzete ismét megingott. Valójában már 1970-ben a két új modell megjelenésekor sejteni lehetett, hogy nem lesz semmi jó abból, ha ez a különc francia gyártó továbbra is szembepisál a széllel. Legtöbb autógyár ebben az időben a…..
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… Én másnak a fejéhez tartanék pisztolyt azért, hogy hozzájussak ahhoz a Chapron Citroen…..
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… Abszolút megértem Lowtyo ötletét, hogy csináljunk egy Citroen hetet. Egyrészt vett egy BX-et, amit ugye elég…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.25 13:09:34
A teljes Citroën-hét eddig
Az első komoly fordulópont a Citroen gyár életében 1934-ben következett be. Ekkorra került a cég olyan mély pénzügyi gödörbe, ahonnan már nem tudott kikecmeregni. A Citroen a legnagyobb hitelező, a Michelin tulajdonába került.
Elsőre nem úgy tűnt az…..
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… Szép dolog a hagyomány. Az Audi elmúlt száz éves (bár ilyen alapon a Trabant is), az Opel…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.23 15:51:04
Taktaszada Bazsi
2010.06.23 16:05:44
@prokee:
Hû, tényleg. :-|
De legalább megpróbáltam kimagyarázni. Volt rá esély, hogy bejön, nem? :-)
Hû, tényleg. :-|
De legalább megpróbáltam kimagyarázni. Volt rá esély, hogy bejön, nem? :-)
Taktaszada Bazsi
2010.06.24 09:23:57
@eml:
Ez egy jó választás. Érdeme pár videót megnézni róla, de ott is elég csak a hangját hallgatni.
Olyan szépen rekedten hörög a 6 hengeres (ami igazából 8-2), hogy már attól elkapja az embert a vágy.
Ez egy jó választás. Érdeme pár videót megnézni róla, de ott is elég csak a hangját hallgatni.
Olyan szépen rekedten hörög a 6 hengeres (ami igazából 8-2), hogy már attól elkapja az embert a vágy.
A teljes Citroën-hét eddig
Elmesélem milyen az én olvasatomban egy érdekes márkatalálkozó. Nyilván elsősorban az kell, hogy olyan autók legyenek ott, amelyek valamilyen szinten érdekesek lehetnek számomra. Ez speciel a legegyszerűbb kritérium, talán nem is tudnék mondani olyan…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.21 11:52:55
Egy autó porlad az utcán. Egy rom, menne már a kukába, minek foglalja itt a helyet. De múltja van neki, csak még nem tudjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Taktaszada Bazsi
2010.06.10 08:31:21
Hétvégén egy meghívó landolt a postaládámba a Citroen klubtól (CACH). Ők lennének azok a legények, akik jóvoltából vezethettünk Sanyival egy kombi CX-et, akik megjárták Bamakót egy dízel AX-el, akiknek becsípte a ruhájukat a nyílfogazású fogaskerékpár és nem ereszti.…..
Taktaszada Bazsi
2010.06.03 08:19:37
@Leadfoot: nem utálnak ki, ha mással jössz, akkor sem.
Tehát, ha álltok a dugóban, engem szidjatok. A dugók ugyanis így keletkeznek, és ezért én vagyok a felelős. Ezeket a hibákat én követem el, csak én. Mert ti nem. Ugye, nem? Mai cikkünk blogposztja...
Kommunista kísérlet Münchenben: mindenki egyformán dolgozik és nem pofázik, egy rozsdás vasdarab pedig fényes karriert fut be egy BMW X6M-ben. Vélemények az azonos című írásunkról. Játék: azon kedves Olvasónk, aki először linkel be hivatalos, érvényes kisker árajánlatot az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként meg, kicsit kell csak várni, és pénzért is lehet majd oltatni, azzal, amennyivel és akkor, amikor akar.
Sokan rá fognak szorulni, ha utazni akarnak -akár üzleti ügyben- külfödre, de az adott országgal nem kompatibilis vakcinát kaptak. Addig meg vagy teszt, vagy a Balaton (kb. ugyanannyiért, mint Olaszország...).