Adatok
sulamith
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Született is poszt belőle. A probléma kicsit más jellegű, mint az Intersparosnál volt, de összességében sokkal gázabb, mint az volt. Az akciós ár egyedi módszerrel számolása eleve ciki, de az eladók által előadott bohózat a béna fedősztorival és a röpgyűlést követő…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1.) teljes áron is megvenném a terméket, ha nem jelölték volna meg a Glamour-kuponnal,
2.) így viszont kötelesek az eredeti árhoz képest 20%-kal kevesebbért eladni,
3.) 10 %-kal kevesebbért nem adhatják Glamour-akcióban,
4.) kérem a panaszkönyvet.
Innen persze folytatódott az alázásom, de már nem érdekelt. Elmondtam azt is, hogy rendre ilyen simliskedéseket tapasztalok ebben az üzletben, annyiért adnak mindent, amennyiért akarnak, annak adnak kedvezményt, akinek akarnak, úgyhogy elegem van belőlük egy életre. Az üzletvezető-féle ekkor - nagylelkűségét kiemelve, hangsúlyozva, hogy nem szeretné, hogy "roszz szájízzel távozzak" az üzeltből - felajánlotta, hogy odaadja csak nekem a terméket 20%-os kedvezménnyel. Úgy jött ki, mintha megszánt volna engem, megdobott 1-2 ezer forinttal, persze ezt nem lehetne, ezért igazoló jelentést kell küldenie a központba. Törekedett minden áron erkölcsi fölénnyel kikerülni ebből a védhetetlen helyzetből.
Búcsúzóul azért közöltem vele, csak az általuk vélhetően nem ismert magyar nyelv szabályait kellene alkalmazni, ha ilyen üzletpolitikát vallanak. Felajánlottam ehhez - látva a tehetetlenséget - a segítségemet is. Elmondta, ha az lenne a kuponon, hogy a kedvezmény a megjelölt termékeken szereplő, de maximálisan 20% mértékig terjed, árulhatták volna 10%-os kedvezménnyel a terméket. Gondolhatja mindenki, milyen hálás volt a tájékoztatásért. Az Euronicsban többet nem vásárolok. Az intelligencia, a jómodor és a tisztességes üzletpolitika terén komoly kihívásokkal küszködnek. Nektek sem ajánlom őket.