Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sulamith

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Született is poszt belőle. A probléma kicsit más jellegű, mint az Intersparosnál volt, de összességében sokkal gázabb, mint az volt. Az akciós ár egyedi módszerrel számolása eleve ciki, de az eladók által előadott bohózat a béna fedősztorival és a röpgyűlést követő…..
sulamith 2015.10.15 09:24:39
Velem ugyenez történt a Glamour-napokon az egyik pécsi Euronics üzletben. Az Euronics kuponja szerint 20% kedvezmény jár a kuponon meghatározott márkájú termékek közül az üzletben megjelölt termékekre. Én egy, az akcióban meghatározott típusú és az áruházban is Glamour kuponnal megjelölt gyümöcsaszalót szerettem volna venni. Csakhogy a Glamour kupon alatti árcetlin 10% kedvezmény szerepelt a 20% helyett. Természetesen jeleztem az eladónak, hogy ezt nem tudom elfogadni, erre ő a pénztárhoz küldött, ott reklamáljak. Itt előkerült vélhetőleg az üzletvezető, aki véletlenül sem mutatkozott be, és olyan hangulatot keltett az eladótársasi és a többi vásárló előtt (ostoba, értetlen, filléreskedő, hülye vevő), hogy ők nem hibáztak, ezért az aggályoskodásért én érezzem kellemetlen helyzetben magam. Próbált megalázni, lejáratni, hülyének nézni, mindezt jó hangosan. Közölte, hogy az általam megvásárolni kívánt termékre a Glamour-kedvezmény márpedig 10%. Náluk ilyen a Glamour - kedvezmény Na, ekkor lett elegem belőlük és rendet raktam. Közöltem a hangadó eladóval, hogy
1.) teljes áron is megvenném a terméket, ha nem jelölték volna meg a Glamour-kuponnal,
2.) így viszont kötelesek az eredeti árhoz képest 20%-kal kevesebbért eladni,
3.) 10 %-kal kevesebbért nem adhatják Glamour-akcióban,
4.) kérem a panaszkönyvet.
Innen persze folytatódott az alázásom, de már nem érdekelt. Elmondtam azt is, hogy rendre ilyen simliskedéseket tapasztalok ebben az üzletben, annyiért adnak mindent, amennyiért akarnak, annak adnak kedvezményt, akinek akarnak, úgyhogy elegem van belőlük egy életre. Az üzletvezető-féle ekkor - nagylelkűségét kiemelve, hangsúlyozva, hogy nem szeretné, hogy "roszz szájízzel távozzak" az üzeltből - felajánlotta, hogy odaadja csak nekem a terméket 20%-os kedvezménnyel. Úgy jött ki, mintha megszánt volna engem, megdobott 1-2 ezer forinttal, persze ezt nem lehetne, ezért igazoló jelentést kell küldenie a központba. Törekedett minden áron erkölcsi fölénnyel kikerülni ebből a védhetetlen helyzetből.
Búcsúzóul azért közöltem vele, csak az általuk vélhetően nem ismert magyar nyelv szabályait kellene alkalmazni, ha ilyen üzletpolitikát vallanak. Felajánlottam ehhez - látva a tehetetlenséget - a segítségemet is. Elmondta, ha az lenne a kuponon, hogy a kedvezmény a megjelölt termékeken szereplő, de maximálisan 20% mértékig terjed, árulhatták volna 10%-os kedvezménnyel a terméket. Gondolhatja mindenki, milyen hálás volt a tájékoztatásért. Az Euronicsban többet nem vásárolok. Az intelligencia, a jómodor és a tisztességes üzletpolitika terén komoly kihívásokkal küszködnek. Nektek sem ajánlom őket.