Regisztráció Blogot indítok
Adatok
merida4

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kezdjük az elején!Az ötlet, ha szigorúan vesszük, tavaly decemberben a festői St. Gallen városban született meg, ahol már őseink is előszeretettel csináltak hülyeségeket részegen. Igazából azonban már mindkettőnkben - láthatólag perverz, de fantáziadús - kisgyerekkorunk óta…..
merida4 2011.03.02 00:33:59
Subba Subba szív iWiW: Szexisten 2011.02.04 11:11:00
Miss Apple Milf Variációk egy témára Biciglisek Szexisten Valentin Live RPG-re készülve Milf Military Fotómodell Inkább lilát Variációk  ..
A brit miniszterelnök egyik tanácsadójának más dolga sincs, mint boldoggá tenni a polgárokat, korra és nemre való tekintet nélkül. Az úriembert Cary Coopernek hívják, és még véletlenül sem Gary Coopernek, pedig az elhallás az első mondat után tálcán kínálkozik. A mi…..
Az innovációs világtérkép a szabadalmak száma és a kutatásra fordított összeg alapján jellemzi az egyes országokat. Oldalt a zászlók mellett a szabadalmak száma látszik, míg a kockák nagysága a szabadalom szám/kutatási költség arányait mutatja. A szabadalmak tekintetében…..
Update: A térdelő hölgy mögött álló fekete alakos print nem más, mint a nálunk a per óta már Metropol néven futó ingyenes napilap megbízásából készült, és azt hivatott demonstrálni, milyen az, ha mások irányítják a véleményedet. A képre kattintva előbukkan az eredeti…..
Március 25-én nyílik Belgrádban az első úgynevezett SOS bolt, amelyben kizárólag a legszegényebbek vásárolhatnak alacsonyabb árakon. Az új üzletlánc várhatóan egész Szerbiában terjeszkedésbe kezd. Az olcsóbb termékekhez a boltok és a beszállítók közötti megegyezés…..
 Mit tesz egy hatalmi pozícióban lévő politikai csoportosulás, ha látványosan alkalmatlan a feladatára? Ha amihez hozzányúl, az szarrá válik? Ha évek óta annyi a sikerélménye, hogy sikerül elérnie a tojásdobálás büntetőjogi szankcionálását?  Hát természetesen…..
Úgy éjfél körül kaptak lángra a tákolt házak Belgrád legnagyobb roma gettójában, a belgrádiak által csak Karton Citynek becézett városrészben. Egyelőre nem tudni, hogy mitől keletkezett a tűz, de valamiért úgy gondolom, hogy az áramlopással lehet kapcsolatban. Mi az a Karton…..
IFA could turn back time, mondja Kobra Bácsi, mi meg feltesszük a kezünket, hogy innen nincs tovább. De Kobra Bácsi nem kegyelmez, hanem romlottszóvicc-záport zúdít a megmaradt pár agytekervényünkre. Először Cher-vonalon:   Hogy hívják azt az énekesnőt, aki teherhordás…..
merida4 2008.10.08 10:30:51
www.sfgate.com/blogs/images/sfgate/sgreen/2007/04/23/143217__6cher_l.jpg
Azért ami a fejéből kiCherkent az nem semmi.
Komolyan mondom, egyre jobban szórakoztat Gyurcsány "Még tíz évig leszek miniszterelnök" Ferenc blogja. A történészek kézhez kapják Ferenc testvér legszemélyesebb -és önálló- gondolatait, lehet mit elemezni. "„Lógni fogsz” – kiabálta tegnap egy…..
 Valamelyik hírgyűjtő oldalon akadtam rá a hírre, miszerint Gyenesei István önkormányzati miniszter egy pénteki hajókiránduláson a Balaton legjobb vendéglőink szóló elismeréseket adott át. Balaton-mániákusként érdekelt volna, melyik éttermeknek, de az nem derült ki a…..
Hogy ne menjünk el betegesen kifinomult irányba, íme egy igazi tahó képvicc, babérkoszorús törzsszerzőnk, Té Rolandinho klaviatúrájából. Ez nem kéjes, bizsergető csapás az agynak, hanem olyan, mintha a fejünkre ejtettek volna egy oldal szalonnát. A megfejtés, kimondani is igazán…..
És még alagútban is! Pedig se hegy, se völgy! Bevezetésként csodáljuk meg a kőröshegyi völgyhidat, az M7-es autópálya ragyogó ékkövét: A 88 méter magas völgyhíd 41,5 milliárdba került, és amelyről Tóta W.-től kezdve az Állami Számvevőszékig elég sokan megírták, hogy…..
merida4 2008.08.21 14:19:11
Azt, hogy miért erre épül az autópálya valószinűleg komoly tanulmányok előzték meg. A Tóta W. által (aki mellesleg tudtommal nagy szakértője az autópályaépitésnek) fikázott völgyhid megépülte előtt is megcsinálták ezeket. Lehetett volna rövidebbet épiteni,meredekebben, kapaszkodosávval, de ekkor már 80 kmh lett volna a max sebesség és ez összességében gazdaságilag mondjuk 20 év távalatában nagyobb kiesés, mint a hid ára.

Még mielőtt bárki beleköt, nem emlékszem a pontos adatokra. Az előző bekezdéssel azt próbáltam magyarázni, hogy létezik elvileg létenie kéne egy olyan tanulmánynak, amelyik az összes lehetséges nyomvonalra megpróbálja kiszámolni, az ilyen nehezen számositható összegeket is (lsd. 20 év alatt mennyi veszteség, ha 100 helyett csak 80nal mehet egy autó). Nyilván nem egyszerű művelet, én sem értek hozzá (ettől föggetlenül nagyon érdekesnek találom ezeket a számitásokat).

Senki nem emlitette, de a megvalósithatóság szempontjából egyaltalán nem mindegy, hogy kész lesz-e 2010-re. Valószinű a kulturális főváros programjaira a szokásosnál sokkal több turista érkezik, akik az autópályán próbálják meg majd elérni a várost. Lehet, hogy igy összességében jobban megéri.

Még egyszer mondom, ezek nem pontos adatok, csak gondolatok. Viszont azt elég nagy demagógiának tartom, hogy "köcsög lopós magyar az alföldre is alagutat épit".

Arról meg, hogy lopnak-e (valószinű igen), és hogy a legmegfelelőbb cégeket választoták-e az épittetetéshez (valószinű nem), mindenkinek megvan a véleménye.