Adatok
KisKapu_dCi
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Eredetileg úgy terveztem, öntök a Tehénbe. A Prolonggal kapcsolatban két dolog győzött meg. Az egyik, hogy VMax Zsolt azt mondta, tényleg jó: amikor betölti a motorba, kis időre feljebb megy az alapjárat, míg az elektronika nem állítja át, tehát érezhetően csökken a súrlódás.…..
KisKapu_dCi
2008.03.02 21:57:30
A búvármatricát el lehet felejteni, manapság már széles néptömegek búvárkodnak. A búvármatrica nem menő többé – másra, mint menőzésre, meg nem volna jó, hiszen arra alkalmatlan, hogy két búvármatricás egymást autóseggről felismerve életre szóló barátságot…..
Az idejekorán elsüllyedt posztokat tartalmazó mappában bukkant fel ez a tavaly nyáron készült kép. Mari barátnőm modell, nem esik nehezére, ha fényképezik, sőt, képes egyenes vonalon, tökéletesen elvonulni akármekkora tömeg előtt, akármilyen ruhában. Nem egy nebáncsvirág, a…..
KisKapu_dCi
2008.02.28 20:33:15
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ezért írtam, amit írtam az első postomban! :P
A kormos kipufogó nemcsak a kopott motorra utal! Ha szerelő vagy feltételezem, hogy tudod.
A viszkozitási fokozatnak és a teljesítményszintnek egymáshoz nincs köze!
A viszkozitás fokozat a motorolaj folyási tulajdonságaival kapcsolatos.
A teljesítményszintet meg vhogy úgy lehetne definiálni, hogy a motorolaj káros hatásokkal szemben tanusított ellenálló képessége.
A 2-es pontban leírt viszkozitás fokozat "lépéssel" egyetértek.
A csodaadalékokat meg használja mindenki, aki nem sajnálja a pénzt. Szakmai szemmel nem éri meg az árát.
Nem hülyézem le azt, aki ezt teszi, de azért meg sem fogom dícsérni, ha nem baj.
Gondolom nem zavar, ha nem veszem magamra az első mondatodat! :D ;)