Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SZP

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Ha rossz pillanatban megy csődbe a kereskedő, rémálommá válhat az új autó vásárlása. És nem az Elm utcában, hanem itt és most, a mai Magyarországon.  Vélemények az azonos című írásunkról...
SZP 2009.04.20 10:29:49
Érdekes cikk egy két tanácsot talán mint kereskedő adhatunk az olvasóknak.
A szakmának és ez igaz a "Nem férgesre is" ezek a felhívások ártanak a legtöbbet. Írták egy páran, hogy pont most szeretnének autót vásárolni de megvárják míg hullik a férgese. Ez a legnagyobb probléma.

A biztonságonak vált vásárlás folyamata:
- Az autó árának maximum 10%-át kell befizetni előlegként. Nem többet! Ha raktári autóról van szó további összeg befizetése előtt nyugodtan el lehet kérni a gépkocsi forgalomba helyezési okmányait, amely csak akkor lehet a kereskedőnél ha az adott autó tehermentes, vagyis a gépkocsi az importőr felé, vagy készletfinanszírozás esetén a bank felé kiegyenlített.
- Saját vállalkozásunk esetében nyugodtan felajánluk az ügyfelek részére, miszerint eljöhet az ügyfél a forgalomba helyezési folyamatra és megnyugodhat.Továbbá a
www.e-cegjegyzek.hu webldalon a vállalkozás elllenőrízhető. Végrehajtás, felszámolás stb.
- Finanszírozás esetén az ügyfél csak a forgalmi engedély bemutatása esetén vagyis a gépkocsi átvételekor írja alá a szerződést. Saját vállalkozásunk az elmúlt években is csak így működött!
Maximálisan megértem, hogy félnek az ügyfelek, de megítélésem szerint vannak olyan kereskedők akik nem előfinanszírozásból működnek. Csak egy kérés Tisztelt Média:
Ne általánosítsunk, és ne kommunikáljunk butaságot. Gondoljatok bele a toltalcar is az autós szakmából él. Megítélésem szerint nem csoda, hogy alig akad importőr aki autót biztosít próba céljából nekik.....
SZP 2009.04.20 15:51:53
" Ne vegyél Új autót. Veszélyes!"
Korábban már írtam egy egy tanácsot, hogy miként nem tudjuk mi autókereskedők elnyúlni az ügyfél pénzét és úgy gondoltam, hogy mára ennyi de ha a cikk címe eszembe jut elkap a hányinger.
Miért nem írta kedves Tóth úr két három éve, hogy Tisztelt lakosség ne vegyél 0Ft kezdő befizetéssel autót mert veszélyes? Mert az tényleg az is volt. Úgy gondolom, hogy azon kereskedők akik tisztességesen végzik a dolgukat és én magunkat ide sorolnám KIKÉRIK MAGUKNAK A CIKK címét! Tóth Úr szerint az ilyen cikkek segítenek több száz családnak átvészelni a válságot? Mert szerintem nem. Azt mi is tudjuk, hogy a hazai piac egy túlhizlalt piac volt és nem igazodott a kereslethez. Talán azt is éreztük, hogy nagyon komoly visszaesés várható. De személy szerint arra Én nem gondoltam, hogy a vesztünket akarja az a "szakma" aki ebből él....Tisztelt Tóth Úr arról miért nem ír, hogy veszélyes volt Áfa csalóktól autót venni? Én személy szerint tisztelem a használt kereskedőket is mert ha becsületesen csinálod nagyon kemény szakma, és kívánom, hogy aki méltó rá túlélje.De úgy gondolom, hogy nem elfogadható egy általános kijelentés. Összegezve: Emberek akiknek tényleg szüksége van autóra ne féljetek. Kontrollálható egy kereskedő, ha 10-20 éve működik azt hiszem bizonyított. Lehet, hogy visszafogta a költségeit Pl marketing területen de az már gond ha félve mentek be egy autószalonba. És egy kérdés? Amikor ingatlan vásárlásra adsz előleget mivel vagy biztonságosabb helyzetben? Talán a válságot nem a banki szektor bizalmatlansága okozta? Szomorú, hogy magyar emberek egymásban nem bízunk meg. Természetesen az ésszerűség keretein belül.És mégegy apró észrevétel: Várják a vásárlók az esetleges autócsere programot. Megítélésem szerint ebben az országban csak beszélnek róla. Ja és tegnap nem az ÁFA emelésről szólt a média? Ha most megvásárolja és esetleg várt csoda valóság lesz a 20%-os Áfa 5 %-os emelésével egy támogatás esetén is marad minden a régiben...
A PriceWaterhouseCoopers meghívójában a következő állt:Tisztelt Szerkesztő, Újságíró!Ezúton szeretném tisztelettel meghívni Önt a "Autópiac - ahogy a kereskedők látják" címet viselő sajtótájékoztatóra.A rendezvényen a hazai autókereskedők körében végzett…..
Sajtóközlemény Zörög a haraszt 2009.03.31 12:50:00
Kezdődik? A „Reményeink szerint...” soha nem jelent jót. Véleményük mai cikkünkről. SAJTÓKÖZLEMÉNY A CSIKI-BEGE CÉGCSOPORT AUTÓS CÉGEINEK CSŐDVÉDELMÉRŐL A Csiki-Bege Cégcsoport autós cégei (Csiki-Bege Kereskedelmi Kft., Csiki-Bege Autoplaza Kereskedelmi Kft.,…..
SZP 2009.04.01 18:06:04
Tisztelt sandrew!
A legfőbb problémám az, hogy embereket ítélünk el úgy, hogy nem ismerjük. Nem magamra gondoltam mert nekem az a véleményem, hogy teszem a dolgom és kész. Nyíltan és lehet, hogy ez a nagyképű:
"Nem az autószalon tulajdonosokról szól a mostani időszak és véleményem szerint hosszú ideig ez így is lesz" Vagyis nem rólunk. Hanem a dolgozóinkról. Mert te említetted, hogy a dolgozó önmagát tartja el vagyis ha jól értettem ne érezzem magam megtiszteltetve hogy cégemnél dolgozik. Ezt nem is így érzem Ők természetesen a tudásukat adják el.Én úgy gondolom, hogy a dolgozóimat és családjukat azzal védem, hogy működtetem a kereskedést, mert most erről van szó. Beszéljünk a számokról. Ma érkezett meg a 2009 1-3 hónap értékesítési eredménye. 41.5%-os visszaesés esetén van jogosultsága azon mondatomnak, hogy ma jó ha egy kereskedés nullszaldós. Egy kis kitérő. A márkakereskedő biztosan a szervizen kaszál... Amit nem adunk el azt nem is szervizeljük. Ebben ez a szabály!Értelmezem azt a mondatodat, hogy ha belefáradtam akkor be kell zárni. Természetesen ez is megoldás, sajnos sokan tesznek így. Saját vállalkozásom esetében 15 családfő (mind nős) 27 gyermek =42 embernek 0 Ft a jövedelme, továbbá a költségvetést terheli. Vagyis ha fáradt vagyok, ha nem működtetni kell."Nem becsülöm az ügyfeleket". A másik vonal ami erőt ad az ügyfeleim. Megígértem nekik, hogy jó terméket adok korrekt árron és helytállok. Nem csaphatom be Őket. Ami viszont elkeserít:
- "Azon vélemények miszerint mocskos lehúzó banda az autókereskedők tábora" (Persze nem mindenkire vonatkozik
- A média azon informálása, hogy 20%-ot keres egy kereskedő egy autón
- A bank rendszer menekülése (Bizonyára mindenki hallotta, hogy családok vannak bajban a Forint gyengüléséből adódó törlesztő részletek emelkedése miatt. Ez egy autókereskedő esetében az alábbiak szerint alakul. Megérkezik az importőrtől az autó és bekerül egy finanszírozási keretbe. Ha ez devizás akkor 100.000.000. Ft értékre a kereskedőnek kb 140.000.000. Ft-ot kell előtermeteni az autók kiváltására. Ugyanolyan ez mint egy háztartás csak a számok nagyobbak.
- Elszomorít azon vélemény, hogy nem sajnálják az autókereskedőket. Én sajnáltam és sajnálom a termelőt ha pl jégkár érte. Mert egy dolgot értsen meg mindenki. EGYMÁSBÓL ÉLÜNK EMBEREK.És én mindenkit nagyon sajnálok aki ebben a krízis helyzetben nem talál megoldást.
- Tukacs ÚR azon nyialtkozata, hogy nem látja értelmét támogatni az autócsere programot, mert ezzel a külföldi autógyártókat segítenénk és nem a hazai munkahelyek megtartását mert nem gyártunk autót. TÉNYLEG NEM???? De nagy felismerése volt Tisztelt Tukacs Úrnak. Emberek ebben a rendszerben több ezer ember dolgozik könyörgöm. Németországban bejött. Maradtak a kereskedők maradtak a munkahelyek és a fogyasztó is kedvezően fogyaszthatott.Szlovákiában működik. Mi pedig kárörvendünk egy Csiki Bege cégcsoport gondján?? Nem nonszensz ez egy kicsit???
Természetesen mindenkinek megfelelni nem kell de eljött az idő amikor elmagyarázzuk a társadalomnak a működésünket.
A) Importőr: Gyárral kötött kizárólagos forgalmazó aki természetsen árfolyamfüggő cég, továbbá ő képviseli a márka érdekeit.
B) Kereskedő. Megteremti a márka forgalmazásához szükséges infrastruktúrát, és képviseli azt.
C) Bank: Mindezt finanszírozza, keres a készletfinanszírozáson és az ügyfelen.
D) Ügyfél: Akiért ezerrel harcolunk, Mi a szakma.Akit visszavárunk és mint egy háziorvos a bizalmába férkőzünk.
Hol a hiba? A szakmai analfabéta kereskedőt megöli az ügyfélelégedetlenség. Pont. Most a bank mint az egész rendszer motorja menekül. Tisztelt olvasók egy 4.000.000. Ft-os autó árrését a banki finanszírozás HUF alapon három hónapnyi kamat elvisz. Jelenleg a készletek forgási sebessége minimális. Összegezve: A szakmában dolgozó családok vannak nagyon nagy veszélyben. Ne kárörvendkedjünk szerintem mert ez siralmas mint örömteli.
Elnézést ha bárkit megsértettem.

SZP
Diszkrét fékcsík körvanalazódik a Mitsubishi alsógatyáján, hiába, a válság legalább akkora úr, mint egy körtés-sörös hasmars. Nem szándékozunk tovább viccelődni más baján, csak reméljük, hogy az Európai Formatervezési és Műszaki tervezési részleg 88 munkatársának…..