Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pervie but hot (törölt)

0 bejegyzést írt és 468 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két kormánytanácsadó beszélget valamelyik századvéges-nézőpontos mítingen. Sok ilyen van, sok közpénzből, jó öltönyben, márkás szemüveggel, almás laptoppal. Szívják a szemüveg szárát: mit keres Tünde a kormányban? Pont akkor, amikor esik a népszerűség, nincs az a…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 10:18:08
@egysmás: a Pléhboj szerkesztői művészi, ízléses és pikáns erotikus tartalomnak tartják a képeket, ami mellett szöveg is van. Sose hallottam, hogy a magyar Playboy-t olyan szlogennel árulnák, hogy "erre verjed".
Különben meglesten neyen az ominózus, képeket, nem pornográfak. Csöcs látszik, de nincs terpesztés és egy kígyóuborka se csusszan sehova.
Akinek ez nem fér bele az prűd. Mondjuk ettől még ha nekem elkezdi szervezni a budapesti olimpiát, akkor lebontom az arcát ennek a nőnek. Meg több stadion se kéne már. Uszodák jöhetnek meg szabadtéri kondiparkok.
Lassan három napja üvölt teli torokból a széllib horda, hogy Orbán menekültellenes retorikájának eredménye az, hogy a kamerás nő belerúgott egy menekülő gyerekbe és elgáncsolt egy kölkével futó apát. (Akik szerint a kölök szó sértő, olvassanak helyette gyerkemévelt,…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 09:59:35
@átlátó: igen, ez azért is történhetett neg, mert a migránsok folyton jogszabályokat sértenek, a rendőr meg fél bármit is tenni, főleg azt, ami a kötelessége lenne.
A magyar állampolgárt már a TEK vitte volna el, ha így rendőrsorfalnak ront.
Ne legyenek illúzióink, ami most Szíriában, Irakban vagy Afganisztánban történik, egyszer velünk is megeshet, ahogy a múltban többször meg is esett. A történelem etnikai konfliktusok, vallási ellentétek, politikai játszmák láncolata, melyekben általában a kisemberek szenvednek,…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 02:40:31
"Tudunk-e együtt élni más kultúrákkal?"

Európai népek közt minimális kulturális különbségek vannak. Nyelvi különbségek inkább, meg mióta nemzetek vannak, azóta nemzeti ellentétek, de ezek nem kulturális különbségek.
Az ortodoxok kicsit mások, de Erdélytől, Kárpátaljától nyugatra egy kultúrkör vagyunk, azonos fogalmakkal, azonos vallási, felvilágosodásból, filozófiából hozott fogalomkészlettel. Nyelvi eltérések vannak. Egy cseh-vel, lengyellel, franciával, dánnal értjük egymást, mármint ugyanarról beszélünk csak más nyelveken. De értékeink, fogalmaink azonosak, ha egy közös nyelvet találunk vagy megtanuljuk egymás nyelvét, akkor látjuk, hogy a mögöttes kultúrában csak árnyalatnyiak az eltérések.
Egy törökkel, kínaival, pakisztánival beszélve elbeszélünk egymás mellett, még ha angolul mindketten jól is beszélünk. Egy művelt japán, kínai, indiai ideig óráig bólogat, ha angolul beszélgetek vele, mert angol oktatása során sok mindent tanult a "nyugati" kultúráról, de az neki csak egy kis érdekesség, az számára egzotikum, tudja, hogy mi ezt így látjuk, nyugaton vannak ikyen fura dolgok, tud rá hümmögni, de ebből ő semmit se érez magáénak. Ahogy én is beszélek egy ázsiai nyelvet is valamilyen szinten, értem, hogy mit mondanak, meg esetleg a kulturális hátteret is ismerem, de az nem az enyém, mindig is idegen lesz, sose gondolkodnék úgy a világról, mint egy kínai.
Egy muszlim, afrikai megtanul valamennyire angolul. Megtanulha hogy kell kitölteni a benefit, segély igénylő nyomtatványt. Érti, hogy ő ilyen és ilyen feltételekkel kap pénzt nyugaton. De semmit nem ért a szolidaritásból. Ő azt hiszi ez neki jár. A muszlim konkrétan a hitetlenek muszlimok felé fizetett adójának tartja a segélyt, amit a kafir állam fizet neki. Nem látják, nem érdekli őket a munka alapú társadalom, a protestáns munkamorál. Hogy a nyugati jólét az évszázadok munkájának eredménye. Hogy egy nagyságrenddel rosszabb éghajlaton, mint ami Afrikában van, a fehér ember felépített egy civilizációt, míg Afrikában még tél sincs, de mégis éheznek néha. Afrikában a fehér ember teremtett jólétet: Dél-Afrika, Rhodesia. Tehát meg lehet csinálni. De azt is lerombolta a néger, amit ott a búrok, angolok építettek. Európa is így jár majd.
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 06:14:12
@Diorella Queen: Most nemazért, de szerintem meg tökmindegy milyen az orvos nemzetisége. Én a német, izraeli meg a távol-keleti orvosokkal vagyok nagyon elégedett. Nemcsak hogy a világon a legjobbak, de még kedvesek is.
Egy arab orvos eddig is jöhetett akármikor, egyenesen Norvégiába, Kanadába, Ausztráliába is simán bejuthatott mindig. Nem kellett eddig se zöldhatáron illegáliskodnia, mert kaptak utána.
A nyugat mindig is válogatott. Németországban eddig is simán alkalmaztak németül egy szót nem tudó indiai, pakisztáni IT-mérnököket. Ilyen ez a nyugat. Adnak mindenkinek vízumot, intézi a cég a papírmunkát, szállást, jó fizetést, csak érteni kell valamihez.

Akinek volt jó szakmája, az simán beadta a vízumkérelmét már Ankarában vagy Isztambulban.

A lényeg, hogy egy közösség, ország, nép eldönthesse, hogy kit fogad be és milyen feltételekkel.
Egy ház bejárati ajtaján kétszer csengetni lehet (nem éjszaka!), kettőnél többször viszont pofátlanság.
Dörömbölni egy ajtón iszonyatos tahóság.
Betörni egy ajtót, benyomulni ezredmadammal a házba, hívatlanul leülni az asztalhoz, félrelökni a házigazdát, kizabálni a hűtőjét, szétdobálni, ami nem kell (fúj sertéshús), majd az asztalra szarni és a seggedet a függönybe törölni, majd elvenni a távirányítót és saját ízlésed szerinti tv műsort kényszeríteni a házigazdákra, na ez égbekiáltó f@szság.

Ha leégettem a saját házamat önhibából (muzulmán országok önpusztítása), akkor se költözök be a szomszédhoz, ha az ad egy sátrat, akkor megköszönöm és a kert végében nagyon alázatosan meghúzom magamat (nem megyek el a huszadik szomszédhoz mindenfélét követelni) és igyekszem helyrehozni a házamat, hogy visszaköltözhessek.
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 09:04:54
@lényeglátó: igen, ez folyik ma, de ezt miért nem lehet legalább a lerohant nyugaton kimondani, miért kell a struccpolitika, miért kell a migrássimogatás, könnyes szemű kisgyerekek a médiában, humanista mellébeszélés?
Mondjuk ki, hogy most épül az új világrend, amiben Európának újra kell népesülnie. Ezt a sorsot szánja neki az USA, az új lakók meg Afrika mélységeiből és Ázsiából jönnek.
Ez tiszta ügy. Világos. De az a furcsa, hogy annyi hasonló történelmi példa mellett se lehet nevén nevezni a dolgokat. Van egy belső ellenség, a ballibek, zöldek, akik hurráznak a brutális változásoknak. Azt hiszik nekik áll a zászló a nyugati kultúra hanyatlásával, rájuk fognak szavazni az új lakók. Igen lesz egy koalíciós időszak, amikor a régi rend ballibjei maguk mellé veszik a muszlim testvériség minisztereit és együtt formálják iszlámbarátra a társadalmat. Új törvények, engedmények, muszlim családjog vonatkozik majd a muszlimokra, munkajogi kivételek, oktatásban is kapnak előjogokat, szociális ellátások terén is, jönnek a családegyesítések, gyorsul a beáramlás, bűncselekmény lesz az iszlám vagy egy muzulmán megsértése. Aztán mikor elegen vannak, akkor a muzulmánok félreállítják a hasznos hülyéket (ballibek, zöldek, multikulti hívők), megszüntetik a multikultit, a heterogén, plurális társadalmat, jönnek a tisztán muszlim kormányok, az új rend. Nem muszlimot nem vesznek fel a rendőrségre, hadseregbe, közhivatalt nem viselhet, közszférából kidobják. Hitetlenek különadója jön. Szépen minden megváltozik. Ma ennek tapsolnak sokan. Pedig le van mindez fektetve a Koránban és a Hadith-ban.

Biztos Rómában is voltak, akik szerint jobb volt a barbár erőszak, dúlás, mint a szibarita, elfajzott római kultúra.

@Diorella Queen: haha, azt hiszed tőled nincs mit elvenni? Mindig van lejjebb. Még nem vagyunk a padlón, ezt a picit is élhető világot is elveszítjük.
Szociális biztonság, ivóvíz, közművek, közbiztonság, nyelv, kultúra, az életed, szexuális önrendelkezésed, gyerekeid jövője, élete, szexuális önrendelkezése, személyi szabadságod, vallásod, internetelérés, szólásszabadság, oktatás, viszonylagos jogegyenlőség, valamit is érő pénzrendszer. Fájdalmas lesz.
Az újranépesítés derékhadát a fekete afrikaiak adják majd, ők a szaporábbak, a muzulmánok inkább vezetik az eseményeket, ők lesznek az új "elit", az iszlám állam (Dar ul-Islam) katonái, vezetői.
A gazdagok az egyre zsugorodó fehér közösségekbe fognak szorulni, fegyveresek védelme alatt, megindul az Exodus oda, ahol még biztonság van.
Migráció és mi címmel körkérdést és cikksorozatot indít a Mandiner: vezető magyar véleményformálókat kérdezünk meg arról, mit gondolnak az egyre forróbb témává váló migrációról és a kapcsolódó jelenségekről. Az eddig megjelent írások ezen a linken keresztül…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 04:48:09
@chrisred: "a bírák monopóliuma a jogszabályok értelmezése"

Hát ez nincs így. Nem értelmezhetnek jogszabályt, csak alkalmazhatják. Az Alkotmánybíróságnak volt korábban ilyen szerepe, de az már a múlt és az AB nem is igazi bíróság.
Nem ismerem személyesen László Petrát, de egyszer találkoztam vele. Pontosan egy hete láttam, a röszkei jobbikos tüntetésen, ahol egy kis kamerával a kezében lelkesen rohangált a Szent Antal téren. Látszott rajta, hogy sajátos küldetéstudat hajtja, valamit tenni akar ezért a kis…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 10:20:04
@pamut:

shariaunveiled.wordpress.com/2012/10/27/paris-france-poll-shows-majority-of-french-believe-islam-has-too-much-influence/

3.bp.blogspot.com/_QfVWU-2pVL4/SticMNE4YOI/AAAAAAAAJCI/3HLYS9nYMVs/s1600/Protestors%2Bhold%2Bplacards%2Boutside%2Bpress%2Bconference%2Bbeing%2Bheld%2Bright-wing%2BDutch%2BMP%2BGeert%2BWilders%2BOctober%2B16,%2B2009%2BLondon.%2BMr%2BWilders%2Ballowed%2Binto%2BUK%2Bafter%2Boverturned%2Bprevious%2Bban.jpg

Akik már benn vannak Európában, azok gyakran már nem rejtik véka alá, hogy mi a céljuk. Akik még csendben vannak, azok pedig taqqiyah-t folytatnak, megtévesztést, ahogy Mohamed parancsolta.
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 10:27:15
@pamut: olvadf el a Koránt, nem lesznek kétségeid.
A keresztények a túlvilágra koncentrálnak, a muszlimok viszont ezen a világon akarják megteremteni a Dar ul-Islam-ot. Ez maga az iszlám háza, az iszlám állam, ahol csak a Korán alapján álló saria jog érvényesül. Nincs világi állam, világi jog. Ez a béke az iszlám szerint, amikor már minden az iszlám ural. Egy muszlimnak a nyugati jólét vonzó, de a nyugati értékek, a demokrácia, világi állam, világi jog istenkáromlás. Mellesleg a muszlim világ világi államait is el fogják törölni. Nem csak a nyugati állam, hanem minden világi állam, ember alkotta jog ellentétes az iszlámmal.
pervie but hot (törölt) 2015.09.12 04:39:46
@pamut: menekültek? Én egyet se látok olyat, aki menekülne. A szír határt átlépve már semmi elől nem menekülnek.
A segélyeken élősködés vonzza őket.

Pár százezer? Milliók. Plusz az áttérő európaiak. Németországban, Franciaországban, UK-ban sokan buknak a 7. századi rablóvezér szektájának meséire.

www.express.co.uk/news/uk/459782/Muslim-Patrol-handed-Asbos-banning-Sharia-Law-promotion-or-meeting-Anjem-Choudary

És az Afrika mélységeiből feltörő tízmilliókról még nem is szóltunk.
A "felvilágosultabb" muszlim már megáll 4-5 gyereknél és dán, svéd segélyen felneveli kis dzsihádistának. Az afrikai dzsungelnéger csinál 6-8 gyereket, akiket magára hagy, azokat az állam majd neveli valahogy, meg lecsap rájuk az iszlám.

Ha csak tízezren jönnének, azokat se lenne kötelessége senkinek se befogadni. Menjenek Szaúd-Arábiába, olajmilliárdokból építhetnek nekik luxus migráns szállókat. Ott nem kell idegen kultúrában élniük, muszlimok közt lehetnek.
Pici frusztrációt érzek a levegőben. Jó, lehet nem picit. Röszkénél tarthatatlanná vált a helyzet, a nyugati sajtó tele van Viktor fikával, a Pápa a menekültek befogadására int, nyomasztó tud ez lenni, na. A fideszkeresztény ember meg frusztráltságában és tehetetlen dühében…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 10:47:54
@kekex: a magyar szervek nem akarnak százezres tömegeket kezelni, senki se hívta ezeket az iszlámistákat, egyszerűen betörtek az országba.
Ha úgy kezelhetnénk őket, ahogy Hunyadi, Zrínyi, Kinizsi, Dobó kezelte, akkor nem jönnének többen. Ilyen "kezelés", pátyolgatás mellett, ami most megy, csak még többen jönnének.

A légitársaságok profitért dolgoznak, olyan emberekkel, akik jegyet vesznek. Nem minden légiutas könnyű eset, de aki rentiens, annak annyi.
Ha a légiutas mondjuk az USA-ban ilyen kitörést, rendőr elleni erőszakot hajt végre, akkor lecsukják 20 évre. Ha követeléseket támaszt a szervek felé, akkor terroristaként kezelik.
A légiközlekedés biztosítására alkalmazott szabályok szerint ezeket az embereket már börtönbe csukták volna.

Az állam nem mindig jó gazda, sőt, legtöbbször nem az.
Ezért kellett volna egy Blackwater jellegű civil biztonsági szolgálatot felfogadni az illegálisok kezelésére. Ötven kőkemény ex-specnazos orosz, ex-Arkan-szabadcsapatos szerb rendet vágott volna köztük, a többi iszlámista meg meggondolja, hogy Európára törjön.
Az amerikaiak széles körben alkalmazzák a contractorokat. Az iraki csapatok kb fele nem reguláris katona, hanem PMC volt. A szomáliai kalózok ellen is bevetették őket, teljes sikerrel. Az oroszok is használják őket. Minden állam ma már.
Új idők új szabályai.
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 10:51:45
@kekex: azt vágod, hogy ezek a muzulmánok semmiben nem hajlandók együttműködni... Se regisztráció, se papírok, se sorbanállás, se határátkelő használata. Próbáld ezt megtenni egy Tel Aviv-i vagy New York-i reptéren Allah akbárt skandálva...
Vagy akár a moszkvai metrón.
A csőcselék addig tombol, amíg hagyják, bátorítják.
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 10:59:01
@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): el lehet bírálni egy hét alatt is a kérelmet, ahogy nyugaton teszik most, korábban ott is fél év volt.
Az a probléma, hogy ez az egész sose működne, mert az illegális az direkt nem regisztrál, direkt maratja le az ujjbegyét, direkt semmisíti meg a papírjait, direkt nem határátkelőn jön. Ő Svédországba akar menni, sehova máshova.
Az Orbán-kormány az év eleje óta először tűnik olyan kormánynak, amely képes valamit sikerrel menedzselni és erre tudatosan rá is játszik. Azonban, ha a színfalak mögé nézünk, egyszerűen katasztrófa, amit művelnek.  A menekültügyben, ami eddig történt, az ugyanaz, mint ami…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 03:54:29
"Bekeményítenek: felszámolják a szabadságot"

A magyar rendőr senkit se bántott, idegesítően birkán viselkedtek eddig. A görög, olasz, macedón, spanyol, francia, brit rendőr az odaver, vesére, fejre ha kell. De az oké.

Szabadság? Majd saria alatt megnézem milyen szabadság jut nekünk, dhimmiként, rabszolgaként, hitetlenek adóját fizetve.

"A kerítésbotrány"

A magyar kerítés nincs kész és ez baj. Persze ha kész is lesz, az a fasizmus jelképe lesz.
A spanyol, brit-francia, bolgár-török, görög-török, izraeli, amerikai kerítések azok meg az emberi jogok emlékművei, a népek testvériségének szimbólumai. LOL!

"Képtelenek a menekülteket minimális szinten tájékoztatni, regisztrálni"

Eldobált útlevelek, hamis, lopott, fényképcserés szír útlevelek mindenütt, savval lemaratott ujjbegyek, megtagadott regisztráció, kerítésáttörés, rendőrök elleni, szándékegységben elkövetett csoportos támadás, rendőrsorfal áttörése. Norvégpénzen működő álcivil ágensek lázították fel az illegálisokat a regisztráció megtagadására. Korábban regisztráltak, majd jött pár "civil", akik bebeszélték az illegálisoknak, hogy ez a regisztráció csak a fasiszta magyar kormány gaz csele (közben EU-s jog alapján történik).
Azóta megtagadnak minden együttműködést és csinálják a műsort a nemzetközi sajtónak.
A német lakájmédia pedig inkább a családját a sínekre lökő illegálisról közvetít egy kiforgatott sztorit, mintsem arról írjon, hogy a dánok már lökik vissza az illegálisokat a németekhez, ahol viszont a németek már száznál több esetben robbantottak, gyújtottak fel menekültszállásokat. De minden rossz csak a magyarok miatt van.
„Vajon mikor tiltjak be a 444-en a kommentelest? A totalis narrativaosszeomlas fenyeben, mind a hivatkozott kulfoldi cikkeknel, mind a 444-es kommentek eseteben. Szabaly: reszleges betiltas kenyes cikkeknel is ervenyes. Vagyis ha csak a cicas gifeknel szolhatsz hozza, akkor effektive be van…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 02:26:26
@Szárnyathy Géza: "A gond az, hogy olyan stílusú és olyan tartalmú kommentek árasztják el a posztokat és cikkeket, amelyeket nem tűrhet el sem a nyomtatott sem a netes média." - a 444 és index sok esetben már a posztban olyan meredek dolgokat ír, ami a társadalom többsége szerint tűrhetetlen, ezért kommenteznek keményebb hangon. Persze mindig vannak ballibek, akik bólogatnak a posztokra.

"S ezek a kommentek nem a bejegyzéshez kapcsolódnak, a posztokat pusztán a gyűlölködés helyszíneként kezelik." - sok esetben maguk a posztok sem mások, mint a magyargyűlölet megnyilvánulásai.

"A zsidózás (ami hogy is jön bármilyen menekültes sztorihoz?) mellett a legzsigeribb gyűlölet és rosszindulat árad a kommentek jelentős részéből." - amikor a Magyar Helsinki Bizottság a Auschwitzhoz hasonlítja a magyar befogadóállomásokat, amikor Szanyi Tibor a zsidótörvényeket emlegeti Európai Parlement képviselőinek küldött körlevelében, amikor Frölich Róbert az illegális betolakodókkal kapcsolatos jogszerű, EU jog alapján álló magyar intézkedéseket a holokauszthoz hasonlítja, akkor ki is zsidózik? A ballib zsidózik, relativizálja a holokausztot azzal, hogy egy illegálisokkal kapcsolatos jogszerű eljáráshoz hasonlítja.

"Például aligha lehet épelméjűnek tekinteni azt, aki az operatőrnő rugdosását úgy kezelte: Igaza volt, legalább le lett tudva egy abortusz." - a magyarokat kollektíve alemberezni, moslékzabálózni, gyalázni meg européer dolog... Tudjuk.

"Ez egyszerűen nem tűrhető el, ebben nem lehet vita akkor sem, ha a menekült kérdésben eltérőek a vélemények." - de eltűrhető, csak a ballib nem tűri.

" Egy kislány kiutasításáról lehet vitát folytatni, arról azonban nem, hogy de jó, hogy meg lett rugdosva." - bármiről lehet vitát folytatni egy demokráciában, csak a ballib szerint nem. Arról is lehet vitatkozni egy demokráciában, hogy mennyiben felelős vagy hibás vagy mennyire hat közre egy nő kihívó magatartása a megerőszakolásáért. Mennyi a hamis erőszak vádak aránya. Ez is csak a ballib számára tabu.
Ballib szerint lehet kollektíve magyarokat gyalázni magyarságuk miatt.
Ballib szerint nem lehet az iszlámot kritizálni, a kereszténységet meg lehet, sőt kell... Szerintem mindent lehet.

"És mivel az ilyen tárgyú, és még ennél cifrább kommentek egyszerűen kezelhetetlenek, nincs más megoldás, mint ezeket leirtani." - valóban, a ballib szerint ez a megoldás, egy liberális szerint viszont ebben semmi kezelhetetlen nincs, nem kell minden nekünk nem tetsző ellenvéleményt "kezelni".
A ballib szerint nincs más megoldás, mint a tiltás. Egy liberális szerint nincs szükség "megoldásra". Mi a f@szt kellene egy kommenten megoldani? Mindenkinek a véleményét meg kellene oldani? Azt mégis hogy? Meg főleg minek?
A ballibek szemében az övékétől eltérő vélemény PROBLÉMA. Egy liberális szemében csak eltérő vélemény. Nem probléma. Nem kell mindenkit egynemű masszába gyúrni.
Ja, ebből is látható, hogy Magyarországon nincs liberális párt. Akik ilyen név alatt futnak, azok valami ballib SZDSZ maradékok.
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 02:48:05
@Szárnyathy Géza: "Például aligha lehet épelméjűnek tekinteni azt, aki az operatőrnő rugdosását úgy kezelte: Igaza volt, legalább le lett tudva egy abortusz." - és? Nem tartod épelméjűnek a kommentelőt. Ő meg téged nem tart annak. Mit tennél ezekkel az őrültekkel? Gyógyszer, meggyőzés, terápia, eutanázia, gázkamra? Ő is ezt tenné veled, mert ő meg téged tart őrültnek.

"Ez egyszerűen nem tűrhető el, ebben nem lehet vita akkor sem, ha a menekült kérdésben eltérőek a vélemények. Egy kislány kiutasításáról lehet vitát folytatni, arról azonban nem, hogy de jó, hogy meg lett rugdosva." - ha valaki akár csak felveti, hogy le kéne zárni a határt, regisztrálni kellene őket az EU jognsk megfelelően, táborban kéne ellátni, nem a Keletiben várakoztatni, "jogvédőknek" őket nem kellene hergelni, aki nem működik együtt, azt lehetne kiutasítani, aki még nem nyert menekültként elismerést azt nem menekültnek hazudni... Nos, az ilyesmit felvető embereket csuklóból lenácizzátok. Aki a kislányt kiutasítaná, arra kilövési engedélyt adtok ki, listázzátok, levadászással fenyegetitek. Ez a ballib.
pervie but hot (törölt) 2015.09.11 02:53:06
@Szárnyathy Géza: "Ez egyszerűen nem tűrhető el" - de kurva egyszerűen el lehet tűrni. Csak ehhez ballib helyett liberálisnak, demokratának kellene lenni.

"ebben nem lehet vita akkor sem" - sajnos sok dologban nem lehet vita a ballibek szerint.

"ha a menekült kérdésben eltérőek a vélemények" - nem engedtek eltérő véleményt. Rögtön repül a náci jelző.
Úgy tűnik, lassan leülepszik a káosz. Ez jó a menekülteknek, jó a civileknek, jó Európának. Nem jó a kormánynak. Az országot vezetni hivatott társaság megbukott. Megint. Önmagukat gyűrték le, amikor alábecsülték a társadalom önszerveződő képességét, a polgárok…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.10 09:15:38
@kamu roland a nőverő: a 7 nyelvben gondolom benne volt a szíriai arab, Basic English, farszi nyelven száz szó, egy kis C, C++, C# meg Java.
A politikailag mindenképpen kalandos életutat bejárt Hende Csaba tegnap mondott le – vagy éppen rúgták ki? – a honvédelmi miniszteri posztról. Kérdés, politikai pályája itt megtörik-e vagy előkerül még valahol? Annál is inkább, mert eddig úgy tapasztaltuk, Hende…..
Ez volt az elmúlt 10 nap. Orbán csak annyit tanult belőle, hogy az USA lebombázta Líbiát, ahonnan jönnek a menekültek. (Pedig Magyarországra nem jönnek a menekültek Líbiából.) Orbánnak még az is eszébe jutott, hogy külfödön irányítják a sajtót. (Ehhez kommentár se kell.)…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 12:12:10
@Bogyó 2: természetes, hogy ők oda akarnak menni, ahol havi félmilliót leakasztanak segélyból. Az is természetes, hogy én lezárnám a határt és csak azt engedném át, akinek aláírt munkaszerződése, munkavállalói vízuma, útlevele és elegendő készpénze van.
Mindkettő természetes reakció. Ausztráliába még ennél is bonyolultabb bejutni. És senki se nácizza őket. Valóban sokan vannak már Jordániában, Törökországban, de ez nem ok arra, hogy most Európába masírozzanak. Minden országnak joga van megszabni, hogy ki léphet be a területére.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 09:24:44
@Hajdú Peter: ki üldözte el őket? Orbán Viktor, of course... Legalábbis a ballib meg a képmutató nyugat ezt fogja állítani. Igen, Görögországból és Németországból is tutira Orbán űzi el őket. A dánok is tiltják ki őket már illegális tartózkodás miatt. Csak a svédek az européerek! Egyelőre. Majd besokallnak ők is.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 09:27:38
@Proud Mary: már a dánoknak se kellenek... Ott is dúl a nácizmus! Hüpp, hüpp. Ajvékoljunk.
Miközben nagyjából senkinek sincs fogalma arról, mi is lesz hosszabb távon azokkal az emberekkel, akik elhagyják a hazájukat – akadnak, akik a kerítésépítésen, börtönön, kitoloncoláson (lelövöldözésen) túl is új ötletekkel állnak elő. Az egyik leggazdagabb egyiptomi…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 02:46:41
@steery:
@Anti Liberal: Amúgy az ötlet szuper (jó, muszlimokkal nem fog működni, fehér európaiakkal meg egy földi Paradicsom lehetne), de miért egy görög vagy olasz szigetet néztek ki maguknak ezek az okos egyiptomi vállalkozók? Miért nem a saját országaikban kerítenek el egy 50x50 km-es területet, ahova le tudnák telepíteni pár millió muszlim testvérüket, nem is zsúfoltan, szellősen, nem lenne tömegnyomor, nem lenne zsúfoltság.
50x50 kilométeren valahol Észak-Afrikában megteremthetnék maguknak a jólétet.
Egyiptom hatalmas, Szaúd-Arábia is, Líbia és Algéria is. Elférnének ott. Miért kellene őket Európa előszobájába beengedni?
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 09:11:05
@profilo: aki ilyesmibe belegondol, az fasiszta. Ballibek szerint minden működne.
Csak azt nem értem miért nem egy muszlim állam egyik szigetét nézik ki maguknak. Ja, ott nem jönne segély! Mert kétségünk se lehet, hogy ezen a szigeten semmi nincs, a muszlimok semmit se fognak ott létrehozni, mindent az európaiak fognak oda adományozni. Már eleve a föld se egy muszlim országtól jönne. Ki akarna a hátsó kertjébe egy ilyen időzített bombát? Miét nem Irán partjai mentén, Indonéziában vagy valahol Afrikában vesznek egy jó nagy darab földet és építenek szaúdi olajmilliárdokból egy élhető országot? Ja, az az iszlámmal nem megy. Bocsika.
Én tegnap találkoztam a propandának azzal a formájával Facebookon, hogy emberek fotópárokat osztanak meg, az egyik egy zsoldost/terroristát/katonát ábrázol, a másik fele pedig ugyanazt az embert, Európában tartózkodó menekültként. A fotók általában rossz minőségűek, és…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 08:32:02
@hétköznapi libsizmus: AMD?
Talán PKM.

Abban igazad van, higy az etnikai arányok erőszakos megváltoztatása bűncselekmény. Ezt elkövetik a nyugatiak, amikor kibombázzák a szíreket onnan, elköveti Aszad, elköveti Merkel, aki rá akarja kényszeríteni Magyarországra a kvótát.
Ez meg fogja változtatni az etnikai arányokat a magyarok akarata ellenére. Ez bűncselekmény.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 08:50:31
@mikigyerek: persze, mindenre megesküszik, ezek a zsindexesek állították azt is, hogy ezek az illegálisok menekültek (ami nonszensz, hiszen azt a státuszt egy eljárás eredményeként kaphatnák meg), azt is hazudták, hogy mind orvos meg mérnök, azt is hazudták, hogy a magyar rendőr verte azt az iszlámistát, aki valójában a sínekre dobta a nőt a gyerekkel, azt is ezek hazudták, hogy Németország meg Ausztria kinyitotta a kapukat, hogy Magyarország kötelezettségetvszed a schengeni határ védelmével, hogy nyugaton mindenki imádja ezeket az iszlámistákat (kivéve a dánok, svédek, britek, franciák, görögök, spanyolok, olaszok, németek jó része).
Én lementem ezek a cikkeket, hogy a 2018-as választás előtt a ballibek és médiájuk ne tagadhassa le.
Lementem a külföldi (angol és német nyelvű) médiumokban elkövetett hungarofób kirohanásokat, a Helsinki Bizottság Auschwitz-ozását, Frőlich főrabbi holokausztra utalgatását amiatt, hogy az illegálisokat regisztrálni akarja a hatóság.

Ez egy jól megkonstruált támadás Magyarország ellen, akármennyit hazudik a német és osztrák vezetés, arról egy szó se esik a ballib médiában. Most áll bosszút a nyugat a magyarokon, amiért a közműveket, termőföldet, magyar családokat és hazai érdekeket védték a nyugati érdekcsoportokkal, bankokkal szemben. Eddig nem találtak fogást a magyar kormányon, most bedobták az iszlamistákat és a lakájmédiájukat. A nyugat és a bosszú népe kőkeményen megtorolja most egy renitens, egyszer az életben a saját érdekét néző kis nép kiállását az európai kultúráért. Vissza kell korbácsolni a sorba, különben mások is felbátorodnak.
Elírás miatt tűnt úgy, hogy akadt olyan állami vezető, aki mindössze 590 forint közpénzt költött a repülőtéri kormányváróban, mert 2011 óta csak a belépés oda 15600  forint, vagyis  egy kávé elfogyasztása nélkül is 19812 forintot kell leszurkolni a létesítmény…..
Egy hete dübörög a Magyar Idők, a Napi Gazdaságot váltó napilap, ami már indulásakor elég nyilvánvalóvá tette, hogy egyáltalán nem akar pártfüggetlen lenni. Ehhez képest a Magyar Idők alig egy hét alatt meghatározó újság lett, legalábbis erre lehet következtetni abból,…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 06:11:52
Amíg a Magyar Nemzet haveri volt, addig azt idézgették, amikor szakítottak Simicskával, minden épeszű ember sejthette, hogy kell kreálniuk egy újabb szócsövet.
A ballib kormányok meg Népszava-Népszabi-Napkelte-ATV-t tolták tele pénzzel. Na ott voltak gusztustalan seggnyalások.

Az átlagember nem olvas nyomtatott lapokat (ezért is felesleges a példányszámon vergődni), mindenki úgy tájékozódik ismeretségi körömben, hogy megnyitja az indexet és origot és ha balliba, akkor elhiszi minden szavukat, ha kicsit gondolkodóbb fazon, akkor elosztja kettővel és a reciprokát esetleg fenntartásokkal elhiszi annak, amit írnak.

A polkorrekt agymosás rövidtávon nagyon profitábilis lehet, de hosszabb távon az embereknek nem jön be az, ha a valósággal szembemenő posztokat olvasnak. Lásd a 444 és index magyargyűlölő cikkei, az illegális betolakodók sajnáltatása, Magyarország elleni nyugati fellépés követelése, hazugságok terjesztése arról, hogy a magyar hatóságok kínozzák az illegálisokat, nyugaton meg mindenki boldog, hogy odamennek... Ezek a hazugságok persze a normális olvasót is vonzzák, hiszen botrányosak, az olvasók nagy része ezeket azért futja át, mert felcseszi őket a hazugság, a magyargyűlölet ilyen szintje. És persze van pár belpesti rettegő, akik azt hiszik ezek a posztok igazak.
Kattintásvadászat+migránsbabusgatás+magyargyűlölet. Ez vonzza a ballibeket és a nemzetieket is.
Ármány, gyilkosság, szex és embervadászat, Gryllus Dorka pedig egy igazi szemét ribanc. Isten látja lelkem: szkeptikus voltam és nem is kicsit, hiszen amikor egy magyar filmet az _első_magyar_thrillerként_és műfajteremtőként harangoznak be, az azért meglehetősen merész kijelentés.…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 04:40:04
@Doomhammer: "Mondjuk az a nô a képen úgy néz ki, mint egy migráns."

Valóban galíciai eredetű a család, de most miért kell itt zsidózni? Attól még nem rossz színésznő. Érdekel a film.
Jobbegyenes Felvonulók kérték 2015.09.04 17:12:31
A Keletiben hetek óta megrekedt migránsok gyalogos útnak indulása olyan helyzetbe hozta Magyarországot,amely lehet borzasztóan kínos - de kínálhat váratlan és gyors megoldást is a krízisre. Utóbbihoz azonban némi bátorságra, vagy még inkább józan belátásra is szükség…..
Az legutóbbi napok eseményei arra utalnak, hogy megbomlott az a falanx, melyet Orbán Viktor rakott össze még a 2010-es választási győzelem után. A miniszterelnök a gyengeség jelének tartja, ha embereit sűrűn cseréli, ezért nyilvánvaló, hogy elfogyott az a kohéziós erő, mely…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 03:41:27
@MHE: egész Európa védtelen. Ha egy reguláris haderő támadna, azzal több ország is fel tudná venni a harcot (franciák, németek, svédek, britek, spanyolok, olaszok, lengyelek), de egy irreguláris, kívülről menekültnek látszó inváziós erővel a ballib által lebénított Európa tehetetlen. A humanitárius elveket félre kell tenni, hisz itt megélhetési illegális beözönlés folyik.
A segélyeket kellene havi 5 vagy 10 eurora csökkenteni, akkor senki nem jönne. Igazolvány, útlevél, vízum, munkaszerződés nélkül senki!

Aztán lehet hadsereget is fejleszteni. De az ilyen segélyre hajtó bevándorlók ellen nem hatásos.
Az utóbbi napokban nagy kereslet támadt a katolikus egyház bírálatára, amiért Erdő Péter azt találta mondani, az egyház azért nem fogadhat be menekülteket, mert akkor embercsempészetet követne el. Ez a dolog nyilvánvalóan nem igaz. Az embercsempészetet csak…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 02:38:18
@Mikrobi8: ha nem vennéd észre jelenleg a keresztények is tapsikolnak a muszlim, de főleg az afrikai keresztény betolakodóknak.
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 06:54:19
@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Jézus nem egyházi szervezetet alapított.
Te vitatkozhatsz, érvelhetsz amellett, hogy a katolikus, pápista vallás a tutiság, akár ortodox létedre is. Ez Jézust annyira nem érdekelte. Nem szervezetet hozott létre, hanem egy egyházat, közösséget, a hívei tartoznak bele. Nekem amúgy mindegy, csak sose értettem ezt a katolikus hülyeséget, hogy aki a pápát nem imádja, az szerintük nincs benne az egyházban.
pervie but hot (törölt) 2015.09.09 03:05:18
@Mj: "Érdekes módon te valamiért akkor is csak a római katolikus egyház bűneire vagy érzékeny."

Most a katkók a téma. Szapulom én a muszlimokat és a buddhistákat is eleget. Egyik se jobb, mint a másik.
A katolikusokat viszont megvédtem okyan tekintetben, hogy szívük joga nem elismerni a melegek egyházi házasságát, abortuszt, óvszert elutasítani, ahogy a vegánoknak is joguk van ahhoz, hogy saját mániájuk szerint egyenek. A katkó egyház is egy lelki wellness klub, saját berkein belül azt csinál, amit akar.

"Abban nyitott kapukat döngetsz, hogy minden közpénzforrást átláthatóvá kell tenni" - látod, hazudsz, katkó módra. Nem csak átláthatóságot hiányolok (bár azellen is kapálózik a katkó egyház), hanem azt, hogy egy fillért se adjanak közpénzből egyházaknak, vallásoknak.
Iskolát, intézményeket csak az állam működtessen. Vagy lehetnek még fizetős magániskolák. Ennyike.

"Amúgy hihetetlen mértékben vagy félretájékozott a római katolikus egyház kapcsán (Jézus alapította a szentségeket, ahogy a pápai intézményt is, hogy mást ne mondjak)" - lóf@szt mama!
Jézus két szentséget alapított, a többi az katkó tákolmány. A pápizmus is.

"Legalább egy kis szikráját mutatnád a nyitottságnak. Rossz lehet úgy élni, hogy ennyi mindenkit megvetsz és utálsz." - a butaságot és a butaság vámszedőit megvetem. Inkább élek így, mint hazugságban, mint a katkók. A nyitottság pont hogy jellemző rám, ezt a vallásos embereknél sajnos nem tapasztaltam. És perszeva bullshitre, kamura nem vagyok nyitott. Megértem, hogy embereknek kell a szőranya, a szopirongyi, mint kisgyereknek az elalváshoz, de én már felnőtt vagyok. Szellemileg is.
Ez egy elég kemény írás lesz. De meg kell írni a szemforgató magyar migránsgyűlölők miatt, akik maguk is gazdasági bevándorlók Németországban, vagy "életerős magyar fiatalok", akik kalandvágyból mennek Nyugatra, esetleg magukkal mit kezdeni nem tudó hülyék, akik úgy…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 10:22:14
@high up!: "Két kép kering napok óta a világsajtóban a migráns ügyben: az egyik, ahogy a brutális magyar rendőrök a vasúti vágányon vegzálják a gyerekét szorongató anyát.
A másik, ahogy a barátságos német rendőr az ölébe veszi a Münchenbe megérkezett migráns kisfiút és vele együtt mosolyog.

Ez a tényleges valóság: Európa és Orbanisztán között a civilizációs különbség 1100 év. Itt jár a magyar még mindig, valahol a honfoglaláskori barbárságánál. Semmi emberibbet nem tudott magából kihozni az elmúlt 1100 év alatt."

Az ugye megvan, hogy az egy kiragadott kép, a teljes sztori az úgy volt, hogy az illegális férfi rádobta a sínekre a nőt és a gyereket. Persze műsor volt a médiának.
Te meg mindenhol tolod a magyargyűlölő szövegedet, tök mindegy mi a téma.

Csináld csak, így legalább sose kerültök vissza a hatalomba. Ballibák. Az egy másik probléma, hogy Orbán sose fog kikerülni a hatalomból, de ebben ti is sárosak vagytok.
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 12:20:10
@high up!: "egyetlen egy dologról szól: a hőbörgő suttyó magyarjáról, aki a világ közepének képzeli magát, akinek minden alanyi jogon jár. Más meg kapja be!"

Tudod, Ausztráliától Kínán át Kanadáig az emberek elvárják, hogy az államuk védje a határokat. Ez nem beképzeltség, nem világ közepének hiszik magukat, hanem ez egy totál jogos igény. Alanyi jogon egyedül illegális migránsok meg cigányok követelnek itt bármit. Magyar nem.
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 12:27:09
@high up!: "hőbörgő suttyó magyarjáról, aki a világ közepének képzeli magát, akinek minden alanyi jogon jár"

Ha az EU-s szabad mozgás, munkavállalás jogáról beszélsz, az nem alanyi jog, hanem egy szerződésből fakadó jog, ahogy a német cég felvásárolhatja a magyart, ahogy hozhat vámmentesen árut eladni, úgy a magyar, lengyel, német, olasz, portugál is mehet egymás országaiba dolgozni. Ezért senki se veri az asztalt, hisz ez az uniós szerződésből folyó jog. Minek verné erre magát egy magyar vagy egy portugál? A jog hőbörgés nélkül is megilleti, de az illegálist hőbörgés ellenére se illeti meg.
Itt csak az illegális muszlimnégerek hőbörögnek, hogy nekik minden jár.
EU-s polgár él a jogával, ha összemossák az illegális muszlimnégerrel, akkor kikéri magának. A svéd is, a magyar is meg a francia is. Ez nem hőbörgés.
Migráció és mi címmel körkérdést és cikksorozatot indít a Mandiner: vezető magyar véleményformálókat kérdezünk meg arról, mit gondolnak az egyre forróbb témává váló migrációról és a kapcsolódó jelenségekről. Az eddig megjelent írások ezen a linken…..
pervie but hot (törölt) 2015.09.08 10:36:07
@Jean Sol Partre: azt hiszed hülyeséget írtál, pedig nem.
Akik már nyugaton élnek, muszlimok, azok küldenek haza a tesóiknak pénzt dzsihádra. Sőt, a youtube-on vannak dokumentumfilmek olyan nyugaton élő muszlimokról (nem csak szír, de marokkói, algériai, jemeni, pakisztáni, szomáliai), akiknek utalják a segélyt, míg ők elmennek Szíriába az al-Nuszra, ISIS vagy FSA mellett harcolni. Egyik-másik elpatkol kint, mások visszatérnek. Dzsihád benefitekből, van ilyen is. A nyugatról utalt segélyek elég jó jövedelmet jelentenek a dzsihádistáknak.
Anjem Choudary is megmondta, hogy a benefit az olyan, mint a hitetlenek adója a muszlimok felé, ezért nem csak hogy nem haram (tilos), hanem egyenesen kötelessége minden muszlimnak segélyeket lehúzni a nyugattól.