Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wlado

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.07.19 07:41:54
Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
Wlado 2015.07.20 20:32:24
@Pp24: ja, és a kérdésedre a válasz, igen, szerintem megéri, akár még ezeket a ,,modenr dízel˝ DPF/FAP meg már még egyéb hülyeségekkel felszerelt euro20as sz@rokat is eltudsz így használgatni ahogy írtad, de azt már tényleg nem szabad rövidtávon használni mert akármilyen modern legyen, a dízel kormol, és ezek a szürők hideg járatásnál meg a rövidtáv miatt regenerálódni nemtudásuk miatt telnek meg a legjobban.
Wlado 2015.07.24 23:42:45
@beavereater: Ha nincs bizonyítékom hülyeségeket nem írok le, szóval a gyengébbek kedvéért a Fiat a 90es évek közepén dolgozta ki az első common rail-es rendszert és 97től már alkalmazták is pl a 156os alfákban, de nekünk van egy 94es fiat crománk (bocs így csak 21 éves) amiben már common railes motor van, a gyári oldalsó díszlécbe is bele van nyomva hogy common rail system, a kocsi olaszból volt behozva, állítólag az olaszok eleinte féltek ettől a technikától és ezért az első ilyen kocsikat csak Olaszországban árusították. Ezt a sikert látva a többi autógyár is próbált erre rá állni de sajnos annyit nem bírtak gyártani belőle hogy mindenkinek jusson, ezért a vw konszern kidolgozota magának a pdtdi-t, de 2008-ra már a vw-nek is jutott a common railből, ezért felhagyott a pdtdi fejlesztgetésével, mert így gazdaságosabb volt. A bicajos linkkel meg a Viktor testrészével nem értem mire akarsz utalni...
Wlado 2015.07.20 20:07:08
@Pp24: Szia, én sosem értettem ezt a dízel utálatot, pedig volt benzines és van dízel kocsink is... az egyik dízelbe 470 000km-t tekertünk bele, és minden nap csak 7km-t ment reggel munkába 7km-t délután haza, + kisebb nagyobb utak, az égvilágon semmi baja nem volt motornak, egyszer kellett a turbot felújítani, ami ennyi km alatt nem nagy szám... a mai napig megy ja és egy 22 éves Common rail-es olasz autóról beszélünk (szar olasz mi?!)... a másik kocsink a hírhedt fő gonosz pdtdi motoros (nem írok márkát, mert a sok gyökér csak kötekedne) kocsit szalonból vettük azzal is csak ilyen 20km-k vannak leggyakrabban de hosszú távra is használjuk... ebben még csak 100 000km van. Ráadásul ezt mind úgy csináltuk hogy mindkét kocsinak az átlagfogyasztása 4.5 liter... nem hülyéskedek, nem computer számítási hiba... mert szinte mindíg az 55 literes tankot 1200km alatt járunk ki. (vissza lehet számolni)... Szóval a két autoval eddig kilehet számolni mennyit spóroltunk meg, ha csak 100km-re 3 literrel számoljak kevesebb fogyasztást mint egy benzinesé akkor összesen 570 000 km alatt durván 6 millio forintot sporoltunk meg (egy új autó ára) Ennek ellenére semmit nem költöttünk az autóra... a kopó alkatrészeken kívül, bár ugye azt a benzinesre is kell... És így egyszer sem aggódtunk hogy hogyan fog elhúzni akár 700kg-t pótkocsin, vagy nagyobb túrákra menni felpakolva családostól és kamionokat mellőzgetni. De mi tisztában vagyunk vele, hogy egy dízel nem a csicska gyorsulgatásra és széttaposásra hivatott, hogy hidegen hogyan használjuk...stb Az autóvételről meg annyit, ha valakinek van 2-3 millája használt kocsira akkor ne legyen már olyan suttyó hogy ne vigye el egy márkaszervízbe bevizsgáltatni az autót durván 10 000ft-ért. Én is használtan vettem meg a 3. dízel autónkat, kinéztem milyenek vannak visszanézhető elektronikus szervízkönyvel, elmentem megnéztem, kipróbáltam, ha okés volt minden akkor elvittem márkaszervízbe gépen végignéztek rajta mindent és szevassz tavasz az autónak kutya baja...