Adatok
HUnter27
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hello, Pár szóval szeretném ismét dicsérni Prekop Anikó cégét és munkatársait. Beosztottja ismét kitűnően teljesítette a "tartsuk a vonatot olcsó, gyors, hatékony módon tisztán" című feladatát. Szeretném a hatékony munkavégzésre való törekvését kiemelni.…..
Kedves Donát! Júliusban küldtem neked egy e-mailt, melyben csatoltam a MÁV-nak július 12-én írt levelemet. Nos, az a helyzet, hogy augusztus közepéig nem válaszoltak, aug. 16-án újra elküldtem a levelet, azóta sem válaszoltak, és odáig jutottam, hogy múlt héten minden nap…..
HUnter27
2010.09.15 21:43:24
@rickyramirez: Én már utaztam úgy az egyik esti páratlan "kör IC-n", hogy nem találtam a jv-t. Végigmentem a vonaton pedig, az 1. osztályú vagont is megnéztem de nagyon jól álcázhatta magát valahol... A vonaton meg dohányoztak, márpedig a kör IC vonatok füstmentesek, ha jól tudom... Jegyellenőrzés sem volt, gondoltam magamban, hogy erre is kár volt jegyet venni, ennyi erővel...
A tömött IC-hez pedig annyit, hogy anno sokszor jöttem haza Siófokról az esti Kvarnerrel... iskolaidőszakban volt, hogy álltam Sv-ig vagy akár Klf-ig is... Elég durva volt, erősítés a szerelvényen szinte nulla volt:S Volt, hogy az előtte levő és jóval korábban induló "fürdőssel" akartam feljutni Bp-re, és igencsak szerencsém volt, hogy tudtam helyet találni első osztályon... A 2. osztályt meg sem próbáltam, esélytelen lett volna...
A tömött IC-hez pedig annyit, hogy anno sokszor jöttem haza Siófokról az esti Kvarnerrel... iskolaidőszakban volt, hogy álltam Sv-ig vagy akár Klf-ig is... Elég durva volt, erősítés a szerelvényen szinte nulla volt:S Volt, hogy az előtte levő és jóval korábban induló "fürdőssel" akartam feljutni Bp-re, és igencsak szerencsém volt, hogy tudtam helyet találni első osztályon... A 2. osztályt meg sem próbáltam, esélytelen lett volna...
Péntekre pedig egy lazább poszt. Helló! Úgy hallom radikális változások lesznek a MÁV-nál, a csatolt fotó alapján elsőként az időszámítást reformálták meg, valamint erősen sűrítették a Komárom-Miskolc InterCity járatokat :) Üdv, sonny ..
Olvasónknak nem válaszoltak, így hát hozzánk is eljutott végül a levél.Tisztelt Címzett!Tegnap (2010. 06. 01.) Vonattal érkeztem Budapestről Szolnokra, 21:45-re ért be a szerelvény. Szolnok állomáshoz közeledve egy középkorú szemüveges, átlagosnál vékonyabb…..
Idézőjelben interjú, mert az internetes kommunikáció sosem lesz olyan, mint egy igazi beszélgetés. Egy mozdonyvezető jelentkezett a blog levelesládáján keresztül, hogy szívesen megosztaná tapasztalatait a blog közönségével, így készült ez a pár kérdéses interjú. A…..
HUnter27
2010.06.11 21:41:58
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:"Estergom fele se éri meg a 3 desirot járatni, de inkább megteszik, mert a mozdonyos közlekedést több szempontból nem meri vállalni senki menetrend szerint..."
Így van, megesik a dolog, főleg reggel jó, amikor a 2067-es szóló Dezső, az utasok egymást tapossák Újpest mh-ig (Aquincum felső mh-nál szoktam felszállni), és az Angyalokföldjének állomásán van a kereszt, javítsatok ki, ha tévedek - a 2042-esssel, ami -volt már precedens - 3 egység Dezső volt, alig utassal... A 2067 egyszer volt dupla egység, de sajna az öröm nem tartott sokáig :(
Így van, megesik a dolog, főleg reggel jó, amikor a 2067-es szóló Dezső, az utasok egymást tapossák Újpest mh-ig (Aquincum felső mh-nál szoktam felszállni), és az Angyalokföldjének állomásán van a kereszt, javítsatok ki, ha tévedek - a 2042-esssel, ami -volt már precedens - 3 egység Dezső volt, alig utassal... A 2067 egyszer volt dupla egység, de sajna az öröm nem tartott sokáig :(
Tisztelt Blogger!Első sorban egy kellemes meglepetésről szeretnék beszámolni egy két mondatban, majd sajnos viszont jön a kritika ezzel kapcsolatban hosszabban kifejtve.A Vác-Budapest szakaszt járom majdnem napi rendszerességgel. Már egy jó ideje átálltam a Volánhoz, mert sokkal…..
HUnter27
2010.06.04 17:57:46
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
"Mondjuk nem kellene a széftilájon sétálni és akkor nem kellene hallgatni egész nap..."
Azért kényszerülnek ott sétálni a metróra várók, mert a sok "okos" utas nem széled szét jobb és bal irányba hanem 1 helyen tömörül,(tisztelet a kivételnek természetesen) és aki jön lefelé a metróhoz muszáj átlépnie a széftilájn-t... Persze azért lehetne szélesebb hely az utasoknak...
"Mondjuk nem kellene a széftilájon sétálni és akkor nem kellene hallgatni egész nap..."
Azért kényszerülnek ott sétálni a metróra várók, mert a sok "okos" utas nem széled szét jobb és bal irányba hanem 1 helyen tömörül,(tisztelet a kivételnek természetesen) és aki jön lefelé a metróhoz muszáj átlépnie a széftilájn-t... Persze azért lehetne szélesebb hely az utasoknak...
HUnter27
2010.06.04 23:08:22
@chachi: RE = RegionalExpress, az RB pedig a RegionalBahn.
HUnter27
2010.06.04 23:15:32
@Adani: Napközben még okés a dolog, csak olyan vasárnap este 10 magasságában húzós iskola időben, jön vissza a sok diák és a metró persze jó 10 percenként jár... és a sok "okos" utas, meg megáll ahogy lejön mozgólépcsőről lép 3-at és ott meg is áll, vagy kikerüli az embertömeget akkor meg pofázik a széftilááááááájn....:)
Utólag elismerem, szégyellem magam, hogy számos írásommal akarva-akaratlanul népszerűsítem a vasutat. A magyart is, de mostantól szerencsére az ingyenreklámért még nekem van módom fizetni: pénzért méri a MÁV a fotósengedélyt.Itt van…..
A MÁV Nosztalgia kitett magáért, nagyon nagyon nagyon ügyes volt. Az év első nosztalgia utazása egy rémálom volt. Halbi kocsikban, gombostűvel feltűzött ülészámokkal kellett 2*4 órát utazni. Semmilyen nosztalgikus hangulat nem volt. A befizetett pénzért cserébe, kaptak 3…..
HUnter27
2010.01.13 16:32:24
@Zef: mert a kávéfőzőnek kell egy állandó sebesség. Biztosan van rá technikai magyarázat :)
Ez olyan mint amikor kérdezte X utas a jv-t, hogy miért nincs fűtés? A válasz: Mert nagy a menetszél:D:D:D:D:D
Ezek után mit vársz..? :)
De inkább :(
Az meg még idejön, hogy az Istropolitan-ban egy ablakot nem tudtak kinyitni a bagósok, hogy aki nem bagózik ne fulladjon meg, amíg ott vásárol és fizet:S Le szerettem volna ott ülni, inni 1 sört haverral, de így esélytelen volt ez is... Így a fülkémben ittam meg a sört, de azért jó lett volna ott a bárvagonban...
Még az AcBc is jobb lett volna a "halbinál"...
Ez olyan mint amikor kérdezte X utas a jv-t, hogy miért nincs fűtés? A válasz: Mert nagy a menetszél:D:D:D:D:D
Ezek után mit vársz..? :)
De inkább :(
Az meg még idejön, hogy az Istropolitan-ban egy ablakot nem tudtak kinyitni a bagósok, hogy aki nem bagózik ne fulladjon meg, amíg ott vásárol és fizet:S Le szerettem volna ott ülni, inni 1 sört haverral, de így esélytelen volt ez is... Így a fülkémben ittam meg a sört, de azért jó lett volna ott a bárvagonban...
Még az AcBc is jobb lett volna a "halbinál"...
HUnter27
2010.01.14 17:00:12
@Rabbeleben: Ez a pénzes "fotóengedély" is egy vicc... Ezt teljesen felesleges kiváltani, fogom magam kimegyek nyíltvonalra és messziről teszek a hülye fotóengedélyre... Az ÖBB sem engedi már a vontatási telepeken a fotózást, de az osztrák vasútbarát is inkább kimegy nyíltvonalra, ahol nem cseszegetik... és szebb fotót is tud készíteni adott mozdonyról, persze ott a fordák nyilvánosabbak, mint nálunk...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerencsére a másik egységbe le tudtam ülni... A takarítók az indulás előtt 5 perccel szálltak csak le:S Direkt figyeltem... Na meg aztán ugye "marhamód" dolgoztak... Ott melengették a hátsójukat:S Elvéve a helyet az utasoktól, na meg a kedvet, hogy odaszálljanak:S