Adatok
Akos74
0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Április 23-án Zsámbékon, BUSEXPO néven autóbusz-bemutatót és buszokkal foglalkozó konferenciát tartottak. Ez utóbbin az egyik szekcióban a különjárati, idegenforgalmi buszos közlekedésről, a másikban – a nagyobb érdeklődést kiváltóban – a közforgalmú, elsősorban…..
Belsőség
Ha még nem láttad, hogyan készült a Trabant és a Wartburg, most megnézheted.
2014.02.15 13:15:06
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
A mai nap találata nálunk, még akkor is, ha minden bizonnyal évtizedek óta a neten kering. Könnyes, múltba révedő szemmel néztük meg és le kellett vonnunk a következtetéseket:
- a marketing-bullshit ugyanúgy működött 1990-ben, mint manapság- de némileg talán kevesebb…..
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Egyelőre ez a neve, bocs, a By-Way, Biwi, Bivaly és egyéb kreálmányok borzasztó erőltetettek, a Levelibéka, Fűcsomó, Borsó is elvérzett, nem tetszenek. Mindenáron nem kell neki becenév, egyelőre Bazegkettőként emlegetem a szép emlékek miatt, aztán lehet még más is, nincs kőbe…..
Akos74
2012.08.12 16:50:34
@Csikós Zsolt: Semmi ilyet nem mondtam hogy hazudsz, hiszen a seprűs autó nyomát le is fényképezted. Inkább arra gondoltam, hogy célzottam csak a te autódat ütik-vágják egyesek bosszúból vagy írígységből.
Akos74
2012.08.12 19:09:07
@Csikós Zsolt: Visszaolvasva én sem kommenteltem egyértelműen, félreérthető volt amit írtam. Sohasem értettem azt, hogy mi az öröm abban, hogy ha brahiból másnak kárt okoz valaki.
Antal ősrégi olvasónk és Facebook-követőnk. Mint lelkiismeretes Totalcaros/Belsőséges, azonnal beszámol, ha valami érdekesre bukkant. Ezúttal elég messzire ment érte, konkrétan ide:
Nagyobb térképre váltás
Nem egy rossz hely, de ami érdekesebb, hogy a klasszikus, gyorséttermi…..
Akos74
2012.08.12 00:13:18
@eszkütyü: Nem volt turbós corvair csak kompresszoros, de a maga idejében a kb. 160-as véggel az sem ment rosszul.
Először csak magasabb lesz a vizsgadíj, bizonyos esetekben az eddigi duplája. Mindenkinek elment az esze?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hirtelen nem is tudom, létezik-e a blog.hu keretein belül olyan blog, amelyik ilyen ki- és összetartó olvasóközönséggel rendelkezik. Ráadásul olyannal, amelyik nem rest vállalni arcát-hangját (sőt, hajnaltájt egyéb aljasságokat is) most már tradicionálisnak mondható éves…..
Péceli Gabi pazarul beállította a futóművet
A Cougar majdnem kész, és erről nemrégiben kaptam egy papírt is a Vas megyei rendőrkapitányságtól: 70 helyett 97 km/h-val mentem vele az M1-M7 közös bevezetőjén. Nem emlékszem konkrétan a helyre, hogy arrafelé hol a francban van 70-es…..
Ilyen szép csomagtér nincs
Amikor a BMW-ről kiderült, hogy szinte csak a tető nem rohad, még nem gondoltam, hogy létezhet autó, aminek a kiglancolása nem tart évekig. Egy kicsit bíztam ugyan benne, mert az anyagi kár jelentős, és nem mindegy, hogy három hónap vagy fél év alatt…..
Egy nagyszabású megnyitó keretében, 1984-ben adták át a Nürburgring GP pályáját: egy nagy halom tökegyforma 190-es Mercedes-be beültették a kétszeres világbajnok Niki Laudát, és számos szépreményű fiatalt, köztük az első (tolemanos) F1-es szezonját koptató Ayrton…..
Igazából minden öreg járművemnél erre vágyok a legjobban. Hogy külföldre mehessek vele. Lehetőleg Nyugatra. Köpjenek le, egy sznob vagyok, nekem még mindig ott a legszabadabb a levegő, ott merek leülni az utcai lépcsőre tiszta farmerben, ott érzem logikusnak a dolgok…..
Vezessük rá őket arra, hogy autóst csak akkor állítsanak meg, ha annak valódi oka van. A fennmaradó időben eredjenek a tulajdon elleni szabálysértések elkövetői után. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Being second is to be the first of the ones who lose. Mögöttünk a hosszú munkahét, jöhet a megérdemelt pihenés, éljen május elseje, satöbbi. Biztosan szép és magasztos ünnep a munka ünnepe, jómagam mindig is hülyeségnek tartottam, reformátusként még vallási alapon sem…..
1967-ben a világ döbbenten cövekelt le előtte, mert még csak hasonló autó se létezett akkor. Aztán jött a tragédia. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Végre valami érdekes: egy Marczinkó Tamás építette VZR 1800. Fényezés: Koros Sándor A tavalyi, Millenárison rendezett Magyar Motorépítő Bajnoksághoz képest idén új helyszínen, a Hungexpón nézhettük meg a felhozatalt. Hogy hol jobb épített motorokat nézegetni, egy…..
Az utóbbi időkben feltűnően sok Ferrari borult lángba. Mérnöki hiba vagy csak olasz trehányság? Esetleg buta tulajdonosok? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Két év kellett az új NKH-vezetésnek ahhoz, hogy alaposabban átlássa a rendszer működését és egy nagystílű mozdulattal megakassza a vezetőképzés vizsgáit. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Menj innen, te troll Tudom, mi lesz az első kérdés azoktól, akik végigkövették az idén már ötvenedik évét taposó, majdnem napra pontosan két évvel ezelőtt Svédországból behozott öreg Mercim sorsát: készen van-e már végre a fényezés? Most már rajta van a…..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lappföldön, a mínusz 25 fokban is van motoros szezon, legalábbis néhány bolond francia ezt akarja elhitetni velünk. A Moto Journal újságíróinak nem csak ötletei, de lehetőségei is vannak, hogy a motorral elképzelhető legnagyobb őrültségeket valósítsák meg, ha azok elég…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Vagy említhetném a Budapesti sárga taxikat. Hiába emelték kb. duplájára kilométer díjat kb. 150 forintról, 280 forintra a taxis ugyanúgy becsap, csak nézel az út végén, hogy szerinte hány kilométert mentetek és mennyit kér tőled. Ezt miért nem hozza fel? Arról nem is beszélve, hogy a végén a sárga matrica miatt, amit akkor már leszednek, az autókat megkímélt fényezésű garázsban tartottként fogják eladni. Hála Istennek 280 forintért már szinte senki nem ül taxiba, úgyhogy ez a rendszer is előbb-utóbb hamuba fog dőlni.