Regisztráció Blogot indítok
Adatok
t72killer

0 bejegyzést írt és 36 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyre több és egyre aggasztóbb híreket kapunk arról, hogy a bankok - különösen itthon Magyarországon - lényegében uzsorásbűnözőket megszégyenítő gátlástalansággal és mindenfajta szégyenérzet nélkül fosztják ki különböző rendű, rangú ügyfeleiket. Több tucat jogerős…..
t72killer 2014.07.16 14:56:52
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Legyen így! Azért is alakulhattak ki ezek a feltételek, mert a (nagyzoló, vagy épp csóri) adós mindent aláírt, amit elétoltak. Pedig lehet 1mFt-os használt kocsival is járni, lakást is lehet (bizonyos körülmények között ÉRDEMES) bérelni. Ha tudatosabbak az ügyfelek, a hitelfeltételek is finomodnak majd (a bankoknak muszáj kihelyezni a betétesek pénzét). A végrehajtósdit nagyon nem kommentálom, igen, a kintlévőséget be kell hajtani - alkalmasint a heccre vásárolt autó lefoglalásával. Ha privátban kölcsönadok valakinek, akkor én is szeretném viszontlátni a pénzem...
A Kúria döntött: tisztességtelen az árfolyamrés, vagyis az, hogy a bankok más árfolyamon folyósították a devizahiteleket, illetve más árfolyamon számoltak a törlesztéskor. A testület azt is kimondta, hogy az árfolyamkockázat áthárítása és az egyoldalú szerződésmódosítások is problémásak lehetnek,…..
t72killer 2014.06.20 08:21:24
@bankvezér: A szép új magyar rendszer pedig ezt az extraprofitocskát jó kis bankadókkal lefeji, és a funkcionáriusok elteszik zsebre. Jól ki van ez találva.

Hitelem nekem sincs, de lassan a legnagyobb megtakarításom se bankban lesz, úgyhogy koppsza;)
t72killer 2014.06.22 18:11:37
@bankvezér: Államadósságban van részem, de szerencsére nem a magyarban;) Ki nem de átvonultam az egyik AAA-s gazdaságba, aki inkább haszonélvezője, mint elszenvedője az aktuális európai cécónak.
t72killer 2014.06.23 07:49:17
@bankvezér: Nem publikus (azért sem, mert lehet az egyikből hamarosan költözünk a másikba), de ezen 3 közül az egyik;)
Jóleső nyugalommal nyugtázhatta minden, az egyéni közlekedéshez ragaszkodó, egy-két tonna vasat magával cipelő megrögzött autós az elmúlt hetek két hírét, amelyek járványszerűen söpörtek végig a a hazai és nemzetközi autós szaksajtón. Az egyik hír megfellebbezhetetlen…..
t72killer 2014.06.16 18:59:18
@t72killer: Annyit még hozzátennék: abban egyetértek, hogy a nagyvárosi közlekedésben csökkenteni kéne az autók részarányát - a modern emissziós szabványok (EUR5-6) betartása mellett már nem is a kibocsátás, hanem a dugók miatt! Ebben viszont egy mopedautó (ami véd az esőtől) keveset segít, a forgalomban normál úttesten kb annyi helyet foglal, mint egy rendes kisautó/smart.

A töréstesztes részhez: nem tudom, én nem hallottam még róla, hogy egy gyalogos kinyírta volna magát egy villanyoszlopon :D...
t72killer 2014.06.18 13:03:01
@gigabursch: Nem teljesen plug-in robogó, de hasonló az E-bike. Nyugaton elég divatos, ára 1-3000EUR. Jogsi 300w teljesítményig nem kell hozzá. Ha már kétkerekű, akkor én egy ilyenre tenném le a voksot.
Az elmúlt öt évben többszázezer magyar munkavállaló, sokszor családostul költözött ki Nyugatra, a legtöbben talán Londonba, de szintén nagyon sokan Németországba, illetve Ausztriába, hogy a jobb megélhetés reményében kint keressenek boldogulást. Talán nincs is olyan kérdés,…..
t72killer 2014.06.05 09:04:40
@Bal: Sajnálom, hogy London és a brit nagyvárosok ennyire lepukkantak, élhetetlenné váltak - de engem és jópárezer kollégát aki német-osztrák-skandináv vidéken/kisebb városokban él ez nem hat meg. Dániában is éltem már, ahol aztán tényleg agyonadóztatják az embert, de eddig ott volt a legjobb életminőségem: Koppenhága külvárosában bicajjal jártam dolgozni, szuper kis lakásom volt ami kb a nettó fizum felébe került és istenien főztek az olcsó céges menzán. Du 4-kor meg hazazavartak, hogy lopjam máshol a napot :D

Az angol egészségügy áldozatait (akárcsak a magyar EÜ-jét) sajnálom: www.telegraph.co.uk/health/nhs/10876051/One-baby-dead-and-14-with-blood-poisoning-from-contaminated-drip.html

Hogy mit hoz a jövő a kivándoroltak tömeges hazavándorlásával, nem tudom. Egy biztos: igazi nyertes nem lesz az ország, lévén aki igazán jó karriert épített kint és tényleg komoly vagyont halmozott fel, az nem a szegény Mo.-ra fog visszamenni. Hazaköltözött pl egy Simonyi, Soros??

Magyar ismerőseim (kb 20) közül nagyrészük maradni akar, Mo.-ra menni egyelőre egy sem (pedig vki már 20éve itt van), inkább pár év tengerentúli kalandozásban (USA, Ausztrália) és ide visszatérésben gondolkodik néhányuk. Szóval aki (akár alacsony, akár magas fizuval) összeszorított fogakkal, rossz életkörülmények között van kint, az lehet, hogy hazamegy. Az alacsony fizetésűeket meg is értem, mert ők kb csak Mo.-gon tudnak ingatlant venni. A gazdagabbakat már kevésbbé, lévén egy csomó élhetőbb ország van a világon, mint anglia...
t72killer 2014.06.05 11:24:46
@Etniez: Azért minden 7végén mi se autózunk haza, de pl nem rossz, hogy egy korzikai, horvát, É-spanyol kirándulást simán össze lehet ütni kocsival egy hosszú 7vége alatt. Így nem kell mindent előre foglalni, az ember akkor megy, ha szép az idő:) (+nem törik össze a csomagját sem)

Amúgy nem tartozunk a hú-vanegykisszabimrohanokhaza kategóriába, a 6 szabad hetünkből 4 et vakációzunk 2-t töltünk a rokonságnál.
t72killer 2014.06.05 12:35:05
@Bal: "Magyarország meg lesz még valamikor nagyon jó hely a következő 20-30 évben. És a nagy biznisz mindig abban van, ha a drága helyen megszerzett pénzed olcsó helyen költöd el."

Ha ténylegesen nagyon jó hely lesz és mindemellett olcsó, akkor természetesen alternatíva a hazamenés, nem vagyok (és ismerősi körömben senki sem) hungarofób:)). Persze ígéretekre nem ugrunk, nekünk itt van a kiépített szociális háló és a jó perspektíva a gyerekeknek.

Ahhoz, hogy világszinten fociozzon az ember, nem is kell milliárdosnak lenni! Ha nem abszolút hiányszakmában dolgozol, akkor nagyon számít, honnan hozod a referenciát! Engem pl skandináv háttérrel tárt karokkal fogadtak helyi viszonylatban is jólfizető helyre - ha viszont egy angolul nem tudó, nyugaton ismeretlen magyar cégecske (MOL?) kontaktját adom meg, akkor körberöhögnek.
A Nissan elsőként alkotott olyan eszközt, amellyel egy elektromos autó tulajdonosa puffertárolóként tudja használni autóját napelemes (vagy szélkerekes) házában, mert az autó vissza is tudja adni az épületnek az akkujában tárolt áramot - mondta el Palkovics Péter blogunknak. A…..
t72killer 2014.06.02 10:36:12
Nem tagadom, hogy a jövő az alternatív/nem kőolajalapú üzemanyagoké.

De az elég nevetséges, hogy méregdrága (LEAF=24'000EUR, támogatott német áron!!!) prototípusokat próbálnak rásózni az emberre olyan indokkal, hogy "ingyen töltheted" (naja, mert talán ingyen adják hozzá a szükséges naperőművet+telket?).

A sok marketingszöveg helyett rövid tények:
1. Irreálisan magas ár (20+kEUR), a drága és limitált élettartamú akksi miatt előreláthatóan magas járulékos költségek, amik mellett még egy dízel nagyszerviz is olcsó.

2. Nevetségesen rövid hatótávolság! Tuti nem ilyennel fogok lemenni az olasz nyaralásra...

3. Macerás töltés: még ha megtáltosodik is az akkutechnológia, akkor sem ér rá az ember 1-2 órát tökölni pl egy 500km-es Bp-Ausztria út közepén. Ja persze, majd a tetőcsomagtartó helyére szerelt kínai napelem megoldja a dolgot menet közben...

+1: az meg, hogy az aranyárú akksit a napelemmel fűtött házikó (sic...) kiszolgálására fogjuk a legőrültebb 5let, amit eddig hallottam. Az általam eddig ismert lítiumakksi-típusok mindegyikének élettartamát a ciklusok száma határozza meg. Ergo napi 2 extra ciklus komolyan betesz a 10'000EUR értékű akksinak, és pisloghat a sofőr, ha egy hosszabb alagút közepén kifogy a szuflából a levélkéje! Főleg, ha az üzemidő-kijelzés olyan "megbízható", mint a laptopoknál használt akksi esetén...

Amit sokkal reálisabbnak látok: nagy hatékonyságú üzemanyagcella normál vagy biodízellel. Hagyományos módon tölthető, kellő fejlesztés után nem olyan kényes az üzemanyagra, mint a modern benzin+dízelmotorok. Persze ez se holnap fog bekövetkezni, hanem mondjuk 20év múlva. Addig marad a jóöreg robbanómotor.
Hiába a hamis, szép szavak, a hazug ígéretek és irreális illúziók: a világ urainak és egyúttal fő gazembereinek - Putyinnak, Obamának és társaiknak - eszük ágában sincsen az olaj helyett egy élhetőbb, alapvetően megújuló energián alapuló, villanyhajtású motorizációra…..
Két okból is érvényes a cím. Egyrészt annak ellenére, hogy tegnap adták ki a 10-es verzió harmadik bétáját, és közvetlenül utána egy Unite-os előzetest, a mai napon is kaptunk egy új verziót. Aminek a fókuszában - és ez a másik dolog - a stabilitás növelése áll. Amennyi…..