Adatok
panellburzsij
0 bejegyzést írt és 230 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Fidesz szerint a tartós gazdasági növekedés, a munkahelyteremtő programok, a munkahelyvédelmi akció, a növekvő minimálbér és az életpályamodellek, valamint a 100 millió forintos "Gyere haza, fiatal!" program is a külföldön élők hazahívását célozza.
Egyetértek. És pont…..
panellburzsij
2015.07.30 07:45:59
@neoteny: üdv neked is kedves neokánk, nagyon liberális gondolatokkal ébredtél:)
panellburzsij
2015.07.30 19:53:42
Mint ismeretes a politikai kékharisnyák számára, egy nyílt levél-váltás eredményeként a miniszterelnök egyszer meghívta Tamás Gáspár Miklóst egy kávéra, aki szerencsére azóta sem élt a lehetőséggel -- feltehetően a jó ízlése volt az, ami nem engedte. Ennek ellenére TGM…..
panellburzsij
2015.07.27 14:37:00
@borzimorzi:
:)
borzikám, én tiszteletben tartom mások véleményét, legfeljebb visszafogott ironiámmal igyekszem mosolyt csalni a konteóktól felhőző hámlokokra - de csak szordinóban, a szigorú bloggazdánk bármikor lesújthat rám.
tényleg jobb lesz a PKP-nak ha nem te elemzed tagságvonzó képességének okát, hiszen ölég bölcs következtetésre jutottál magad is:
'azoknak ... netán vezetésre is alkalmas embereknek a száma, akiket sikerülhet és talán sikerült is már vakvágányra terelnie az ilyen megmondóembereknek, nagyon is elgondolkodtató lehet. Igaz, a politikai alkalmasság egyik eleme a szememben épp az, hogy valaki ne dőljön be ...'
tényleg elég elgondolkodtató, hát nosza tedd
és ne dőlj be, még a Karcsi bácsinak se.
:)
'Légy erős, TGM ugyanez pepitában.'
Jó, erős leszek, de éktelen szamárságot hordasz össze:
- rádpirítanak -na és?
- sose gondoltam volna hogy TGM-et fogom 'védeni' - különösen a tegnapi szemrehányása után - de akkora mellényt csak nem vettek neked otthon, hogy lazán lekóklerezd 'A Gazsit'. Kapitalizmuskritikája tán még ütősebb is, mint a TGM/Marxé, szerintem.
:)
borzikám, én tiszteletben tartom mások véleményét, legfeljebb visszafogott ironiámmal igyekszem mosolyt csalni a konteóktól felhőző hámlokokra - de csak szordinóban, a szigorú bloggazdánk bármikor lesújthat rám.
tényleg jobb lesz a PKP-nak ha nem te elemzed tagságvonzó képességének okát, hiszen ölég bölcs következtetésre jutottál magad is:
'azoknak ... netán vezetésre is alkalmas embereknek a száma, akiket sikerülhet és talán sikerült is már vakvágányra terelnie az ilyen megmondóembereknek, nagyon is elgondolkodtató lehet. Igaz, a politikai alkalmasság egyik eleme a szememben épp az, hogy valaki ne dőljön be ...'
tényleg elég elgondolkodtató, hát nosza tedd
és ne dőlj be, még a Karcsi bácsinak se.
:)
'Légy erős, TGM ugyanez pepitában.'
Jó, erős leszek, de éktelen szamárságot hordasz össze:
- rádpirítanak -na és?
- sose gondoltam volna hogy TGM-et fogom 'védeni' - különösen a tegnapi szemrehányása után - de akkora mellényt csak nem vettek neked otthon, hogy lazán lekóklerezd 'A Gazsit'. Kapitalizmuskritikája tán még ütősebb is, mint a TGM/Marxé, szerintem.
panellburzsij
2015.07.28 17:03:40
@tamas11:
' Tartalmi nézetek versenyre késztetnek, hatalmi státusz egységre kényszerít.
Tehát jön a jobbik (?)'
Megpróbállak lefordítani: ezek szerint te sem látsz semmiféle tartalmat a jelenleg nem kormányon lévő és nem jobbikos politikai szereplőknél, és csak a jobbik lenne versenyképes a következő választáson?
igen, nagyjából egyet is érthetünk ebben, amit én igazán sajnálok.
mert szerintem a mostanában többször emlegetett TGM nagyon radikális a kapitalizmuskritikájában, és jó lenne mellette egy vállalható valódi szocdem alternatíva.
nincs, nem látszik még nyoma sem.
lehetett volna az eredeti lmp-ből talán, az amerikai hátszéllel a bajnaiék végtelen ostobaságukkal, rövidlátásukkal, hatalomvágyukkal ezt a lehetőséget tönkretették.
a pkp elnöke meg valódi pártépítés, programalkotás, értelmes alternatívák felvetése helyett tolja tovább a primitív orbángyalázást.
ebből, kedves tamás lószar se lesz, hogy legyek én is néha közönséges.
törökgábor atv-s beszélgetését ajánlom :)
' Ti vagytok a mohácsivész - tagozat.' - írod, amin már mosolyogni is nehéz.
ha valaki csak a rezsicsökit, nacionalizmust, idegengyűlöletet, meg az ötszáz éve önmaga választotta szolgaságában senyvedő birkanépet lát ...semmit nem értetek, én azt gondolom ...
de ez legyen a 'ti' bajotok-leponex
' Tartalmi nézetek versenyre késztetnek, hatalmi státusz egységre kényszerít.
Tehát jön a jobbik (?)'
Megpróbállak lefordítani: ezek szerint te sem látsz semmiféle tartalmat a jelenleg nem kormányon lévő és nem jobbikos politikai szereplőknél, és csak a jobbik lenne versenyképes a következő választáson?
igen, nagyjából egyet is érthetünk ebben, amit én igazán sajnálok.
mert szerintem a mostanában többször emlegetett TGM nagyon radikális a kapitalizmuskritikájában, és jó lenne mellette egy vállalható valódi szocdem alternatíva.
nincs, nem látszik még nyoma sem.
lehetett volna az eredeti lmp-ből talán, az amerikai hátszéllel a bajnaiék végtelen ostobaságukkal, rövidlátásukkal, hatalomvágyukkal ezt a lehetőséget tönkretették.
a pkp elnöke meg valódi pártépítés, programalkotás, értelmes alternatívák felvetése helyett tolja tovább a primitív orbángyalázást.
ebből, kedves tamás lószar se lesz, hogy legyek én is néha közönséges.
törökgábor atv-s beszélgetését ajánlom :)
' Ti vagytok a mohácsivész - tagozat.' - írod, amin már mosolyogni is nehéz.
ha valaki csak a rezsicsökit, nacionalizmust, idegengyűlöletet, meg az ötszáz éve önmaga választotta szolgaságában senyvedő birkanépet lát ...semmit nem értetek, én azt gondolom ...
de ez legyen a 'ti' bajotok-leponex
panellburzsij
2015.07.29 12:15:49
@tamas11:
talán elnéztem volna valamit?
ezt a kommentedet igyekeztem magyarra fordítani: tamas11 2015.07.28. 11:17:19
nem találok benne semmi reményt, hogy a te széttagolt 'baloldalad' valamiféle versenyképes tartalmi nézeteket villantana fel - tehát jöhet a jobbik ...
de hajrá, segíts az érdemi gondolatmenet helyes értelmezésében - ha már hülyének nem tartasz :)
talán elnéztem volna valamit?
ezt a kommentedet igyekeztem magyarra fordítani: tamas11 2015.07.28. 11:17:19
nem találok benne semmi reményt, hogy a te széttagolt 'baloldalad' valamiféle versenyképes tartalmi nézeteket villantana fel - tehát jöhet a jobbik ...
de hajrá, segíts az érdemi gondolatmenet helyes értelmezésében - ha már hülyének nem tartasz :)
Magyarországon kulturális, társadalmi, gazdasági és politikai válság van. A legmakacsabb ebből a kulturális válságunk, amelynek a megosztott politikai kultúra csak egy vetülete, a lényege a több száz éve rétegződő illúzió- és hazugsággyártás azzal kapcsolatban, hogy egy…..
panellburzsij
2015.07.27 14:44:29
@HaFr:
' ilyen sokan vagy? de mind gyenge'
- a három kérdés is sokan van?
- ha gyengék, hát gyorsan nyomj rájuk egy rövid választ
' ilyen sokan vagy? de mind gyenge'
- a három kérdés is sokan van?
- ha gyengék, hát gyorsan nyomj rájuk egy rövid választ
Nem volt nagy durranás a mai beszéd, ha a provokáció lehetőségét nézzük, de Orbán megint átpozicionálta magát vele: ez alkalommal -- amiről úgy gondolja -- az európai fősodorba. Sikereinek (?) birtokában érezni véli az európai korszellemet egyfelől Amerikával, másfelől a…..
Kerék-Bárczy Szabolcs nagyon szimpatikus ember, olyannyira annak találom, hogy nagyon sajnálom, hogy a DK-ban politizál. Sok dologban egyetértek vele, a házasság kapcsán a Népszabadságban közölt gondolataihoz azonban hozzátennék egy-két szempontot.
KBSZ végeredményben a melegek…..
panellburzsij
2015.07.24 23:14:38
panellburzsij
2015.07.24 23:33:40
@neoteny: dehogy, unionista pompás használati utasítást adott, neked a rollert szánta :)
panellburzsij
2015.07.25 01:33:23
@neoteny:
'hülye vagy' mondá vala lakonikus egyszerűséggel unionistánk, és ekkor bizonyosan nem trollkodott:)
'hülye vagy' mondá vala lakonikus egyszerűséggel unionistánk, és ekkor bizonyosan nem trollkodott:)
Az EU "felzárkóztatási" politikája (magyarán alacsonyabb versenyképességű országok és szektorok alig ellenőrzött finanszírozása abból a célból, hogy a nettó befizetők magánszektora számára tőkekiviteli és fogyasztási környezetet teremtsenek: ebbe a stratégiába rondított…..
panellburzsij
2015.07.25 00:01:02
@HaFr:
' á nem, azt már eljátszottad '
:)
mert a komisszárodnak nem tetszettem?
és te lennél egy autonóm szabad pártelnök?
' á nem, azt már eljátszottad '
:)
mert a komisszárodnak nem tetszettem?
és te lennél egy autonóm szabad pártelnök?
panellburzsij
2015.07.25 01:01:18
@HaFr:
'valóban az vagyok, autonóm és azabad '
ahogy mindannyian...
'Ifjúságom, e zöld vadont
szabadnak hittem és öröknek
és most könnyezve hallgatom,
a száraz ágak hogy zörögnek.
'
'valóban az vagyok, autonóm és azabad '
ahogy mindannyian...
'Ifjúságom, e zöld vadont
szabadnak hittem és öröknek
és most könnyezve hallgatom,
a száraz ágak hogy zörögnek.
'
panellburzsij
2015.07.25 01:24:48
@HaFr: elalvás előtt még, feküdvén mint a város ...
ezt olvastam most francseszkótól:
'Azt a világot, amelyet jelenleg a pénzvilág ural, lehet még kapitalizmusnak nevezni? És ennek mi köze van (vagy nincs) a reálgazdasághoz?
- Nem hinném, hogy lehetne. Akkor kerekedik felül a pénzvilág, amikor, nagyjából a nyolcvanas években, leapadtak a megtakarítások, és nőni kezd az adósságállomány. A megtakarítások csökkenése és a hitelek növekedése a pénzvilágot teszi meg az elsődleges forrássá, és a 'pénzügyes bankár' lesz az új, technokrata főpap. A pénzvilág gyakorlatilag akkor kerekedik felül, amikor figyelmen kívül hagyják és elmossák a természettörvényeket, amelyeknek a reálgazdaság törvényeit kellene sugallniuk. Ha figyelmen kívül hagyják a Humenae vitae és a Populorum progressio tanítását, akkor mi marad? Nyilvánvaló, hogy nem lehet többé kapitalizmusnak nevezni, mivel a 'pénzügyi kapitalizmus' önmagában helytelen kifejezés. A pénzügy által uralt világ illuzórikus világ, amelyet a fenntarthatatlan és természetellenes fogyasztás ural.' ...
jó persze, buta pápista rizsa, mi a túrót ért egy argentin marxista maradi főklerikus a Világ Dolgaihoz?
pedig még a liberális hayek haverodat is idézi:'a kereszténységből származnak kultúránk legjobb tanításai'
csak neked, csak most, de tényleg a lefekvés előtt, Attilánktól:
'A KUTYA
Oly lompos volt és lucskos,
A szőre sárga láng,
Éhségtől karcsú,
Vágytól girhes,
Szomorú derekáról
Messze lobogott
A hűvös éji szél.
Futott, könyörgött.
Tömött, sóhajtó templomok
Laktak a szemében
S kenyérhéját, miegymást
Keresgélt.
Úgy megsajnáltam, mintha
Belőlem szaladt volna
Elő szegény kutya.
S a világból nyüvötten
Ekkor mindent láttam ott.
Lefekszünk, mert így kell,
Mert lefektet az este
S elalszunk, mert elaltat
Végül a nyomorúság.
De elalvás előtt még,
Feküdvén, mint a város,
Fáradtság, tisztaság
Hűs boltja alatt némán,
Egyszer csak előbúvik
Nappali rejtekéből,
Belőlünk,
Az az oly-igen éhes,
Lompos, lucskos kutya
És Istenhulladékot,
Istendarabkákat
Keresgél.
1924'
barátod:leponex
ezt olvastam most francseszkótól:
'Azt a világot, amelyet jelenleg a pénzvilág ural, lehet még kapitalizmusnak nevezni? És ennek mi köze van (vagy nincs) a reálgazdasághoz?
- Nem hinném, hogy lehetne. Akkor kerekedik felül a pénzvilág, amikor, nagyjából a nyolcvanas években, leapadtak a megtakarítások, és nőni kezd az adósságállomány. A megtakarítások csökkenése és a hitelek növekedése a pénzvilágot teszi meg az elsődleges forrássá, és a 'pénzügyes bankár' lesz az új, technokrata főpap. A pénzvilág gyakorlatilag akkor kerekedik felül, amikor figyelmen kívül hagyják és elmossák a természettörvényeket, amelyeknek a reálgazdaság törvényeit kellene sugallniuk. Ha figyelmen kívül hagyják a Humenae vitae és a Populorum progressio tanítását, akkor mi marad? Nyilvánvaló, hogy nem lehet többé kapitalizmusnak nevezni, mivel a 'pénzügyi kapitalizmus' önmagában helytelen kifejezés. A pénzügy által uralt világ illuzórikus világ, amelyet a fenntarthatatlan és természetellenes fogyasztás ural.' ...
jó persze, buta pápista rizsa, mi a túrót ért egy argentin marxista maradi főklerikus a Világ Dolgaihoz?
pedig még a liberális hayek haverodat is idézi:'a kereszténységből származnak kultúránk legjobb tanításai'
csak neked, csak most, de tényleg a lefekvés előtt, Attilánktól:
'A KUTYA
Oly lompos volt és lucskos,
A szőre sárga láng,
Éhségtől karcsú,
Vágytól girhes,
Szomorú derekáról
Messze lobogott
A hűvös éji szél.
Futott, könyörgött.
Tömött, sóhajtó templomok
Laktak a szemében
S kenyérhéját, miegymást
Keresgélt.
Úgy megsajnáltam, mintha
Belőlem szaladt volna
Elő szegény kutya.
S a világból nyüvötten
Ekkor mindent láttam ott.
Lefekszünk, mert így kell,
Mert lefektet az este
S elalszunk, mert elaltat
Végül a nyomorúság.
De elalvás előtt még,
Feküdvén, mint a város,
Fáradtság, tisztaság
Hűs boltja alatt némán,
Egyszer csak előbúvik
Nappali rejtekéből,
Belőlünk,
Az az oly-igen éhes,
Lompos, lucskos kutya
És Istenhulladékot,
Istendarabkákat
Keresgél.
1924'
barátod:leponex
Az egyik legnehezebb feladat Magyarország hajójának megfordításában annak elhitetése lesz a szegényebb rétegekkel, hogy a piacgazdaság az érdeküket szolgálja. A kulcsmondat ennek során nem az, hogy a piacgazdaság korlátozása (az állam és az állami korrupció növekedése) növeli…..
panellburzsij
2015.07.17 10:59:45
Kedves HaFr,
a szegénységen túl van talán egy komolyabb dolog is, ami a mindenkinek szabadságot és bőséget hozó szent és szabad piacgazdaságot, és a mégszentebb Európai Álmot rombolja, legalábbis Róna Péter szerint:
mno.hu/velemeny/europa-es-a-nemet-zeusz-1294295
'. A lényeg az, hogy vége az európai álomnak, hogy győzött az önzés, hogy egy évszázad leforgása alatt Németország harmadszorra szakítja szét Európát, harmadszorra hiszi el magáról, hogy felsőbbrendű erényessége őt Európa urává predesztinálja, akinek joga a leszakadókat az út szélén hagyni.
De mit ér egy olyan szerkezet és egy olyan elit, amelyik az EU GDP-jének alig 2 százalékát kitevő görög gazdaság problémáját öt éven át nem tudja megoldani, legyenek a görögök bármennyire is zsiványok és Európa urai bármennyire is erényesek? Hová tűnt a szép Európa egykori széles látóköre, ha egy ilyen, viszonylag szerény méretű, szakmai szempontból könnyen kezelhető probléma megoldása meghaladja képességét? Hacsak persze sohasem a gond megoldásáról, hanem Európa új hatalmi struktúrájának kialakításáról volt és van szó.'
a szegénységen túl van talán egy komolyabb dolog is, ami a mindenkinek szabadságot és bőséget hozó szent és szabad piacgazdaságot, és a mégszentebb Európai Álmot rombolja, legalábbis Róna Péter szerint:
mno.hu/velemeny/europa-es-a-nemet-zeusz-1294295
'. A lényeg az, hogy vége az európai álomnak, hogy győzött az önzés, hogy egy évszázad leforgása alatt Németország harmadszorra szakítja szét Európát, harmadszorra hiszi el magáról, hogy felsőbbrendű erényessége őt Európa urává predesztinálja, akinek joga a leszakadókat az út szélén hagyni.
De mit ér egy olyan szerkezet és egy olyan elit, amelyik az EU GDP-jének alig 2 százalékát kitevő görög gazdaság problémáját öt éven át nem tudja megoldani, legyenek a görögök bármennyire is zsiványok és Európa urai bármennyire is erényesek? Hová tűnt a szép Európa egykori széles látóköre, ha egy ilyen, viszonylag szerény méretű, szakmai szempontból könnyen kezelhető probléma megoldása meghaladja képességét? Hacsak persze sohasem a gond megoldásáról, hanem Európa új hatalmi struktúrájának kialakításáról volt és van szó.'
panellburzsij
2015.07.17 15:29:05
@unionista᠍᠍᠍: 'róna se mondja meg, hogy mi lenne a válasz. az átlag magyar ne olcsó bérmunkás akarjon lenni.'
dehogynem: remek magas hozzáadottértéket előállító izék kellenének. hogy mik, miből, hogyan, azt már ő sem mondja.
ha betelepül egy autógyár, az azért nem jó mert csak összeszerelők országa leszünk.
de ne is akarják 'újraiparosítani' az országot, mert ma már a szolgáltatások a menők.
ha meg nem jön be a gyár, akkor meg az a baj hogy el van üldözve a nyugati tőke.
de Róna Péternek legalább következetes, logikus kritikái vannak.
dehogynem: remek magas hozzáadottértéket előállító izék kellenének. hogy mik, miből, hogyan, azt már ő sem mondja.
ha betelepül egy autógyár, az azért nem jó mert csak összeszerelők országa leszünk.
de ne is akarják 'újraiparosítani' az országot, mert ma már a szolgáltatások a menők.
ha meg nem jön be a gyár, akkor meg az a baj hogy el van üldözve a nyugati tőke.
de Róna Péternek legalább következetes, logikus kritikái vannak.
panellburzsij
2015.07.24 23:20:31
@explanatus: ugye hogy dübörgünk ha egyszerre lépünk :)
Szivárványba öltözött a Facebook, no pressure, hiszen szivárvány vagy Kocsis Máté. Na ugye. Ki akarná az utóbbi billogot? Csakhogy a választás nem ilyen egyszerű, kedveseim.
A morális egyenlőség igézete, hogy tudniillik minden magatartásforma, amely fizikailag vagy a…..
panellburzsij
2015.07.14 20:18:32
@kiir: unionista nem szorul az én 'védelmemre' - itt meg ez inkább csak súlyosbító körülmény lenne számára
a mai magyar politikai állapotokról viszont szerintem a legértelmesebb 'magyarázatot' adta elő az unikális stílusával
zseniálisan tudja úgy előadni azt is, amit amúgy maga sem tart valószínűnek, de ha ez kell egy ilyen bloghoz, hát hadd rugózzon rajta neoteny például :)
a mai magyar politikai állapotokról viszont szerintem a legértelmesebb 'magyarázatot' adta elő az unikális stílusával
zseniálisan tudja úgy előadni azt is, amit amúgy maga sem tart valószínűnek, de ha ez kell egy ilyen bloghoz, hát hadd rugózzon rajta neoteny például :)
panellburzsij
2015.07.14 21:15:24
@neoteny: kérdezd meg unionistát, bár implicite közölte
az én véleményem eszerint meg például ahhoz kellhet, hogy ha a neotényhez hasonlóan valaki a végetelenségig fontoskodó idézetekkel hajkurássza a maga által vélt igazságot, akkor csak hadd rugózzon rajta :)
az én véleményem eszerint meg például ahhoz kellhet, hogy ha a neotényhez hasonlóan valaki a végetelenségig fontoskodó idézetekkel hajkurássza a maga által vélt igazságot, akkor csak hadd rugózzon rajta :)
Minden nagy tett egyfajta álmodozásból, precízebben a képzelőerőből indul ki, és itt nagy tett alatt bármit érthetünk, ami egy ember életének egy jobb formájára vonatkozik: jóságra, gazdagságra, sportolói vagy művészi karrierre, családanyai vagy családapai babérokra,…..
panellburzsij
2015.07.13 06:40:40
panellburzsij
2015.07.13 07:14:50
@neoteny: és milyen érzés? nálunk több celeb is néhány évtized fertelmes heterokapcsolatban eltöltött idő után fedezte fel magában a boldogság valódi ízét.
panellburzsij
2015.07.13 07:44:25
@neoteny:
'Ma háború van, holnap béke
de mikor lesz már ennek vége
ma háború van, holnap béke
de mikor lesz már ennek vége
Ma béke van és holnap háború
az ember szíve mégsem szomorú
ma béke van és holnap háború
az ember szíve mégse fáj-áj-áj-jáj-jáj'
'Ma háború van, holnap béke
de mikor lesz már ennek vége
ma háború van, holnap béke
de mikor lesz már ennek vége
Ma béke van és holnap háború
az ember szíve mégsem szomorú
ma béke van és holnap háború
az ember szíve mégse fáj-áj-áj-jáj-jáj'
Ferenc pápa az elnyomottak ellenállására szólított fel a megszorításokban érdekelt pénzügyi "gyarmatosítókkal" szemben, a pénz gátlástalan halmozását a "sátán trágyájának" nevezte, és a szegények "szent jogaként" beszélt a munkáról, a lakhatásról, és a földhöz…..
panellburzsij
2015.07.11 09:54:39
@neoteny: hogyne, gyakorlom is, mint bárki más.
e.fromm helyett te meg olvass v.e.frankot is ...mégis mondj igent az életre!
vagy comeniust: a világ útvesztője avagy a szív paradicsoma
netán epiktetosz kézikönyvecskéjét ...
e.fromm helyett te meg olvass v.e.frankot is ...mégis mondj igent az életre!
vagy comeniust: a világ útvesztője avagy a szív paradicsoma
netán epiktetosz kézikönyvecskéjét ...
panellburzsij
2015.07.11 09:55:29
@neoteny: jaj neokám tedd már le a lyukfúródat kicsit :)
panellburzsij
2015.07.11 10:23:34
@neoteny:
ebben most a felebarát az aljasság neked. vagy a heterofób. vagy úgy együtt
akkor a homofob az micsoda
legyen ezentúl homofil, úgy jó leszen?
'És Fromm tanulmánya segít az igazhívő felismerésében, '
no látod, talán ezért olvasod és ajánlod másnak is, én meg nem is olvastam, és a fentebbieket ajánlottam inkább. másnak is.
ebben most a felebarát az aljasság neked. vagy a heterofób. vagy úgy együtt
akkor a homofob az micsoda
legyen ezentúl homofil, úgy jó leszen?
'És Fromm tanulmánya segít az igazhívő felismerésében, '
no látod, talán ezért olvasod és ajánlod másnak is, én meg nem is olvastam, és a fentebbieket ajánlottam inkább. másnak is.
1. Védeni a magyar gyerekeket mint a jövő zálogait -- társadalmi státustól, szociális helyzettől és képességektől függetlenül -- és a magyar családot mint a gyermek természetes közegét.
2. Védeni és nemzetközi színvonalúvá fejleszteni az oktatási rendszert, amelyben a…..
panellburzsij
2015.07.11 08:11:01
@neoteny: lehettem volna, de fél éves franczstadti gyakornokoskodás után másfelé kanyarodtam.
ó az a gyönyörű m63-as, 18 uborkásüveg jobbra-balra dülöngélve, amikor az egész szét van kapva felül ...
gyönyörű volt, tényleg ...
a tetején üldögélve a szellőzőt javítottuk a haverommal, és teli torokból kornyikáltuk: 'szép zulejka táávoli rózsám ...'
de aztán tényleg valami más .... mások ...
ó az a gyönyörű m63-as, 18 uborkásüveg jobbra-balra dülöngélve, amikor az egész szét van kapva felül ...
gyönyörű volt, tényleg ...
a tetején üldögélve a szellőzőt javítottuk a haverommal, és teli torokból kornyikáltuk: 'szép zulejka táávoli rózsám ...'
de aztán tényleg valami más .... mások ...
panellburzsij
2015.07.11 08:13:03
@egyetmondok: te engem tényleg nem szeretsz, ez most már biztos :(
panellburzsij
2015.07.11 09:25:07
@neoteny: dehogy, írtam hogy más...
bár ha belegondolok, az egészségügyben ügyködni tényleg valami rejtett mazochizmus is lehetett:)
vagy a derdák tiborral egy hajóban evezni kis ideig ...
bár ha belegondolok, az egészségügyben ügyködni tényleg valami rejtett mazochizmus is lehetett:)
vagy a derdák tiborral egy hajóban evezni kis ideig ...
Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva (szokás ilyet mondani, de persze van magyarázat), a magyar társadalom jelentős része érdektelen a politikai gengszterizmussal és korrupcióval szemben. Amikor -- most éppen mindegy, milyen módszertannal, de kétségkívül nem Juhász Péter…..
panellburzsij
2015.07.11 00:04:08
@neoteny: 'Milyen "világpiacon"? Tud a magyar fogyasztó olyan áramot fogyasztani amit egy BC-ben lévő vízierőműben termeltek?'
:)
Neo, kaptál tőlem megint egy jópontot a linux miatt, de ettől függetlenül unionista barátunknak tényleg igaza van ...
Ki beszélt a te kedvenc kanadai vízierőművedről?
A konkrét világpiaci energiaárakat említettem, amelyek cirka harmadával, negyedével csökkentek, ami önmagában, állami erőszak nélkül meg kellett volna -piaci alapon, természetesen- jelennie a hazai energiaárakban.
Fölfelé rögvest mentek, lefelé SOHA.
Oszt ha a zorbán ustort vett a kezibe, legott tudtak lefelé menni.
Annyira, hogy már kisebb profitot kaszálhatnának, mint máshol tudnának, ezért aztán arrébb fognak állni.
Hogy a nonprofit energiaszolgáltatás mennyire jön be a zorbánnak, az még nem derült ki, de van benne ráció.
Az állam lemond a külföldi energiaszolgáltatóktól beszedhető nyereségadóról, cserébe versenyképesebb (olcsóbb) lehet a termelés.
:)
Neo, kaptál tőlem megint egy jópontot a linux miatt, de ettől függetlenül unionista barátunknak tényleg igaza van ...
Ki beszélt a te kedvenc kanadai vízierőművedről?
A konkrét világpiaci energiaárakat említettem, amelyek cirka harmadával, negyedével csökkentek, ami önmagában, állami erőszak nélkül meg kellett volna -piaci alapon, természetesen- jelennie a hazai energiaárakban.
Fölfelé rögvest mentek, lefelé SOHA.
Oszt ha a zorbán ustort vett a kezibe, legott tudtak lefelé menni.
Annyira, hogy már kisebb profitot kaszálhatnának, mint máshol tudnának, ezért aztán arrébb fognak állni.
Hogy a nonprofit energiaszolgáltatás mennyire jön be a zorbánnak, az még nem derült ki, de van benne ráció.
Az állam lemond a külföldi energiaszolgáltatóktól beszedhető nyereségadóról, cserébe versenyképesebb (olcsóbb) lehet a termelés.
panellburzsij
2015.07.11 00:19:07
@neoteny: igen tanár úr, értettem, leülhetek?
panellburzsij
2015.07.11 07:59:25
@neoteny:
'"A konkrét világpiaci energiaárakat említettem"
Amelyek nem léteznek földgáz és elektromos áram esetén. Akárhányszor is bugyogod el ezt a hülyeségedet.'
De tanár úr, én azt olvastam az ujságban, hogy
régebben éltek errefelé világpiaci árak, és azok még csökkenni is tudtak:
www.sourcing.hu/aktualis/foldgaz_energia_beszerzes_20092010
'A villamos energia szezon zárásával a hazai és világpiaci környezetre (alacsony világpiaci árak, kötelező szabad piacra lépés) tekintettel javasolt a 2009-2010 időszakra történő földgáz energia beszerzési eljárás elindítása. Az olajárak 3 éves mélypontra kerültek, ami a gázárakra is hatással van (9 hónapos késedelemmel). Az alacsony világpiaci árak lehetőséget teremtenek egy kedvező fix gázáras szerződés megkötésére, így célszerű a témát megvizsgálni.'
Ami ugye épp a zorbánék rezsicsökijének közgazdasági indoka is lehetett volna.
Azért mert Kanadában már rég kihaltak a 'világpiaci árak' néhány példány még megtalálható belőlük a világban.
bugy....bugy...bugy...
'"A konkrét világpiaci energiaárakat említettem"
Amelyek nem léteznek földgáz és elektromos áram esetén. Akárhányszor is bugyogod el ezt a hülyeségedet.'
De tanár úr, én azt olvastam az ujságban, hogy
régebben éltek errefelé világpiaci árak, és azok még csökkenni is tudtak:
www.sourcing.hu/aktualis/foldgaz_energia_beszerzes_20092010
'A villamos energia szezon zárásával a hazai és világpiaci környezetre (alacsony világpiaci árak, kötelező szabad piacra lépés) tekintettel javasolt a 2009-2010 időszakra történő földgáz energia beszerzési eljárás elindítása. Az olajárak 3 éves mélypontra kerültek, ami a gázárakra is hatással van (9 hónapos késedelemmel). Az alacsony világpiaci árak lehetőséget teremtenek egy kedvező fix gázáras szerződés megkötésére, így célszerű a témát megvizsgálni.'
Ami ugye épp a zorbánék rezsicsökijének közgazdasági indoka is lehetett volna.
Azért mert Kanadában már rég kihaltak a 'világpiaci árak' néhány példány még megtalálható belőlük a világban.
bugy....bugy...bugy...
Orbán Viktor ismét beszélt a nemzeti főadón, azt mondta, elsősorban az embercsempészekhez szól a kormány bevándorlással kapcsolatos plakátkampánya, amelynek célja, hogy minden embercsempészhez, útvonaltervezőhöz és megélhetési bevándorlóhoz eljusson a hír: Magyarország az a…..
panellburzsij
2015.07.09 23:35:08
@egyetmondok:
'Tökéletes példa az államsoításra a manup-tag manyup-vagyonának államosítása.Miért ne lenne példa? Ez aztán az,nemde.'
Az, pompás.
Nézzük hát meg közelebbről!
idéznélek egy másik blogról:
',a törvényt megelőzően tehát nem lehetett közpénz, közvagyon'
- írod, és formailag igazad is van.
Ugyanígy a manyup előtt a nyugdíjjárulék közpénz volt, adó módjára behajtva a legálisan dolgozó pógároktól?
Igen.
EZT a közvagyont egy törvény mindenféle kárpótlás mellőzésével magánosította? Igen.
Ezen ellenérték nélkül privatizált járulékot hitelből, azaz államadósságból kellett pótolni a nyugdíjak kifizetéséhez?
Igen.
Törvényes volt?
Igen.
Ellenérték nélkül privatizálták a járulékot?
Igen.
Hitelből kellett pótolni a nyugdíjfizetéshez ezt a privatizált járulékot?
Igen.
A hitelfelvétel állampapír kibocsátásával történt?
Igen.
Az állampapírkibocsátás növeli az államadósságot, ha azt nem államadósságcsökkentésre fordítják?
Igen.
A manyup tehát államadósságból lett finanszírozva?
Igen.
----
Nézzük a manyup felszámolását.
Törvény készült a manyup felszámolására?
Igen.
Törvényes volt?
igen.
Ellenérték nélkül vette vissza az állam a manyupban felhalmozott vagyont?
Nem.
Ellenértékként visszakapta a nyugdíjjogosultságát a manyup-tag?
Igen.
A manyup portfolió esetleges reálhozamát is államosította az állam a manyup felszámolásakor?
Nem.
Megkapta ezt a reálhozamot a manyup-tag az államtól?
Igen.
Visszaállt az az állapot, ami előtt a manyup rendszert létrehozták?
Igen.
Érte kár a manyup-tagot?
Nem.
Érte kár a nem manyup-tagokat?
Igen.
Nekik is fizetni kell ( beláthatatlanul hosszú ideig, hiszen a nominális államadósság vélhetően nem fog csökkenni belátható időn belül ) a manyup-tagok visszaállamosított vagyona fedezetéül kibocsátott állampapírok kamatát, és a kamatok törlesztésére felvett újabb állampapírok újabb kamatát, és az azok lejártakor megújított állampapírok további kamatát?
Igen.
Néhány volt szocialista országot kivéve volt a világban máshol államadósságból finanszírozott magánnyugdíj-megtakarítás?
Nem.
Jónak tartotta az Eu illetékes nyugdíjszakembere a manyupot?
Nem.
Helyesnek tartotta annak felszámolását?
Igen.
----
Summa:
Közgazdaságilag értelmezhető egy olyan jövőbeni nyugdíjra takarékoskodó rendszer, ahol állampapírt bocsát ki az állam a magánnyugdíj-megtakarítás finanszírozására?
Ahol az átadott nyugdíjjárulék-tömeget jórészt külföldi alapkezelőknek zéró befektetett saját tőke mellett az állam által állami költségeken beszedett, saját kockázatviselés, tőke és hozam valamint nyugdíjkifizetési garancia nélkül átadja?
Ahol az alapkezelő fix jutalékot kap, függetlenül az általa kezelt vagyon eredményességétől?
Ahol a jövőbeni nyugdíjfizetést az állam vállalja át, ingyen, ha az alapkezelő ezt nem tudná majd biztosítani?
****************
EU: Hibás volt a magánpénztári rendszer
Index
2014. február 21., péntek 15:23 |
Nem riasztó a magyar magán-nyugdíjpénztári rendszer megszűntetése Fritz von Nordheim szerint. Az Európai Bizottság foglalkoztatási főigazgatóságának nyugdíjszakértője az MTI szerint úgy vélte, a magyar és a lengyel magán-nyugdíjpénztári rendszer finanszírozási modellje alapvetően hibás volt.
Szerinte a bizottság támogatja, hogy az állami nyugdíjat magánmegtakarítások egészítsék ki, ám a magyar és a lengyel magán-nyugdíjpénztári rendszer sem kiegészítő jellegű nem volt, sem megtakarításnak nem lehetett tekinteni.
"Az történt, hogy az állami nyugdíjakat fedező bevételből egy részt kikanyarítottak, és magánszámlákon helyeztek el, de arra nem volt törekvés, hogy a befizetéseket valóban privatizálják, vagy a kieső állami bevételt pótolják" - magyarázta von Nordheim. Azt mondta, a sikeres magán-nyugdíjpénztári rendszerek valóban magánmegtakarításokat kezelnek, amelyeket az adott ország közvetett támogatással ösztönöz, például a befizetés csökkentheti az adóalapot.
Anita Schwarz, a Világbank európai és közép-ázsiai részlegének vezető közgazdásza, a nyugdíjrendszerekről készült jelentés egyik szerzője úgy vélte, ha magánmegtakarítások egészítik ki az állami nyugdíjat, akkor az állam várhatóan kisebb, enyhébb kiigazítást kell végrehajtson rendszerben, enélkül viszont nagyobb mértékben csökkenteni kell majd a juttatásokat, vagy jobban kitolni a munkavállalók nyugdíjba vonulásának időpontját.
Bár nincs minden ország számára megfelelő sablon, és minden ország maga alakíthatja ki saját nyugdíjrendszerét, a demográfiai fejlemények miatt a végső megoldás az lehet, ha az állami alappillért magánmegtakarítások egészítik ki, mondta Ana Revenga, a Világbank alelnöke, aki a pénzintézet nyugdíjrendszerekről szóló jelentését ismertette pénteken Brüsszelben.
'Tökéletes példa az államsoításra a manup-tag manyup-vagyonának államosítása.Miért ne lenne példa? Ez aztán az,nemde.'
Az, pompás.
Nézzük hát meg közelebbről!
idéznélek egy másik blogról:
',a törvényt megelőzően tehát nem lehetett közpénz, közvagyon'
- írod, és formailag igazad is van.
Ugyanígy a manyup előtt a nyugdíjjárulék közpénz volt, adó módjára behajtva a legálisan dolgozó pógároktól?
Igen.
EZT a közvagyont egy törvény mindenféle kárpótlás mellőzésével magánosította? Igen.
Ezen ellenérték nélkül privatizált járulékot hitelből, azaz államadósságból kellett pótolni a nyugdíjak kifizetéséhez?
Igen.
Törvényes volt?
Igen.
Ellenérték nélkül privatizálták a járulékot?
Igen.
Hitelből kellett pótolni a nyugdíjfizetéshez ezt a privatizált járulékot?
Igen.
A hitelfelvétel állampapír kibocsátásával történt?
Igen.
Az állampapírkibocsátás növeli az államadósságot, ha azt nem államadósságcsökkentésre fordítják?
Igen.
A manyup tehát államadósságból lett finanszírozva?
Igen.
----
Nézzük a manyup felszámolását.
Törvény készült a manyup felszámolására?
Igen.
Törvényes volt?
igen.
Ellenérték nélkül vette vissza az állam a manyupban felhalmozott vagyont?
Nem.
Ellenértékként visszakapta a nyugdíjjogosultságát a manyup-tag?
Igen.
A manyup portfolió esetleges reálhozamát is államosította az állam a manyup felszámolásakor?
Nem.
Megkapta ezt a reálhozamot a manyup-tag az államtól?
Igen.
Visszaállt az az állapot, ami előtt a manyup rendszert létrehozták?
Igen.
Érte kár a manyup-tagot?
Nem.
Érte kár a nem manyup-tagokat?
Igen.
Nekik is fizetni kell ( beláthatatlanul hosszú ideig, hiszen a nominális államadósság vélhetően nem fog csökkenni belátható időn belül ) a manyup-tagok visszaállamosított vagyona fedezetéül kibocsátott állampapírok kamatát, és a kamatok törlesztésére felvett újabb állampapírok újabb kamatát, és az azok lejártakor megújított állampapírok további kamatát?
Igen.
Néhány volt szocialista országot kivéve volt a világban máshol államadósságból finanszírozott magánnyugdíj-megtakarítás?
Nem.
Jónak tartotta az Eu illetékes nyugdíjszakembere a manyupot?
Nem.
Helyesnek tartotta annak felszámolását?
Igen.
----
Summa:
Közgazdaságilag értelmezhető egy olyan jövőbeni nyugdíjra takarékoskodó rendszer, ahol állampapírt bocsát ki az állam a magánnyugdíj-megtakarítás finanszírozására?
Ahol az átadott nyugdíjjárulék-tömeget jórészt külföldi alapkezelőknek zéró befektetett saját tőke mellett az állam által állami költségeken beszedett, saját kockázatviselés, tőke és hozam valamint nyugdíjkifizetési garancia nélkül átadja?
Ahol az alapkezelő fix jutalékot kap, függetlenül az általa kezelt vagyon eredményességétől?
Ahol a jövőbeni nyugdíjfizetést az állam vállalja át, ingyen, ha az alapkezelő ezt nem tudná majd biztosítani?
****************
EU: Hibás volt a magánpénztári rendszer
Index
2014. február 21., péntek 15:23 |
Nem riasztó a magyar magán-nyugdíjpénztári rendszer megszűntetése Fritz von Nordheim szerint. Az Európai Bizottság foglalkoztatási főigazgatóságának nyugdíjszakértője az MTI szerint úgy vélte, a magyar és a lengyel magán-nyugdíjpénztári rendszer finanszírozási modellje alapvetően hibás volt.
Szerinte a bizottság támogatja, hogy az állami nyugdíjat magánmegtakarítások egészítsék ki, ám a magyar és a lengyel magán-nyugdíjpénztári rendszer sem kiegészítő jellegű nem volt, sem megtakarításnak nem lehetett tekinteni.
"Az történt, hogy az állami nyugdíjakat fedező bevételből egy részt kikanyarítottak, és magánszámlákon helyeztek el, de arra nem volt törekvés, hogy a befizetéseket valóban privatizálják, vagy a kieső állami bevételt pótolják" - magyarázta von Nordheim. Azt mondta, a sikeres magán-nyugdíjpénztári rendszerek valóban magánmegtakarításokat kezelnek, amelyeket az adott ország közvetett támogatással ösztönöz, például a befizetés csökkentheti az adóalapot.
Anita Schwarz, a Világbank európai és közép-ázsiai részlegének vezető közgazdásza, a nyugdíjrendszerekről készült jelentés egyik szerzője úgy vélte, ha magánmegtakarítások egészítik ki az állami nyugdíjat, akkor az állam várhatóan kisebb, enyhébb kiigazítást kell végrehajtson rendszerben, enélkül viszont nagyobb mértékben csökkenteni kell majd a juttatásokat, vagy jobban kitolni a munkavállalók nyugdíjba vonulásának időpontját.
Bár nincs minden ország számára megfelelő sablon, és minden ország maga alakíthatja ki saját nyugdíjrendszerét, a demográfiai fejlemények miatt a végső megoldás az lehet, ha az állami alappillért magánmegtakarítások egészítik ki, mondta Ana Revenga, a Világbank alelnöke, aki a pénzintézet nyugdíjrendszerekről szóló jelentését ismertette pénteken Brüsszelben.
panellburzsij
2015.07.10 08:48:26
@neoteny: 'Ez feltételezi hogy mindenki összes jövedelme közvagyon'
neokám, ne csinálj úgy mint egy gügye.
a magánjövedelemből elvont adó leszen közvagyon.
'Kaliforniában pl. két város önkormányzata is "tönkrement" 2012-ben: Stockton és San
Bernardino.'
'És ez csak Kalifornia: a legnagyobb önkormányzati "tönkremenetel" az USA történelmében Detroit (Michigan) volt 2013-ban amikor $18,500,000,000 adósságnál dobták be a törölközőt. Aminek szintén része volt a kötvénykibocsátásokkal ("államadóssággal") finanszírozott közalkalmazotti "magán-"nyugdíjbiztosítók.'
no látod, ugye hogy közgazdasági képtelenség :)
(és most ne foglalkozzunk a lényegi szamárságaiddal...)
neokám, ne csinálj úgy mint egy gügye.
a magánjövedelemből elvont adó leszen közvagyon.
'Kaliforniában pl. két város önkormányzata is "tönkrement" 2012-ben: Stockton és San
Bernardino.'
'És ez csak Kalifornia: a legnagyobb önkormányzati "tönkremenetel" az USA történelmében Detroit (Michigan) volt 2013-ban amikor $18,500,000,000 adósságnál dobták be a törölközőt. Aminek szintén része volt a kötvénykibocsátásokkal ("államadóssággal") finanszírozott közalkalmazotti "magán-"nyugdíjbiztosítók.'
no látod, ugye hogy közgazdasági képtelenség :)
(és most ne foglalkozzunk a lényegi szamárságaiddal...)
panellburzsij
2015.07.10 09:34:23
@neoteny:
'Vagyis a nem-elvont része (ami átutalásra került a manyupokhoz) nem is volt közvagyon.'
neo ne hülyéskedj, még úgy maradsz
az átutalásra azután kerülhetett sor, miután az állam nyugdíjjárulék címén elvonta azt, lényegében adóként, (ami ugye már a közvagyon szférájába tartozik) azt ami addig az állami nyugdíj kifizetésére szolgált.
@egyetmondok barátunkkal többéves társalgás ez, neki egyetlen aspektusa a fontos: magántulajdon volt-e a manyup a visszaállamosításkor, vagy nem.
'Így hát bebuktál ' - ez még a szokásos brilliáns érvelésednél is gyöngébb
'Vagyis a nem-elvont része (ami átutalásra került a manyupokhoz) nem is volt közvagyon.'
neo ne hülyéskedj, még úgy maradsz
az átutalásra azután kerülhetett sor, miután az állam nyugdíjjárulék címén elvonta azt, lényegében adóként, (ami ugye már a közvagyon szférájába tartozik) azt ami addig az állami nyugdíj kifizetésére szolgált.
@egyetmondok barátunkkal többéves társalgás ez, neki egyetlen aspektusa a fontos: magántulajdon volt-e a manyup a visszaállamosításkor, vagy nem.
'Így hát bebuktál ' - ez még a szokásos brilliáns érvelésednél is gyöngébb
25 éve időszerű.
1. A kommunista állampárt örököseként a a velünk élő múlt, korrupció, erkölcstelenség, alacsony hatékonyság, és nem utolsó sorban a pártállami politikai, titkosszolgálati, sajtó- és értelmiségi káderek átmentője és gazdateste. Vélhetően a Fidesz sem…..
panellburzsij
2015.07.09 20:22:29
@profilo: vagy valami ehhez hasonlót:)
néhány dologban értett veled egyet leponex, az egyik illaim barátunk karcolatainak értékelésében.
Azért a Zsoltinak volt érzéke a humorra, nem emlékszem hogy bárkit is ezért kitiltott volna.
néhány dologban értett veled egyet leponex, az egyik illaim barátunk karcolatainak értékelésében.
Azért a Zsoltinak volt érzéke a humorra, nem emlékszem hogy bárkit is ezért kitiltott volna.
A 106-ból 86-ra nincs még jelölt, aki elkezdené szervezni 2018-as választási felkészüléssel kapcsolatos helyi munkánkat, akit érdekel a lehetőség, legyen kedves, jelezze nekem az azorszagfaja@gmail.com-on. Tavaszra be szeretnénk fejezni a választókerületi csoportok létrehozását,…..
panellburzsij
2015.07.09 15:07:47
panellburzsij
2015.07.09 15:14:05
@unionista᠍:
'. de ezek mögött politikai szándékok vannak.'
Az. És a Patás ezért (is) zseniális. Biztos persze semmiben nem lehet a zember. de a 2012-2012 meccsei alapján komoly esély van kisiklatni e politikai szándékokat. Egy időre legalább:)
'. de ezek mögött politikai szándékok vannak.'
Az. És a Patás ezért (is) zseniális. Biztos persze semmiben nem lehet a zember. de a 2012-2012 meccsei alapján komoly esély van kisiklatni e politikai szándékokat. Egy időre legalább:)
panellburzsij
2015.07.09 15:17:02
Ebben az országban belátható időn belül nem fog hatalomra jutni ún. baloldali párt, ami csak jobban aláhúzza a jobboldali formációk felelősségét a sorsunk alakításában. A jobboldalnak meg kell találnia az ország fenntartható fejlődésének titkát, amelynek -- szemben a…..
panellburzsij
2015.07.05 08:44:08
@HaFr:
' sajnos az neki olyan, mint a narkó '
Soha ki nem próbáltam, még egy slukknyit se, de rövid ideig akkor vettem részt egy kísérleti család!!!terápiás programban, amikor az még nem volt divatban.-)
Akkor majd mesélj, milyen lehetne nekem a narkó?
' sajnos az neki olyan, mint a narkó '
Soha ki nem próbáltam, még egy slukknyit se, de rövid ideig akkor vettem részt egy kísérleti család!!!terápiás programban, amikor az még nem volt divatban.-)
Akkor majd mesélj, milyen lehetne nekem a narkó?
panellburzsij
2015.07.05 08:54:53
@vajasgiga:
'Bonyolultabb ez a PKP ügy mint gondolná az ember'
Annyira nem szerintem, bár ölég furán néz ki a lelkes támogatói körrel - Misi bátyánk választékos konzervativizmusa, Lexa főtisztelendő úr buzgalma, tamás barátunk szigorú elvhűsége, az örök zsótink szókimondása, a ritkaszavú mostani névadóm, ...
De legalább -amint a következő poszt mutatja, valami tényleg lehet belőle, hajrá!
'Bonyolultabb ez a PKP ügy mint gondolná az ember'
Annyira nem szerintem, bár ölég furán néz ki a lelkes támogatói körrel - Misi bátyánk választékos konzervativizmusa, Lexa főtisztelendő úr buzgalma, tamás barátunk szigorú elvhűsége, az örök zsótink szókimondása, a ritkaszavú mostani névadóm, ...
De legalább -amint a következő poszt mutatja, valami tényleg lehet belőle, hajrá!
panellburzsij
2015.07.06 07:16:54
@HaFr:
"a ritkaszavú" - csak nem te vagy a ritkán szóló burzsujunk is?
Mert hogy az egyetlen Érv te vagy a blogodon, afelől eddig se volt kétségünk:)
PS: 'remek' kommenteket szült a termékenyen frusztráló posztod.
"a ritkaszavú" - csak nem te vagy a ritkán szóló burzsujunk is?
Mert hogy az egyetlen Érv te vagy a blogodon, afelől eddig se volt kétségünk:)
PS: 'remek' kommenteket szült a termékenyen frusztráló posztod.
Van az a téves liberális nézet, hogy az ember szabadnak született és a legjobb társadalmi rendszer az, amely képes visszaadni neki a szabadságát. Ezzel szemben az az igazság, hogy az ember sosem volt "szabad", mindig is történeti intézmények közé született, és sikeresen bővítette…..
panellburzsij
2015.07.03 15:48:47
@explanatus:
Jó explanatus barátom!
'9 Nem vitatom el senki jogát, hogy ebbéli törekvésembe megakadályozzon, saját kommentjeivel.'
Ne marháskodj, ki tudna megakadályozni ebben? Legfeljebb a bloggazda, ha kitilt.
'Az is tény, hogy mivel úgy érezte, tanácsai süket fülekre találtak, megpróbálja felhalmozódott tapasztalatait más módon a köz javára fordítani. Alapított egy pártot.'
Ez rendben való, de az ennyire túlzó, irracionális, néha a gyűlölködéssel kacérkodó kijelentéseivel épp azt a konzervativizmusra affinitív egyszerű pógárt taszítja el még az érdeklődéstől is, akiket amúgy szeretne megnyerni a maga sajátos konzervativizmusához.
Szíve joga, és ahogy bölcsen írta: Az eredmény minősít!
Nézd meg 3 év eredményét ...
Jó explanatus barátom!
'9 Nem vitatom el senki jogát, hogy ebbéli törekvésembe megakadályozzon, saját kommentjeivel.'
Ne marháskodj, ki tudna megakadályozni ebben? Legfeljebb a bloggazda, ha kitilt.
'Az is tény, hogy mivel úgy érezte, tanácsai süket fülekre találtak, megpróbálja felhalmozódott tapasztalatait más módon a köz javára fordítani. Alapított egy pártot.'
Ez rendben való, de az ennyire túlzó, irracionális, néha a gyűlölködéssel kacérkodó kijelentéseivel épp azt a konzervativizmusra affinitív egyszerű pógárt taszítja el még az érdeklődéstől is, akiket amúgy szeretne megnyerni a maga sajátos konzervativizmusához.
Szíve joga, és ahogy bölcsen írta: Az eredmény minősít!
Nézd meg 3 év eredményét ...
panellburzsij
2015.07.03 16:11:45
@explanatus:
ne haragudj, erre még mondani kell valamit.
'15 Vagy "hivatalból" vagy önszorgalomból vannak emberek, akik ezt a törekvést szeretnék megakadályozni,'
Ha vannak itt ilyenek, azok bizony épp az ismertséget segítik elő, ahogy például az elébb szapult mandiner - már azzal is hogy egyáltalán másodközli posztjait néha.
Persze, Krahácsot mindig el akarják nyomni - ha már nincs komolyabb támogatás ezt a magyarázatot mindig elő lehet húzni.
SEMMI nem tudja megállítani bloggazdánk politikai sikereit, ha lesz akit vonz a programja - hajrá!
ne haragudj, erre még mondani kell valamit.
'15 Vagy "hivatalból" vagy önszorgalomból vannak emberek, akik ezt a törekvést szeretnék megakadályozni,'
Ha vannak itt ilyenek, azok bizony épp az ismertséget segítik elő, ahogy például az elébb szapult mandiner - már azzal is hogy egyáltalán másodközli posztjait néha.
Persze, Krahácsot mindig el akarják nyomni - ha már nincs komolyabb támogatás ezt a magyarázatot mindig elő lehet húzni.
SEMMI nem tudja megállítani bloggazdánk politikai sikereit, ha lesz akit vonz a programja - hajrá!
panellburzsij
2015.07.04 09:45:00
@explanatus:
'Ha a meglévő parlamenti pártok “eredményéhez” hasonlítjuk, akkor természetesen nem értékelhető az eredmény'
Márpedig a 'politizálás' eredményét valahol mégis csak a megszólítani vágyott és a megszólításra rezonáló polgárosulatlan szavazópógárok számán tudod mérni, esetleg a PKP nyilvánosság előtti megjelenését prezentáló blogon való aktivitáson.
EZ a poszt például tényleg remekre sikeredett, (egy gazemberezést nem találok benne), érdekes lett volna tényleg megismerni a PKP elitjének ehhez való viszonyulását.
De a tiedre is egy pirospontot hirtelen:
', hogy a jólét alapja a munka'
Csak nem?
:))
PS:' ha egy véletlen folytán egy asztalnál kávéznánk, koccintanánk'
mintha egyszer már ígértél volna ilyet nekem;-)
'Ha a meglévő parlamenti pártok “eredményéhez” hasonlítjuk, akkor természetesen nem értékelhető az eredmény'
Márpedig a 'politizálás' eredményét valahol mégis csak a megszólítani vágyott és a megszólításra rezonáló polgárosulatlan szavazópógárok számán tudod mérni, esetleg a PKP nyilvánosság előtti megjelenését prezentáló blogon való aktivitáson.
EZ a poszt például tényleg remekre sikeredett, (egy gazemberezést nem találok benne), érdekes lett volna tényleg megismerni a PKP elitjének ehhez való viszonyulását.
De a tiedre is egy pirospontot hirtelen:
', hogy a jólét alapja a munka'
Csak nem?
:))
PS:' ha egy véletlen folytán egy asztalnál kávéznánk, koccintanánk'
mintha egyszer már ígértél volna ilyet nekem;-)
Nagyon érdekesnek tartottam mindig is egy adott társadalom versenyképes egyensúlyának (vagy ennek hiányának) és uralkodó politikai kultúrájának összefüggéseit. Különös súllyal vetődik fel a kérdés egy versenyképtelen társadalom és a politikai kultúrájának esetében,…..
panellburzsij
2015.06.14 23:25:37
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
ugye mennyire kínos, ha konzervatív felbuzdulásában szamárságokat ír a zember a blogján, aztán rákérdeznek, hogyan is gondolja?
:)
Egy magyarországi konzervatív pártelnök, aki Merkel asszonyra a kutyáját sem bízná rá - nos ehhez azért kell önbizalom ;-)
Dícséretedre legyen mondva neked még egy Kész és egy Debreczenyi volt fideszes komoly európai klasszisok is kevesek.
Obama, elmenne talán?