Adatok
Pál Durbints
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az elmúlt év tavaszán megkezdődött Szeged és Hódmezővásárhely között Magyarország első tram-train vonalának kivitelezése. Az építkezés, ahogy ez lenni szokott, a régi pályatest bontásával kezdődött. A munkálatok a vasútrajongók számára igazi csemegét kínáltak,…..
Pál Durbints
2019.02.25 18:15:33
Már csak interneten tájékozódom szülővárosom eseményeiről, a következőkre jutottam: Azért Tram-Train, mert öszvért csinálnak a vasútból Szegeden, azaz rávezetik Rókuson a 1-es villamos pályájára a szerelvényeket, és a városon keresztül, megy a Személy pu-ra az itt felsővezetékről hajtott jármű. Tehát a villamos vasúttal történő "keresztezése" miatt Tram-Train. Ennek fedezetében építik ki Hódmezővásárhelyen a vasútról lecsatlakozó 1 vágányú, villamos pályát. A két város HÉV összeköttetése logikus és reális lenne, Közút bedugult. Én 1 sima, villamosított 2 vágányú összeköttetés mellett lennék ami a Személypályaudvarra megy (Rókuson megállóval). Szeged kijárati fő útjainál lehetnének a megállók. Mostanában újították fel az 1-es teljes vonalát, de akkor még nem gondoltak erre a túl terhelésre, se a pályán, se az áramellátáskor. Az öszvér hajtású járműveknél jóval olcsóbbak az 1 hajtással épültek. A beruházás gőzerővel folyik, de hál Istennek Szegen még nem történt semmi.így van remény, hogy itt vasút marad a vasút, és Szeged nyer 1 ujjabb tömegközlekedési eszközt (nevezzük körvasútnak).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz