Adatok
MHE
1 bejegyzést írt és 189 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy hosszú karácsonyi szünet után vessük bele magunkat az újévbe, ami már most elég erős...
MHE
2016.01.08 17:03:46
@The Ghost Wolf: És akkor a kommunistákról még nem is beszéltünk. :-)
MHE
2016.01.09 17:37:51
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Javítottam, de csak a te kedvedért, remélem így jobb lesz.
Nem, nem írom az ő számlájára, mert neki ehhez semmi köze nem volt.
Egyébként természetesen teljes mértékben elítélem mindkét oldalt. Egyrészt a menekülteket/bevándorlókat, mert azt tették, amit tettek. Attól, hogy nem támogatom az ellenük gerjesztett hisztériát, még ugyanúgy elítélem a cselekedeteiket, sőt mindenki más is.
Másrészt nagyon rossznak tartom azt, hogy sem a rendőrség, sem a sajtó nem tájékoztatta az embereket megfelelően. Nyugodtan megmondhatták volna a közlemény végén, hogy ne egy csőcselék alapján akarják megítélni a maradék egymillió embert.
Nem, nem írom az ő számlájára, mert neki ehhez semmi köze nem volt.
Egyébként természetesen teljes mértékben elítélem mindkét oldalt. Egyrészt a menekülteket/bevándorlókat, mert azt tették, amit tettek. Attól, hogy nem támogatom az ellenük gerjesztett hisztériát, még ugyanúgy elítélem a cselekedeteiket, sőt mindenki más is.
Másrészt nagyon rossznak tartom azt, hogy sem a rendőrség, sem a sajtó nem tájékoztatta az embereket megfelelően. Nyugodtan megmondhatták volna a közlemény végén, hogy ne egy csőcselék alapján akarják megítélni a maradék egymillió embert.
A tegnapi nap bővelkedett izgalmakban. A kormány olyan ámokfutást rendezett, amilyenre idáig még nem láthattunk példát.
Az egész Ákos kijelentésével kezdődött, aki szerint a nőknek nem az a dolga, hogy ugyanannyit keressenek, mint a férfiak, hanem a női princípiumot kell…..
MHE
2015.12.19 16:55:45
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Hogy 1,36 milliárdért fog épülni sportcsarnok Felcsúton? Hogy egy vadászboltnak adott el a honvédség rakétákat? nol.hu/belfold/zart-ules-a-raketabotrany-miatt-1579057
Vagy semmiről sem akarják elterelni a figyelmet, hanem egy szerencsétlen megszólalás idáig csúcsosodott, és azért beszélnek hülyeséget, mert váratlanul érte őket (szerintem az utóbbi).
Vagy semmiről sem akarják elterelni a figyelmet, hanem egy szerencsétlen megszólalás idáig csúcsosodott, és azért beszélnek hülyeséget, mert váratlanul érte őket (szerintem az utóbbi).
MHE
2015.12.19 17:01:54
@♔bаtyu♔: Inkább arra akarok kilyukadni, hogy a kormány ne vádaskodjon alkotmányos jogok megsértésével, hogyha ezek alapján ők is alkotmányos jogot sértettek.
Ami egyébként nem következett be, mert sem a kormány, sem a Telekom nem sértett meg semmilyen jogot. Ezután Ákos is azt nyilatkozik, amit akar, és Simicska is azt nyilatkozik, amit akar.
Ami egyébként nem következett be, mert sem a kormány, sem a Telekom nem sértett meg semmilyen jogot. Ezután Ákos is azt nyilatkozik, amit akar, és Simicska is azt nyilatkozik, amit akar.
MHE
2015.12.19 23:10:09
@Krisz11: Dehogy alkotmányossági kérdés, hagyjuk már ezt a hülyeséget! Ákos mostantól nem fér bele a Telekom profiljába, és nem kíván neki többet pénzt adni. Ezt az egész alkotmányellenes szöveget csak a kormány nyomatja, mert úgy érzi, hogy a Telekom a szponzori pénzek megvonásával minősítette az ő politikáját. Szóval hagyjuk már ezt az alkotmányos szöveget.
A tegnapi nap híre, hogy egy ibizai szórakozóhely reklámvideójában látható Habony Árpád, a miniszterelnök tanácsadója.
(forrás: index.hu)
Az még nem is lenne baj, hogy elmegy egy szórakozóhelyre, szíve joga, azonban ez a hely nem a sarki kocsma, hanem egy elég drága…..
MHE
2015.12.09 21:49:28
@röf: Szerintem reálisabb, mint a kéthetente.
MHE
2015.12.09 22:08:51
@deneskata: Ezt az alternatíva dolgot nem tudom megérteni. Az lesz az alternatíva, akit akarunk, az lesz a kormányváltó erő, akire szavazunk. Csak el kellene dönteni végre, hogy kire, mert párt van bőven.
A következő (ami már mindenkinek szól), amit nem értek, hogy mindenki egy következő kormány minőségén aggódik, hogy tehetetlenek lesznek, hogy rossz döntéseket hoznak, stb. De most őszintén, ami most zajlik, azt nevezhetjük kormányzásnak!? Mert szerintem nem. Az nem kormányzás, hogy építek egy rakat stadiont, hogy a barátok és családtagok számára törvényeket hozok, akik ezáltal előnyös helyzetbe kerülnek, minden mást (pl. egészségügy, oktatás, szociális rendszer) elrontok. Tényleg ezt akarjuk mi kormányzásnak nevezni?
A következő (ami már mindenkinek szól), amit nem értek, hogy mindenki egy következő kormány minőségén aggódik, hogy tehetetlenek lesznek, hogy rossz döntéseket hoznak, stb. De most őszintén, ami most zajlik, azt nevezhetjük kormányzásnak!? Mert szerintem nem. Az nem kormányzás, hogy építek egy rakat stadiont, hogy a barátok és családtagok számára törvényeket hozok, akik ezáltal előnyös helyzetbe kerülnek, minden mást (pl. egészségügy, oktatás, szociális rendszer) elrontok. Tényleg ezt akarjuk mi kormányzásnak nevezni?
Vagy mégsem. Az egész a TEK hétvégi akciójával indult, s mára eljutott oda, ahova szokott: a TEK megint bohócot csinált magából.
Nem, most nem Jar Jar Binks-et fogták el, hanem igazi terroristákra sikerült lecsapniuk. Majdnem...
Két akció során hat embert fogtak el, akiknél…..
Az éjszakai párizsi terrortámadás után világosan ki lehet jelenteni: Európának választania kell. Vagy folytatja a passzív magatartását, vagy felnő, és háborúba vonul az Iszlám Állam ellen.
A passzív magatartás nem tartható fenn tovább. Már a menekültkérdés kezdetén is…..
MHE
2015.11.15 22:27:13
@Balt: Ki mondta, hogy támogatom a migrációt? A katonai megoldást pont ennek alternatívájaként hoztam fel, teszem hozzá már az elejétől kezdve. Ne állíts olyat, amit nem mondtam!
És látom, hogy a terroristák nálad is elérték a célt: azokra ugrasz, akiknek semmi közük az egészhez, ráadásul pont ezek elől a terroristák elől menekülnek.
És látom, hogy a terroristák nálad is elérték a célt: azokra ugrasz, akiknek semmi közük az egészhez, ráadásul pont ezek elől a terroristák elől menekülnek.
MHE
2015.11.15 23:36:24
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez így van. Csak elfelejtik, hogy a tényleges többség nincs mögöttük, és így nyilatkoznak a többség nevében.
MHE
2015.11.17 17:25:08
@mortullus: Ja, megnéztem. Egy ugyanolyan konteós, mint Bogár, Szaniszló vagy Drábik.
És nekem is lenne egy kérdésem, sőt több is: te még mennyi ilyen hülyeséget kívánsz beszopni? Ha holnap azt mondanák, hogy szabadkőműves migránst fotóztak, azt is elhinnéd?
Mennyi hülyeséget kell még kitalálni ahhoz, hogy egyszer csak azt mondjad, hogy jól van gyerekek ez már sok?
Először voltak zsidók, akik mindenért feleltek és nagyon sokáig tartották magukat, rossz szellemekről és boszorkányokról nem is beszélve, aztán jöttek a földönkívüliek, valamint az amerikaiak és a földönkívüliek közötti kapcsolat. Aztán a 2000-es években bejött a szabadkőműves és illuminátus vonal, az új világrend és a háttérhatalom elmélete. Aztán változott az UFO-vonal is, oda bement az általuk ezotériának tartott hülyeség, és a kis szürkékből gyíkemberek, s manapság már inszektoidok lettek. Összeesküvés-elmélet összeesküvés-elmélet hátán, azonban eddig senki sem mutatta meg azt, hogy mi vált valósággá ezekből az elméletekből?
Szóval van egy javaslatom: mielőtt egy összeesküvés-elméletben kezdenél hinni, tedd fel a következő kérdést: mégis mi lett igaz azokból az elméletekből, amik idáig elhangoztak?
És nekem is lenne egy kérdésem, sőt több is: te még mennyi ilyen hülyeséget kívánsz beszopni? Ha holnap azt mondanák, hogy szabadkőműves migránst fotóztak, azt is elhinnéd?
Mennyi hülyeséget kell még kitalálni ahhoz, hogy egyszer csak azt mondjad, hogy jól van gyerekek ez már sok?
Először voltak zsidók, akik mindenért feleltek és nagyon sokáig tartották magukat, rossz szellemekről és boszorkányokról nem is beszélve, aztán jöttek a földönkívüliek, valamint az amerikaiak és a földönkívüliek közötti kapcsolat. Aztán a 2000-es években bejött a szabadkőműves és illuminátus vonal, az új világrend és a háttérhatalom elmélete. Aztán változott az UFO-vonal is, oda bement az általuk ezotériának tartott hülyeség, és a kis szürkékből gyíkemberek, s manapság már inszektoidok lettek. Összeesküvés-elmélet összeesküvés-elmélet hátán, azonban eddig senki sem mutatta meg azt, hogy mi vált valósággá ezekből az elméletekből?
Szóval van egy javaslatom: mielőtt egy összeesküvés-elméletben kezdenél hinni, tedd fel a következő kérdést: mégis mi lett igaz azokból az elméletekből, amik idáig elhangoztak?
Nem, itt még nem tartunk, azonban jó pár lépést tettünk már ebbe az irányba. Már van orosz nyelvű híradónk, megtörtént a keleti nyitás, Paks2, valamint Lázár János és Rogán Antal szembenállása által a fiatalok is megismerkedhettek azzal a szóval, hogy kremlinológia.
És…..
MHE
2015.11.15 13:37:57
@krausz2: Nem, miért?
" Gender-vita, homoszexuálisok házassága, és biztosan tudnánk említeni még néhányat. Ezek kedves és fontos dolgok, de mégiscsak másodlagosak", nem mozdítják ki Európát a gazdasági és társadalmi kátyúból - tette hozzá. (Orbán Viktor) "
…..
Kedves gyerekek!
Harrach Peti bácsi vagyok, keresztény, szülő és nagyszülő. Szeretem a családot, a lurkókat, azért csináltam a srácaimból politikust, hogy az unokáim ne éhezzenek. Mert jobb ma egy szarvasbélszín, mint holnap egy háromnapos zsíros kenyér, szerintem ezt ti is…..
Ma éjféltől lezártuk a horvát-magyar zöldhatárt, és a határátkelőkön is fokozódik az ellenőrzés.
Mire számítsunk? Sok minden lehetséges. Első körben nem zárnám ki egy újabb balhé lehetőségét. A horvátok már nem vonatoztathatják át hozzánk a menekülteket. Innentől…..
MHE
2015.10.17 20:31:47
@Kovacs Nocraft Jozsefne: A kerítéshez pedig: a kerítés csak azért tud működni, mert van kisebb ellenállás, azaz kerülőút. Nézd meg mi történt Röszkénél. Felhalmozódtak, és nekiestek a határzárnak. Ha nem lenne kerülő, már megbontották volna.
MHE
2015.10.17 23:13:17
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem kell hinned. Éljél nyugodtan csak az előítéleteiddel.
László Petra magának kereste a bajt, és meg is kapta. Magyarellenes sajtóhadjárat? Milyen világban élsz te? Hol magyarellenes az, hogy legalább ne rúgj bele egy gyerekbe? Miért nem lehet azt elfogadni, hogy egy hatalmasat hibázott. Annyit kellett volna tennie, hogy bocsánatot kér és csöndben marad egy ideig, aztán mindenki elfelejtette volna. De nem, helyette megy a mosdatás, meg a magyarázás. Csak annyit kellene mondani, hogy bocsánat, nem kellett volna.
És igen, kényszerítse a rendőrség az ujjlenyomat adására, mert az a dolga. És ebbe senki sem köthetett volna bele, mert akkor tényleg a szabályoknak megfelelően jártunk volna el.
Igen, a kerítés működik. De akkor is hozzátenném, ha nem lenne kerülőút, akkor már rég nekiestek volna. A röszkei incidensnél semmi sem mutatja ezt jobban.
De azt is vegyük figyelembe, hogy ez a jövőben visszaüthet. Mi most nagyon jól megvédtük magunkat, és szépen áttereltük a horvátok és a szlovének felé az embereket, de ezek után semmi jóra ne számítsunk tőlük.
László Petra magának kereste a bajt, és meg is kapta. Magyarellenes sajtóhadjárat? Milyen világban élsz te? Hol magyarellenes az, hogy legalább ne rúgj bele egy gyerekbe? Miért nem lehet azt elfogadni, hogy egy hatalmasat hibázott. Annyit kellett volna tennie, hogy bocsánatot kér és csöndben marad egy ideig, aztán mindenki elfelejtette volna. De nem, helyette megy a mosdatás, meg a magyarázás. Csak annyit kellene mondani, hogy bocsánat, nem kellett volna.
És igen, kényszerítse a rendőrség az ujjlenyomat adására, mert az a dolga. És ebbe senki sem köthetett volna bele, mert akkor tényleg a szabályoknak megfelelően jártunk volna el.
Igen, a kerítés működik. De akkor is hozzátenném, ha nem lenne kerülőút, akkor már rég nekiestek volna. A röszkei incidensnél semmi sem mutatja ezt jobban.
De azt is vegyük figyelembe, hogy ez a jövőben visszaüthet. Mi most nagyon jól megvédtük magunkat, és szépen áttereltük a horvátok és a szlovének felé az embereket, de ezek után semmi jóra ne számítsunk tőlük.
MHE
2015.10.18 12:46:46
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sajnálom, akkor is előítélet, nem szóltam volna semmit sem, ha a rendőrök kényszerítik az ujjlenyomat adására az őket.
OK, védjük meg a zöldhatárt.
Egyébként csak bele kellene gondolni: ha nem lenne más út, akkor átmásznának a kerítésen, nem olyan nehéz ez.
A kerítésnek pont az volt a célja, hogy elterelje őket, hogy ne ide jöjjenek, hanem máshova, szóval mi tereljük el őket, nem tudom, hogy ezt miért nem lehet belátni.
OK, védjük meg a zöldhatárt.
Egyébként csak bele kellene gondolni: ha nem lenne más út, akkor átmásznának a kerítésen, nem olyan nehéz ez.
A kerítésnek pont az volt a célja, hogy elterelje őket, hogy ne ide jöjjenek, hanem máshova, szóval mi tereljük el őket, nem tudom, hogy ezt miért nem lehet belátni.
A keddi nap egyik kiemelt híre volt, hogy tulajdonosváltás történt a TV2-nél. Mielőtt azt hinnénk, hogy innentől kezdve majd igényes, színvonalas műsorok fognak a képernyőre kerülni, melyek a nép erkölcsi és szellemi színvonalának emelését fogják szolgálni, azelőtt el kell…..
MHE
2015.10.14 17:43:26
@ZakMcKracken: Elgondolkodtam rajta, bele is írtam, de inkább kivettem. Valahogyan túl soknak éreztem. :-)
MHE
2015.10.15 11:56:03
@drover(fanyul társa): Most megnevettettél. :-D Politikailag nem teljesen korrekt, de akárhányszor elolvasom, megnevettet. :-D
A Last Week with John Oliver per pillanat a legjobb közéleti műsor a tévében és az interneten, ezért is érdemes figyelni, hogy milyen témákat dolgoznak fel. A legutóbbi adás kiemelt témája most a menekültválság volt, amivel kapcsolatban Olivertől tényleg megkapta mindenki a…..
A menekültkérdés kapcsán előjött, hogy az iszlám le van maradva, nem volt képes alkalmazkodni a XXI. századhoz. Tényleg így van ez?
Persze, hogy nem. Más vallásoknál is lehet találni elborult agyúakat. És vajon melyik lehet az egyik ilyen vallás? Vajon melyik? Csak nem a…..
MHE
2015.09.18 18:29:17
@Ad Dio: De mint írtam másnak, ez egy eléggé PUI poszt lett.
MHE
2015.09.18 21:48:44
@paráznabillegető: És őszintén, mégis mi jelenjen meg? Azt, hogy a kormány milyen jól végzi a munkáját? Hogy terrortámadás volt a röszkei határátkelőn? Hogy mindenkit meg fognak ölni a muszlimok, vagy át kell majd térnie mindenkinek a iszlámra? Ha ilyeneket akarsz olvasgatni vagy nézni, akkor javaslok más oldalakat, vagy nézd az M1-et, ott nem fognak megzavarni a rettegés közben.
De szerintem mégis sokkal jobb ettől eltérő dolgokat olvasni. Ugyanis lehet, hogy kiderül, hogy mennyire álszent jó pár ember, hogy csak a politikai okokból öklendeznek olyan emberekre, akikről valójában semmit sem tudnak, és amely emberek még rólunk sem akarnak tudni semmit, mert amint lehet, elmennek innen. Vagy esetleg kiderül, hogy a 20 milliárd forintért épült kerítésünket egyszerűen meg lehet kerülni. Vagy, hogy olyan jó a külpolitikánk, hogy az összes szomszédos állam minket néz baleknak, és átdob hozzánk mindenkit, mert figyelem, megtehetik!
Lehet, hogy számodra jó pár dolog rózsaszín ködnek tűnik, de mégis sokkal jobb, mint az állandó propaganda a nagy veszélyről, és a válsághelyzetről.
De szerintem mégis sokkal jobb ettől eltérő dolgokat olvasni. Ugyanis lehet, hogy kiderül, hogy mennyire álszent jó pár ember, hogy csak a politikai okokból öklendeznek olyan emberekre, akikről valójában semmit sem tudnak, és amely emberek még rólunk sem akarnak tudni semmit, mert amint lehet, elmennek innen. Vagy esetleg kiderül, hogy a 20 milliárd forintért épült kerítésünket egyszerűen meg lehet kerülni. Vagy, hogy olyan jó a külpolitikánk, hogy az összes szomszédos állam minket néz baleknak, és átdob hozzánk mindenkit, mert figyelem, megtehetik!
Lehet, hogy számodra jó pár dolog rózsaszín ködnek tűnik, de mégis sokkal jobb, mint az állandó propaganda a nagy veszélyről, és a válsághelyzetről.
MHE
2015.09.19 14:22:26
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Posting Under Intoxication. :-D Tudom, hogy nem mentség, de akkor is... :-D
Sokféleképpen. Lehet jól, lehet rosszul, lehet is-is, de egy-két tanulságot már most levonhatunk.
Nézzük Németországot és Ausztriát. A helyzetet kezelik, és ha nem is megy zökkenőmentesen, azért még urai neki. Etetni, szállásolni, szállítani tudják őket, vannak…..
MHE
2015.09.18 01:01:57
@panelburzsuj: Egyébként javaslom, hogy álljál neki egyszer részegen trollkodni, annál nincs jobb. (És a trollkodás alatt azt kell érteni, hogy beírod a kegyetlen igazságot, nem pedig offolsz).
Ja igen, és a zenét se hagyd ki közben. :-D
Ja igen, és a zenét se hagyd ki közben. :-D
MHE
2015.09.18 15:06:32
@panelburzsuj: Próbáltam, nem megy. Egész egyszerűen annyira érzékeny vagyok már az ilyen hülyeségekre, hogy két mondat után kiszúrom, hogy hülyeség. És ekkor elkezdek átugrani dolgokat, és pár perc alatt végzek a szöveggel. Minden tiszteletem azoké, akik ilyeneket végig tudnak olvasni, én egész egyszerűen képtelen vagyok rá.
MHE
2015.09.18 15:08:36
@panelburzsuj: Egyébként megnéztem a kapott válaszokat hajnali "ámokfutásom" után. Hát nem térnek el attól, mintha józanul írtam volna.
A röszkei határátkelő lezárását követően zavargások alakultak ki. A menekültek egy része erőszakosan akarta áttörni a határzárat, míg mások békésen tüntettek. Teljesen természetes, hogy a sajtó is jelen van a magyar-szerb határon és az eseményekről tudósít, különösen amikor a nyugati sajtóban hetek…..
Migráció és mi címmel körkérdést és cikksorozatot indít a Mandiner: vezető magyar véleményformálókat kérdezünk meg arról, mit gondolnak az egyre forróbb témává váló migrációról és a kapcsolódó jelenségekről. Az eddig megjelent írások ezen a linken…..
MHE
2015.09.18 00:28:03
A poszt szerzője mégis mi a f@szomról beszél? Ugyanis kurv@ nehéz volt egyáltalán figyelni a betűkre, nem hogy még értelmezni is a szöveget, ugyanis már két mondat után kiderült, hogy a post szerzője a nagy semmiről fog beszélni.
@Doomhammer: @Tudományos libsizmus: @telkoe: Csak szeretném megtudni, hogy nektek mégis mi a f@sz bajotok van!? Nem vagytok normálisak, vagy mi!? Remélem egyszer nektek is szétlövi valaki a házatokat, majd pedig arra fogtok kényszerülni, hogy egy török menekülttáborban rohadjatok, ahol az az összes kilátásotok, hogy kaptok kaját, meg egy sátrat. Eztán megnézném, hogy mégis hogyan döntenétek, hogyha valaki megkérdezi, hogy Európa vagy sem. @Leskelődő: Az alufóliasapkát lehet, hogy le kellene venni, aztán lehet, hogy nem látnál mindenfele illuminátus piramisokat.
@Doomhammer: @Tudományos libsizmus: @telkoe: Csak szeretném megtudni, hogy nektek mégis mi a f@sz bajotok van!? Nem vagytok normálisak, vagy mi!? Remélem egyszer nektek is szétlövi valaki a házatokat, majd pedig arra fogtok kényszerülni, hogy egy török menekülttáborban rohadjatok, ahol az az összes kilátásotok, hogy kaptok kaját, meg egy sátrat. Eztán megnézném, hogy mégis hogyan döntenétek, hogyha valaki megkérdezi, hogy Európa vagy sem. @Leskelődő: Az alufóliasapkát lehet, hogy le kellene venni, aztán lehet, hogy nem látnál mindenfele illuminátus piramisokat.
A magyar újságíró tipikusan egy másik magyar újságírót olvas, foszlányokat az interneten, facebookon körbejáró szövegeket, nagyjából ugyanazt, mint a magyar újságíró olvasója. Most a Charlie Hebdo állítólagos címlapja ment körbe a neten, és írtak róla…..
MHE
2015.09.15 21:23:19
A menekültválság jelenlegi magyar szélsőjobboldali narratívája az, hogy az Európába kontroll nélkül beáramló gazdasági bevándorlók (mert szerintük csak 1-5% az igazi menekült) olyan lyukat ütnek a schengeni védelmi rendszeren, hogy ezen felbátorodva először csak milliók, majd…..
MHE
2015.09.14 19:31:37
@KUHULIN: A feles meglenne, a kétharmad nem.
Egy szintén aktuális téma a menekültkérdésben, egy nagyon aktuális napon. Régóta lehet olyan írásokat olvasni, miszerint ezek az emberek mind terroristák, átveszik a hatalmat és megölnek minket. Az Iszlám Állam olyat nyilatkozik, hogy már 4000 emberüket bejuttatták a…..
MHE
2015.09.12 12:40:42
@tralalala: Benne van a cikkben, hogy Líbiába tartott a helyi szervezeteknek. Tehát nem az itteni "háborúhoz" kell. Alufóliasapka le.
MHE
2015.09.12 12:42:27
@31/48: És igen, a poszter ezért felelősséget is vállal. Nagyon röhejes lesz pár év múlva a sok ájuldozásotok. De akkorra már más miatt fogtok rémüldözni.
MHE
2015.09.12 14:36:37
@Kovacs Nocraft Jozsefne: De milyen az emberalapanyag? Addig OK, hogy lövöldözzön a háborúban ártatlanokat, de az már más kategória, hogy a cselekmény után neki annyi; azaz vagy börtön, vagy halál. Na ez a drága, nem AK.
Aztán mire fel kapcsolják le őket? És ha le is kapcsolták, még akkor is bizonyítékot kell felmutatni ellenük, mert pusztán a gyanús dolgok nem állják meg helyüket egy bíróságon. Tudom, hogy eléggé agyhalálnak tűnik, de ez ilyen.
Aztán mire fel kapcsolják le őket? És ha le is kapcsolták, még akkor is bizonyítékot kell felmutatni ellenük, mert pusztán a gyanús dolgok nem állják meg helyüket egy bíróságon. Tudom, hogy eléggé agyhalálnak tűnik, de ez ilyen.
A napokban ez az egyik legnagyobb kérdés, vajon miért indultak meg? Miért nem álltak meg máshol? Miért Németország?
Akkor nézzük a miérteket? Egyrészt háború van Szíriában. És nemcsak háború, egy nagyon bonyolult háború, szinte mindenki mindenki ellen. Egyrészt ott van…..
MHE
2015.09.10 21:42:37
@HK417: Egyre érdekesebb a dolog. :-)
Tehát a kultúra az megmarad, csak a munkakultúra veszett el útközben, vagy csak kihasználják, hogy Allah milyen nagylelkű most hozzájuk. :-)
Azért tényleg el tudom képzelni, hogy meglepő volt számukra a viselkedésük, de itt arra tudok, gondolni, hogy ez a nagy tömeg miatt van. Ha minden nap csak 10-20 ember ment volna, akkor az nem így nézett volna ki, és gondolom, hogy a már ott lévő emberek sem néhány hónap alatt érkeztek meg.
De még mindig foglalkoztat a kérdés, vajon honnan van az általad említett pénztöbbletük? Titkos tartalék? Valaki finanszírozza őket? Esetleg maradt valami otthon, ami pénzt termel nekik?
Tehát a kultúra az megmarad, csak a munkakultúra veszett el útközben, vagy csak kihasználják, hogy Allah milyen nagylelkű most hozzájuk. :-)
Azért tényleg el tudom képzelni, hogy meglepő volt számukra a viselkedésük, de itt arra tudok, gondolni, hogy ez a nagy tömeg miatt van. Ha minden nap csak 10-20 ember ment volna, akkor az nem így nézett volna ki, és gondolom, hogy a már ott lévő emberek sem néhány hónap alatt érkeztek meg.
De még mindig foglalkoztat a kérdés, vajon honnan van az általad említett pénztöbbletük? Titkos tartalék? Valaki finanszírozza őket? Esetleg maradt valami otthon, ami pénzt termel nekik?
MHE
2015.09.11 00:35:09
@HK417: Hú, ezt hagyjuk, mert bele fogom verni a fejem a falba. Pár napja Wikipédián (!) néztem a szíriai polgárháborúról szóló cikket. Megnéztem az oldalt található rendkívül összesűrített tudnivalókat, és azt mondtam, hogy jó, akkor ebből ennyi elég is. :-D
Egyébként sajnos pont ezekről a finomságokról nem hallani a hírekben, pedig szerintem tudná árnyalni a képet, hogy ott mennyire bonyolultak a dolgok.
Amit írtál a munkáról és a kultúráról való kapcsolatukról, az nagyon elgondolkoztatott. Ezek után azt gondolom, hogy nem is jót engedünk be, nem is rosszat, hanem tényleg csak valami mást, amit még nem láttunk, és nem is vagyunk hozzászokva. Szóval érdekes lesz.
Egyébként sajnos pont ezekről a finomságokról nem hallani a hírekben, pedig szerintem tudná árnyalni a képet, hogy ott mennyire bonyolultak a dolgok.
Amit írtál a munkáról és a kultúráról való kapcsolatukról, az nagyon elgondolkoztatott. Ezek után azt gondolom, hogy nem is jót engedünk be, nem is rosszat, hanem tényleg csak valami mást, amit még nem láttunk, és nem is vagyunk hozzászokva. Szóval érdekes lesz.
MHE
2015.09.11 12:27:20
@StanLee: Igazából a nyugat sem tudja, hogy kit támogasson. A felkelőknél nehéz eldönteniük, hogy kit támogassanak, mert nem tudhatják biztosan, hogy Aszad ellen mennek-e, vagy a másik felkelő ellen.
Tényleg jó lenne egy egységes nyugati összefogás Aszad ellen, de az oroszok nagyon támogatják, ezért sem segítettek anno az amerikaiak. Ha emlékszel, akkor Putyin a világ hősének tűnt, amikor létrejött a megállapodás. Ezért mondom én azt, hogy most az oroszok és Aszad mögé kellene beállni, mert nem lenne jó még egy Irak.
Tényleg jó lenne egy egységes nyugati összefogás Aszad ellen, de az oroszok nagyon támogatják, ezért sem segítettek anno az amerikaiak. Ha emlékszel, akkor Putyin a világ hősének tűnt, amikor létrejött a megállapodás. Ezért mondom én azt, hogy most az oroszok és Aszad mögé kellene beállni, mert nem lenne jó még egy Irak.
Tegnap két olyan esemény is történt, amely kapcsán a címbeli kijelentés igaz. Az egyik a nagyköveti beszéd, a másik pedig Hende Csaba honvédelmi miniszter lemondásához kapcsolódik.
Kezdjük a nagyköveti beszéddel, mert az a kisebbik baj. Hát... Kezdjük a jóval, 5%-a kitűnő.…..
MHE
2015.09.09 13:40:02
@Medgar: Akkor viszont jön egy újabb 2008, ugyanis ez a rendszer tudja önmagát is szabályozni. Ha bebukik minden, akkor bebukik minden, csak az a baj, hogy idáig nem hajlandóak egyes vállalatok eljutni, mert a negyedéves értékelés az fontosabb.
MHE
2015.09.09 14:35:02
@Medgar: Tyű, itt finomítanék. Az, hogy voltak kormányzati mentőövek, az jó volt, ugyanis tompították a krachot. A probléma az, hogy a rendszer stabilizálódása utána nem következett be a szükséges szabályzó törvények meghozása.
MHE
2015.09.09 15:49:36
@Medgar: Pont fordítva történt, az állam erőszakolta rá a mentőövet a legnagyobb bankokra, és "cserébe" még be is szállt. Annyi döntési lehetőségük volt, hogy vagy elfogadják este 7-ig, vagy felfüggesztik őket.
A későbbiekben pedig folytatták a kimentést, ugyanis inkább azt választották, hogy megnyugtatják, és stabilizálják a piacot, nem pedig nekiállnak hentelni, még rosszabbá téve a helyzetet.
A későbbiekben pedig folytatták a kimentést, ugyanis inkább azt választották, hogy megnyugtatják, és stabilizálják a piacot, nem pedig nekiállnak hentelni, még rosszabbá téve a helyzetet.
Be kell vallanom, hogy tegnap este még eléggé el voltam keseredve a tegnap történtek miatt. Egész egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy most már mi folyik itt. De ma reggel Orbán Viktor elszólta magát.
Belengette az újabb nemzeti konzultáció lehetőségét. Igen, ez kell a népnek,…..
MHE
2015.09.04 14:21:24
@mortullus: Mi a baj? Hogy már megint betaláltam? Egyébként nem nagyobb hülyeség, minthogy Soros György meg akarta buktatni Orbánt a Norvég Alapon keresztül az USA segítségével.
Lassan el kell ismerned neked is: ezt most nagyon elszúrta. Annyira játszani akarta a nagy megmentőt, és annyi mindent megtett ennek érdekében, de ez már nem csak hazai pálya, úgyhogy nagyon elcsúszott.
Lassan el kell ismerned neked is: ezt most nagyon elszúrta. Annyira játszani akarta a nagy megmentőt, és annyi mindent megtett ennek érdekében, de ez már nem csak hazai pálya, úgyhogy nagyon elcsúszott.
MHE
2015.09.09 14:30:34
@dukeekud: Nem lenne Magyarországon probléma, ha nem a hülyeséggel foglalkozott volna, hanem a dolgával.
Vizsgáljuk meg ezt a kérdést, ugyanis volt egy-két hír a héten, amelyek előrejeleznek dolgokat...
MHE
2015.09.07 18:15:00
@hétköznapi libsizmus: Ott volt az M1 híradójának a linkje is, ott írták, hogy "ugyanakkor mindazoknak, akik nem szorulnak védelemre, vissza kell térniük a hazájukba", ebből emlékeztem valamire, csak nem néztem utána rendesen, én vétkem.
A határokra visszatérve, hát igen, ez is egy megoldás, de a határvédelem is csak ideig-óráig megoldás, annyi biztos, hogy kezelhetőbbé teszi a helyzetet.
Igazából Szíriában vagy a környékén kellene megoldást találni. Ez vagy háború az ISIS ellen, amire kicsi az esély, vagy a környéken lévő menekülttáborokat kellene segíteni.
index.hu/kulfold/2015/09/07/ki_ver_at_kit_damaszkusztol_berlinig/
"Az idén januárban bejelentett 1,26 milliárd dolláros finanszírozási igényéből még mindig szinte félmilliárd hiányzik a harmadik negyedév végére is."
"Az Európai Unió a saját problémáit évekre előre csökkenthette volna a hiányzó finanszírozás folyósításával vagy nemzetközi összekalapozásával. Ehhez képest Görögország esetén nagyságrendileg 150 milliárd eurót sikerült mozgósítani."
Szóval van lehetőség.
A határokra visszatérve, hát igen, ez is egy megoldás, de a határvédelem is csak ideig-óráig megoldás, annyi biztos, hogy kezelhetőbbé teszi a helyzetet.
Igazából Szíriában vagy a környékén kellene megoldást találni. Ez vagy háború az ISIS ellen, amire kicsi az esély, vagy a környéken lévő menekülttáborokat kellene segíteni.
index.hu/kulfold/2015/09/07/ki_ver_at_kit_damaszkusztol_berlinig/
"Az idén januárban bejelentett 1,26 milliárd dolláros finanszírozási igényéből még mindig szinte félmilliárd hiányzik a harmadik negyedév végére is."
"Az Európai Unió a saját problémáit évekre előre csökkenthette volna a hiányzó finanszírozás folyósításával vagy nemzetközi összekalapozásával. Ehhez képest Görögország esetén nagyságrendileg 150 milliárd eurót sikerült mozgósítani."
Szóval van lehetőség.
MHE
2015.09.09 12:55:19
@Medgar: Nos Szíria lakossága az alábbiak szerint néz ki: 18 millió lakos Szíriában(!) és 4 millió menekült a környező országokban. Azaz az ország lakosságának nagy része el sem hagyta az országot annak ellenére, hogy háború van. A 18 millióból 7,6 millió belső áttelepített, azaz a saját országuk több ember elhelyezéséről gondoskodik, mint a környező országokban lévő menekültek száma. Ráadásul, amint befejeződnek a harcok, a belső áttelepítetteket visszatelepítik, és ez jelenleg is zajlik, ahol már stabilizálódott a helyzet.
És ugyanez a helyzet a többi országgal. A lakosság kisebb része lesz csak menekült, és a menekülteknek is csak kis része fog útra kelni. Úgyhogy nyugodtan számolhatsz a lakosság 1%-ával. Szóval fejezzük már be a rettegést és az ájuldozást. Tudom, hogy nagyon jól hangzik a minél nagyobb szám, de ilyen nincs, fogjuk már fel!
És ugyanez a helyzet a többi országgal. A lakosság kisebb része lesz csak menekült, és a menekülteknek is csak kis része fog útra kelni. Úgyhogy nyugodtan számolhatsz a lakosság 1%-ával. Szóval fejezzük már be a rettegést és az ájuldozást. Tudom, hogy nagyon jól hangzik a minél nagyobb szám, de ilyen nincs, fogjuk már fel!
MHE
2015.09.09 14:28:14
@Medgar: Hát igen, én most igazából az oroszokban bízok, hogy meg tudják erősíteni Szíriát. De leginkább a nyugati nagyhatalmaknak kellene végre odáig eljutni, hogy Aszad rendszerét egyelőre meghagyják, befejezik a lázadók támogatását, hogy minden erővel az Iszlám Államra lehessen koncentrálni.
Az legutóbbi napok eseményei arra utalnak, hogy megbomlott az a falanx, melyet Orbán Viktor rakott össze még a 2010-es választási győzelem után. A miniszterelnök a gyengeség jelének tartja, ha embereit sűrűn cseréli, ezért nyilvánvaló, hogy elfogyott az a kohéziós erő, mely…..
Egy hete dübörög a Magyar Idők, a Napi Gazdaságot váltó napilap, ami már indulásakor elég nyilvánvalóvá tette, hogy egyáltalán nem akar pártfüggetlen lenni. Ehhez képest a Magyar Idők alig egy hét alatt meghatározó újság lett, legalábbis erre lehet következtetni abból,…..
A kormányzati gyűlölet-propagandának felülők és a von hause aus rasszisták legújabb heppje, hogy hát milyen állatok ezek a menekültek, mekkora szemetet hagytak maguk után (lásd még: nem tisztelik a kultúránkat).
Nos, csak hogy lássák, mennyire nem olyan fekete-fehér minden, mint…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz