Regisztráció Blogot indítok
Adatok
JohnnyRottenbiller

4 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A hatvanas években járunk, változnak az idők, énekli a mozgó fotós intró. A ruszki Ryan Gosling és az amerikai szélhámos-betörő George Clooney össze kell hogy fogjanak, mert az olasz náci Freddie Mercury és neje elrabolták Tom Hankset. Ez baj, a német tudós ugyanis tud atombombát…..
JohnnyRottenbiller 2015.08.20 19:30:51
@Vatador: a Revolver valóban elég suta, de szerintem a Spílerre még összeszedte magát, számomra a Ravasz, a Blöff és az egy trilógiát alkotnak (és még karakterekfejlődésről, sőt a szerzői érés ívéről is beszélhetünk szerintem).
JohnnyRottenbiller 2015.08.21 00:33:43
@magicao: ez rosszul esik. de az nem baj, ha neked tetszik.
Eleinte még csak elkeserítő, de később már szörnyű is a kép, amit 2027 Angliájáról fest Alfonso Cuarón filmje. Az összeomló, kaotikus világ minden tájáról a nehézségek árán, de még kitartó Nagy Britanniába menekülnek az emberek, ahol viszont gettókba zárják őket. Ezen…..
JohnnyRottenbiller 2015.07.20 09:37:34
@aegithalos: A könyvben is a terhes nő megmentése a vége, de elég más a sztori alapvetően (és a meddőség megfordítása miatt ott nem lány születik, mint a filmben, hanem fiú - remélve, hogy ő majd nem impotens, de ez ugyanúgy nem derül ki, ahogy a filmben sem).
A vélemény, mint tudjuk, olyan, mint a popó: mindenkinek van, de nem mindenkié érdekel mindenkit. Most azonban, hogy az enyémre (mármint a véleményemre) kíváncsi néhány kolléga, megragadom az alkalmat, és néhány adat segítségével fejtegetem azt, hogy miért halott a szebb napokat…..
JohnnyRottenbiller 2015.06.26 17:26:38
@danialves:
Szia!
Nyilván nem csak a franchise-filmekkel van a gondom, csak ezek a legjobb példák a tökéletesen sablonos futószalag-filmekre. Az eredeti sztoriknak is jó része teljesen pocsék és a franchise-filmekhez hasonlóan a gyártósoron rakják össze lelketlen droidok. De mindez azért lehetséges, mert a studio exec-ek elhiszik, hogy ez így jó. Pedig nem.

Ha elkezdenének az eredeti, kísérletezőbb hangok felé nyitni, ezzel egy időben csökkenteni a tutibiztos befektetéseket, lehet, hogy szintén lennének bukások, de szerintem nagyobb arányban születhetnének értékelhetőbb alkotások is. Persze simán lehet, hogy mindezt nem Hollywoodtól kellene elvárnom, az igaz, hogy már-már irreálisak a művészi és történetbeli igényeim a filmekkel kapcsolatban. Ezért is említettem a rövidfilmeket, Európát, és Ázsiát.

És nem tetszett a Transz sem, és szerintem a legolvasottabb képregények adaptálása sem vállalkozó szellemre vall (a 30-as években még inkább), hanem az ismeretlentől való félelemre és a bombabiztos befektetésekre való hajlamra.

A harmadik bekezdésed második felével egyetértek, az elsővel nem.

Nem hinném, hogy kötelező futószalagon gyártaniuk a rendezőknek. Akkor csináljanak filmet, amikor érdekli őket a projekt, szerelmesek belé, nem tudnak a megcsinálása nélkül élni, és elhiszik, hogy zseniális lesz. Legalábbi szerintem, ez ugye vélemény meg vélemény-cikk. (Kinn anyagilag még talán könnyebben is megtehetik, hogy ne minden évben forgassanak, ha sikeresek.)

Szerintem, mint írtam, halott és virul. Lassan aztán ez utóbbit abba fogják hagyni szerintem, ahogy a benne dolgozók is érzik már. A nagyon jó filmekben nem igazán értek egyet, a császár meztelen.
Tavaly négy huszonéves magyar srác fogta magát, és az egyikük média-design diplomamunkája alapján nekiláttak egy ambiciózus adventure puzzle játék készítésének. Nemrég elindított crowdfunding kampányuk napok alatt bejárta az internetet, ezért nagyon úgy néz ki, hogy a Quern…..