Adatok
Mátyus Viktor
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Lanciát az egyik leginnovatívabb autógyártóként ismerték a 20. század első felében, rengeteg ma is használt találmányt mutattak be, a Lancia volt az olasz stílus, olasz autógyártás tökéletes definíciója, mára azonban eljutottak oda, hogy csupán egy városi kisautót árulnak, azt is csak…..
Várkonyi Gábor Autóblog
A korlátozás nélküli autópályán múlhat a német autóipar jövője?
2020.03.09 10:46:56
A német autópályákon nincs sebességkorlátozás. Ezt mindenki tudja, ezzel kapcsolatosan azonban rengeteg a tévhit a világban.Nagyjából az autópályahálózat 70 százaléka korlát nélküli, a többi különböző mértékű, de állandó sebességhatárral rendelkezik, ebbe nincsenek beleszámolva az építkezések vagy a…..
1986. április 26-án hajnalban az ukrajnai (akkor Szovjetunió) Csernobili Atomerőműben baleset történt. Az erőmű reaktorát a hirtelen fejlődő nagymennyiségű gőz szétvetette. Felrobbant, és 25 ezer tonna grafit kapott lángra. A hatalmas tüzet két hét alatt sikerült teljesen eloltani. A baleset miatt a…..
Mátyus Viktor
2017.04.27 19:36:35
Privát gondolatok az autók világáról
Megérkezett az Alfa új üdvöskéje, a Stelvio
2016.11.16 23:28:44
Az alfa nem nehezítette meg a dolgunkat: a várakozásoknak megfelelően, itt az új Alfa a legdinamikusabb szegmensben. Az új jövevény egy félszívű 156 Crosswagon, és a Kamal tanulmány után az első igazi SUV az olasz prémiummárkától.
Ha ez nem duplázza meg a márka eladásait, akkor semmi. Dögös,…..
Mátyus Viktor
2016.11.17 14:45:03
Privát gondolatok az autók világáról
Párizsi beszámoló II. rész - hazai és az ázsiai márkák, valamint a különlegességek
2016.10.09 13:34:51
Az első rész végén valahol ott hagytam abba, hogy a két óriáscég és a prémiumgyártók pavilonjai után egy tekintélyes séta árán juthatunk el a hazai gyártók pavilonjába. Az 1. Pavilon a vásárváros legnagyobb csarnoka, amely tavasszal a Retromobile-nak is helyt adott, és valóban hatalmas...
Aztán megláttam ŐT
Egyvalami biztos volt, hogy kupét szeretnék. Ehhez képest lett egy 5 ajtós, zöld Peugeot 207-esem, 1.6VTI motorral, "sporty" felszereltséggel, ami kb. kimerül egy amúgy tetszetős fehér számlap, króm kipufogóvég, krómkeretes ködlámpa összeállításban…..
Mátyus Viktor
2015.05.31 15:50:40
@akos696:
Igen, a Bosch meg adja minden szarhoz a nevet? :D
Imadom ezt a reakciot,erre a kijelentesre, de vegig kene gondolni.
Marchione rendel a Boschtol gyenge minosegu pl szenzort, ami pont a gyenge minosege miatt nem lesz tartos, a Bosch sem hulye, ilyet nem fog gyartani.
Igen, a Bosch meg adja minden szarhoz a nevet? :D
Imadom ezt a reakciot,erre a kijelentesre, de vegig kene gondolni.
Marchione rendel a Boschtol gyenge minosegu pl szenzort, ami pont a gyenge minosege miatt nem lesz tartos, a Bosch sem hulye, ilyet nem fog gyartani.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Thema az egy kozos fejlesztesu padlolemezre epul. (Saab, Fiat es az akkor meg onallo Alfa Romeo)
A 4-es platform fejlesztesekor kotott szerzodes kitetele volt, hogy az anyagi gondokkal kuzkodo Saab hasznalhatja a Fiat csoport egyik kompakt modelljet, a Deltara esett a valasztas, Saab 600 neven, modositott futesrendszerrel.
Rengeteg Fiat Lancia logoval az mit takar? Ennyi erovel az A3/TT egy Audi emblemas Octavia.
Nem ilyen egyszeru ez. A padlolemez kozos, a dizajn es a tartalom eltero. (Anyagok, szigetelesek, futomu stb). Igazabol a VSS projekt eredmenyekent, a Fiat csoport volt az elso gyarto, amely platformstrategiat elinditotta (coupe, cabrio, egyteru, szedan, hatchback egy platformon, kulonbozo tengelytavokkal, motorokkal stb)
Utolso nagy Lancia a Thesis.
Fejlesztesek kozul kimaradt egy par, turbo es kompresszor egyideju hasznalata, turbo tultoltes funkicoval, kaleidos eljaras kozel 100 kulonbozo arnyalatot lehetove teve, vizbefecskendezes stb
Arrol egyelore szo sincs, hogy megszunne a marka, jovore jon egy kicsi SUV, annak a sikeretol fuggoen pedig szo van egy Fulvia megidezeserol, elektromos hajtassal.