Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Klikk Dani

13 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Régi szólásmondás, hogy az az igazán jó kereskedő, aki képes homokot eladni a sivatagban. Az ausztrálok eszerint piszok jó kereskedők, ugyanis pontosan ezt teszik. Hogy mi a sztori? Nos, az ausztrálok homokot exportálnak Szaúd-Arábiába. Abban az országba, amelynek területe 95…..
Emlékeztek ugye a ruhára, ami kék-fekete-fehér-arany illúziójával kergette az őrületbe a teljes internetet? Nyugi, nem erről fogunk megint írni. Az illúzió annyira késhegyre menő vitákat váltott ki, hogy pillanatok alatt meghódította a közösségi médiát, a blogokat,…..
Ha hatékonyan akarsz kommunikálni Facebook-oldaladon, egységes tartalomra lesz szükséged - vagyis rendszeresen megjelenő, témában és hangvételben nem túlságosan eltérő posztokra. Ahhoz, hogy kialakíts egy jó kommunikációs csatornát, nem kell órákat töltened az oldallal,…..
A hetes szabály története az 1930-as években kezdődik, de az eltelt évtizedek sem tették kevésbé értékessé: a marketingpszichológia egy általános érvényű szabályáról beszélünk, amire neked is oda kell figyelned. Tehát, mit vettek észre a múlt század értékesítői? Azt,…..
Az online marketing ezer és egy lehetőséget kínál arra, hogy észrevétesd magad, egyszerre mindet kihasználni azonban, ha egyszerű és olcsó megoldásokban gondolkodsz lehetetlen. Tehát kezdésnek olyan stratégiát kell kitalálnod, amelynek megvalósítására nem kell túl sokat…..
A világ legnagyobb keresővállalatát igazán nem lehet azzal vádolni, hogy ne tartaná a lépést a legújabb trendekkel - kénytelenek is, hiszen egész üzleti modelljük lényege az internetezők kénye-kedvének legteljesebb kiszolgálása. A trendek pedig az AdWordst is elérik, amely…..
A Facebookos reklámozás rengeteg fejlődött néhány év alatt. A márkáknak valóban el kell érniük, meg kell ragadniuk a felhasználókat - nem elég egy csillogó-villogó hirdetés, ha senki sem látja, és még az sem kattint rá. A Facebook algoritmusának változásai révén az…..
Beszéltünk már arról korábban, hogy a marketing nem feltétlenül drága. Nem csak akkor van ez így, ha olcsó online felületeket használsz - "hagyományos" reklámozásra sem kell feltétlenül inget-gatyát elkölteni. Célunk, hogy bemutassuk, egy kis kreativitással bármilyen termék…..
Esélytelen, hogy egyáltalán összeszámoljuk, hány különféle megoldással kezdhetünk neki az interneten a marketingnek - pláne, hogy egyszerre mindent alkalmazzunk. Ez azonban dőreség is lenne, hiszen elég csak a leghatékonyabbakra koncentrálnunk. Az online marketingben az a jó, hogy…..
Marketingeszközökből nincs hiány, napról napra jelennek meg új módszerek, platformok, formátumok a piacon. Ha viszont ezeket meghatározott cél nélkül alkalmazzuk, nem sokra megyünk majd vele. Hiába rakunk ki hirdetéseket, támogatunk rendezvényeket, gyakoroljuk a tartalommarketinget…..
A marketing egyszerű - és ha hajlandó vagy egy kis energiát befektetni, sokszor teljesen ingyen van. Alább hat rendkívül egyszerű fogást gyűjtöttünk össze, mindössze két kritérium alapján: legyen egyszerű és olcsó. Használd az utcát! Igen, magát az utcát, a jó öreg…..
Kevés új ügyfeled van, és csak kis mennyiségben rendelnek tőled? Úgy érzed, komolyabb projekteket is képes lennél kivitelezni, de képtelen vagy eladni őket? Ideje, hogy elkezdj rendszerben gondolkodni – egyszerű marketingmegoldásokat bemutató sorozatunk következő darabját…..
Nemrég indítottunk egy sorozatot, amely mindennapi, egyszerű marketinges megoldásokat mutat be. Olyan praktikák ezek, amelyek már szinte hétköznapiak, és minimális erőfeszítéssel segítenek téged abban, hogy sikerre vidd vállalkozásodat. Első bejegyzésünkben egy cipőboltról…..