Adatok
Nagyfefa
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jubilálnak a quadok. Immáron 25 év telt el azóta, hogy bemutatták az első ATC-t, vagyis All Terrain Vehicle-t. Ahogy a neve is mutatja, a járművet minden terepre alkalmasnak szánták már 1982-ben, amikor a Suzuki mérnökei elkezdték megépíteni furcsa kis járművüket. Egy évvel…..
Nagyfefa
2008.06.20 21:43:30
streetquad.hu/
Inkább ezt nézd meg ez közelebb van a valósághoz csak terepen korlátozottan de használható mert van benne diffi.
Csak olyan gép kaphat rendszámot ami csak 24 lovas!
Inkább ezt nézd meg ez közelebb van a valósághoz csak terepen korlátozottan de használható mert van benne diffi.
Csak olyan gép kaphat rendszámot ami csak 24 lovas!
Nagyfefa
2008.06.20 22:20:30
Ha már ennyire benne vagyok a gyorshajtós posztokban, akkor a 7 fő bűn egy más fajtájáról is szeretnék néhány szót ejteni. Ugye, aki ezeket megszegi, az fizessen. Az alkotmányjogász kiakadt mint az órarugó, a tévékettő meg bedobja a piros hetest, Graz városát, a maga 30 km/h-s…..
Épp most jönnek vissza a kamionok, lassan véget ér a verseny. Alapvetően két meghatározó élményről tudok beszámolni. Az egyik, hogy akárcsak a raliban iszonyatos különbség van az élmenők és az utánuk jövők között. A jobbak tényleg elképesztő tempóban döngetnek át az…..
Az alábbi ügy több szempontból is érdekes, egyrészt röhejes, hogy a jogalkotók nem tudják végre megfelelően rendezni a mopedautók ügyét, másrészt köteles-e egy rendőr figyelembe venni ilyen esetben egy jogerős ítéletet? A Zugügyvéd jogérzéke azt súgja, hogy nem, de…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Polaris Industries története
50 év: Visszatekintés
A jelen
A POLARIS 50 ÉVE: VISSZATEKINTÉS
1954 július 21-én megalakul a Polaris. A "Polaris" név (jelentése: Sarkcsillag) a cég központjának északi elhelyezkedésére utal.
1956 Orlen Johnson először vezeti a Polaris motoros szánt, melyet David Johnsonnal és Paul Knochenmus-szal együtt alkotott meg. A járművet hamarosan 465 dolláros áron adják el a fatelep tulajdonos H.F. "Pete" Petersonnak.
1956 Allan Hetteen megalkotja a 2. számú motoros szánt, mely a ma is forgalomban lévő legrégebbi Polaris motoros szán, és a roseau-i Polaris Experience Center-ben tekinthető meg.
1959 Gyártani kezdik a "Swamp Buggy"-t, mely a motoros szán egyik változata. Nyáron gumival, télen pedig sítalppal felszerelve használható.
1962 Beindul a termelés a modern roseau-i gyárban. A bővülés lehetővé teszi a Polaris számára a termelés növelését, illetve további 100 fő foglalkoztatását.
1964 A Polaris bevezeti az első sportos, elülső motoros szánját, a Mustangot.
1976 Megjelenik a Polaris első folyadékhűtéses motorral felszerelt járműve, a TX-L 340, mely rendkívül népszerű mind a hivatásos sportolók, mind pedig a hobbimotorosok körében.
1979 A Polaris piacra dobja első független első felfüggesztéssel (IFS) rendelkező motoros szánját, az 1980 TX-L Indy-t.
Az 1970-es évek vége: 1968-ban a Textron azért vette meg a Polarist, mert akkoriban rohamosan bővült, és rendkívül nyereséges volt a motoros szán üzletág. Ezzel szemben az 1970-es években visszaesett a motoros szánok értékesítése. A hetvenes évek végére a Textron már meg akart szabadulni a veszteséges üzletágtól. Az 1980-ban kinevezett W. Hall Wendel egyik fő feladata az volt, hogy eladja a Polarist.
1981 július 21-én a Textron eladja a Polaris Üzletágat egy befektetőkből, illetve a Polaris vezetőiből álló csoportnak. Ennek köszönhetően válik ismét függetlenné a Polaris.
1985 márciusában a Polaris belép az ATV piacra. A Roseau-ban gyártott első Polaris ATV-t (a négykerekű Trail Boss-t) első ízben Rudy Perpich, Minnesota kormányzója próbálja ki.
1987 A Polaris új tulajdonosa, a Polaris Industries L.P. 20 dolláros árfolyamon kezdik jegyezni a cég részvényeit az Amerikai Értéktőzsdén.
1988 42 év után visszavonul David Johnson, a Polaris egyik alapítója.
1989 A SNOWMOBILE magazin szavazásán a Polaris Indy 500 nyeri el az "Évtized Motoros szánja" címet.
1990 Beindul a gyártás a Polaris új, Osceola-ban (WI) található egységében.
1991 A Polaris piacra dobja elso vízi járművét (PWC), az SL650-est.
1994 A cég újabb gyártási egységet nyit Spirit Lake-ben (LA).
1995 A cég történetében először éri el az 1 milliárd dolláros éves árbevételt.
1997 Vermillion-ban (SD) megnyílik a cég új disztribúciós központja.
1997 Bemutatkozik a Victory névre keresztelt motorkerékpár: Al Unser Jr, Indy car bajnok, az új V92C nyergében jelenik meg a zsúfolt Planet Hollywood étteremben.
1998 július 4-én hivatalosan is beindul Spirit Lake-ben a Victory motorkerékpárok sorozatgyártása.
1998 Tom Tiller lesz a Polaris új elnöke, W. Hall Wendel Jr pedig a vezérigazgatója.
2000 Bemutatkozik a Polaris elso, kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett motoros szánja, a 120 XCR.
2001 A cég piacra dobja a Victory motorkerékpárok második generációját, a Freedom™; V-Twin-t.
2002 Bemutatkozik az új sport quad, a Predator 500-as.
2003 A Polaris kifejleszti és piacra dobja az elso elektronikus üzemanyag fecskendezésű ATV-t, a Sportsman 700 Twin EFI-t.
2004 Piacra kerül a motoros szánok új generációja, a 900 Fusion™, és a 900 RMK.
2004 Felavatják a cég úttörőnek számító fejlesztési egységét Wyoming-ban.
A Polaris központja Minneapolis-ban található, és az alábbi városokban rendelkezik fejlesztési, gyártási, illetve disztribúciós egységgel: Roseau, Osceola, Spirit Lake, St. Croix Falls.
Az alábbi országokban, városokban a Polaris 100%-os tulajdonú leányvállalatokkal rendelkezik: Winnipeg/Manitoba, Ballarat/Ausztrália, Passy/Franciaország, Askim/Norvégia, Ostersund/Svédország, Glouchester/Egyesült Királyság.
A motorokat Hudson-ban gyártják, a Fuji Heavy Industries Ltd.-vel közösen.