Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Baracsi Attila

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Immár a magyar lakosság rendelkezésére áll egy, az e-demokráciát, azaz közvetlen részvételi demokráciát megtestesítő szavazóprogram, melyre már mindenki regisztrálhat (akár Facebook vagy Google fiókjával is) és használhatja, hogy szavazzon mások által feltett közérdekű…..
Baracsi Attila 2015.07.27 11:22:19
Nagyok jónak tartom a kezdeményezést,végre a sok,a demokráciát ellenző-lenéző egyén is megértheti a DEMOKRÁCIA lényegét,azaz,hogy Ő IS BELESZÓLHAT a dolgok menetébe,legfeljebb leszavazza a többség! Ami bizonyára sokaknak nem tetszik majd! Én maximálisan támogatom,csak attól tartok,hogy a mai magyar társadalom még nem eléggé érett ehhez,mert sok olyan országban is,ahol már hagyománya van a demokráciának,és ennek a módszernek köszönhetően a tényleges demokráciának,ott is vannak gubancok,visszaélések,és félreértések. Akkor engedelmükkel tennék én most egy javaslatot: A hit és erkölcstan helyett,inkább a tudományokat népszerűsítsék,és szerintem be kellene vezetni a jogi,pénzügyi,gazdasági,és közigazgatási alapismeretek oktatását ideológia mentesen természetesen az általános iskolai rendszerben,a felsőbb osztálypkban,és a középfokú iskolákban(gimnáziumok-szakközép iskolák)már a politikai közgazdaságtant,és a közigazgatási alapismereteket is! Ezen kívül,nem ártana az általános ökológiai és az egészségügyi alapismeretek oktatásának is a bevezetését,és a szexuális felvilágosítást is beilleszteni mondjuk a biológia-tananyagba! Javasolnám,a nagykorúság korhatárát 19-éves kortól megállapítani(ez egyébként az USA-ban 21-év),valamint a tényleges tankötelezettséget szigorúan 18-éves korig visszaállítani! Az óvodai rendszerben meg mindenkinek legyen korai fejlesztés,függetlenül attól,hogy ép,vagy egészséges e a gyerek,mert az segítheti a gyerekek iskolai felkészültségét előmozdítani,sőt nem ártana,ha az óvoda egyben korai iskolai felkészítő is lenne,ahol személyre szabottan,a gyerek fejlődési üteméhez igazodva készítenék fel a gyerekeket az iskolára,megtanítva nekik a különböző tantárgak tanulás-módszertanát,figyelembe véve a gyerekek igényeit is!
Isten ritkán jó. Ezek a kétes fogalmak a konfliktust, a kegyetlenséget és a szenvedést támogatják a szeretet és a béke helyett. A cikk eredetileg itt jelent meg. Írta: Valerie Tarico, Alternet Az emberiség néhány találmánya jobb lenne, ha soha nem is létezett volna. Hogy…..
Baracsi Attila 2015.05.04 19:20:52
@KAtti: Ez valszínűleg lehet hogy így (is) igaz!v Míg í férfit a körülmetélés éppen nem feltétlenül fosztja meg az orgazmustól,a szex valódi élvezetétől,addig az a bizopnyos le-metélés,(azaz a nők genitális megcsonkítása,-az az hogy szexuális megnyomorítása,)viszont megfoszthatja a nőt attól,amitől esetleg a férfit nem! Szerintem akármelyik nemet szándékosan és akarattal megfosztani a szexuális élvezettől(és a szabadságtól),legalábbis,szerintem,emberiség,és életellenes BŰÚN!!
Baracsi Attila 2015.05.04 19:23:51
@Alhazred: Pl:állítlag a higiénia,de ez is,mint oly sok minden e kérdéásben máig erősen vitatott.
Baracsi Attila 2015.05.04 19:24:57
@janina64: ?????
Ateistavilág Mi az ateizmus? 2015.03.08 21:38:33
Egy rövid magyarázat.  Írta Armin Navabi Leegyszerűsítve, az ateizmus az istenekben való hit hiánya. Az ateizmust néha hibásan úgy határozzák meg, mint a hitet, miszerint nincs isten. Míg ez a meghatározás pontosan ír le egyes ateistákat, addig nem nevezhető pontos leírásnak…..
Baracsi Attila 2015.05.04 18:32:34
Ateistavilág Vallásos gyerekek 2015.03.10 21:56:26
A vallástalanokkal szemben sokszor elhangzik a gyakori panasz: „Miért nem tudják az ateisták békén hagyni a vallásosakat? Mit számít ez nekik?” Néha nekem is vannak hasonló gondolataim. Mit árt ez egyáltalán? Majd eszembe jut a saját gyermekkorom és a gyerekeim találkozásai…..
Baracsi Attila 2015.05.04 18:10:14
Nos. Én igazán nem nevetettem vallásosként,de igazán ateistaként sem. Valahogy inkább "félúton,amolyan középutasként"álltam e két világkép között. Nos. Én igazából sem megerősíteni,sem pedig megcáfolni nem tudom Isten létét,avagy nem létét,igazából a legkevésbé foglalkoztatott ez a dolog. Annál inkább foglalkoztat máig is az a kérdés,mi szerint,ha egy épület nem jön-jöhet létre csak úgy magától,akkor ez a hihetetlenül komplex világegyetem a maga egyszerű bonyolultságával,de a még inkább bonyolult egyszerűségével,még is hogyan jöhetett létre? Ha tegyük fel,hogy volt egy(de esetleg talán méág inkább több)intelligens tervező,aki(k) valami,a mi mai értelmünk számára felfoghatatlan célllal,és ok(ok)ból létrehozta a ma ismert világegyetemet,őket ki(mi),és ami a legfontosabb,miért,és mi célból hozta létre? De ha inkább az evolúciót vesszük példaként,akkor azt ki vagy mi,és miért indította be? Mert én személy szerint nem igazán tuidom azt sem elhinni-elfogadni,hogy az élet ezen a bolygón legalábbis,csak úgy a puszta véletlenek egymás után következő összjátéka lévén magától,a nagy semmiből jött létre,és szintúgy csak úgy a természet véletlenszerűségeinek a szeszélyeinek köszönhetően fejlődött továb,s lett a ma ismerzt valósággá.
Ezekből nyilván adódik a kérdés,hogy ha van(vannak-voltak),akkor Istent(Isteneket)ki,és mi,és miért hozta létre,és az evolúciót ki(kik)és miért,és hogyan indította(indították)be.
Euz a "tipikus mi volt előbb,a tyúk,vagy a tojás,kérdésének az örök dilemmája."
Baracsi Attila 2015.05.04 18:27:14
@eMeL: Nos igen,az egyházak is valójában nem mások,mint tulajdonképpeni gazdasági vállalkozások,még ha ők,és a követőik ezt nem is igazán hajlandóak(képesek)belátni-beismerni.