Adatok
tofil
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Öt-hat autósnak kell megszívnia, hogy egyetlen jól járjon.A legnagyobb baj az, hogy ez az egész útdíjasdi rossz irányba visz.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- A Bp- és környékiek akik eddig ingyen pályáztak zömében rosszabbul járnak. Ők az ország 1/4-e.
- A vidékiek, vagyis a 3/4, zömében jobban járnak mint eddig.
Sztem a mostani rendszer igazságosabb lesz.
A cikk meg tele van csúsztatásokkal.
Pl. "Hogy a bevételek ne csökkenjenek, úgy hat-hét másik autóst kell megfingatni az újonnan fizetősnek kinevezett utakkal."
Ez nettó baromság lenne, csakhogy a cikkíró ennyire nem lehet hülye és rövidlátó, így azt kell feltételeznem hogy egyszerűen hazudik, hangulatot kelt.
Ahhoz ugyanis hogy az eddigi összeg folyjon be valóban 6-7 autósnak aki eddig nem fizetett be kell fizetnie 5e-et, vagy 3-nak 10e-et. De ez nem azt jelenti hogy megszívta. Ezek az autósok ugyanis a vidékiek lesznek akik eddig napi 50-100km pályáért nem fizettek évi 42e-et és inkább elkerülték azokat ingázáskor. Évi 5-10e-ért már viszont úgy gondolják hogy megéri és végre elkezdtek pályázni. Tucatnyi ilyen embert ismerek, sőt olyat is aki Pestről ingázik vidékre most már pályán. Évi 5-10e-ért most már gyorsabban és nagyobb biztonságban utaznak, szóval bár többet fizetnek az ingázásért mint eddig, mégis az új rendszer nyertesei, nem pedig vesztesei.
Szóval hajrá Pestiek, nyomassátok tovább a demagógiát (a cikkíróval az élen!), de ettől még tény marad: az új rendszer igazságosabb (végre fizetnek az eddig ingyenélők is) és ami a legfontosabb: sokkal több autóst csábít a pályák használatára.