Adatok
köveskata
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Kártérítés helyett feljelentette ügyfelét a Groupama/ Frissült a fejleményekkel/ Frissült az ügy végével
2016.01.29 15:17:00
Azt hiszem az ilyen esetek miatt él az az általános kép a biztosítókról, hogy csak a szerződéskötésig fontos nekik az ügyfél.
Kedves Homár!
2015. június 9.-én villám csapott a házunk előtt álló villanyoszlopba, aminek következtében tönkrement egy Sony Vaio laptop és a vezetékes telefon. (A…..
köveskata
2016.01.30 18:06:14
@igazságos1..: te magad vagy a biztosító, és hazabeszélsz :)
köveskata
2016.01.30 18:08:32
@gabors: az okoskodásod sok más esetben biztosan igaz, de sajnos te sem olvastad a posztot
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem is több rossz tapasztalatom van biztosítókkal, általában húzzák az időt, és minden fűszálba belekapaszkodnak, hogy ne kelljen, vagy minél később kelljen fizetni. Ez nagyon csúnya dolog, de ez van.
Hogy a poszter csalt vagy nem, soha nem fogjuk megtudni, mindenesetre az adásvétel és számlázás rendben volt, vagyis az ügyletet törvényesnek minősítették. Akik látatlanban rögtön a posztert ítélik el, azok a biztosítók bértollnokai.
Eddig ennyi volt ez a történet, nem kellene az áfabevallások gyakoriságáról vitatkozni. :)