Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cooljoe

15 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A verseny kapcsán és a bejegyzéseim nyomán is sok beszélgetés folytatódott le már ebben a témában. Én személy szerint régóta motorozok hagyományos motorral és nagyon szerettem mindíg a kihívásokat. Az elektromos motor számomra egy jövőkép, mely előrevetíti a szélesebb…..
cooljoe 2015.05.05 22:03:09
@András Gömöri: Ahol én lakom, már ott sem lehet régóta motorozni csak úgy a környéken. Nálam is ez volt az első gondolat, hogy ebbe kevésbé kötnek majd bele. Van lehetőség tesztelésre ha egyeztetünk. cooljoe@gerinfo.hu címen elérsz ...
  Az egész szezonban az extrém enduro versenyek rövid futamai jelentették számomra az egyetlen lehetőséget, hogy akku csere és töltögetés nélkül küzdjek meg, azonos esélyekkel, a többi versenyzővel. Nagyon készültem technikailag, de utólag belátom jobban jártam volna, ha…..
A harmadik bajnoki futamot is utolértük az időben, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy helyes legyen: Szép lassan elérkezett a 3. bajnoki endurocross futam! Az első kettő bajnoki tapasztalatai után, és azzal a megnyugtató érzéssel, hogy végre megvan mind a 4 akku, amivel terveztük az…..
A 2015-ös szezon 3. megmérettetése volt a tokodi bajnoki forduló. Szarkáson az 1 órás futamba kényszerültem az akkuhiány miatt, de most szorgos kis csapatommal (Pető Laci, Ambrus Zoli) azt a célt tűztük ki, hogy megcsináljuk a 2 órát mindenképp. A Ktm nem segített azzal, hogy…..
  Mielőtt bárki az első képre gondolna, megnyugtatásképpen minden motoros számára, a második képről lesz szó, ami nem a nyíl! Mióta hozzám került az elektromos KTM Freeride, azóta több helyzetben is kipróbáltam. Nagyon szeretem, hogy könnyű és jó a súlypontja és mindig…..
Ragyogó napsütéssel fogadta a tavasz az első MAMS endurocross bajnoki futamot. A depóban mindenki viselkedésében és hangjában érződött az izgatottság, mert hosszú idő óta az első versenyre vártak a téli felkészülésben megedződött izmok. Az elektromos motornak is ez volt az…..
Szervező is voltam a rendezvényen, mivel Kuncz Ricsi kezdeményezése volt ez a versenysorozat és, mint csapattag szívesen segítettem, hogy minden a legjobb lehessen. Előző este ott aludtunk a pályán, mert fölösleges lett volna a korai kelés miatt hazamenni. 6-ra terveztük az…..
Mindenki azt gondolja, hogy legjobban a futam miatt izgulok, de sajnos nem így van. A motorhoz gyárilag 1db akku jár. Ezen kívűl kellene még beszereznünk legalább 3db-ot. Eddig még hír sem volt a szállításról, de az utolsó pillanatban a Full-Gas-nak sikerült még egy akkut szereznie.…..
A "Vissza a Jövőbe" című filmben 2015 volt az egyik cél az időugrások során. Amikor a moziba ment a film eredetileg, akkor még azt hittük, sokkal gyorsabban fog haladni a tudomány. Úgy néz ki, hogy a KTM Freeride-ba szerelt 260V-os akumlátor nem hajt még fluxuskondenzátort, csak egy…..
Mikor először ülsz rá egy elektromos motorra, akkor a terepmotoros beidegződéseket nehéz kikapcsolni. Amikor gyorsan érkezel egy kanyarhoz, automatikusan nyomod lábbal a féket, váltasz és mellette még csíped a kuplungot is a megfelelő fordulatszám megtartásához. Ezt a folyamatot…..
A tesztelés megy folyamatosan és úgy gondoltam jó lenne meghallgatni egy vérbeli profit arról, hogy mit gondol egy elektromos enduro motorról. A szakértésbe Solymosi Gyuszó is beszállt. Később alig akarta visszaadni a motort, de a hátrány az előnyben, hogy lemerült, ezért…..
Egy igazi offroad-os alig várja, hogy befejeződjön a tél. Minden nap abban reménykedik, hogy a fagy elvonul és legalább 1-2 fok lesz, hogy lehessen menni az erőben. Ilyenkor az is jó, hogy nincs aljnövényzet-burjánzás, tehát megmagyarázzuk magunknak, hogy hiába fázunk, akkor is…..
  2015 elején elindultunk megnézni egy igazi Super Enduro versenyt a MotomaX csapat főnökével Kuncz Ricsivel és a MAMS köztiszteletben álló elnökével Hermann Henrikkel. Már régebben eldöntöttük, hogy   ARENAMOTO néven, a 2015-ös szezonban több terepmotoros rendezvényt is…..