Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Birodalmi Kéregető

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
El kell szomorítanom, azokat a normális vérmérsékletű olvasóimat, akik, azért kattintottak ide, hogy pár szűz kislány szitává dugását tekintsék meg. Épp, hogy egy éve jelent meg egy cikk a Velveten, amely Amerikában, bizonyos körökben divatos Tisztaság bálról (lásd még:…..
Birodalmi Kéregető 2015.03.26 11:34:35
@beszélő majom: Abban alapvetően egyetértek veled, hogy ennek egy része médiamanipuláció, de.

"A nőkben dolgozó szexuális drive ereje kb a 10%-a lehet annak, mint ami a férfiakban dolgozik. "

Haha. Ébresztő!

therationalmale.com/

A nőkben van drive a szexre, csak legföljebb nem veled. Igaz, a fönti site erősen Amerika-központú, de nem kell aggódni, fogják ezt a kulturális jelenséget is "exportálni". Röviden: szépen kitombolják magukat azokban az években, amikor szexuálisan legvonzóbbak, majd keresnek egy kevésbé szexi, de megbízható és jól kereső férfit ahhoz, hogy eltartsa őket, akivel már lehet családot alapítani. Van a site-on pár történet (illetve hivatkozás reddites fórumokra), ahol főiskolán szanaszét baszó nőkről kiderült később ez. Az akkori férj, aki a vad szexből alig kapott, nem volt boldog.

A jelen cikk által tárgyalt jelenség ennek a folyamatnak egy vetülete.
TComment Én, autógyilkos? Soha 2015.02.12 06:18:20
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Birodalmi Kéregető 2015.02.12 09:27:24
@Komojtalan: csak hiszed, hogy az állami autókat karbantartják. Illetve ez függ attól is, hogy mit értesz állami autón.

Előző munkahelyem egy állami cég volt, elsősorban informatikával foglalkozik, jómagam is üzemeltettem. Ügyeleti autónak (plusz a szerencsésebbek állandóra) Skoda Fabiákat használtunk, még a régi, 16 szelepes, 1,4-es szívó benzinesekkel. Persze lízingelte a cég, nem vette meg őket. A flottakezelő ott sumákolta el a karbantartást, ahol csak bírta, hogy ne kelljen az autókra külön költeniük.

2 példa:
- A csoportom által használt Fabiában a motorolaj szintje olyan alacsonyan volt, hogy amikor hideg időben a kocsi enyhén ferdén állt (pl. egy téli éjszaka után, kocsibeállón), akkor indításnál sípolt, hogy nincs elég benne. Bemelegedett, vízszintesbe került, attól "megjavult". Többször kellett nekik szólni, mire egyáltalán foglalkoztak vele.

- 2 autót is egy irodaház mélygarázsában 2 kolléga meghúzott a hátuljánál. Egyik se volt komoly sérülés, de látszottak, legrosszabb esetben a karosszéria-elem cseréjével lehetett volna javítani. A kocsikon cascó volt, az önrészt az adott kolléga fizette (volna). Évekig - amíg ott dolgoztam - nem történt semmi velük, hagyták az egészet a francba.
Amíg megy a huza-vona arról, hogy pontosan melyik útszakaszok lettek fizetősek, újra ingyenesek esetleg többször fizetősek, körbenéztünk, hogy melyik ország hogy intézi hasonló ügyeit a környéken. Elöljáróban annyit, hogy ha svájciak lennénk, az éves autópályamatrica 1200…..
Birodalmi Kéregető 2015.01.26 20:42:23
Pontosítás az osztrák nettó átlagfizetéshez, mert nem 2854€, hanem csak 2031:

www.statistik.at/web_en/statistics/social_statistics/personal_income/net_monthly_income/058260.html

2014-es adatokat még nem találtam.

Az Egyesült Királyságban meg van Road Tax, ami általánosan minden útra igaz. Szóval a kérdés bonyolultabb.

Ha pedig az autófenntartás költségeit nézzük, akkor Magyarország röhelyesen olcsó Ausztriához képest, még a fizetésekhez igazítva is. Ausztriában élek már pár éve és annak ellenére, hogy át tudtam hozni a bónusz-malusz besorolásomat, itt Teilkaskóval fizetek többet egy hónapban, mint otthon teljes cascóval egy évre.